Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2012, 21:40
Verwijderd
Bibliotheek Den Haag heeft duisent vestigingen, maar ik kan nergens vinden of je dan ook overal boeken mag lenen. Want soms wil ik dan misschien naar die hier in de buurt, en soms die in het centrum omdat ze daar wellicht meer hebben.
Advertentie
Oud 20-09-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Het tweede! Het eerste kan ik niet zeggen want ik heb geen beschikbaar beeldmateriaal en ben daarnaast natuurlijk onredelijk onzeker over mijn warme gevoelens voor jou hardop uitspreken want stel je voor dat je me afwijst!
Jij mag ook best in mijn boom zitten hoor, het fototopique kan je vast helpen
Oud 20-09-2012, 21:42
Verwijderd
Mag ik even klagen?

Ik heb zoveel puisten tegenwoordig
Oud 20-09-2012, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoot is zijn blafkanker aan het verspreiden over het hele huis
hoe durft hij
Citaat:
Ja kom op, altijd die superobvious opmerkingen aan jouw adres. Zo is hij bij niemand, alleen bij jou.
eens!
Citaat:
Bibliotheek Den Haag heeft duisent vestigingen, maar ik kan nergens vinden of je dan ook overal boeken mag lenen. Want soms wil ik dan misschien naar die hier in de buurt, en soms die in het centrum omdat ze daar wellicht meer hebben.

http://www.bibliotheekdenhaag.nl/Len...bliotheken.htm

ja dus.
Oud 20-09-2012, 21:45
Verwijderd
Oh wat ben ik een downertje, had best lang gezocht op die site :')
Oud 20-09-2012, 21:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mag ik even klagen?

Ik heb zoveel puisten tegenwoordig
ik had vorige week een volledige gezichtsaids aan puisten jezus, ben 29, doe normaal gezicht!!
Oud 20-09-2012, 21:47
Carn
Carn is offline
+

Citaat:
Terugbrengen en te laat terugbrengen

U leent boeken, cd’s, cd-roms, dvd’s of games voor een bepaalde termijn. Als u ze mee naar huis neemt, krijgt u een bonnetje met de uiterlijke datum waarop u alles weer moet terugbrengen. U mag dat doen in een andere vestiging dan waar u de materialen geleend hebt.
Oud 20-09-2012, 21:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
eens!
Jezus hoeveel mensen vinden dit?
Oud 20-09-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Heb net even Maurice de Hond in de arm genomen, en 79% van DK vindt het, 15% niet, en de overige 6% heeft /care.
Oud 20-09-2012, 21:49
Verwijderd
Ik heb haast nooit puisten. En zo wel dan geniet ik ervan het pus eruit te zien (en nog beter: te horen) poppen.
Verwijderd
Citaat:
Heb net even Maurice de Hond in de arm genomen, en 79% van DK vindt het, 15% niet, en de overige 6% heeft /care.
Verwijderd
Ik heb ook een huidje alsof ik 12 ben af en toe
Oud 20-09-2012, 21:50
Verwijderd
mijn zoon heeft af en toe puisten nu al!
Oud 20-09-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb haast nooit puisten. En zo wel dan geniet ik ervan het pus eruit te zien (en nog beter: te horen) poppen.
Horen

Dat horen is geloof ik meer voelen.
Maar waar hebben we het over
Oud 20-09-2012, 21:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Best weinig mensen die /care hebben.
Verwijderd
Citaat:

Redelijk accuraat vermoed ik
Verwijderd
Ik vermoed dat het komt door mijn nieuwe anticonceptiemiddel. Want ik had dit eerst echt nooit.

Hoop niet dat het iets blijvends is, want voor de rest ben ik er heel tevreden over
Chick Rock
Chick Rock is offline
Puisten ja. Hiep hoi. Ik had ze een hele tijd nauwelijks, voornamelijk door het gebruik van de pil. Maar sinds ik B12 in hoge dosering slik heb ik ze weer
Oud 20-09-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik niet zo. Maar ik ben dan ook altijd volstekt onwetend en forumdimwit met dat soort verfijnde details ahem.
Verwijderd
Oke, en nu eerlijk, wie heeft er nagerekend of die percentages bij elkaar op 100 uitkwamen?
Verwijderd
Meestal komt 't door externe dingen Met vette handen ej gezicht aanraken. Niet van binnenuit. Wat gebruik je nu dan?
Verwijderd
Citaat:
Oke, en nu eerlijk, wie heeft er nagerekend of die percentages bij elkaar op 100 uitkwamen?
Check.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben gestopt (tijdelijk) met anticonceptie, en het bevalt me eigenlijk prima Me weer mezelluf voelen en alles
Oud 20-09-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Horen

Dat horen is geloof ik meer voelen.
Maar waar hebben we het over [afbeelding]
ja echt horen hoor! Je hoort gewoon *POP*. maar dat zijn maar zeldzame gebeurtenissen. In mijn leven althans.
We hebben het over puisten. Ik praat graag over gore dingen zoals je weet.
Verwijderd
Citaat:
Ik
Verwijderd
Citaat:
Werk je niet te hard?
Haha :') ik en te hard werken :')

Citaat:
Ik zou het gewoon doen hartstikke leuk, een uitje naar de bieb elke week
Inderdaad . Ik vind het wel chill om na een dag een beetje hersendood werk te doen en duisent keer 'Goedenmiddag, dat is dan ..,.. euro, oke, fijne dag nog tot zieeeeeeeeens' te roepen nog wel even te gaan studeren. Dan heb ik het idee dat mijn hersenen ook nog wat doen.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
sowieso heel veel mensen niet
Oud 20-09-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Meestal komt 't door externe dingen Met vette handen ej gezicht aanraken. Niet van binnenuit. Wat gebruik je nu dan?
De nuvaring

Zou 'm iedereen aanraden, alleen jammer dat hij niet vergoed wordt. Maarja, ach, 8 euro per maand or so.
Verwijderd
Citaat:
als maurice de hond en percentages in één zin worden genoemd ga ik er vanuit dat het klopt (voor 100% HAHAHAHAHAHA)
Citaat:
Ik ben gestopt (tijdelijk) met anticonceptie, en het bevalt me eigenlijk prima Me weer mezelluf voelen en alles
Jaaa echt he hier hetzelfde.

edit : oh wacht er staat tijdelijk...waarom tijdelijk? en waarom niet stoppen als het zo goed bevalt? Tis geen verplichting he!
Verwijderd
Citaat:
Jij mag ook best in mijn boom zitten hoor, het fototopique kan je vast helpen
Ik las aan je boom Ik dacht zozo, het zelfvertrouwen!

En op mijn verjaardag had je een GerardEkdomFoto Ik had het alleen niet helemaal opgeslagen bij jou als forumer.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De nuvaring

Zou 'm iedereen aanraden, alleen jammer dat hij niet vergoed wordt. Maarja, ach, 8 euro per maand or so.
Die heb ik wel liggen om te gaan gebruiken, ook.
Oud 20-09-2012, 21:56
Qimm
Qimm is offline
kun je gaan ringsteken
Verwijderd
Citaat:
De nuvaring

Ik wil dat niet want zo'n los frunnikding
Verwijderd
Citaat:
kun je gaan ringsteken
Visuals
Oud 20-09-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je? Dattie eruit kan komen of dat je 'm voelt tijdens... activiteiten?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jaaa echt he hier hetzelfde.

edit : oh wacht er staat tijdelijk...waarom tijdelijk? en waarom niet stoppen als het zo goed bevalt? Tis geen verplichting he!
Dat 'tijdelijk' is nu al wel bijna een jaar, overigens Maar, nouja, het zou wel fijn zijn als mijn vriend en ik ook nog eens een keertje aan een coïtus toe komen
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me ook best arelaxed ja.
Verwijderd
Gewoon, m er na 3 weken uittrekken, volgens mij zit ie best diep toch? En geen touwtje ofzo.
Verwijderd
Citaat:
coïtus
Verwijderd
ah de nuvaring. daar had ik wel veel betere ervaring mee dan de pil, maar alsnog ben ik blij dat ik dat allemaal niet meer doe/hoef.
Ik vind het gewoon kut als ik geen normale ongesteldheid heb maar een neppe bloeding zonder kapot ei. En ik houd ook niet van opgelegde cyclussen (cycli?). En natuurlijk is het niet fetisjgerelateerd om anticonceptie te slikken voor mij.
Oud 20-09-2012, 21:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gewoon, m er na 3 weken uittrekken, volgens mij zit ie best diep toch? En geen touwtje ofzo.
Het maakt niet uit waar 'ie ergens zit; vooraan, achteraan, lekker boeiend. Diep is wel het fijnst, denk ik.

Gatver wat klinkt dit goor
Oud 20-09-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Dat 'tijdelijk' is nu al wel bijna een jaar, overigens Maar, nouja, het zou wel fijn zijn als mijn vriend en ik ook nog eens een keertje aan een coïtus toe komen
Eh condooms? Of zeg ik nu iets heel geks?
Oud 20-09-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Het maakt niet uit waar 'ie ergens zit; vooraan, achteraan, lekker boeiend. Diep is wel het fijnst, denk ik.

Gatver wat klinkt dit goor
He, hij moet toch om je baarmoederhals? Of praten we nu langs elkaar heen ofzo?
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Eh condooms? Of zeg ik nu iets heel geks?
Mag niet van de Paus?
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, weet ik veel hoe ik het anders moet omschrijven ;x
Verwijderd
Citaat:
He, hij moet toch om je baarmoederhals? Of praten we nu langs elkaar heen ofzo?
nee joh

je douwt 'm gewoon in je kut, pardon, vagina, en dan maakt het niet uit hoe hij zit.
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je? Dattie eruit kan komen of dat je 'm voelt tijdens... activiteiten?
Dattie eruit kan en dat je wellicht gewoon af en toe denkt oh ja ik ga het maar weer eens checken en afspoelen en weetikveel. Zes keer per dag.

En ik weet dat ie tijdens seks gewoon eruit kan enzo maar dat lijkt me ook weer suf. WACHT *plop* zo, ga je gang.
Oud 20-09-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
nee joh

je douwt 'm gewoon in je kut, pardon, vagina, en dan maakt het niet uit hoe hij zit.
Echt? He. Maar dan is seksen toch superkut?
Verwijderd
Oke, leerzaam topic Wtf
Verwijderd
Citaat:
het zit prima vast en het is makkelijk te verwijderen.
Citaat:
activiteiten
Citaat:
coïtus

Citaat:
valt mee, niet dieper dan een tampon. En doordat het een ringetje is kan je makkelijk je vinger erachter zetten en eruit halen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten