| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.bibliotheekdenhaag.nl/Len...bliotheken.htm ja dus. |
|||
|
|
||
|
+
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Best weinig mensen die /care hebben.
|
|
|
|
Puisten ja. Hiep hoi. Ik had ze een hele tijd nauwelijks, voornamelijk door het gebruik van de pil. Maar sinds ik B12 in hoge dosering slik heb ik ze weer
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
edit : oh wacht er staat tijdelijk...waarom tijdelijk? en waarom niet stoppen als het zo goed bevalt? Tis geen verplichting he! |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar, nouja, het zou wel fijn zijn als mijn vriend en ik ook nog eens een keertje aan een coïtus toe komen
|
|
|
Verwijderd
|
ah de nuvaring. daar had ik wel veel betere ervaring mee dan de pil, maar alsnog ben ik blij dat ik dat allemaal niet meer doe/hoef.
Ik vind het gewoon kut als ik geen normale ongesteldheid heb maar een neppe bloeding zonder kapot ei. En ik houd ook niet van opgelegde cyclussen (cycli?). En natuurlijk is het niet fetisjgerelateerd om anticonceptie te slikken voor mij. |
|
|
||
|
Citaat:
Gatver wat klinkt dit goor
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet dat ie tijdens seks gewoon eruit kan enzo maar dat lijkt me ook weer suf. WACHT *plop* zo, ga je gang. |
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||||