Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Beste Mevrouw V, hierbij bevestigen wij u dat de vriendschap tussen u en ondergetekende afloopt op bovenstaande datum en niet verlengd zal worden. Vriendelijke groeten, Chick Rock |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Nee hoor, gewoon een lief mailtje over hoe het met haar gaat enzo ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Trouwens, ik heb ook mijn supergoede middelbareschoolvriendin verloren, ze had echt iets kuts gedaan en daarna dus bijna een jaar niets van zich laten horen, en ik droomde ook steeds van haar en moest huilen enzo en ik heb haar toch weer opgezocht en ze was superblij, ze had geen contact gezocht omdat ze dacht dat ik dat wel niet zou willen (onzekere V-lid ook
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik denk dat als je een vriendschap wil herstellen, het ook handiger is om niet te zeggen van 'ik mis je, laat weer eens wat van je horen' maar meer van 'ik mis je, zal ik dit weekend langskomen om bij te praten'
Al is dat wat lastiger als iemand in het buitenland woont ofzo. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh. Een vriend die ik van de basisschool ken vond het nodig om toen ik ziekziek was (toen was ik net een maand lang 17-18 uur per dag aan het slapen en wisten ze nog niet wat er aan de hand was) om mij geld aan te bieden in ruil voor seks. (Dat was zeg maar, zo rond de... 8 jaar vriendschap?)
En daar heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds last van eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn soort-van-ex stelde wel via sms voor "samen te experimenteren en elkaar te ontdekken" toen het al een tijd 'uit' was ![]() ![]()
|
|