Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2012, 21:31
Verwijderd
Dat hebben nou 100 mensen tegen m gezegd en alsnog begrijpt hij er niks van blijkbaar. Er staat toch ook "als het niet meer terug komt"? Ik zeg nergens dat een operatie gelijk nodig is. Zinloze discussie, I'm out.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 22:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Doe eens normaal. Of reageer niet als je niks zinnigs toe te voegen hebt.
Niks zinnigs?!

Die gast heeft 4 jaar lang zijn lul niet fatsoenlijk schoongemaakt. Heeft zijn vader hem nooit geleerd hoe ie zichzelf moet schoonhouden, in het bijzonder zijn piemel? Kom op zeg, 4 jaar lang stinkend , rottend , infecterend smegma onder je lul houden...dát is niet normaal.

Hij mag blij zijn dat er geen schimmelgroei is ontstaan daar. Ik heb medelijden met elk meisje dat iets met zijn lul heeft moeten doen. Diepe, diepe medelijden.
Oud 01-06-2012, 22:55
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Als je niet leert hoe het moet kan je ook niet leren hoe het hoort en hoe ongeveer elke man dat op deze wereld doet. Hij wist niet eens dat zijn voorhuid helemaal over zijn eikel kon, aangezien hij bang was dat hij te ver zou gaan. Voor ons is het fatsoenlijk en logisch, maar als niemand je het ooit verteld heeft ga je dat echt niet uit jezelf bedenken. Dus nee, dingen als "ik eet vanavond wat later" of andere walgende reacties vind ik inderdaad niet zinnig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 23:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je niet leert hoe het moet kan je ook niet leren hoe het hoort en hoe ongeveer elke man dat op deze wereld doet. Hij wist niet eens dat zijn voorhuid helemaal over zijn eikel kon, aangezien hij bang was dat hij te ver zou gaan. Voor ons is het fatsoenlijk en logisch, maar als niemand je het ooit verteld heeft ga je dat echt niet uit jezelf bedenken. Dus nee, dingen als "ik eet vanavond wat later" of andere walgende reacties vind ik inderdaad niet zinnig.
Nouja, als het gaat stinken, dan ga je je toch ook wel dingen afvragen? Genoeg informatie op internet te vinden over hoe het moet, en anders kan ie het altijd aan zijn ouders vragen, als die hem al geen dingen geleerd hebben toen ie nog klein was. Hij is 18, die andere dude is 15. Kom op zeg, op die leeftijd hoor je a) te weten hoe je jezelf schoon moet houden, en b) niet met seks bezig te zijn als je niet aan a voldoet.
Oud 02-06-2012, 01:20
ralph94
ralph94 is offline
Ten eerste heb ik al gezegd dat ik 16 ben? Dus lees eerst alles voordat je reageert. Ten tweede als iets stinkt en ik weet niet dat het allemaal zo moet, hoe the fuck moet ik dan weten dat t onder mn voorhuid zit? Kan toch ook gewoon boven op me lul zijn aangezien alles na het d
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 01:22
ralph94
ralph94 is offline
..ouchen schoon ruikt, ik heb genoeg goede reacties gehad en ik heb niets aan deze en ook geef ik er niks om wat jullie er van vinden, een forum zoals deze is toch om dingen te vragen en antwoord te krijgen ? En sowieso doet "een meisje" geen 4 jaar iets met mn lul aangezien ik amper zolang een vriendin heb? Dat gaat over een korte periode. En als ik niet weet DAT het bestaat hoe the fuck moet ik dan weten dat er iets mis is? Ga gewoon andere dingen doen want een serieus antwoord geven zit er voor jullie blijkbaar niet in.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 01:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
..ouchen schoon ruikt, ik heb genoeg goede reacties gehad en ik heb niets aan deze en ook geef ik er niks om wat jullie er van vinden, een forum zoals deze is toch om dingen te vragen en antwoord te krijgen ? En sowieso doet "een meisje" geen 4 jaar iets met mn lul aangezien ik amper zolang een vriendin heb? Dat gaat over een korte periode. En als ik niet weet DAT het bestaat hoe the fuck moet ik dan weten dat er iets mis is? Ga gewoon andere dingen doen want een serieus antwoord geven zit er voor jullie blijkbaar niet in.
Nou, als iets aanhoudend blijft stinken, dan google je toch even wat het kan zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je dan niet iets leest over hoe je je lul op de juiste manier moet schoonmaken. Of wat smegma is. Je hebt neem ik aan ook seksuele voorlichting gehad.

Maar ja, jij vat dit niet op als een serieus antwoord, jammer voor jou dan. Veel plezier met je smegma.
Oud 02-06-2012, 10:58
ralph94
ralph94 is offline
Nee nooit gehad op school, en hoezo aanhoudend blijft stinken? Dat vind ik dus gewoon reuze meevallen dat t zo stinkt ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 13:03
ralph94
ralph94 is offline
Ik kom vandaag niet zo ver als gisteren.. Het doet eerder pijn zeg maar en gisteren kwam ik er bijna overheen.. Waaraan kan dit liggen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:03
Verwijderd
Ga anders gewoon eens naar de huisarts ermee. Wij kunnen hier niet zien wat er precies aan de hand is en of je het wel goed doet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:14
ralph94
ralph94 is offline
Ja ik zal het nog wel paar weken proberen het lukt vast wel . Maar ik doe gewoon ja voorhuid naar achteren dat kan maar op een manier toch
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 16:12
Verwijderd
Dat is zo. Maar als je pijn hebt en je gaat het forceren, dat lijkt me niet de bedoeling. Als het echt te nauw is dan kan je beter de huisarts er even naar laten kijken. Snap dat je daar niet om staat te springen, maar die ziet dat echt wel vaker.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 21:12
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja gisteren lukte t heel goed deed niet veel pijn t schoonmaken en ja hij ging er bijna overheen maar vandaag doet t op de helft al pijn. En volgens mij is t t toompje dat pijn doet maar weet niet zeker
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 23:51
ralph94
ralph94 is offline
Begrijp echt niet waarom t vandaag niet zo goed lukt dan gisteren ? Toen ging ie verder.. Weet iemand waar aan dat kan liggen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 10:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
bel morgen maar gewoon de huisarts op voor een afspraak als je je er zo druk om maakt.
Oud 03-06-2012, 14:08
ralph94
ralph94 is offline
Maar waarom zou ik dat moeten doen als ik t nooit in me leven gedaan heb? Dan kan t toch wel normaal lukken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 14:09
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Merk je dat je voorhuid niet verder gaat omdat het vastgeplakt zit of omdat het stukje huid aan de voorkant (dus niet aan de zijde van je buik) te kort is?
Citaat:
Nouja, als het gaat stinken, dan ga je je toch ook wel dingen afvragen?
Ja. Dat is toch precies wat hij met dit topic doet? Je kan lekker kotserig erover gaan doen en uitgebreid beschrijven hoe vies jij het wel niet vindt maar daar schiet hij niks mee op. Geef dan op z'n minst tips over hoe hij het misschien kan oplossen volgens jou, want in die drie reacties heb je alleen maar gezegd wat hij allemaal niet heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 14:09
ralph94
ralph94 is offline
En als t de ene keer heel goed lukt waarom daarna niet..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 14:10
ralph94
ralph94 is offline
Nou kijk, vrijdag lukte t heelgoed en ging hij er bijna overheen zonder pijn en maakte veel schoon maar nu doet t op een eerder stadium al pijn en dan gewoon helemaal om mn lul heen niet op een plek dat t pijn doet
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 15:00
Zeppelin
Zeppelin is offline
moeilijk te beoordelen vanaf hier, hoe vaak ga je nog dezelfde vragen stellen? verder: zie het antwoord van zoef de haas.
Oud 03-06-2012, 15:01
Pluis
Pluis is offline
Ralph, je hoeft echt niet elke dag te komen vertellen hoe ver je er al mee bent. De ene dag zal het beter gaan dan de ander, en als je je enorm gaat zitten focussen op of het pijn doet doet het ook eerder pijn. Neem er gewoon 2 maand de tijd voor om het voor elkaar te krijgen en kijk dan eens hoe ver je bent. Het is geen wedstrijd.
Oud 03-06-2012, 16:19
ralph94
ralph94 is offline
Nee maar ik dacht dat het elke dag beter moest gaan en dat t maar een week duurde of so? Maar dan zal ik er de tijd voor nemen dankje
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 13:47
ralph94
ralph94 is offline
Dan up ik deze ook goed.. Als t zo'n probleem is.

