Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2012, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, wij zijn lekker alto
Citaat:
Ik wel dan?!
Nee liefjes, jullie zijn precies goed. <3

En nu ga ik mijn leeftijd en geslacht invullen op het forum, want nu moet ik mezelf de hele tijd helpen herinneren dat ik zeventien ben en geen zestien. Misschien gaat dat sneller als ik het wat vaker zie.
Advertentie
Oud 19-07-2012, 01:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee liefjes, jullie zijn precies goed. <3

En nu ga ik mijn leeftijd en geslacht invullen op het forum, want nu moet ik mezelf de hele tijd helpen herinneren dat ik zeventien ben en geen zestien. Misschien gaat dat sneller als ik het wat vaker zie.
Wat ben je toch een rare
Oud 19-07-2012, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch een rare
Ieder huisje heeft zijn kruisje.
Oud 19-07-2012, 01:03
Verwijderd

Oud 19-07-2012, 01:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ieder huisje heeft zijn kruisje.
Is niks mis mee hoor liefje!
Vooral die eerste en de laatste
Oud 19-07-2012, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Is niks mis mee hoor liefje!
Jij moet er maar eens mee proberen te leven!

Citaat:
Vooral die eerste en de laatste
Oud 19-07-2012, 01:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jij moet er maar eens mee proberen te leven!

Nu doe je alsof ik enorm normaal ben enzo
Oud 19-07-2012, 01:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En nu ga ik roken.
Oud 19-07-2012, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Nu doe je alsof ik enorm normaal ben enzo

Ja. Als ik normaal wil doen denk ik 'WWPD!?'* en dan doe ik dat.

* - What Would Phoebe Do?
Oud 19-07-2012, 01:10
Verwijderd

Maar dan met jou, zegmaar.
Oud 19-07-2012, 02:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ja. Als ik normaal wil doen denk ik 'WWPD!?'* en dan doe ik dat.

* - What Would Phoebe Do?
<3

Slaaptijd, trusten!
Oud 19-07-2012, 02:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 19-07-2012, 06:19
Verwijderd
Citaat:
Wat kun je met de CTRL-ALT-Q?
Geen idee, ik verzon 'm ter plekke als uitdaging, zie:

Citaat:
Mijn linkerpink op de linker-CTRL en mijn linkerwijsvinger op de C. Een CTRL-ALT-Q doe ik met mijn linkerpink op de CTRL, mijn linkerwijsvinger op de ALT en mijn rechterwijsvinger op de Q. Ik denk dat voor dat laatste iets beters te verzinnen moet zijn.
*grinnik* Hoewel ik achteraf vast ooit eens een game of programma gebruikt heb waarbij CTRL-ALT-Q nodig was.

Overigens heb ik al jullie manieren geprobeerd maar het is allemaal maar een vreemde, onnatuurlijke gewaarwording. Alsof je een spijker in de muur moet slaan met slechts 'n inbussleutel. Of om niemand teleur te stellen en er iets onbegrijpelijks van te maken: tanken in berserkerstance.

// Mijn broertje gaat vandaag trouwens weer werken! Hij heeft 'n nieuw baantje gevonden, vrijwilligersbasis meen ik. Bij 'n kringloopzaak, beetje sleutelen aan elektronica. En dat kan-ie wel! Ter illustratie; hij is handiger dan ik met komputahs Maar dat mag dan ook wel na bijna vijf jaar klussen op de technische dienst van een ICT-bedrijf.
Oud 19-07-2012, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een 'brownie in a mug' gemaakt. Op het plaatje op de int0rwebz zag het er erg lekker uit, maar in feite is het gewoon een vettige chocolade pannenkoek in mokvorm. Ik=misselijk. *braak*
Ah, dat doet me denken aan dit.

En omdat ik absoluut niks beters te doen heb in 't leven:

Spoiler
Oud 19-07-2012, 07:57
Verwijderd
Ctrl+C: pink op Ctrl, wijsvinger op C.
Ctrl+Alt+Q: pink op Ctrl, duim op Alt en dan middelvinger op Q.

En nu ga ik een eindje hardlopen Als je eenmaal begonnen bent is het erg saai dat het maar eens per twee dagen mag.
Oud 19-07-2012, 08:02
Verwijderd
En en en wie gebruikt met gamen de pijltjestoetsen? En wie speelt met WSAD? Zijn er mensen die een mechanisch toetsenbord gebruiken?

