Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2012, 20:31
Miekje*
Miekje* is offline
Thee is altijd een goed idee
Oud 27-09-2012, 20:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
haha mooi drama is dat he, DAN REAGEER IK LEKKER OOK NIET. Misschien moeten we elkaar smsen, dan hebben we altijd een reactie
Ja ik weet het, ik vond het ook behoorlijk kinderachtig van mezelf maar ik kan verdorie niet ALTIJD netjes en beleefd zijn. Hoewel ik een heel nette en beleefde mail heb teruggestuurd

En ja, dat lijkt me inderdaad de beste oplossing
Verwijderd
Citaat:
Dat zal, maar in dit geval stuurde ik een sms terug 5 minuten nadat ze MIJ sms'te. Dus dan kon ze toch een bericht terug verwachten
Dan ligt het inderdaad iets anders.

Citaat:
Maar je hebt dat toch ook nodig voor school en werk en bezorgde grootouders?
Toch zijn er mensen die niet alles continu in de gaten houden. Ik ben als ik op vakantie ben ook niet per e-mail te bereiken, maar uitsluitend telefonisch.
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg vandaag een (1) bonbon met de post. Hij kwam van sann en op de envelop had ze een retouradres geschreven. Dat vind ik erg grappig.
Oud 27-09-2012, 20:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja ik weet het, ik vond het ook behoorlijk kinderachtig van mezelf maar ik kan verdorie niet ALTIJD netjes en beleefd zijn. Hoewel ik een heel nette en beleefde mail heb teruggestuurd

En ja, dat lijkt me inderdaad de beste oplossing
Beleefd ook nog
Beste Mevrouw V, hierbij bevestigen wij u dat de vriendschap tussen u en ondergetekende afloopt op bovenstaande datum en niet verlengd zal worden.
Vriendelijke groeten,
Chick Rock
Oud 27-09-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Beleefd ook nog
Beste Mevrouw V, hierbij bevestigen wij u dat de vriendschap tussen u en ondergetekende afloopt op bovenstaande datum en niet verlengd zal worden.
Vriendelijke groeten,
Chick Rock
Je vergeet iets:
Citaat:
Beste Mevrouw V, hierbij bevestigen wij u dat de vriendschap tussen u en ondergetekende afloopt op bovenstaande datum en niet verlengd zal worden. Klik hier om de vriendschap te verlengen.
Vriendelijke groeten,
Chick Rock
Oud 27-09-2012, 20:37
Verwijderd
Mensen die niet meteen reageren op mailtjes en smsjes vind ik normaal, want ik doe dat zelf ook zelden. Dat zorgt ervoor dat mijn vrienden- en kennissenkring een beetje onderhevig is aan natuurlijke selectie, maar dat vind ik wel goed.
Oud 27-09-2012, 20:38
Verwijderd
Op e-mail reageer ik ook niet altijd direct, inderdaad, maar, afhankelijk van het mailtje, sowieso wel binnen een dag of twee. Op SMS reageer ik sneller.
Oud 27-09-2012, 20:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op e-mail reageer ik ook niet altijd direct, inderdaad, maar, afhankelijk van het mailtje, sowieso wel binnen een dag of twee. Op SMS reageer ik sneller.
Dit.
Oud 27-09-2012, 20:39
Verwijderd
Uitgezonderd als ik op vakantie ben dus.
Oud 27-09-2012, 20:41
Verwijderd
Als ik een heel uitgebreid mailtje krijg van iemand, denk ik 'oei daar moet ik minstens zo uitgebreid op antwoorden, daar heb ik nu vast geen tijd voor' en dan denk ik een week later 'oh ja mailtje'. Ik krijg liever tien korte mailtjes dan 1 lange
Oud 27-09-2012, 20:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je vergeet iets:
haaha
Oud 27-09-2012, 20:42
Verwijderd
Ik hoop niet dat ik CR boos of verdrietig heb gemaakt.
Oud 27-09-2012, 20:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Op vragen reageer ik wel altijd direct, zeker via sms. Dat vind ik niet meer dan normaal. Waarom zou je geen tijd hebben om even drie seconden iets terug te sturen, al is het maar een bevestiging?
Oud 27-09-2012, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Op vragen reageer ik wel altijd direct, zeker via sms. Dat vind ik niet meer dan normaal. Waarom zou je geen tijd hebben om even drie seconden iets terug te sturen, al is het maar een bevestiging?
<3
Oud 27-09-2012, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop niet dat ik CR boos of verdrietig heb gemaakt.
Iets met tree enzo.
Oud 27-09-2012, 20:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Beleefd ook nog
Vriendelijke groeten,
Chick Rock
Citaat:
Je vergeet iets:
Jongens, wat denken jullie wel niet van me.

Nee hoor, gewoon een lief mailtje over hoe het met haar gaat enzo Maar ik heb wel kaartjes gestuurd naar een andere vriendin met deze intentie , ECHT lieve kaartjes, waarin ik zeg dat ik haar mis en haar graag weer zou zien, en met de vraag of zij dat ook wil. Waar ik geen antwoord op kreeg. Dat vind ik oprecht wel heel erg (wat ik hierboven beschreef is voornamelijk een ergernis, niet meer dan dat), zij was mijn beste vriendin, maar ze laat niks meer van zich horen
Oud 27-09-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
zij was mijn beste vriendin, maar ze laat niks meer van zich horen
Ik heb dit ook meegemaakt, en heb er nog steeds moeite mee.

Ik heb een periode bijna elke nacht over haar gedroomd, dat ik haar toch weer tegenkwam, en nu soms ook nog weleens. Is echt heel erg.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw dat is echt naar
Ik heb om mezelf te troosten smsjes naar vriendinnen gestuurd die me NIET negeren met hoe ik ze waardeer en nou krijg ik vet lieve smsjes terug <3333
Eigenlijk maar naar 1 vriendin. Maar dan nog
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Iets met tree enzo.

-----------

Kaartjes sturen/krijgen <3
Oud 27-09-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
ja op een concrete vraag die ik binnen een minuut kan beantwoorden, reageer ik ook meteen.
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wat denken jullie wel niet van me.

Nee hoor, gewoon een lief mailtje over hoe het met haar gaat enzo Maar ik heb wel kaartjes gestuurd naar een andere vriendin met deze intentie , ECHT lieve kaartjes, waarin ik zeg dat ik haar mis en haar graag weer zou zien, en met de vraag of zij dat ook wil. Waar ik geen antwoord op kreeg. Dat vind ik oprecht wel heel erg (wat ik hierboven beschreef is voornamelijk een ergernis, niet meer dan dat), zij was mijn beste vriendin, maar ze laat niks meer van zich horen
Dat is dus ook gewoon een totaal andere situatie en wel echt naar.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Trouwens, ik heb ook mijn supergoede middelbareschoolvriendin verloren, ze had echt iets kuts gedaan en daarna dus bijna een jaar niets van zich laten horen, en ik droomde ook steeds van haar en moest huilen enzo en ik heb haar toch weer opgezocht en ze was superblij, ze had geen contact gezocht omdat ze dacht dat ik dat wel niet zou willen (onzekere V-lid ook ) en nou zijn we weer vriendjes <3
Oud 27-09-2012, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is ook wel heel naar/gemeen *knuffelt*
Verwijderd
Mag ik ook een knuffel, dat van mij was ook heel heel erg.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb dit ook meegemaakt, en heb er nog steeds moeite mee.

Ik heb een periode bijna elke nacht over haar gedroomd, dat ik haar toch weer tegenkwam, en nu soms ook nog weleens. Is echt heel erg.
Herkenbaar ja. Ik droom ook wel over haar en soms is het dan weer zoals vroeger en soms ben ik heel boos op haar.

Citaat:
ahw dat is echt naar
Ik heb om mezelf te troosten smsjes naar vriendinnen gestuurd die me NIET negeren met hoe ik ze waardeer en nou krijg ik vet lieve smsjes terug <3333
Eigenlijk maar naar 1 vriendin. Maar dan nog
Goeie voel je je direct beter door
Oud 27-09-2012, 20:53
Verwijderd
Ja ik denk dat als je een vriendschap wil herstellen, het ook handiger is om niet te zeggen van 'ik mis je, laat weer eens wat van je horen' maar meer van 'ik mis je, zal ik dit weekend langskomen om bij te praten'
Al is dat wat lastiger als iemand in het buitenland woont ofzo.
Oud 27-09-2012, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
JA echt wel!
En nou heeft een ander huisgenootje me uitgenodigd voor thee dus daar ga ik snel heen, wat een liefde!
Dankjulliewel voor het naar mijn eeuwige ge-v-lid luisteren. en kusjes voor chick rock want die begrijpt me
Oud 27-09-2012, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*stefenootje platknuffelt*

Jaja, ik ben een knuffelbaas.
Oud 27-09-2012, 20:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Trouwens, ik heb ook mijn supergoede middelbareschoolvriendin verloren, ze had echt iets kuts gedaan en daarna dus bijna een jaar niets van zich laten horen, en ik droomde ook steeds van haar en moest huilen enzo en ik heb haar toch weer opgezocht en ze was superblij, ze had geen contact gezocht omdat ze dacht dat ik dat wel niet zou willen (onzekere V-lid ook ) en nou zijn we weer vriendjes <3
Ah, wat fijn

Citaat:
*Stefenootje met kusjes en knuffels overlaadt*

Citaat:
Ja ik denk dat als je een vriendschap wil herstellen, het ook handiger is om niet te zeggen van 'ik mis je, laat weer eens wat van je horen' maar meer van 'ik mis je, zal ik dit weekend langskomen om bij te praten'
Al is dat wat lastiger als iemand in het buitenland woont ofzo.
Dat is helemaal waar en dat zou ik ook graag doen, ware het niet dat ze in Haarlem woont. Niet echt handig bereisbaar voor moi
Miekje*
Miekje* is offline
Iemand uitnodigen voor de thee <3 Dat zou ik ook nog wel eens willen doen. Lekker samen theeleuten en over v-lidzaken keuvelen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
JA echt wel!
En nou heeft een ander huisgenootje me uitgenodigd voor thee dus daar ga ik snel heen, wat een liefde!
Dankjulliewel voor het naar mijn eeuwige ge-v-lid luisteren. en kusjes voor chick rock want die begrijpt me
YAY
Verwijderd
Citaat:
*stefenootje platknuffelt*
Citaat:

*Stefenootje met kusjes en knuffels overlaadt*
Oud 27-09-2012, 20:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
He shit, ik heb per ongeluk de lettergrootte van het forum vergroot en nu krijg ik ze niet meer kleiner. Ik voel me een slechtziende oma.
Oud 27-09-2012, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
He shit, ik heb per ongeluk de lettergrootte van het forum vergroot en nu krijg ik ze niet meer kleiner. Ik voel me een slechtziende oma.
ctrl min!
Oud 27-09-2012, 20:58
Miekje*
Miekje* is offline
Of ctrl en dan scrollen.
Oud 27-09-2012, 20:59
Verwijderd
crtl-0 als je je lettertype meteen goed wil hebben!
Oud 27-09-2012, 20:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ctrl min!
OMG HELD
Oud 27-09-2012, 21:00
Verwijderd
Ctrl + 0 op een PC of cmd + 0 op een Mac is makkelijker, dan wordt het meteen teruggezet naar de uitgangswaarde.

Oh, Sarah was me voor.
Verwijderd
Hallo!
Verwijderd
Ohai.
Verwijderd
He, het gaat over kutte vrienden. Nou, in dat opzicht heb ik er ook nog wel eentje liggen
Oud 27-09-2012, 21:01
Verwijderd
Goeienavond Ingrid.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
OMG HELD
Sarah en Commendatore zijn grotere helden, want dat van ctrl 0 wist ik ook niet
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
He, het gaat over kutte vrienden. Nou, in dat opzicht heb ik er ook nog wel eentje liggen
Vertel! Dan ga ik ondertussen nog even een kopje thee halen.
Oud 27-09-2012, 21:04
Verwijderd
Oh. Een vriend die ik van de basisschool ken vond het nodig om toen ik ziekziek was (toen was ik net een maand lang 17-18 uur per dag aan het slapen en wisten ze nog niet wat er aan de hand was) om mij geld aan te bieden in ruil voor seks. (Dat was zeg maar, zo rond de... 8 jaar vriendschap?)

En daar heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds last van eigenlijk . Needless to say dat ik hém niet meer hoef te zien. Heb hem ook heel effectief nog anderhalf jaar lang genegeerd op school. Hij is alleen wel de beste vriend van mijn beste vriendin, en ik heb de moed niet om haar te vertellen hoe erg ik hem haat, want dan denk ik dat ze zich gedwongen voelt om te kiezen.
Oud 27-09-2012, 21:04
Verwijderd
Wat voor mafkees is dat dan...
Oud 27-09-2012, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh. Een vriend die ik van de basisschool ken vond het nodig om toen ik ziekziek was (toen was ik net een maand lang 17-18 uur per dag aan het slapen en wisten ze nog niet wat er aan de hand was) om mij geld aan te bieden in ruil voor seks. (Dat was zeg maar, zo rond de... 8 jaar vriendschap?)

En daar heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds last van eigenlijk . Needless to say dat ik hém niet meer hoef te zien. Heb hem ook heel effectief nog anderhalf jaar lang genegeerd op school. Hij is alleen wel de beste vriend van mijn beste vriendin, en ik heb de moed niet om haar te vertellen hoe erg ik hem haat, want dan denk ik dat ze zich gedwongen voelt om te kiezen.
Huh wtf, waarom zou je zoiets in godsnaam doen

Mijn soort-van-ex stelde wel via sms voor "samen te experimenteren en elkaar te ontdekken" toen het al een tijd 'uit' was en dat vond ik al behóórlijk apart, maar dat valt echt in het niet bij het aanbieden van geld.
Oud 27-09-2012, 21:07
Verwijderd
Hij 'zat niet zo lekker in zijn vel' en dacht 'dat het wel zou helpen'
Oud 27-09-2012, 21:08
Verwijderd
wat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten