Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2012, 19:55
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven op skype gezeten. Alles werkte in één keer prima, dat was leuk.
Oud 01-06-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven op skype gezeten. Alles werkte in één keer prima, dat was leuk.
Skype is handig

Mijn examens zijn voorbij Joehoe, ik heb zin in vanavond.
Oud 01-06-2012, 20:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik word er zo zoetjes aan een beetje gallisch van

?

Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 20:17.
Oud 01-06-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Echt? Hoe heftig is dat bij jou dan?

Ik heb wel eens met mijn trillende ooglid voor de spiegel gestaan maar ik kon het niet zien, hoor.
Nou, ik was in gesprek met iemand en toen zei ik 'Godver, kut-ooglid!' Waarop zij zei 'LOL ja ik zie het '
Oud 01-06-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik word er zo zoetjes aan een beetje gallisch van
[afbeelding]

?
Die strips heb ik vroeger verslonden <3
Oud 01-06-2012, 20:18
Verwijderd
Ik heb een aura van knoflook atm. Gelukkig hoef ik morgen nergens heen
Oud 01-06-2012, 20:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Echt? Hoe heftig is dat bij jou dan?

Ik heb wel eens met mijn trillende ooglid voor de spiegel gestaan maar ik kon het niet zien, hoor.
Ik heb er wel eens een maand lang last van gehad. Super irritant. En ik kon het ook echt zien. Ik heb 't nu ook nog soms, en dan kan ik 't ook voelen met m'n vinger. Dan is m'n ooglid ineens fucking spastisch.
Oud 01-06-2012, 20:21
Verwijderd
Ik heb vrij vaak dat m'n linkerduim uit zichzelf beweegt.
Oud 01-06-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
ik ook, :knoflookboks:
Oud 01-06-2012, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Knoflook is awesome, niets om je voor te schamen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ruik jullie hier.
Verwijderd
Knoflook is zeker awesome.
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik vind knoflook zo'n erotisch geurtje hebben
Oud 01-06-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er wel eens een maand lang last van gehad. Super irritant. En ik kon het ook echt zien. Ik heb 't nu ook nog soms, en dan kan ik 't ook voelen met m'n vinger. Dan is m'n ooglid ineens fucking spastisch.
Die van mij heeft de handdoek godezijdank in de ring gegooid; inmiddels al 'n goede twintig minuten trilvrij
Oud 01-06-2012, 20:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ook

En ik moet morgen wel ergens heen! Als ik dan ook nog eens een trillend (trollend?) ooglid heb...
Oud 01-06-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ook

En ik moet morgen wel ergens heen! Als ik dan ook nog eens een trillend (trollend?) ooglid heb...
Ach, beter een trollend ooglid dan 'n ander lid *rimshot*
Oud 01-06-2012, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had net besloten iets te eten, namelijk een beschuitje met vruchtenhagel. Geen vruchtenhagel. FML!
Oud 01-06-2012, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had net besloten iets te eten, namelijk een beschuitje met vruchtenhagel. Geen vruchtenhagel. FML!
Wat is er met jou dan en je eet...stoornis?
Oud 01-06-2012, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is er met jou dan en je eet...stoornis?
Mijn keel is nogal dik en slikken doet zeer. Dus ik heb alleen soep gegeten vanmiddag en nu had ik ineens honger!
Oud 01-06-2012, 22:20
Miekje*
Miekje* is offline
Godskolore, wat een dag.
Oud 02-06-2012, 07:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb al sinds ik wakker ben (half 6!) enorme trek in Fanta, omdat ik droomde dat ik daar heel veel van dronk en het was lekker.