Maarja , heeft iemand dan misschien tips zodat de seks wel kan lukken nu ?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 15:06
Vowel
Vowel is offline
Dan moeten we eerst weten wat er precies niet lukte natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 16:10
ralph94
ralph94 is offline
Nou uhm. "het" lukte niet, eigenlijk alles.. Kreeg m er niet in
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 20:07
Pluis
Pluis is offline
blijven proberen en glijmiddel gebruiken. Dan glijdt ie er vanzelf wel in. En zorgen dat je liefje goed ontspannen is, want als zij haar bekkenbodem te veel aanspant past het niet.
Oud 18-06-2012, 08:51
ralph94
ralph94 is offline
Hmm glijmiddel.. Moet ik dat kopen dan of wat? Want dat zit toch ook over een condoom
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 09:02
Pluis
Pluis is offline
het zit ook wel op het condoom, maar dat glibbert niet heel veel extra.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 15:45
ralph94
ralph94 is offline
Hmm maar moet ik dat dan gaan kopen of wat is t precies? Want lijkt me beetje genant en denk niet dat me vriendin t wil of so
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 16:08
Pluis
Pluis is offline
Als je het spul wil hebben, moet je het kopen ja. Maar er is ook niks op tegen om het gewoon nog een paar keer te proberen en als je merkt dat het stroef gaat kan je het alsnog kopen. Seks moet je ook leren, dus gewoon lekker blijven oefenen samen!
Oud 18-06-2012, 16:57
Verwijderd
Als je bij de drogisterij een tube KY koopt, kijkt niemand daarvan op.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:40
ralph94
ralph94 is offline
Ja alleen kijk, dat met me voorhuid lukt nu goed, althans alles lukt wat jullie hadden gezegd, alleen nu ben ik bang dat het met seks toch pijn gaat doen of so
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:41
ralph94
ralph94 is offline
En als je t aan t doen bent zeg maar is je eikel bloot, dat lijkt me opzich niet eens zo erg maar het "erin krijgen", dat lijkt me gewoon pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 18:26
Pluis
Pluis is offline
Waarom zou het pijnlijk zijn? Masturberen doet toch ook geen pijn? Waarschijnlijk veroorzaak je dan zelf ook nog meer wrijving want handen zijn ruwer dan de binnenkant van een vagina. Gewoon zorgen dat je meisje goed ontspannen is en net zo veel zin heeft als jij en niet te hard duwen, dan gaat ie er vanzelf wel in.
Oud 18-06-2012, 19:38
Lente
Lente is offline
Koop geen glijmiddel maar probeer pas in haar te gaan als zij nat genoeg is, dat is voor haar ook leuker
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 20:50
ralph94
ralph94 is offline
Hoe maak ik haar nat dan? Want vingeren/beffen is toch niet in het "neukgat" maar juist bovenin?

En ja masturberen doet geen pijn maar dan heb je toch ook niet heel je voorhuid naar achteren?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 20:57
Pluis
Pluis is offline
Als je met bovenin haar clitoris bedoelt: de clitoris is het meest gevoelige deel van de vagina, dus het is goed als je die met vingeren/beffen stimuleert. Maar dat betekent niet dat de vagina zelf ongevoelig is en dus maar met rust gelaten moet worden! De eerste 2-3 cm van de vagina is behoorlijk gevoelig, en als je met je vinger in de vagina een "kom hier" beweging maakt kun je als je geluk hebt zelfs de g-spot stimuleren. En als je hebt gevoeld dan weet je ook of ze nat genoeg is. En als je genoeg aandacht besteedt aan voorspel wordt ze vanzelf nat.

Met seks gaat die huid niet verder naar achter dan je met je handen zelf voor elkaar krijgt hoor. Dus als masturberen geen pijn doet, zal seks dat wat dat betreft ook niet doen.
Oud 18-06-2012, 21:14
ralph94
ralph94 is offline
Echt niet ? Ik dacht dat met seks het er helemaal over ging ? En uhm ja altijd als ik zeg "zit ik nu goed" als ik denk dat ik in het neukgat zit mag ik haar daar niet vingeren of so dat vind ze geloof ik niet fijn.. En tja nat is t nooit behalve als ik bef maar dat komt dan door mijn mond
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 21:29
Lente
Lente is offline
Citaat:
Echt niet ? Ik dacht dat met seks het er helemaal over ging ? En uhm ja altijd als ik zeg "zit ik nu goed" als ik denk dat ik in het neukgat zit mag ik haar daar niet vingeren of so dat vind ze geloof ik niet fijn.. En tja nat is t nooit behalve als ik bef maar dat komt dan door mijn mond
kan idd dat ze een vinger erin niet fijn vindt, maar dat is gelukkig ook geen voorwaarde voor lekkere seks Ze wordt nat als ze opgewonden is, dat kun je op verschillende manieren voor elkaar krijgen. En als jij het nog niet weet, kun je aan haar vragen wat ze fijn vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:02
ralph94
ralph94 is offline
Ja ik zou graag willen weten hoe dan haha .. Want ik vraag dat wel eens ooit maar geloof me, dat krijg ik er niet uit... Ze praat daar niet echt over en antwoord geven ook niet dan zegt ze: dit is goed, terwijl ik weet dat t beter kan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:35
Catch
Catch is offline
Een neukgat heet een vagina. Als zij niet vertelt wat ze lekker vindt dan kun je inderdaad niks dus beter maak je haar duidelijk dat ze moet vertellen wat ze leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:36
ralph94
ralph94 is offline
Maar sommige dingen vinden alle vrouwen toch wel lekker?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:37
Catch
Catch is offline
Nouja, ik vind gebeft worden zelf niks aan maar vriendinnen van me vinden het fantastisch. Je kunt het best zelf van haar horen wat ze lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:48
ralph94
ralph94 is offline
Ja dat klopt zal het ook vragen maar doe dat liever als ze bij me is.

Maar misschien wel tips?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 04:37
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja ik zou graag willen weten hoe dan haha .. Want ik vraag dat wel eens ooit maar geloof me, dat krijg ik er niet uit... Ze praat daar niet echt over en antwoord geven ook niet dan zegt ze: dit is goed, terwijl ik weet dat t beter kan
Je hebt toch al anderhalf jaar een relatie? Hoe kun je dan niet praten over dit soort dingen? En als je "alles behalve neuken" al hebt gedaan, hoe kun je dan geen idee hebben van wat haar opgewonden maakt?

Ga eens met haar praten. Ze moet toch echt leren om over dit soort dingen te praten. En jij moet leren om eens op te letten op non-verbale communicatie. Als je haar beft en vingert én ze is al vaak klaargekomen, dan had je ook wel hints kunnen opvangen waaruit blijkt wat ze wél en niet lekker vindt.

Citaat:
Maar sommige dingen vinden alle vrouwen toch wel lekker?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 08:19
ralph94
ralph94 is offline
Ze is nog nooit klaargekomen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 10:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ze is nog nooit klaargekomen
... Wtf? Je beft en vingert haar al anderhalf jaar. Had je na een tijdje niet zoiets van "Hmm goh, ze komt nooit klaar, misschien doe ik het niet goed, laat ik daar eens iets aan veranderen.." ?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 00:48
ralph94
ralph94 is offline
Ten eerste, we hebben een relatie van anderhalf jaar.. Het vingeren, etc gebeurd denk ik maximaal een half jaar.. En ten tweede, dacht/denk ik dat het normaal is dat vrouwen niet snel klaarkomen.. Heb namelijk totaal geen verstand daarvan, vandaar ook de vraag om tips..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 04:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ten eerste, we hebben een relatie van anderhalf jaar.. Het vingeren, etc gebeurd denk ik maximaal een half jaar.. En ten tweede, dacht/denk ik dat het normaal is dat vrouwen niet snel klaarkomen.. Heb namelijk totaal geen verstand daarvan, vandaar ook de vraag om tips..
Waarom dacht/denk je dat? Ik weet ook niet wat je bedoelt met "snel". Als jij 3 keer likt en ze is niet klaargekomen, dan wil dat niet zeggen dat het aan haar ligt.

Sommige vrouwen komen snel klaar, anderen heel langzaam. Voor sommigen is het bijna onmogelijk, voor anderen gebeurt het bijna iedere keer. Sommige vrouwen kunnen klaarkomen van penetratie, anderen niet. Sommige vrouwen houden van vingeren of beffen (of allebei) en anderen niet. Kortom: niemand is hetzelfde.

Maar nogmaals: je moet met háár praten. Wij kunnen jou niet vertellen wat zij wel fijn vindt en wat niet. Ik geef je de tip om eerst eens te proberen om haar eindelijk een keer te laten klaarkomen en je daarna pas druk te maken over neuken. Oh en vlak nadat ze is klaargekomen zal het waarschijnlijk ook een stuk makkelijker gaan om bij haar binnen te komen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 09:35
ralph94
ralph94 is offline
Dat noem ik een goede tip maar ik vind t wel redelijk genant omdat ik weet dat ze t niet wilt denk ik.. En klopt ik weet ook niet of ik t goed doe maar ja als ze niet zegt wat ik moet doen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten