Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik durfde alleen niet te zeggen dat ik graag nog met haar dat fysiogebeuren zou willen doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens deze website is het bij jullie ook zoiets.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry! Nee, dit is voor het hele jaar zo'n 777 euro. Maar dat vind ik alsnog veel, hallo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En volgens dit topic (van iemand die Stefanie heet, no less!) ook. Volgens mij ben je gewoon vergeten per semester te kijken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder was verpleger en ik heb gister wat oude injectiespuiten gevonden. ![]() Antivries is trouwens zo mogelijk nog smeriger dan shampoo! |
![]() |
|
Ik heb ooit een korte Nederlandse film gezien over een jongetje die dacht dat als hij blauwe verf at, dat hij dan blauw bloed kreeg en een prins werd. Dus hij verf eten en idd, hij werd een prins en alles was mooi en sprookjesachtig en iedereen hield van hem...
En toen zag je ineens de realiteit: Zijn moeder die de schuur in kwam gelopen en haar zoon dood zag liggen met verf in z'n mond. Dat was een hele nare film. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens niet echt vleiend dat je me er serieus wel voor aanzag om voor de grap antivries te drinken, Fizzle.
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|