Maar het is nog veel te vroeg om eruit te gaan en geen stomme opmerkingen van mijn ouders te krijgen.
Oud 02-06-2012, 07:52
Verwijderd
Mogge.
Oud 02-06-2012, 07:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi Soija!
Oud 02-06-2012, 08:01
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 02-06-2012, 08:09
Verwijderd
Goeiemorgen! Ik begrijp niet helemaal hoe ik nu al wakker kan zijn, maar het kan dus.
Oud 02-06-2012, 08:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga eruit en Fanta drinken. Dan maar stomme "Omfg wat ben je vroeg" comments /strijdlustig
Oud 02-06-2012, 08:20
Verwijderd
Geniet van je fanta En ga anders daarna weer in bed liggen.
Oud 02-06-2012, 08:38
Verwijderd
ik was om kwart over zeven wakker en toen dacht ik yesss het is kwart over zeven
omdat ik afgelopen week steeds om half zeven op stond en dan wel eens de neiging heb om op zaterdag ook om half zeven wakker te worden.
Maar ik was op zich ook al om half elf gaan slapen gisteren.
Oud 02-06-2012, 08:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging ook vroeg naar bed ja, ik was gister een beetje ziek aan het worden en het gaat nu al een stuk beter. Alleen mijn keel is nog dik. Vanmiddag misschien nog even slapen en dan vanavond naar een feestje.

Overigens is de Fanta niet zo lekker als ik me had voorgesteld, want je weet hoe dat gaat, maar wel lekker genoeg
Oud 02-06-2012, 08:50
Verwijderd
Fanta vind ik ook wel zoiets waar je soms ineens heel veel zin in kunt hebben

en dan is het vooral naar als je sisi krijgt maar het is extra leuk als er Orangina blijkt te zijn.
Oud 02-06-2012, 08:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vraag altijd wat ze hebben, want ik vind sisi echt niet te pruimen.
Oud 02-06-2012, 08:55
Verwijderd
Sisi kan nog zo hard vier keer in hun reclame inzoomen op het 'met natuurlijke aroma's' tekstje, maar het blijft chemisch en nep smaken.
Oud 02-06-2012, 08:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een keer gevraagd om cola light en toen kreeg ik Pepsi max dus ik vraag altijd wat ze hebben, en als het Pepsi is, neem ik 7up of cassis
Oud 02-06-2012, 08:58
Verwijderd
tussen pepsi en coca-cola proef ik dan weer geen verschil
Oud 02-06-2012, 08:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moet je eens goed proeven, want Zep en ik proeven het gelijk
Oud 02-06-2012, 09:01
Verwijderd
ik drink niet zo vaak cola, ik denk dat het daaraan ligt!
Als ik het allebei naast elkaar zou hebben, zou ik het misschien wel proeven, Pepsi is geloof ik wat zoeter. Maar als je me gewoon een van de twee geeft, weet ik niet welke dat is.
Oud 02-06-2012, 09:04
Verwijderd
Op psychologie is een jongen die het een reden van niks vindt dat hij voor sollicitaties wordt afgewezen vanwege gebrek aan werkervaring, en denkt dat een betere verklaring zou zijn dat hij niet knap genoeg is
Oud 02-06-2012, 09:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pepsi is goor!

Oh, die reden is wel goed bedacht
Oud 02-06-2012, 09:23
Zeppelin
Zeppelin is offline
pepsi is vies ja, 3es is lekker als je een alternatief voor coca cola zoekt.
Oud 02-06-2012, 10:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik ook

En ik moet morgen wel ergens heen! Als ik dan ook nog eens een trillend lid heb...
he bah zeg! Dan kom ik je niet ophalen van het station!

edit: Ah iemand was me al voor met het goeie grapje
Oud 02-06-2012, 13:33
Verwijderd
Citaat:
pepsi is vies ja, 3es is lekker als je een alternatief voor coca cola zoekt.
Bestaat dat nog?
Oud 02-06-2012, 13:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Robin van Persie krijgt op het EK voetbal de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar in de spitspositie. Bondscoach Bert van Marwijk bracht Huntelaar gisteren van het nieuws op de hoogte. Twee jaar geleden op het WK in Zuid-Afrika moest de aanvaller van Schalke 04 ook al genoegen nemen met een rol op het tweede plan, achter Van Persie."

Hmmm. ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Van Persie is natuurlijk een lamstraal eerste klas, maar Huntelaar laat ook maar weinig zien als het erom gaat. Maar na het fiasco van 2010 met Van Persie, heb ik meer vertrouwen in Huntelaar. Dus BERTJE, WAT DOE JE?!
Oud 02-06-2012, 13:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Bestaat dat nog?
ja! de hema verkoopt het in 6-packs. Ik koop het best vaak.

