Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2012, 12:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nouja, woonbegeleiding komt zo (daar durf ik ook al niet tegen te zeggen dat ik die hulp eigenlijk niet meer wil), ga ik met haar het fysio-neuroloog-doorverwijsprobleem wel oplossen.
Advertentie
Oud 15-08-2012, 12:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dankje Apaat
Oud 15-08-2012, 12:07
Verwijderd
En daarna kun je tegen de woonbegeleiding ook wel vragen of je bijvoorbeeld minder afspraken met haar kan hebben, omdat je je steeds beter zelf redt. Als je haar nu elke week ziet, dat je er elke twee weken van maakt, ofzo. Als je daarbij een tijdlang merkt dat je vaker wel dan niet hard moet nadenken over waar ze je nu mee zou kunnen helpen, kun je daar eens per maand van maken enzovoort. Vindt ze echt niet erg, ze komt daar voor jou, je hoeft haar niet te ontvangen voor haar
Oud 15-08-2012, 12:18
Verwijderd
Ik heb een heel pakket aan informatie gehad over introweek en studie, en ik zit nu natuurlijk weer te panikeren.
Oud 15-08-2012, 12:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zijn er hier toevallig ook mensen die een klein stukje van mijn tekst willen doorlezen op spelfouten enzo?
Duh.
Oud 15-08-2012, 12:19
Zeppelin
Zeppelin is offline
tijd voor een powernapje.
Oud 15-08-2012, 12:23
Verwijderd
Wat gebeurt er als je shampoo drinkt, ga je dan dood?
Oud 15-08-2012, 12:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat gebeurt er als je shampoo drinkt, ga je dan dood?
Ik geloof dat je gaat kotsen maar het is zeker niet goed voor je.
Misschien ga je wel zeepbellen boeren
Oud 15-08-2012, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een heel pakket aan informatie gehad over introweek en studie, en ik zit nu natuurlijk weer te panikeren.
Introweek is alleen maar leuk joh.
Oud 15-08-2012, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat je gaat kotsen maar het is zeker niet goed voor je.
Misschien ga je wel zeepbellen boeren
Omg, dat lijkt me grappig. Dat zeepbellen boeren dan.

*fles shampoo achterover slaat*
Oud 15-08-2012, 12:29
Verwijderd
Hier zitten nog weleens mensen die een themafeestje oid hebben. Heeft er iemand verkleedkleding of items in het thema 'superhelden'? (:'))
Oud 15-08-2012, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet doen joh
Oud 15-08-2012, 12:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hier zitten nog weleens mensen die een themafeestje oid hebben. Heeft er iemand verkleedkleding of items in het thema 'superhelden'? (:'))
Een hoerig Alice in Wonderland jurkje?

Mijn vader en ik zitten heel hard met de BEP mee te blèren
Oud 15-08-2012, 12:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En daarna kun je tegen de woonbegeleiding ook wel vragen of je bijvoorbeeld minder afspraken met haar kan hebben, omdat je je steeds beter zelf redt. Als je haar nu elke week ziet, dat je er elke twee weken van maakt, ofzo. Als je daarbij een tijdlang merkt dat je vaker wel dan niet hard moet nadenken over waar ze je nu mee zou kunnen helpen, kun je daar eens per maand van maken enzovoort. Vindt ze echt niet erg, ze komt daar voor jou, je hoeft haar niet te ontvangen voor haar
Dit is in ieder geval gelukt! Ik ga de koelkast in Dan heb ik nog 1x per maand een telefonische afspraak om te kijken of het echt goed gaat en daarna fijn uitschrijven

Ik durfde alleen niet te zeggen dat ik graag nog met haar dat fysiogebeuren zou willen doen Maar goed, dat roggel ik dan wel met een andere hulpverlener (ik heb écht te veel hulpverleners om me heen)
Oud 15-08-2012, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een dikke rode puist op m'n hals en het is lelijk
Oud 15-08-2012, 12:43
Verwijderd
Goedzo
Oud 15-08-2012, 12:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
waarom?
Oud 15-08-2012, 12:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is nu aan het dweilen
Oud 15-08-2012, 12:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omg, dat lijkt me grappig. Dat zeepbellen boeren dan.

*fles shampoo achterover slaat*
Wel iets natuurlijks doen dan, van weleda ofzo, dat is vast iets minder kut voor je
Oud 15-08-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Wel iets natuurlijks doen dan, van weleda ofzo, dat is vast iets minder kut voor je
Het is tot nu toe heel moeilijk om weg te krijgen. Extreem smerig.
Oud 15-08-2012, 13:03
Verwijderd
Hee, hoe erg is het als je studieboeken bestelt van de verkeerde druk? Dus druk 3 ipv 4? Want als ik mijn studieboeken nieuw ga bestellen gaat dat belachelijk in de kosten lopen.
Oud 15-08-2012, 13:08
Verwijderd
Soms erg, soms niet zo heel.

Meestal niet zo heel.

In het ergste geval moet je alsnog de nieuwste druk kopen (of heel veel kopiëren van je klasgenoten).
Oud 15-08-2012, 13:11
Verwijderd
Maar 'belachelijk in de kosten lopen', dat zal bij de PABO toch wel meevallen? Bij ons was het iets van 200-300 euro per semester, dat lijkt me vrij standaard. Er zijn studies waarbij studenten dat moeten neertellen voor één boek.
Oud 15-08-2012, 13:13
Verwijderd
Haha wat het is bij mij echt 3 keer zoveel.
Oud 15-08-2012, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar misschien moet je nu eerst wat standaardwerken aanschaffen, en dan heb je daarna de basis al. Hoef je dan minder te besteden per semester.
Oud 15-08-2012, 13:16
Verwijderd
Help het me hopen.
Oud 15-08-2012, 13:26
Verwijderd
Is de PABO qua studieboeken 900,- per semester, ja? Dus 1800,- per jaar? Wat absurd.

Het was bij ons in 't eerste jaar trouwens wel ook een stuk duurder, volgens mij is dat overal zo. Maar zeker niet zó duur. Misschien iets van 800,- voor het hele jaar, zoiets.
Oud 15-08-2012, 13:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb dit jaar 20 euro aan boeken uitgegeven, het jaar hiervoor 50. De rest kan ik uit de bieb halen
Oud 15-08-2012, 13:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is tot nu toe heel moeilijk om weg te krijgen. Extreem smerig.
Jezus kut, je gaat dat toch niet echt doen?
Oud 15-08-2012, 13:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens moet ik nog altijd naar de albert heijn, maar ik kan mijn luie reet er echt niet toe zetten.
Oud 15-08-2012, 13:28
Verwijderd
Volgens deze website is het bij jullie ook zoiets.
Oud 15-08-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Is de PABO qua studieboeken 900,- per semester, ja? Dus 1800,- per jaar? Wat absurd.

Het was bij ons in 't eerste jaar trouwens wel ook een stuk duurder, volgens mij is dat overal zo. Maar zeker niet zó duur. Misschien iets van 800,- voor het hele jaar, zoiets.
Oh wacht, semester :')

Sorry!

Nee, dit is voor het hele jaar zo'n 777 euro. Maar dat vind ik alsnog veel, hallo.
Oud 15-08-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Jezus kut, je gaat dat toch niet echt doen?
Het was inderdaad niet zo'n succes. Nu ben ik overgestapt op antivries, kijken of ik dan een beetje blauw word.
Oud 15-08-2012, 13:30
Verwijderd
Maar ik heb van een aantal boeken de juiste druk gevonden op Bol.com/Marktplaats, en dat scheelt meestal weer meer dan 10 euro, dus.

*is knieperd*
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Antivries is echt een slecht idee. Wil je dood ofzo? Drink gewoon water hee!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In Rusland wonen is echt niet goed voor de drinkgewoontes van mensen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het zweet gutst van mijn vaders kop af hij heeft het dweilen ook maar opgegeven ivm de warmte.
Verwijderd
En volgens dit topic (van iemand die Stefanie heet, no less!) ook. Volgens mij ben je gewoon vergeten per semester te kijken.
Oud 15-08-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Antivries is echt een slecht idee. Wil je dood ofzo? Drink gewoon water hee!
Natuurlijk wil ik dood. Eeuwig leven
Verwijderd
Ah, kijk.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Natuurlijk wil ik dood. Eeuwig leven
Maar zo snel?
Oud 15-08-2012, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Maar zo snel?
Nee, niet persé vandaag, hoor. Morgen mag ook wel. Maar het gaat niet om het doodgaan hè, ik experimenteer gewoon een beetje op mezelf.
Mijn moeder was verpleger en ik heb gister wat oude injectiespuiten gevonden. Komt ook nog van pas.

Antivries is trouwens zo mogelijk nog smeriger dan shampoo!
Oud 15-08-2012, 13:35
Verwijderd
*wc-eend injecteert*
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niet zo gek doen Kat.
Verwijderd
*benzine in oog druppelt*
Oud 15-08-2012, 13:36
Verwijderd
*schoonmaakazijn vaginaal inspuit*
Oud 15-08-2012, 13:37
Verwijderd
Oud 15-08-2012, 13:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ooit een korte Nederlandse film gezien over een jongetje die dacht dat als hij blauwe verf at, dat hij dan blauw bloed kreeg en een prins werd. Dus hij verf eten en idd, hij werd een prins en alles was mooi en sprookjesachtig en iedereen hield van hem...
En toen zag je ineens de realiteit: Zijn moeder die de schuur in kwam gelopen en haar zoon dood zag liggen met verf in z'n mond.

Dat was een hele nare film.
Oud 15-08-2012, 13:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb ooit een korte Nederlandse film gezien over een jongetje die dacht dat als hij blauwe verf at, dat hij dan blauw bloed kreeg en een prins werd. Dus hij verf eten en idd, hij werd een prins en alles was mooi en sprookjesachtig en iedereen hield van hem...
En toen zag je ineens de realiteit: Zijn moeder die de schuur in kwam gelopen en haar zoon dood zag liggen met verf in z'n mond.

Klinkt niet echt vrolijk nee
Oud 15-08-2012, 13:39
Verwijderd
Ik vind het trouwens niet echt vleiend dat je me er serieus wel voor aanzag om voor de grap antivries te drinken, Fizzle.

Citaat:

Hoe heet die?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten