![]() |
|
Als je niet leert hoe het moet kan je ook niet leren hoe het hoort en hoe ongeveer elke man dat op deze wereld doet. Hij wist niet eens dat zijn voorhuid helemaal over zijn eikel kon, aangezien hij bang was dat hij te ver zou gaan. Voor ons is het fatsoenlijk en logisch, maar als niemand je het ooit verteld heeft ga je dat echt niet uit jezelf bedenken. Dus nee, dingen als "ik eet vanavond wat later" of andere walgende reacties vind ik inderdaad niet zinnig.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
..ouchen schoon ruikt, ik heb genoeg goede reacties gehad en ik heb niets aan deze en ook geef ik er niks om wat jullie er van vinden, een forum zoals deze is toch om dingen te vragen en antwoord te krijgen ? En sowieso doet "een meisje" geen 4 jaar iets met mn lul aangezien ik amper zolang een vriendin heb? Dat gaat over een korte periode. En als ik niet weet DAT het bestaat hoe the fuck moet ik dan weten dat er iets mis is? Ga gewoon andere dingen doen want een serieus antwoord geven zit er voor jullie blijkbaar niet in.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, jij vat dit niet op als een serieus antwoord, jammer voor jou dan. Veel plezier met je smegma.
||
Merk je dat je voorhuid niet verder gaat omdat het vastgeplakt zit of omdat het stukje huid aan de voorkant (dus niet aan de zijde van je buik) te kort is?
Citaat:
|
![]() |
|
Ralph, je hoeft echt niet elke dag te komen vertellen hoe ver je er al mee bent. De ene dag zal het beter gaan dan de ander, en als je je enorm gaat zitten focussen op of het pijn doet doet het ook eerder pijn. Neem er gewoon 2 maand de tijd voor om het voor elkaar te krijgen en kijk dan eens hoe ver je bent. Het is geen wedstrijd.
|
Als je het spul wil hebben, moet je het kopen ja. Maar er is ook niks op tegen om het gewoon nog een paar keer te proberen en als je merkt dat het stroef gaat kan je het alsnog kopen. Seks moet je ook leren, dus gewoon lekker blijven oefenen samen!
|
Waarom zou het pijnlijk zijn? Masturberen doet toch ook geen pijn? Waarschijnlijk veroorzaak je dan zelf ook nog meer wrijving want handen zijn ruwer dan de binnenkant van een vagina. Gewoon zorgen dat je meisje goed ontspannen is en net zo veel zin heeft als jij en niet te hard duwen, dan gaat ie er vanzelf wel in.
|
Als je met bovenin haar clitoris bedoelt: de clitoris is het meest gevoelige deel van de vagina, dus het is goed als je die met vingeren/beffen stimuleert. Maar dat betekent niet dat de vagina zelf ongevoelig is en dus maar met rust gelaten moet worden! De eerste 2-3 cm van de vagina is behoorlijk gevoelig, en als je met je vinger in de vagina een "kom hier" beweging maakt kun je als je geluk hebt zelfs de g-spot stimuleren. En als je hebt gevoeld dan weet je ook of ze nat genoeg is. En als je genoeg aandacht besteedt aan voorspel wordt ze vanzelf nat.
Met seks gaat die huid niet verder naar achter dan je met je handen zelf voor elkaar krijgt hoor. Dus als masturberen geen pijn doet, zal seks dat wat dat betreft ook niet doen.
|
![]() |
Echt niet ? Ik dacht dat met seks het er helemaal over ging ? En uhm ja altijd als ik zeg "zit ik nu goed" als ik denk dat ik in het neukgat zit mag ik haar daar niet vingeren of so dat vind ze geloof ik niet fijn.. En tja nat is t nooit behalve als ik bef maar dat komt dan door mijn mond
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ga eens met haar praten. Ze moet toch echt leren om over dit soort dingen te praten. En jij moet leren om eens op te letten op non-verbale communicatie. Als je haar beft en vingert én ze is al vaak klaargekomen, dan had je ook wel hints kunnen opvangen waaruit blijkt wat ze wél en niet lekker vindt. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sommige vrouwen komen snel klaar, anderen heel langzaam. Voor sommigen is het bijna onmogelijk, voor anderen gebeurt het bijna iedere keer. Sommige vrouwen kunnen klaarkomen van penetratie, anderen niet. Sommige vrouwen houden van vingeren of beffen (of allebei) en anderen niet. Kortom: niemand is hetzelfde. Maar nogmaals: je moet met háár praten. Wij kunnen jou niet vertellen wat zij wel fijn vindt en wat niet. Ik geef je de tip om eerst eens te proberen om haar eindelijk een keer te laten klaarkomen en je daarna pas druk te maken over neuken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erge geestelijke problemen Anoniem_1337 | 27 | 28-03-2010 11:13 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Liefde & Relatie |
even een paar dringende vraagjes die ik heel graag wil weten *thx* **~yvie~** | 7 | 18-10-2002 19:36 |