Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2012, 20:05
Verwijderd
en van Beach Boys vind ik Good vibrations en God only knows wel fijne guilty pleasures <3
Advertentie
Carn
Carn is offline
Citaat:
waarvan Hendrix' All along the watchtower natuurlijk de beste is <3
en op 2 mag meneer Buckley wel.
Verwijderd
en The Beatles zijn gewoonweg briljant. Dat vindt Maarten van Rossem ook, weet ik inmiddels
Verwijderd
Citaat:
en op 2 mag meneer Buckley wel.
Oei... welke?
Verwijderd
Guilty pleasures vind ik tot daar aan toe hoor, maar sommigen komen superlatieven tekort om ze te beschrijven, en dat snap ik gewoon niet.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha, in Engeland hebben ze Vinnie Jones er voor weten te strikken

[filmpje]
Ik dacht eerst 'wie', maar toen zag ik zijn kop en
Oud 26-08-2012, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OEI ik heb zin om lief te doen
Oud 26-08-2012, 20:08
Verwijderd
Oh, en California Dreamin vind ik ook heeeeeeel erg fijn <3 Van de Mamas & the Papas that is <3
Oud 26-08-2012, 20:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Guilty pleasures vind ik tot daar aan toe hoor, maar sommigen komen superlatieven tekort om ze te beschrijven, en dat snap ik gewoon niet.
Het was 'voor die tijd' een nieuw geluid, enigszins stijlbreuk met het eerdere werk, en ook nog een knap/ingewikkeld geproduceerd. Dan is iets al snel een 'legendarisch album'. En dat heeft niets te maken met het feit of mensen er 50 jaar later nog graag naar luisteren.
Oud 26-08-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Neu, ik vind ze ook niet briljant - MAAR DAT VIND IK DE BEATLES WEL - maar wel gewoon best relaxte goed geschreven muziek.
Oud 26-08-2012, 20:10
Verwijderd
Welke nummers van The Beatles vind je briljant? Misschien heb ik altijd de verkeerde geluisterd.

En wat vind je er briljant aan?
Oud 26-08-2012, 20:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Beatles schmeatles.
Oud 26-08-2012, 20:14
Verwijderd
A day in the life, Lucy in the sky with diamonds, Come together, Strawberry Fields Forever. En nog wel wat meer.

En briljant... ik kan het niet zo goed uitleggen. De clichés: het zit gewoon retegoed in elkaar, ze zijn muzikaal, ieder album heeft een eigen sfeer, ieder nummer is een klassieker (maar goed, waardoor... ik weet het niet, ieder nummer staat zo op zichzelf), het vertegenwoordigt een tijdsbeeld, ze experimenteerden ook (invloeden uit India enzo) maar maakten toch behoorlijk toegankelijke muziek met een nieuw geluid... bla, zoiets
Oud 26-08-2012, 20:14
Carn
Carn is offline
ah, we zijn weer een kutreclame rijker.

Oud 26-08-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oh god ja, ik zag 'm net op tv
Oud 26-08-2012, 20:16
Verwijderd
even iets anders, deze was al eens eerder bij Zomergasten (de 'gewone kijker'-aflevering) en nu net weer: Svyato, een jongetje dat pas in z'n 3e levensjaar voor het eerst een spiegel ziet. Wow <3 Kent iemand het?
Oud 26-08-2012, 20:16
Verwijderd
Omg Minke, de musical-sing-a-long op 1
Oud 26-08-2012, 20:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

[filmpje]
Ik stem voor een wetsvoorstel dat het toelaat vuisten met forse snelheid richting haar aangezicht te verplaatsen.
Oud 26-08-2012, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
en van Beach Boys vind ik Good vibrations en God only knows wel fijne guilty pleasures <3
Citaat:
en The Beatles zijn gewoonweg briljant. Dat vindt Maarten van Rossem ook, weet ik inmiddels
Citaat:
Oh, en California Dreamin vind ik ook heeeeeeel erg fijn <3 Van de Mamas & the Papas that is <3
Wat ben ik het hier toch allemaal heel erg mee eens
Oud 26-08-2012, 20:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
California Dreamin' heb ik op mijn mp3-speler staan. Is dat een guilty pleasure?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder kocht ik gisteren macarons en ik ben niet onder de indruk. Bovendien waren ze belachelijk duur. Zes van die fucking kleine koekjes voor iets van €4,50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Here comes the sun van The Beatles vind ik ook heeeeel erg fijn <33
Oud 26-08-2012, 20:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Verder kocht ik gisteren macarons en ik ben niet onder de indruk. Bovendien waren ze belachelijk duur. Zes van die fucking kleine koekjes voor iets van €4,50
Finse prijzen!
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze ook gehad, uit Parijs, wat een saaie dingen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging anderhalf uur geleden mijn haar verven. Is lekker gelukt

Ik ga het nu maar even doen. Doei!
Oud 26-08-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ook <33
Oud 26-08-2012, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ze ook gehad, uit Parijs, wat een saaie dingen
Nou inderdaad. Ik verwachte vanalles, maar wat een sof.
Oud 26-08-2012, 20:22
Verwijderd
Maar... ik hoor altijd gezellige popliedjes, maar die briljantie... nee. Zeker anno nu niet meer, maarja, hoe het toen was kan ik natuurlijk ook niet echt beoordelen.
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk lekker Zomergasten

Citaat:
Wat ben ik het hier toch allemaal heel erg mee eens

Citaat:
California Dreamin' heb ik op mijn mp3-speler staan. Is dat een guilty pleasure?
Ik vind van niet.

