Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik al jullie manieren geprobeerd maar het is allemaal maar een vreemde, onnatuurlijke gewaarwording. Alsof je een spijker in de muur moet slaan met slechts 'n inbussleutel. Of om niemand teleur te stellen en er iets onbegrijpelijks van te maken: tanken in berserkerstance. // Mijn broertje gaat vandaag trouwens weer werken! Hij heeft 'n nieuw baantje gevonden, vrijwilligersbasis meen ik. Bij 'n kringloopzaak, beetje sleutelen aan elektronica. En dat kan-ie wel! Ter illustratie; hij is handiger dan ik met komputahs ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En omdat ik absoluut niks beters te doen heb in 't leven:
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En en en wie gebruikt met gamen de pijltjestoetsen? En wie speelt met WSAD? Zijn er mensen die een mechanisch toetsenbord gebruiken?
// Zojuist trouwens besloten 't zwerfkatje te laten voor wat het is. Geen zin om een eeuwigheid achter dat beest aan te vangen, terwijl ze best een fijn leventje heeft zo in de vrije natuur met plenty voedsel voorhanden. Daarnaast is er natuurlijk altijd het risico dat ze niet echt te socializen is én ik verdenk haar er van zwanger te zijn. Dat, en overvolle asiels overal hebben mij doen besluiten een asielkat te matsen. En nou ja, misschien wel twee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Absinthe naamzoek! http://open.spotify.com/track/0s81xsu7KqFnKI73pCNqp9 nieuwe The XX
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mocht iemand zo'n schatje thuis hebben liggen, stofhappend en wel, dan adopteer ik 'm graag. 't Moet dan wel PS/2 zijn, geen DIN. Check ook het geluid van dit plankje op die Wiki-pagina ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2012 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
Mechanisch toetsenbord, the ultimate geek toy ![]()
|
Woei, i'ts official, ik heb een advocaat
![]() Ik belde net om een afspraak te maken met dhr. Van X. Secretaresse: "U mag zelf een afspraak maken met meneer Van X, maar hij is net op vakantie gegaan. U kunt hem weer bereiken na 24 augustus ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar mijn toetsenbord nu (een Trust ding van 14 euro ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: Nou ja, die 41 euro is afhankelijk van je zaak. Bij een simpele zaak is het dat iig. Bij een ingewikkelder zaak zal het wel meer zijn.
||
Citaat:
![]() Oh, totaal! Haha, nou, dan is het helemaal te behappen idd.
|
Als jij een moord hebt gepleegd en iemand moet dat voor jou gaan behandelen dan zal het wel iets meer zijn
![]() Maar ik denk dat het voor Chick Rock ook ongeveer 41 euro is? Aangezien haar zaak ook niet zo heel gecompliceerd is..?
||
Citaat:
En nee, mijn zaak is waarschijnlijk niet zo gecompliceerd. Het gaat dus om een bezwaarprocedure.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() // Mezelf maar vrij gegeven morgen.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2012 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga effe wat meer craftfails bekijken.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Zit nu een huis te bekijken dat letterlijk om de hoek van mijn ex is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Aansprakelijkheidsrecht tussen de 135 en 260, Strafrecht tussen de 125 en 200 maar bijv. Spong (en zijn kantoor) schrijven 400 per uur) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|