Heeft iemand kvdb van gister gezien? wat een topwijf die vrouw van die vermoorde haagse juwelier, zo sterk
Oud 02-06-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
ja! de hema verkoopt het in 6-packs. Ik koop het best vaak.

Heeft iemand kvdb van gister gezien? wat een topwijf die vrouw van die vermoorde haagse juwelier, zo sterk
Ja, vond ik ook

Hoewel ik het ook niet helemaal geloofde. Waarschijnlijk dat ze ooit nog wel instort.
Oud 02-06-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
"Robin van Persie krijgt op het EK voetbal de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar in de spitspositie. Bondscoach Bert van Marwijk bracht Huntelaar gisteren van het nieuws op de hoogte. Twee jaar geleden op het WK in Zuid-Afrika moest de aanvaller van Schalke 04 ook al genoegen nemen met een rol op het tweede plan, achter Van Persie."

Hmmm. ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Van Persie is natuurlijk een lamstraal eerste klas, maar Huntelaar laat ook maar weinig zien als het erom gaat. Maar na het fiasco van 2010 met Van Persie, heb ik meer vertrouwen in Huntelaar. Dus BERTJE, WAT DOE JE?!
gvd
Oud 02-06-2012, 14:04
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja, vond ik ook

Hoewel ik het ook niet helemaal geloofde. Waarschijnlijk dat ze ooit nog wel instort.
ja zoiets zei ze zelf ook maar als je op dit soort momenten (het is pas 5/6 weken geleden) zoveel karakter toont zegt dat wel iets! Als ze in gaat storten dan kan ze er in elk geval op vertrouwen dat ze het aan kan. Denk ik. Bovendien heeft ze een kind, dat houdt mensen ook op de been.
Oud 02-06-2012, 14:05
Zeppelin
Zeppelin is offline
aahw gatverdamme, dat programma ook al een zomerstop de hele zomer kutsport
Oud 02-06-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Huh, hoe willen ze dat voor elkaar krijgen dan?
Door te zeggen dat ik ervoor verantwoordelijk ben dat ze ergens mijn naam verkeerd hebben geschreven. Wat ik niet ben, natuurlijk. Het zou ook prima kunnen dat ze het expres hebben gedaan. Maar met wat extra geld Igeen tweehonderd euro en niet van mij) is het probleem opgelost.

En mijn ouders zijn nu hier en ik begin ze na drie dagen intensief op elkaars lip een beetje zat te raken.
Oud 02-06-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:
aahw gatverdamme, dat programma ook al een zomerstop de hele zomer kutsport
Nou ik ben er niet rouwig om dat we dat aids-gezicht van Thijs van der Brink een tijdje niet hoeven te zien.
Oud 02-06-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:

Het is niet heel moeilijk wat je er van moet denken; zowel Van Persie als Huntelaar verkeren in bloedvorm in twee grote competities. Van Persie kan hoog en laag springen; als diepe spits heeft hij in het huidige systeem van Van Marwijk nul rendement. Dit komt enerzijds door anders spelende vleugels (in Oranje is het naar binnen trekken en schieten in plaats van voorzetten geven vanaf de achterlijn), anderzijds is Van Persie dé grote man bij Arsenal waar het allemaal om draait. In Oranje is daar geen sprake van. Wanneer Van Marwijk geen types Verhoek weet in te zetten op de vleugels zal Van Persie in de diepe spits even rendabel zijn als de derde tepel in het algemeen. Wanneer Van Marwijk zijn vleugels as-is wilt behouden én Van Persie niet de man wil maken om wie het eltal draait heeft Van Persie niets in de diepe spits te zoeken omdat Huntelaar sec gezien een betere afmaker is (ik vind Van Persie wel een fijnere speler om naar te kijken qua techniek en stijl). Dan zou Van Persie van áchter Huntelaar moeten gaan spelen en ik begrijp niet zo goed waarom "het systeem" óf "Van Marwijk" dat niet toe wil laten. Misschien omdat dan de opkomende/aanvallende middenvelders niet meer prominent aanwezig kunnen zijn. Maar goed, dan zie ik liever een Van Persie opkomen dan Sneijder.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten