Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2012, 21:03
DAH
DAH is offline
Vroegâh douchte ik ook weleens x weken niet, ook niet ondertussen anders wassen.
Tegenwoordig, als ik me ongeveer twee dagen helemaal niet was, stink ik. Het ligt ook aan het weer, mijn kleding en mijn bed.
Oud 13-08-2012, 21:30
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Vroegâh douchte ik ook weleens x weken niet, ook niet ondertussen anders wassen.
Tegenwoordig, als ik me ongeveer twee dagen helemaal niet was, stink ik. Het ligt ook aan het weer, mijn kleding en mijn bed.
Bah Dah!

Maar dat je op jou leeftijd eerder stinkt, dat is normaal. Dat komt vaak door de hormonen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 07:52
Verwijderd
Ik heb ook wel eens een week niet gedoucht, wel vaker, als we oP kamp waren. Als je geluk had, kon je dinsdag mee gaan zwemmen, anders had je pech. De mogelijkheid om te douchen was er wel, maar niemand deed dat. Stiekem vond ik dat altijd wel wat hebben. De hele week buiten leven en in tenten slapen en hopen dat alles droog blijft en dan terug komen met de hele groep en allemaal stinken. Dat had een beetje een "us against the world" gevoel. Maargoed, douchen was na een week ook wel weer HEEL erg fijn!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 13:33
Omar207
Omar207 is offline
Ik douche hoogstens 2 keer per week, vanwegen mijn eczeem. Dit heeft de dermatoloog mij namelijk aangeraden ^^
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 14:46
Verwijderd
Ik douche elke dag en was ook elke dag mijn haar. In de zomer vaker (maar dan niet mijn haar) en ook altijd na het sporten. Als ik 's ochtends na het opstaan ga sporten douche ik pas ná het sporten.
Ik werk overdag best wel hard en ik vind het gewoon prettiger om dan 's ochtends wakker te worden onder de douche. Ik wel eens momenten dat als ik klaar ben met werken ik direct onder de douche spring, maar dan was het die dag gewoon vies en zwaar.

Citaat:
Ik heb ook wel eens een week niet gedoucht, wel vaker, als we oP kamp waren. Als je geluk had, kon je dinsdag mee gaan zwemmen, anders had je pech. De mogelijkheid om te douchen was er wel, maar niemand deed dat. Stiekem vond ik dat altijd wel wat hebben. De hele week buiten leven en in tenten slapen en hopen dat alles droog blijft en dan terug komen met de hele groep en allemaal stinken. Dat had een beetje een "us against the world" gevoel. Maargoed, douchen was na een week ook wel weer HEEL erg fijn!
En dit vind ik serieus smerig, niet douchen terwijl het wel kan. :r
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 14:54
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:

En dit vind ik serieus smerig, niet douchen terwijl het wel kan. :r
nouja gezien hoe sommige douches op campings er soms uitzien sla ik het dan ook maar liever over hoor. dan heb je het idee dat je er zowat viezer uit komt dan dat je erin ging.
Oud 14-08-2012, 15:20
Verwijderd
Tenzij het een golden shower ofzo is, is dat waar, maar voor de rest is die stelling natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 00:13
Martiño
Martiño is offline
Dit is de laatste waarschuwing; Ik heb al meerdere keren geroepen of het een keer ontopic kan. Vanaf nu alleen maar serieuze reacties en een beetje respectvol met elkaar omgaan, anders gaat het dicht en volgen er waarschuwingen en bans.
Oud 15-08-2012, 19:16
Verwijderd
Heb me net ook gewoon aan de wastafel gewassen. De belangrijkste lichaamsdelen, oksels, voeten, geslachtsdeel en billen. Niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 13:37
@johnn
@johnn is offline
ik doe me altijd 2 keer per dag s'ochetens en s'avonds. s'ochetens gwn met zeep en om de 2 dagen doe ik gelijk mn haar en savond's met gwn ff afspoelen met water omdat ik namelijk iedere dag sport en wil die zweet geur wel kwijt xD
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 14:59
kloentje2
kloentje2 is offline
Ik douche 1 keer per dag in de avond.(als je slaapt word je toch niet zo erg vies.)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 15:02
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik douche 1 keer per dag in de avond.(als je slaapt word je toch niet zo erg vies.)
nou om eerlijk te zijn douche ik dan liever in de ochtend want volgens mij zweet je een stuk meer als je slaapt dan dat je zou denken.

Regels voor berichten