Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb al sinds ik wakker ben (half 6!) enorme trek in Fanta, omdat ik droomde dat ik daar heel veel van dronk en het was lekker.
Maar het is nog veel te vroeg om eruit te gaan en geen stomme opmerkingen van mijn ouders te krijgen.
|
Verwijderd
|
ik was om kwart over zeven wakker en toen dacht ik yesss het is kwart over zeven
![]() omdat ik afgelopen week steeds om half zeven op stond en dan wel eens de neiging heb om op zaterdag ook om half zeven wakker te worden. Maar ik was op zich ook al om half elf gaan slapen gisteren. |
![]() |
|
Ik ging ook vroeg naar bed ja, ik was gister een beetje ziek aan het worden en het gaat nu al een stuk beter. Alleen mijn keel is nog dik. Vanmiddag misschien nog even slapen en dan vanavond naar een feestje.
Overigens is de Fanta niet zo lekker als ik me had voorgesteld, want je weet hoe dat gaat, maar wel lekker genoeg ![]()
||
Citaat:
edit: Ah iemand was me al voor met het goeie grapje ![]()
|
"Robin van Persie krijgt op het EK voetbal de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar in de spitspositie. Bondscoach Bert van Marwijk bracht Huntelaar gisteren van het nieuws op de hoogte. Twee jaar geleden op het WK in Zuid-Afrika moest de aanvaller van Schalke 04 ook al genoegen nemen met een rol op het tweede plan, achter Van Persie."
Hmmm. ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Van Persie is natuurlijk een lamstraal eerste klas, maar Huntelaar laat ook maar weinig zien als het erom gaat. Maar na het fiasco van 2010 met Van Persie, heb ik meer vertrouwen in Huntelaar. Dus BERTJE, WAT DOE JE?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik het ook niet helemaal geloofde. Waarschijnlijk dat ze ooit nog wel instort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn ouders zijn nu hier en ik begin ze na drie dagen intensief op elkaars lip een beetje zat te raken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|