| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Omwonenden klagen enorm bij de gemeente. Wat natuurlijk belachelijk is eigenlijk, want hoe lang ligt het circuit daar nu al
. Je koopt een huis wat vlak bij een circuit ligt, en dan ga je klagen over geluidsoverlast . Alsof je een huis koopt bij een luchthaven en klaagt over de vliegtuigen. Maar goed, daarom zijn er nu allemaal nieuwe regeltjes met dat het maar max. tot zo laat mag duren, en als het langer duurt dan boetes en er mogen maar zoveel dagen per jaar geraced worden, en maar tot maximaal zo en zo veel geluid en als het daar overheen gaat is het ook allemaal weer drama. En omdat dit er nu allemaal is wordt het gewoon steeds moeilijker om te blijven racen, want de KNMV en de andere organisaties die bijvoorbeeld het Nederlands Kampioenschap organiseren gooien daarom prijzen omhoog, en moeten daardoor ontzettend strenge (technische) controles houden, zodat er allemaal maar geen overlast is. Kost allemaal weer meer geld, en dat is een hele grote cirkel.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Hoe weet jij dit allemaal zo goed trouwens?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vermoed dat als er al mensen wonen die er vanaf het begin wonen, die ondertussen wel aardig doof zijn
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Nou ja, toen het TT-circuit er kwam was het enorm veel groter dan dat het nu is. Het was vroeger echt iets van 30 kilometer voor een rondje terwijl het nu geloof ik 3 of 4 is. Ik ken echt maar een paar huizen die in de directe omgeving staan, en dat zijn mensen die van races houden
. En/of er hun geld mee verdienen door weilanden aan te bieden voor kamperen enzo. Het grootste "probleem" zit bij een relatief nieuwe nieuwbouwwijk . Daar komen de klachten vandaan.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat racen kan best onder voorwaarden plaatsvinden.
|
|
|
|
|
|
Natuurlijk mogen mensen klagen. Ik vind alleen dat ze overdrijven. Het is echt niet zo dat er elke dag geracet wordt, dat is echt maar een paar dagen per jaar.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh ja, en het is niet dat er inderdaad elke dag geracet wordt
. Je krijgt alleen geluidsoverlast bij de echt grote races, en dat zijn de TT en de Superbikes. Heel misschien als de wind verkeerd staat zou het kunnen zijn dat ze wat mee krijgen van het Nederlands kampioenschap, maar ook dat zijn, zo uit mijn hoofd, 5 races verspreid over het seizoen. Dus dat zal niet elke keer zo zijn
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijn iig dat het meeviel! |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
dus hier is het ongebruikelijk om shit in je tas te gooien. Dan komt er gelijk zo'n security met je meelopen tot de kassa
|
|
|
|
Ein-de-lijk klaar met die stomme presentatie. Volgens mij wordt het een ontzettend saai verhaal. Blegh. Morgen nog maar eens doornemen, nu geen zin meer. Lekker bankhangen nu!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat goed! Ik had vrijdag mijn laatste tentamen en vrijdagavond kreeg ik te horen dat ik daar een 9 voor had Morgen contract tekenen in Nijmegen en daar weer dingen regelen ![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|