Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2012, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
www.postcrossing.com

Jij stuurt een kaartje of whatsoever naar een compleet willekeurig (door de website uitgekozen) persoon ergens op de wereld. Als deze je kaart/pakketje heeft ontvangen, geeft hij op de website aan dat hij het heeft ontvangen en maakt er evt. een foto van voor op de website. Vervolgens krijg jij (ook weer van een willekeurig persoon ergens op de wereld) een kaart/brief/pakketje terug. Dus niet van degene naar wie jij wat hebt gestuurd. Dat kan wel, want degene die jouw kaart heeft ontvangen, kan er ook voor kiezen om jou iets terug te sturen (maar dat gaat dan niet via de website). Dus, je kunt een brief sturen naar Afrika om vervolgens een kaart terug te krijgen van een andere persoon uit China, zeg maar!

Je moet het eigenlijk gewoon even op de website lezen .
Oud 24-06-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Sympathieke opmerking joh.
Ik ben ook een beetje een bitch tegenwoordig. Ik hoop dat het vanzelf weer overgaat over een tijdje.
Oud 24-06-2012, 21:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
www.postcrossing.com

Jij stuurt een kaartje of whatsoever naar een compleet willekeurig (door de website uitgekozen) persoon ergens op de wereld. Als deze je kaart/pakketje heeft ontvangen, geeft hij op de website aan dat hij het heeft ontvangen en maakt er evt. een foto van voor op de website. Vervolgens krijg jij (ook weer van een willekeurig persoon ergens op de wereld) een kaart/brief/pakketje terug. Dus niet van degene naar wie jij wat hebt gestuurd. Dat kan wel, want degene die jouw kaart heeft ontvangen, kan er ook voor kiezen om jou iets terug te sturen (maar dat gaat dan niet via de website). Dus, je kunt een brief sturen naar Afrika om vervolgens een kaart terug te krijgen van een andere persoon uit China, zeg maar!

Je moet het eigenlijk gewoon even op de website lezen .
Dat klinkt eigenlijk wel heel leuk! Maar uiteindelijk ken je de persoon naar wie je het stuurt niet, dus je kan ook niks persoonlijks schrijven. Dat is dan wel weer jammer.
Oud 24-06-2012, 21:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat klinkt eigenlijk wel heel leuk! Maar uiteindelijk ken je de persoon naar wie je het stuurt niet, dus je kan ook niks persoonlijks schrijven. Dat is dan wel weer jammer.
Ja, maar het is wel zo dat je lekker culturele dingen kunt uitwisselen. Je kunt op je profiel een stukje schrijven over jezelf en wat je leuk vind om te krijgen aan post, waarop degene aan de andere kant weer wat leuks mee kan/bij kan verzinnen.
Zo was het meisje waar ik naar schreef erg geïnteresseerd in cultuur, ze hield van reizen en nieuwe plekken ontdekken. Haar heb ik dus een uitgebreide analyse geschreven over ons landje, de vlag, de mensen, de natuur en whatsoever.
Oud 24-06-2012, 22:06
Verwijderd
O en Stefenootje, volgens mij zou jij honderd puppy's alleen redden voor de aandacht!1!1!1!!

Ik ben blij dat je er weer bent hoor. Zo. *kusje op Stefenootje plakt*
Oud 24-06-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me aangemeld bij postcrossing, en nu heb ik zojuist twee kaartjes geschreven (één naar Wit-Rusland en één naar Rusland). Ik ben benieuwd wat ik terug ga krijgen!
Ik doe dat ook! Ik heb nu 3 kaarten gestuurd, naar Duitsland, naar Amerika en naar Rusland! Ondertussen zijn ze aangekomen in Duitsland (17 dagen) en Amerika (11 dagen). Wat best raar is, Duitsland was 380 kilometer dacht ik terwijl Amerika echt 6800 kilometer was ofzo
Oud 24-06-2012, 22:31
Martiño
Martiño is offline
Goed bezig jongeman
Oud 24-06-2012, 22:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi! Ik kwam Trimmie nog tegen op Parkpop en duisent andere mensen die ik allemaal kende natuurlijk
Oud 24-06-2012, 23:01
Martiño
Martiño is offline
Heb je haar verjaardagskusjes gegeven van ons allemaal?
Oud 24-06-2012, 23:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Uiteraard
Oud 24-06-2012, 23:56
Martiño
Martiño is offline
goedzo
Oud 24-06-2012, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je haar verjaardagskusjes gegeven van ons allemaal?
Het was meer een birthday-rape.

En ik heb Katertje ook eens irl gezien. Leukleuk!
Oud 24-06-2012, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trouwens wel raar hoor, die 27 naast m'n naam.
Oud 24-06-2012, 23:59
Martiño
Martiño is offline
Je wordt oud! Voor dat je het weet zit je iedere dag in je schommelstoel naar Bargain Hunt en Homes under the Hammer te kijken.
Oud 25-06-2012, 00:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Foto-upload-tijd.

Ik heb net mijn schone was weggewerkt, mijn uitzet wat handiger neergezet (de deur gaat nu echt open enzo), geveegd omdat er enorme stofvlokken van mijn uitzet kwamen en het te laat is om te stofzuigen, mijn bed opgemaakt en mijn andere beddengoed in de wasmachine gedaan.
Morgen verder aan het bureaudisctrict
Oud 25-06-2012, 00:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je wordt oud! Voor dat je het weet zit je iedere dag in je schommelstoel naar Bargain Hunt en Homes under the Hammer te kijken.
Already halfway there...
Oud 25-06-2012, 00:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oeh Trimm, heb je die lekkere wijven nog gezien? Die stonden te dansen bij dat Jupilerding?
Oud 25-06-2012, 01:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oeh Trimm, heb je die lekkere wijven nog gezien? Die stonden te dansen bij dat Jupilerding?
Ja, die hebben we nog even goed belachelijk gemaakt. De linker (kort haar, duidelijk de oudste) kon nog wel goed dansen, maar het meisje rechts was denk ik pas 16 ofzo en stond er erg verloren bij. En de andere 2 waren gewoon hoeren. Er zaten ook 2 kerels achter op een bankje die ze uit zaten te checken en echt keken alsof ze een gratis lapdance kregen

Die mokkels stonden trouwens jaren geleden al op Dour bij de 'Joe Piler Saloon'. Maf jupiler dingetje.
Oud 25-06-2012, 01:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond het niet verkeerd, maar we hadden inderdaad precies dezelfde mening dat meisje met dat korte haar was leuk trouwens

En ik heb meegedanst
Oud 25-06-2012, 02:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
diehard nachtploeg hier!
Oud 25-06-2012, 03:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
damn het wordt alweer licht maar ik ben nog niet moe, toch maar slapen..
Oud 25-06-2012, 08:03
Verwijderd
gister was het echt kut weer met parkcity.
Oud 25-06-2012, 08:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
goeiemorgen!
Man ik heb echt van die vermoeidheidsspierpijn overal.
Oud 25-06-2012, 08:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ook omdat ik tot 4u snachts britneydansmoves heb geprobeerd na te doen.
Oud 25-06-2012, 08:06
Verwijderd
goed bezig fizzle
Oud 25-06-2012, 08:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was zo leuk
We hebben in een notitieboek voorspeld hoe het onze oud-klasgenoten over 10 jaar vergaat. Ik moet dat boek echt niet vergeten bij de reunie dan
Oud 25-06-2012, 08:09
Verwijderd
ah wat leuk.

ik ben gister half naar parkcity en half naar een dorpsfeest gegaan. Het weer was gewoon . en mijn broertje staat trouwens in de krant. hij was op tv en staat op de twitter van yes-r.
Oud 25-06-2012, 08:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jammer van het weer! Waarom was je broertje in de krant?
Oud 25-06-2012, 08:21
Verwijderd
zijn kop werd gefotografeerd op parkcity. en ze hadden een artikel over parkcity met die foto.
Oud 25-06-2012, 08:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh lachen

Het is vet lekker weer om naar buiten te gaan maar ik heb niemand om mee naar buiten te gaan en dat is saai. Ik wil best een gehandicapte rondduwen ofzo
Oud 25-06-2012, 08:32
Verwijderd
hier is het koud en niet lekker weer.
Oud 25-06-2012, 08:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier is het echt zonnig en prima enzo. Eigenlijk hardloopweer maar ik heb spierpijn dus hardlopen wordt het niet.
Oud 25-06-2012, 08:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Musea zijn natuurlijk dicht op maandag he?
Oud 25-06-2012, 08:47
Verwijderd
dat dacht ik wel, net als veel winkels en andere leuke bezigheden.
Oud 25-06-2012, 08:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jep. Stomme maandagen.
Maar ik heb iemand gevonden die tijd met mij wil doorbrengen! Zowaar een oud-forumster
Oud 25-06-2012, 08:52
Verwijderd
Gezellig.
Oud 25-06-2012, 09:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb straks een scheikundetoets, en ik ben er voor het eerst in jaren van overtuigd dat ik die echt ga verkloten.
Oud 25-06-2012, 09:06
Verwijderd
veel succes miekje.
Oud 25-06-2012, 09:07
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel, Chicka ^^

Bwuh, ik heb zo'n hekel aan de laatste schoolweken. Gelukkig heb ik deze week nog stage, doe ik tenminste nog iets nuttigs...
Oud 25-06-2012, 09:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar het is wel zo dat je lekker culturele dingen kunt uitwisselen. Je kunt op je profiel een stukje schrijven over jezelf en wat je leuk vind om te krijgen aan post, waarop degene aan de andere kant weer wat leuks mee kan/bij kan verzinnen.
Zo was het meisje waar ik naar schreef erg geïnteresseerd in cultuur, ze hield van reizen en nieuwe plekken ontdekken. Haar heb ik dus een uitgebreide analyse geschreven over ons landje, de vlag, de mensen, de natuur en whatsoever.
Hm. Misschien wel leuk om dat te doen dan

Citaat:
Musea zijn natuurlijk dicht op maandag he?
Meestal wel. Althans ik dacht dat álle musea op maandag dicht zijn, maar laatst las ik dat het Stedelijk A'dam vanaf nu op maandag dicht is (bezuinigen). Misschien zijn die grote musea in A'dam wel gewoon open, Van Gogh en Rijks. Op maandag zijn er tenslotte ook toeristen.
Oud 25-06-2012, 09:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had in maart een mooie camera gekocht en die ging stuk op vakantie in Engeland for no apparent reason, toen was ik heb 6 weken kwijt ter reparatie. hij is nu twee weken terug en hij is alweer stuk. Straks ben ik hem de hele zomervakantie kwijt.
Oud 25-06-2012, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Boos worden en een vervangend toestel eisen
Oud 25-06-2012, 09:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ugh, waarom is er nou weer zoveel lawaai buiten als ik me moet concentreren. Dat is al zo'n opgave Ik overweeg m'n oordopjes in te doen.
Oud 25-06-2012, 10:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hm. Misschien wel leuk om dat te doen dan

Meestal wel. Althans ik dacht dat álle musea op maandag dicht zijn, maar laatst las ik dat het Stedelijk A'dam vanaf nu op maandag dicht is (bezuinigen). Misschien zijn die grote musea in A'dam wel gewoon open, Van Gogh en Rijks. Op maandag zijn er tenslotte ook toeristen.
Ja ik heb even gecheckt, en in Utrecht is in elk geval alles dicht waar ik heen zou willen.
Oud 25-06-2012, 10:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, helaasch.
Oud 25-06-2012, 10:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yes. Ach, morgen weer een kans!
Oud 25-06-2012, 10:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is dat toch met het einde van het studiejaar dat werkelijk alle energie, motivatie en wilskracht op is..? Nog 5 dagen schrijven (en een presentatie op maandag) en ik wil het liefst op de bank kruipen met een dekentje, thee, een stapel films en een voorraad zakdoekjes en er de komende tijd niet meer vanaf komen. Oh well, van doorzetten is nog nooit iemand doodgegaan. *zucht*
Oud 25-06-2012, 10:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dat klinkt wel heel dramatisch Ik moet gewoon ofwel een schop onder m'n kont krijgen en niet zeuren of beslissen dat het niet lukt en ermee kappen. Aangezien ik dat laatste toch niet doe, moet ik maar gewoon stoppen met zeuren.
Oud 25-06-2012, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ugh, waarom is er nou weer zoveel lawaai buiten als ik me moet concentreren. Dat is al zo'n opgave Ik overweeg m'n oordopjes in te doen.
Ja, dat lawaai weet natuurlijk precies wanneer jij je moet concentreren en gaat dan expres extra veel herrie maken.
Oud 25-06-2012, 10:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat lawaai weet natuurlijk precies wanneer jij je moet concentreren en gaat dan expres extra veel herrie maken.
Dat dacht ik al!

Regels voor berichten