// Zojuist trouwens besloten 't zwerfkatje te laten voor wat het is. Geen zin om een eeuwigheid achter dat beest aan te vangen, terwijl ze best een fijn leventje heeft zo in de vrije natuur met plenty voedsel voorhanden. Daarnaast is er natuurlijk altijd het risico dat ze niet echt te socializen is én ik verdenk haar er van zwanger te zijn. Dat, en overvolle asiels overal hebben mij doen besluiten een asielkat te matsen. En nou ja, misschien wel twee
Oud 19-07-2012, 08:33
Verwijderd
een vriend van Theodoor gebruikt een mechanisch toetsenbord
Oud 19-07-2012, 08:43
Verwijderd
Citaat:
een vriend van Theodoor gebruikt een mechanisch toetsenbord
Ik overweeg er eentje aan te schaffen Jammer dat ze behoorlijk prijzig zijn; vanaf een euro of 70 Eigenlijk wil ik ook gewoon een IBM Model M "Clicky" uit halverwege de eighties, maar dat is helemaal een drama om te vinden. Dubbel zuur is het feit dat er fuckloads van die dingen overal op zolder liggen maar niemand weet dat ze gewoon goed geld waard zijn. Eentje in goede staat levert maarzo 50-60 euro op ook. Laatst nog iemand gehoord die zo'n plank gewoon weggegooid heeft, in het kader van "oude rommel" Amerikanen verkopen ze wel goedkoop want blijkbaar hebben ze er zat, maar de verzendkosten zijn gruwelijk (waardoor je alsnog aan 60-70 euro zit)
Oud 19-07-2012, 09:27
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik moet 100 dingen doen. En daarna ga ik gezellig met Quis naar de film
Oud 19-07-2012, 09:45
Verwijderd
Absinthe naamzoek! http://open.spotify.com/track/0s81xsu7KqFnKI73pCNqp9 nieuwe The XX
Oud 19-07-2012, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ik overweeg er eentje aan te schaffen Jammer dat ze behoorlijk prijzig zijn; vanaf een euro of 70 Eigenlijk wil ik ook gewoon een IBM Model M "Clicky" uit halverwege de eighties, maar dat is helemaal een drama om te vinden. Dubbel zuur is het feit dat er fuckloads van die dingen overal op zolder liggen maar niemand weet dat ze gewoon goed geld waard zijn. Eentje in goede staat levert maarzo 50-60 euro op ook. Laatst nog iemand gehoord die zo'n plank gewoon weggegooid heeft, in het kader van "oude rommel" Amerikanen verkopen ze wel goedkoop want blijkbaar hebben ze er zat, maar de verzendkosten zijn gruwelijk (waardoor je alsnog aan 60-70 euro zit)
Volgens vriendvanTheodoor is het het geld waard omdat ze veel minder snel kapot gaan bij intensief gebruik!
Oud 19-07-2012, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Volgens vriendvanTheodoor is het het geld waard omdat ze veel minder snel kapot gaan bij intensief gebruik!
Vertel mij wat; met die Model M's kan je iemand morsdood slaan, liters koffie voeren en van 'n flatgebouw gooien zonder dat 't ding er onder te lijden heeft Ze noemen dat ding ook niet voor niets the Administrator's Bastardsword <3 Nou ja, met 'ze' bedoel ik eigenlijk voornamelijk mezelf

Mocht iemand zo'n schatje thuis hebben liggen, stofhappend en wel, dan adopteer ik 'm graag. 't Moet dan wel PS/2 zijn, geen DIN. Check ook het geluid van dit plankje op die Wiki-pagina Het typt zoals het klinkt; heerlijk

Laatst gewijzigd op 19-07-2012 om 10:05.
Oud 19-07-2012, 10:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En en en wie gebruikt met gamen de pijltjestoetsen? En wie speelt met WSAD? Zijn er mensen die een mechanisch toetsenbord gebruiken?
Iedereen gebruikt tegenwoordig WSAD, tenzij ze zijn blijven steken bij de 3D-shooters uit de jaren '90.

Mechanisch toetsenbord, the ultimate geek toy
Oud 19-07-2012, 10:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Woei, i'ts official, ik heb een advocaat

Ik belde net om een afspraak te maken met dhr. Van X. Secretaresse: "U mag zelf een afspraak maken met meneer Van X, maar hij is net op vakantie gegaan. U kunt hem weer bereiken na 24 augustus " Nou is dat natuurlijk niet zo handig als je bezwaar op een uitspraak van het UWV wil maken, aangezien daar gewoon een vaste termijn voor staat, dus nu zit ik bij een ander. Maar prima, want die had al plaats voor me a.s. dinsdag
Oud 19-07-2012, 10:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Woei, i'ts official, ik heb een advocaat

Ik belde net om een afspraak te maken met dhr. Van X. Secretaresse: "U mag zelf een afspraak maken met meneer Van X, maar hij is net op vakantie gegaan. U kunt hem weer bereiken na 24 augustus " Nou is dat natuurlijk niet zo handig als je bezwaar op een uitspraak van het UWV wil maken, aangezien daar gewoon een vaste termijn voor staat, dus nu zit ik bij een ander. Maar prima, want die had al plaats voor me a.s. dinsdag
Hoeveel kost zo'n advocaat?
Oud 19-07-2012, 10:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoeveel kost zo'n advocaat?
Veel, maar als je een inkomen onder de 18.000 per jaar hebt dan kun je een toevoeging krijgen. Dan betaal je slechts 41 euro. (Dat was vroeger pro deo)
Oud 19-07-2012, 10:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vertel mij wat; met die Model M's kan je iemand morsdood slaan, liters koffie voeren en van 'n flatgebouw gooien zonder dat 't ding er onder te lijden heeft Ze noemen dat ding ook niet voor niets the Administrator's Bastardsword <3 Nou ja, met 'ze' bedoel ik eigenlijk voornamelijk mezelf

Mocht iemand zo'n schatje thuis hebben liggen, stofhappend en wel, dan adopteer ik 'm graag. 't Moet dan wel PS/2 zijn, geen DIN. Check ook het geluid van dit plankje op die Wiki-pagina Het typt zoals het klinkt; heerlijk
Maar oh, zo'n keyboard hadden wij vroeger thuis ook

Maar mijn toetsenbord nu (een Trust ding van 14 euro ) maakt ook duidelijke tikgeluidjes, terwijl ie niet mechanisch is...?
Oud 19-07-2012, 10:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Veel, maar als je een inkomen onder de 18.000 per jaar hebt dan kun je een toevoeging krijgen. Dan betaal je slechts 41 euro. (Dat was vroeger pro deo)
76 euro. Maar inderdaad, omdat ik geen inkomen heb is het semi-gratis
Oud 19-07-2012, 10:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh dat valt qua uurtarief nog best mee. Alleen hoeveel uren rekent zo iemand is dan de vraag
Oud 19-07-2012, 10:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh dat valt qua uurtarief nog best mee. Alleen hoeveel uren rekent zo iemand is dan de vraag
Nou ja. Als je voor een toevoeging in aanmerking komt dan moet je advocaat dat aanvragen en meteen vermelden hoeveel uur hij/zij bezig denkt te zijn volgens mij. De mijne moest dat iig wel En hoeveel uren 'zo iemand' (wat bedoel je daar precies mee? ) rekent hangt af van je zaak natuurlijk. Het is overigens niet 41 euro per uur maar 41 euro totaal.

Edit: Nou ja, die 41 euro is afhankelijk van je zaak. Bij een simpele zaak is het dat iig. Bij een ingewikkelder zaak zal het wel meer zijn.
Oud 19-07-2012, 10:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja. Als je voor een toevoeging in aanmerking komt dan moet je advocaat dat aanvragen en meteen vermelden hoeveel uur hij/zij bezig denkt te zijn volgens mij. De mijne moest dat iig wel En hoeveel uren 'zo iemand' (wat bedoel je daar precies mee? ) rekent hangt af van je zaak natuurlijk. Het is overigens niet 41 euro per uur maar 41 euro totaal.
Zo iemand = een advocaat. Bedoel verder niks met die bewoording.

Oh, totaal! Haha, nou, dan is het helemaal te behappen idd.
Oud 19-07-2012, 10:29
Lorelei
Lorelei is offline
Als jij een moord hebt gepleegd en iemand moet dat voor jou gaan behandelen dan zal het wel iets meer zijn

Maar ik denk dat het voor Chick Rock ook ongeveer 41 euro is? Aangezien haar zaak ook niet zo heel gecompliceerd is..?
Oud 19-07-2012, 10:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als jij een moord hebt gepleegd en iemand moet dat voor jou gaan behandelen dan zal het wel iets meer zijn

Maar ik denk dat het voor Chick Rock ook ongeveer 41 euro is? Aangezien haar zaak ook niet zo heel gecompliceerd is..?
Volgens het Juridisch Loket is het 76 euro. Geen idee waarom het duurder is, maar ach.

En nee, mijn zaak is waarschijnlijk niet zo gecompliceerd. Het gaat dus om een bezwaarprocedure.
Oud 19-07-2012, 10:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgens het Juridisch Loket is het 76 euro. Geen idee waarom het duurder is, maar ach.

En nee, mijn zaak is waarschijnlijk niet zo gecompliceerd. Het gaat dus om een bezwaarprocedure.
Hmm, heb jij een inkomen tussen 18 en 25 duizend per jaar dan?
Oud 19-07-2012, 10:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm, heb jij een inkomen tussen 18 en 25 duizend per jaar dan?
Nee Ik heb een inkomen van NUL euro!
Oud 19-07-2012, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ze behoorlijk prijzig zijn; vanaf een euro of 70 Eigenlijk wil ik ook gewoon een IBM Model M "Clicky" uit halverwege de eighties, maar dat is helemaal een drama om te vinden. Dubbel zuur is het feit dat er fuckloads van die dingen overal op zolder liggen maar niemand weet dat ze gewoon goed geld waard zijn. Eentje in goede staat levert maarzo 50-60 euro op ook. Laatst nog iemand gehoord die zo'n plank gewoon weggegooid heeft, in het kader van "oude rommel" Amerikanen verkopen ze wel goedkoop want blijkbaar hebben ze er zat, maar de verzendkosten zijn gruwelijk (waardoor je alsnog aan 60-70 euro zit)
Zou je ze moeten declareren bij de douane, als je er meerdere hebt? Ik wil er ook al heel lang één en Turk gaat binnenkort naar New York. Misschien kunnen we er een paar ritselen via Ebay en ze laten afleveren bij z'n hotel.
Oud 19-07-2012, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Iedereen gebruikt tegenwoordig WSAD, tenzij ze zijn blijven steken bij de 3D-shooters uit de jaren '90.

Mechanisch toetsenbord, the ultimate geek toy
Ik heb vrij lang nog met de pijltjes gespeeld, hoor Maar ik heb dan ook vrij lange vingers en kan prima gebruik maken van de zes knoppen boven de pijltjestoetsen zonder malle fratsen. En een deel van de numerieke pijltjes, en het rechterdeel naast de spatiebalk
Oud 19-07-2012, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Zou je ze moeten declareren bij de douane, als je er meerdere hebt? Ik wil er ook al heel lang één en Turk gaat binnenkort naar New York. Misschien kunnen we er een paar ritselen via Ebay en ze laten afleveren bij z'n hotel.
Fuck, count me in! COUNT ME IN! Turk, pass je bank/giro even, dan doe ik vast een aanbetaling

// Mezelf maar vrij gegeven morgen.. Want vanavond naar het asiel

Laatst gewijzigd op 19-07-2012 om 11:07.
Oud 19-07-2012, 12:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, heerlijk. Dat gebeurt bij mij dus ook altijd. <3
Ik ga effe wat meer craftfails bekijken.
Oud 19-07-2012, 12:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Geniaal.
Oud 19-07-2012, 12:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

whut?
Oud 19-07-2012, 12:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb echt al de hele week dat gevoel van een laatste dag ziek zijn voor je weer beter bent, niet kotsen maar ook niet helemaal lekker en hoofdpijn en moe enzo. Ik haat ziek zijn
Oud 19-07-2012, 13:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kan iemand mij uitleggen wat blokverwarming precies is, hoe het werkt en dat soort dingen? Heb je dan gewoon een verwarming hangen of..?
Oud 19-07-2012, 13:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
little phoebe, stefenootje en rationeel naamzoek : toppers in concert 2011 staat online op uitzendinggemist
Oud 19-07-2012, 13:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
En hoe kan ik schrödinger nou vergeten in mijn naamzoek, al die jaren dat hij heeft zitten genieten terwijl de toppers aan stonden!
Oud 19-07-2012, 13:13
Verwijderd
Wat voor dingen moet je opschrijven bij 'motivatie voor sollicitatie'?
Oud 19-07-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij uitleggen wat blokverwarming precies is, hoe het werkt en dat soort dingen? Heb je dan gewoon een verwarming hangen of..?
http://www.bestaandewoningbouw.nl/bl...eve-verarming/
Oud 19-07-2012, 13:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
little phoebe, stefenootje en rationeel naamzoek : toppers in concert 2011 staat online op uitzendinggemist
Ja, was gister op tv
Citaat:
Wat voor dingen moet je opschrijven bij 'motivatie voor sollicitatie'?
Waarom je graag dáár, of all places, zou willen werken

Zit nu een huis te bekijken dat letterlijk om de hoek van mijn ex is
Oud 19-07-2012, 13:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Zep, hoe groot is jouw slaapkamer?
Oud 19-07-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Bestuursrecht rondom Utrecht is tussen de 90 en 200 euro per uur dus die 41 euro stelt echt geen klap voor

(Aansprakelijkheidsrecht tussen de 135 en 260, Strafrecht tussen de 125 en 200 maar bijv. Spong (en zijn kantoor) schrijven 400 per uur)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten