Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De tegenstander doet natuurlijk wel zijn best, want volgens mij krijgt de winnaar een geldbedrag als ze winnen. En dan kunnen ze weer een overwinning op hun naam schrijven, dat is goed voor het elftal. En het is voor de kijker een (niet altijd even leuk) opwarmertje voor het EK. Oh, en de voetballers spelen wel genoeg wedstrijden, maar niet in die samenstelling. Dat ben je toch anders op elkaar ingespeeld dan bij je eigen cluppie.
Laatst gewijzigd op 29-05-2012 om 20:23. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Maar het gaat natuurlijk om de praktijkervaring als Oranje, en het fine-tunen en afstemmen van tactieken. Ook voor de spelers is het handig en praktisch. Citaat:
Die wedstrijd met Bayern had niemand er echt zin in, maar goed, dat was een momentopname, vlak na die CL-finale. En als zo'n oefenwedstrijd niet had uitgemaakt, dan ging Bert niet als een bezeten aap op het grasveld slaan van woede, bij die slotfase-doelpunt van Bulgarije. Er gaan nogal wat financiële middelen mee gemoeid, ze doen het niet voor de show.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb eens gekeken hoever ik kwam met zo'n vlaggetje, en mijn vaardigheiden eindigen ongeveer hier: ![]() Maar wellicht dat het er verkleint als avatar ergens op lijkt. ![]() Overigens heb ik geen zin een een oranje-avatar dan wel oranje-aanpassingen. Edit: oh, ik heb de kleuren nog andersom gedaan ook. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Edit: tenminste, dat is dan toch Frans? Ohnee, dus toch niet. Dan moet je 'm eerst nog spiegelen.
|
|