| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ongeveer zoals jij. Als ik zeg dat ik een tentamen kut gemaakt heb, dan bedoel ik dat ik waarschijnlijk een 6,5 of een 7 heb Als ik dan een 7,5 haal dan zeggen mensen "bweh, jij altijd met je 'buuh zo slecht gedaan'!"
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kan ook echt heel blij zijn voor iemand als hij of zij een 6,5 heeft gehaald en daar zelf ook blij mee is, maar als ik een 6,5 (of een 7, of een 7,5 ) haal, dan word ik vaak toch wel een beetje boos op mezelf.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar gefeliciteerd .
|
|
||||||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
)Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wow! Wat goed! Gefeliciteerd! Ik had een 7,6 gemiddeld. Ik wist al zeker dat ik geen 8 gemiddeld zou halen en hoopte op hoger dan een 7,5. Dus ik ben wel blij. Maar ik ga woensdag wel scheikunde herkansen. Om mijn eindcijfers op te leuken Maar, ik zit nu in lotingscategorie B met geneeskunde, dus ik heb redelijk veel hoop dat ik erin kom! *duimt*
|
|
|
|
Ik ging bijna kwijlen toen ik naast de biefstukpuntjes stond
Maar ik vind biefstukpuntjes de grootst mogelijke onzin op biefstukgebied dus ik heb rundersteak gehaald.. dat was in de bonus. En ja, natuurlijk kun je een soepje vooraf eten en dan steak maar ik wilde alleen rundvlees en niet nog een hele maaltijd erom heen bouwen. Maar goed.. nu heb ik alsnog: 1 steak en 1 kom soep. ![]() De vleesbehoefte was eventjes heel erg groot.. ik heb ook maar weinig vlees gegeten de afgelopen weken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet de dag erna weer vroeg in de trein zitten nl.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik weet het verder ook niet hoor. Mal gucken auf internets,
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|||
|
|
|
|
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik super eng vond en waar ik heel lang tegenop heb gezien en waarvan ik heel lang dacht dat ik het nooit zou durven en doen. En nu ben ik stiekem een beetje trots wel en vooral heel erg opgelucht want het ging goed
En sorry, v-lid, maar ik kan niet precies zeggen wat het was maar ik wil het toch kwijt. En nu heb ik hoofdpijn, maar dat is een goed teken want ik krijg altijd hoofdpijn als de stress is weggezakt
|
|
![]() |
|
|