Citaat:
Ja, vind ik ook, en While my guitar gently weeps ook, maar die vind ik minder briljant dan bijvoorbeeld A day in the life en Come together.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook <33
Ik was een keertje een beetje emotioneel (ik weet niet meer waarover, waarschijnlijk m'n gezondheid ofzo) en ik reed in de auto naar de stad en toen kwam Here comes the sun op de radio en precies op dat moment brak de zon door en scheen in m'n gezicht en toen moest ik bijna huilen omdat ik er even zó gelukkig van werd /vrouw
Oud 26-08-2012, 20:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zeker anno nu niet meer
Ja, maar daar gaat het juist niet om hè. Het gaat er om hoe het toen is vergaan. Toen was het iets nieuws. Nu natuurlijk niet meer.
Oud 26-08-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar daar gaat het juist niet om hè. Het gaat er om hoe het toen is vergaan. Toen was het iets nieuws. Nu natuurlijk niet meer.
Nu toch ook? Minke en CR zitten hier nu toch ook van 'jaaa, geweldig briljant nummer' enz?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat is die Frits Sissing toch een ei.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Laatst bakte ik macarons. Vet moeilijk, hoewel ik een pakket had. Vandaar dat ze zo duur zijn, denk ik.
Oud 26-08-2012, 20:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Laatst bakte ik macarons. Vet moeilijk, hoewel ik een pakket had. Vandaar dat ze zo duur zijn, denk ik.
Ik heb het ook een keer geprobeerd, het was een fiasco.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu toch ook? Minke en CR zitten hier nu toch ook van 'jaaa, geweldig briljant nummer' enz?
Ja, maar wat heeft dat met jou te maken? Volgens mij niets.
Verwijderd
Citaat:
Wat is die Frits Sissing toch een ei.
Heel erg ja
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar wat heeft dat met jou te maken? Volgens mij niets.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Oud 26-08-2012, 20:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaargh m'n afstandsbediening doet de hele dag al kut en ik heb er al nieuwe batterijen ingedaan. Ik word er een beetje agressief van, DOE HET!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Moet niet, wordt wel vaak als tip gegeven, het is precies het juiste tempo voor hartmassage en doordat het zo toepasselijk is, is het makkelijk te onthouden.
Hoe doe je het als je bij "Ah ah ah ah -- stayin' aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-iiiiiiiiiiii-iiiiiive" bent? Pauze nemen?
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oh jezus
Oud 26-08-2012, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heel erg ja
Hij kan ook niet zo goed zingen
Oud 26-08-2012, 20:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik begrijp je volkomen. Jij kan niet veel met die muziek, dat staat gewoon los van het feit dat het goede nummers zijn (om varia redenen) die in die tijd veel teweeg hebben gebracht. Of je er graag naar luistert is iets anders. Ik zet ook niet The Beatles op voor mijn plezier, maar ik kan me prima voorstellen waarom anderen dat wel kunnen, en kan ook wel inzien dat het behoorlijk vooruitstrevende muziek was 'voor die tijd'.
Oud 26-08-2012, 20:29
Verwijderd
Die blonde trien kijkt wel erg betrapt de camera in als die koe onder haar rokje begint te snuffelen...
Oud 26-08-2012, 20:30
Verwijderd
WAT. Wat heeft Geert Wilders gedaan, check nou hoe bruin hij is. Hij lijkt wel een GUIDO!
Oud 26-08-2012, 20:31
Carn
Carn is offline
hij is op vakantie geweest .
Oud 26-08-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp je volkomen. Jij kan niet veel met die muziek, dat staat gewoon los van het feit dat het goede nummers zijn (om varia redenen) die in die tijd veel teweeg hebben gebracht. Of je er graag naar luistert is iets anders. Ik zet ook niet The Beatles op voor mijn plezier, maar ik kan me prima voorstellen waarom anderen dat wel kunnen, en kan ook wel inzien dat het behoorlijk vooruitstrevende muziek was 'voor die tijd'.
Ik ben eigenlijk wel best benieuwd wat je van Come together vind

Voor het gemak maar even bijgevoegd:
Oud 26-08-2012, 20:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
WAT. Wat heeft Geert Wilders gedaan, check nou hoe bruin hij is. Hij lijkt wel een GUIDO!
Misschien is 'ie op vakantie geweest in Zuid-Europa, om zo als toerist een steentje bij te dragen aan de opbouw van de economie daar
Oud 26-08-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Misschien is 'ie op vakantie geweest in Zuid-Europa, om zo als toerist een steentje bij te dragen aan de opbouw van de economie daar
of naar M'rokko.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten