![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wel eens een week niet gedoucht, wel vaker, als we oP kamp waren. Als je geluk had, kon je dinsdag mee gaan zwemmen, anders had je pech. De mogelijkheid om te douchen was er wel, maar niemand deed dat. Stiekem vond ik dat altijd wel wat hebben. De hele week buiten leven en in tenten slapen en hopen dat alles droog blijft en dan terug komen met de hele groep en allemaal stinken. Dat had een beetje een "us against the world" gevoel. Maargoed, douchen was na een week ook wel weer HEEL erg fijn!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik douche elke dag en was ook elke dag mijn haar. In de zomer vaker (maar dan niet mijn haar) en ook altijd na het sporten. Als ik 's ochtends na het opstaan ga sporten douche ik pas ná het sporten.
Ik werk overdag best wel hard en ik vind het gewoon prettiger om dan 's ochtends wakker te worden onder de douche. Ik wel eens momenten dat als ik klaar ben met werken ik direct onder de douche spring, maar dan was het die dag gewoon vies en zwaar. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Naakt douchen na voetballen daanf2 | 8 | 02-06-2014 17:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoevaak douchen jullie per week? Missy1234567890 | 500 | 09-09-2006 23:00 | |
De Kantine |
Moeten jullie op school na de gymles douchen? BananaSplit | 67 | 05-01-2006 11:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk na douchen teirg | 26 | 03-10-2004 02:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] Douchen met de vijand juliettebinoche | 8 | 30-11-2003 16:56 | |
Algemene schoolzaken |
Douchen na gym? peaceflower | 75 | 18-05-2003 13:27 |