Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2012, 20:45
Verwijderd
Als je het per se in je studie wilt combineren, is er altijd nog zoiets als taal- en cultuurstudies.
Advertentie
Oud 08-07-2012, 20:46
Verwijderd
Oh really? Ik doe er zelf niet eentje

Maar goed, het was meer omdat ik me dus afvroeg of Kat dat niet juist wou gaan doen. Ik zeg nergens dat het elkaar bijt, of dat je het absoluut niet kan doen.
Oud 08-07-2012, 20:46
Verwijderd
Hai! Hoe gaat het nu met je ratje, Snebbeltje? Het klinkt zo zielig.
Oud 08-07-2012, 20:47
Verwijderd
Jeetje Commendatore, het lijkt bijna alsof je bozig wordt dat Apate (terecht) zegt dat Geschiedenis geen taalstudie is
Oud 08-07-2012, 20:47
Verwijderd
Hoi!

Ach ja sommige mensen kunnen slecht tegen kritiek op hun eigen studie. Ik heb dat binnen 3 dagen afgeleerd.
Oud 08-07-2012, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:

Maar goed, het was meer omdat ik me dus afvroeg of Kat dat niet juist wou gaan doen. Ik zeg nergens dat het elkaar bijt, of dat je het absoluut niet kan doen.
Ik wil niet persé iets met taal gaan studeren.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pomtiedom. Ik lees al een tijdje mee, maar ik heb steeds geen in om iets te posten /nutteloze post
Oud 08-07-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Pomtiedom. Ik lees al een tijdje mee, maar ik heb steeds geen in om iets te posten /nutteloze post
Herkenbaar. Want meestal heb ik toch niet echt iets te vertellen, ofzo.
Oud 08-07-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet persé iets met taal gaan studeren.
Dat kan! Geschiedenis op zich is ook heel leuk <3
Oud 08-07-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Hoi!

Ach ja sommige mensen kunnen slecht tegen kritiek op hun eigen studie. Ik heb dat binnen 3 dagen afgeleerd.
Logisch aangezien IEDEREEN commentaar heeft op jouw studie hihi. Kusje.
Oud 08-07-2012, 20:51
Verwijderd
Ik heb altijd wat te vertellen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Er wordt in de comments gerept over de inclusie van de Challenger shuttle, maar ik zie hem nergens?

Edit: oh, scheel. Gevonden.
Verwijderd
Ik moet dinsdag op cursus voor m'n werk. Zou in de buurt van Arnhem zijn wat echt prima is, maar nu hebben ze het verzet naar midden-Limburg. Wtf.
Oud 08-07-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Logisch aangezien IEDEREEN commentaar heeft op jouw studie hihi. Kusje.
Ik weet het

Tegenwoordig lach ik het zelf ook een beetje uit . En ik ga later natuurlijk gewoon met een rijke vent trouwen. (En volgens mijn huisgenoten geeft hij mij dan een zandbak en een schepje en een kwastje. )

Hebben jullie trouwens wel eens de neiging gehad om iemand die recht tegenover je zat echt keihard te slaan, maar dat je dan weet dat je dat niet moet doen omdat je dan dingen gaat verpesten?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd wat te vertellen
Nou, vertel.

Citaat:
Ik moet dinsdag op cursus voor m'n werk. Zou in de buurt van Arnhem zijn wat echt prima is, maar nu hebben ze het verzet naar midden-Limburg. Wtf.
Waar in midden-Limburg?
Verwijderd
Citaat:
Ik was vandaag in Zuid-Limburg en het is daar zóóó mooi. <3
Oud 08-07-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:

Ik doelde dus op zoiets (de UU heeft het in elk geval ook): http://www.ru.nl/tcs/

Citaat:
Jeetje Commendatore, het lijkt bijna alsof je bozig wordt dat Apate (terecht) zegt dat Geschiedenis geen taalstudie is
Waar beweer ik ergens dat het een echte taalstudie is? Ik wil alleen zeggen dat het niet losstaat van taal en dat een degelijke taalbeheersing ook voor deze studie nodig is.
Oud 08-07-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:

Nog 707 woorden er af!
Oud 08-07-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar! Maar Midden-Limburg is een heel stuk minder mooi, hoor,
Oud 08-07-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het

Tegenwoordig lach ik het zelf ook een beetje uit . En ik ga later natuurlijk gewoon met een rijke vent trouwen. (En volgens mijn huisgenoten geeft hij mij dan een zandbak en een schepje en een kwastje. )

Hebben jullie trouwens wel eens de neiging gehad om iemand die recht tegenover je zat echt keihard te slaan, maar dat je dan weet dat je dat niet moet doen omdat je dan dingen gaat verpesten?
Ik heb ook snel afgeleerd op te komen voor rechten als universitaire studie hoor. Het is gewoon veredeld hbo

Eh ja ik denk het wel, ik heb iets meer specifieke info nodig

Citaat:
Nou, vertel.

Waar in midden-Limburg?
Zie al mijn fantastische posts so far in dit topic.

Hm, tussen Venlo en Roermond ergens, even opzoeken.
Oud 08-07-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde dus op zoiets (de UU heeft het in elk geval ook): http://www.ru.nl/tcs/

Waar beweer ik ergens dat het een echte taalstudie is? Ik wil alleen zeggen dat het niet losstaat van taal en dat een degelijke taalbeheersing ook voor deze studie nodig is.
Ja, voor elke universitaire studie En ik zeg nergens dat je dat beweert.
Verwijderd
Baarlo moet ik naartoe Uomi.
Verwijderd
Citaat:

Taalbeheersing is voor elke studie wel degelijk nodig op zich.

Citaat:
Ik heb ook snel afgeleerd op te komen voor rechten als universitaire studie hoor. Het is gewoon veredeld hbo

Eh ja ik denk het wel, ik heb iets meer specifieke info nodig
Ik wil de beste vriend van mijn beste vriendin behoorlijk dood hebben . Maar om dat nou te gaan verkondigen op haar verjaardagsfeest
Oud 08-07-2012, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:boks: Dat is ook mijn toekomstplan
Oud 08-07-2012, 20:57
Verwijderd
Het is een fantastisch toekomstplan

Nee grapje, het is voor mij helemaal niet nodig als alles volgens plan gaat . Ik had vrijdag een soort mentorgesprek, en toen vertelde mijn docent mij dat er op het moment 0 mensen zijn die echt kunstgeschiedenis en assyriologie allebei hebben afgerond en daarom dus ook daadwerkelijk dingen kunnen gaan roepen over iconografie enzo in Mesopotamië. Wat betekent dat ik zo meteen daadwerkelijk wat te bieden heb
Verwijderd
Überhaupt is een degelijke taalbeheersing bij ALLES in je leven wel nuttig, ook als je een bankrekening wil openen ofzo.
Verwijderd
Citaat:

Ik wil de beste vriend van mijn beste vriendin behoorlijk dood hebben . Maar om dat nou te gaan verkondigen op haar verjaardagsfeest
Je zit nu op een verjaardag? Of?
Verwijderd
Afgelopen studiejaar had ik op een gegeven moment de neiging om te zeggen dat ik commerciële economie studeerde, wat een gezeik elke keer
Oud 08-07-2012, 20:58
Verwijderd
Ik wil nooit mensen zomaar slaan, voor zover ik me kan herinneren.
Verwijderd
Citaat:
Je zit nu op een verjaardag? Of?
Nee, gisteren was dat .
Verwijderd
Citaat:
Afgelopen studiejaar had ik op een gegeven moment de neiging om te zeggen dat ik commerciële economie studeerde, wat een gezeik elke keer
Ik zou eerder commentaar hebben op Commerciele Economie.
Oud 08-07-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, gisteren was dat .
Gelukkig maar, ik vond je al raarrrr
Oud 08-07-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerder commentaar hebben op Commerciele Economie.
Goed punt
Oud 08-07-2012, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ahhhw. Maar maak je geen zorgen, het straalt van je af dat je geen commerciële economie studeert hoor.
Verwijderd
'Wat studeer je?'
'Levensbeschouwing'
'Wat zei je?'
'Voltijd hippie.'

Dat was het meestal.
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig maar, ik vond je al raarrrr
Ik kan niet eens forummen op een verjaardag! Tenzij ik een laptop mee zou slepen. Maar goed, dat zou wel echt heel erg asociaal zijn natuurlijk!

Overigens, misschien had ik het wel gedaan als ik internet op mijn telefoon had. Haar vrienden enzo zijn niet echt mijn soort mensen. Het zijn namelijk mensen die niet buiten Friesland komen enzo, en dat vind ik dan weer enigzins raar.
Verwijderd
Citaat:
Ahhhw. Maar maak je geen zorgen, het straalt van je af dat je geen commerciële economie studeert hoor.
Gelukkig maar! Anders zou het allemaal nogal verwarrend zijn.
Verwijderd
Citaat:
Baarlo moet ik naartoe Uomi.
Ga je naar dat kasteel daar? Daar worden wel vaker cursussen gehouden. Ik heb daar zo'n fantastische herinneringen, het is echt een heel mooi plekje!
Oud 08-07-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
En ook van meer talen dan alleen het Nederlands.
Oud 08-07-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
'Wat studeer je?'
'Levensbeschouwing'
'Wat zei je?'
'Voltijd hippie.'

Dat was het meestal.
Kun je aankomende jaren ook prima blijven gebruiken

Citaat:
Ik kan niet eens forummen op een verjaardag! Tenzij ik een laptop mee zou slepen. Maar goed, dat zou wel echt heel erg asociaal zijn natuurlijk!

Overigens, misschien had ik het wel gedaan als ik internet op mijn telefoon had. Haar vrienden enzo zijn niet echt mijn soort mensen. Het zijn namelijk mensen die niet buiten Friesland komen enzo, en dat vind ik dan weer enigzins raar.
Oei, leuke mensen ja
Oud 08-07-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ga je naar dat kasteel daar? Daar worden wel vaker cursussen gehouden. Ik heb daar zo'n fantastische herinneringen, het is echt een heel mooi plekje!
Ja, dat is 1 van onze hotels!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is een fantastisch toekomstplan

Nee grapje, het is voor mij helemaal niet nodig als alles volgens plan gaat . Ik had vrijdag een soort mentorgesprek, en toen vertelde mijn docent mij dat er op het moment 0 mensen zijn die echt kunstgeschiedenis en assyriologie allebei hebben afgerond en daarom dus ook daadwerkelijk dingen kunnen gaan roepen over iconografie enzo in Mesopotamië. Wat betekent dat ik zo meteen daadwerkelijk wat te bieden heb
Dat klinkt heel erg goed Zo'n plan heb ik echter nog niet, dus ik moet nu nog terugvallen op het rijke-man-plan
Verwijderd
En ze doen echt bizarre dingen joh echt. Ik zat me op een gegeven moment af te vragen of ze echt zo achterlijk naïef waren, of dat het aan mij lag ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Kun je aankomende jaren ook prima blijven gebruiken
Ik moet weer iets nieuws verzinnen, ik ga filosofie studeren
Oud 08-07-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik moet weer iets nieuws verzinnen, ik ga filosofie studeren
Ja SUPERHIPPIE dus. (Ik doelde dus op het hippiegedeelte)
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is 1 van onze hotels!
Wauw, echt? Het is daar gewoon zo fijn en mooi en rustig en groen en en en <3
Verwijderd
Citaat:
Ja SUPERHIPPIE dus. (Ik doelde dus op het hippiegedeelte)
Omg wauw oplossing gevonden Toch nog ergens goed voor, zo'n forum.
Oud 08-07-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
En ze doen echt bizarre dingen joh echt. Ik zat me op een gegeven moment af te vragen of ze echt zo achterlijk naïef waren, of dat het aan mij lag ofzo.
Bizar als in?
Oud 08-07-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Wauw, echt? Het is daar gewoon zo fijn en mooi en rustig en groen en en en <3
Ik ben er alleen nog nooit geweest, dus wat dat betreft is het wel leuk dat we daarheen gaan. Minder leuk dat we ruim anderhalf uur onderweg zijn, dacht ik een dagje uit te kunnen slapen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten