Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2012, 15:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, dan heb je de memo nog niet gekregen denk ik. Ze smste eergisteren ofzo, maar ik ga het niet redden om voor 21.00 ergens te zijn. Maar daarna een biertje in je huis lijkt me wel gaaf
Uh, die voorstelling duurt toch tot 01:30 ofzo? Dan lig ik al ferm plat.
Oud 02-10-2012, 15:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, dan heb je de memo nog niet gekregen denk ik. Ze smste eergisteren ofzo, maar ik ga het niet redden om voor 21.00 ergens te zijn. Maar daarna een biertje in je huis lijkt me wel gaaf
Ow wacht je bedoelt natuurlijk na 21:00
Oud 02-10-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Flauwe humor heb ik trouwens ook wel. Soms zijn dingen veel grappiger in mijn hoofd dan in het echt
QFT. Zie mijn plantsoenmeisje-grapje

Citaat:
Nee, helemaal niet leuk Ik heb nog nooit een rondleiding gegeven. En al helemaal niet voor een hele grote groep internationale scholieren. Ik zie het niet echt zitten.
Protips: stap naar de groep toe tijdens je verhaal en zoek (wisselend) oogcontact terwijl je het verhaaltje afdraait. Gebruik ook nonverbale communicatie, actieve houding, handgebaren gebruiken, etcetera De eerste paar minuten zijn misschien wat awkward maar daarna is het smooth sailing als je Le Expert bent die het groepje eens wat waardevolle informatie in de maag splitst.
Oud 02-10-2012, 15:52
Verwijderd
Oh mensen, ik moet even latetrainen.

De Action. OMG DE ACTION.

SCHAPPEN EN SCHAPPEN MET GOEDKOPE SPULLEN OVERALLLL!!!!1

Ik had er jaren eerder heen moeten gaan.
Oud 02-10-2012, 15:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Oud 02-10-2012, 15:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Protips: stap naar de groep toe tijdens je verhaal en zoek (wisselend) oogcontact terwijl je het verhaaltje afdraait. Gebruik ook nonverbale communicatie, actieve houding, handgebaren gebruiken, etcetera De eerste paar minuten zijn misschien wat awkward maar daarna is het smooth sailing als je Le Expert bent die het groepje eens wat waardevolle informatie in de maag splitst.
Jaja, in theorie is dat allemaal zo. Maar ik ben niet zo zeker van mijn Engels. Bovendien doen zelfs de professionele rondleiders en museumdocenten nooit zo'n grote groep.
Oud 02-10-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:

ben je bij laak geweest?
ik ben nog nooit bij de aktion geweest en ik ben te lui om daar helemaal voor naar laak te fietsen.
Oud 02-10-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
ben je bij laak geweest?
ik ben nog nooit bij de aktion geweest en ik ben te lui om daar helemaal voor naar laak te fietsen.
Ja. Ze hebben daar ook een Aldi (hoewel ik daar niks aan heb, want een Aldi aan de overkant) en een Jumbo. Ik ga ook een keer naar die Jumbo, want daar hebben ze allemaal chips die ze elders niet hebben.
Oud 02-10-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Jaja, in theorie is dat allemaal zo. Maar ik ben niet zo zeker van mijn Engels. Bovendien doen zelfs de professionele rondleiders en museumdocenten nooit zo'n grote groep.
Mwah, je Engels zal wel de minste van je zorgen zijn, gok ik zo. Then again, ik baseer dat op ervaringen met hoofdzakelijk Fransozen
Oud 02-10-2012, 16:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind supercheape winkels best fascinerend, hoe ze eruit zien, wat ze er hebben, hoe goedkoop het is, wat voor mensen er werken. Scapino, Wibra, Action, Lidl. Wat een wereld apart vergeleken met de normale winkels
Oud 02-10-2012, 16:07
Verwijderd
Action is een sportschool hier, trouwens
Oud 02-10-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:

uhuh
Oud 02-10-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind supercheape winkels best fascinerend, hoe ze eruit zien, wat ze er hebben, hoe goedkoop het is, wat voor mensen er werken. Scapino, Wibra, Action, Lidl. Wat een wereld apart vergeleken met de normale winkels
Ik vind het zo oncomfortabel winkelen dat ik het alleen al daarom niet doe, nog los van het assortiment, het winkelpersoneel en de doorsnee bezoeker van zulks
Oud 02-10-2012, 16:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het zo oncomfortabel winkelen dat ik het alleen al daarom niet doe, nog los van het assortiment, het winkelpersoneel en de doorsnee bezoeker van zulks
Oud 02-10-2012, 16:10
Verwijderd
Caissieres bij de Action, Aldi en Lidl zijn altijd extreem lelijk idd *heeft bij Aldi gewerkt*
Oud 02-10-2012, 16:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Caissieres bij de Action, Aldi en Lidl zijn altijd extreem lelijk idd *heeft bij Aldi gewerkt*
Waarom ging je daar werken, of all supermarkten?
Oud 02-10-2012, 16:11
Verwijderd
Citaat:
NOU, het valt me wel op dat caissieres bij Aldi of Action e.d. wel altijd best... nietknap zijn. Of er raar uitzien, of dik oid. Hoe zou dat komen?

Jij bent niet lelijk.
Oud 02-10-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Bij de Aldi kom ik zelden, om die reden, en dat terwijl hij hier tegenover zit.

Maar bij de Action heb ik daar echt dikke schijt aan hoor, hoe de winkel eruitziet, wie er komen. Als ik ermee bespaar, kom nou.
Oud 02-10-2012, 16:14
Verwijderd
Hah, nou dat niet eens zozeer. Maar kom op, ik ga toch niet als een scharrelende Starvin' Marvin door lege dozen heenspitten voor ik een pakje koekjes gevonden heb, onder het genot van vieze belichting, smalle paden, de immer aanwezige geur van licht-rottende aardappelen en stukken karton op de grond waar je omheen moet hinkelen? Fuck die shit, ouwe
Oud 02-10-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Waarom ging je daar werken, of all supermarkten?
Hij was op loopafstand en ik vond het wel cool dat je een paar honderd productcodes uit je hoofd moest leren. Ja jongens en meisjes, in die tijd had de Aldi nog geen scanners.
Citaat:
NOU, het valt me wel op dat caissieres bij Aldi of Action e.d. wel altijd best... nietknap zijn. Of er raar uitzien, of dik oid. Hoe zou dat komen?

Jij bent niet lelijk.
Ja ik weet het ook niet, maar het is wel opvallend.
Oud 02-10-2012, 16:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Jij bent niet lelijk.
Nouja, bij de plaatselijke Albert Heijn is het ook niet veel soeps, helaasch
Verwijderd
Citaat:
Uh, die voorstelling duurt toch tot 01:30 ofzo? Dan lig ik al ferm plat.
Na 21.00 bedoel ik dus
Verwijderd
Citaat:
Ow wacht je bedoelt natuurlijk na 21:00
Ja dus
Oud 02-10-2012, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Bij de Aldi kom ik zelden, om die reden, en dat terwijl hij hier tegenover zit.

Maar bij de Action heb ik daar echt dikke schijt aan hoor, hoe de winkel eruitziet, wie er komen. Als ik ermee bespaar, kom nou.
idd, wasmiddel en kookgerei en zo is echt ubergoedkoop daar.
de Lidl trotseer ik trouwens wel, omdat hun cola lekker is (het enige BC-merk dat ik echt lekker vind) en hun G&F is goed en goedkoop.
Oud 02-10-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
een scharrelende Starvin' Marvin
Oud 02-10-2012, 16:18
Verwijderd
Overigens was ik laast in een grote Lidl, en dat was echt prima hoor. Afgezien van dat dingen meestal in dozen staan ja, en dat je de merken niet echt kent, was het een prima supermarkt.
Oud 02-10-2012, 16:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, men, eigenlijk heb ik nu best wel zin om er eens te kijken. En me tussen de veel te dunne paadjes door te wurmen, net breed genoeg voor uitkeringstrekkende Ethiopiërs.
Oud 02-10-2012, 16:22
Verwijderd
Bij de Action? Waar ik was had je geen dunne (smalle heet dat, kusjes) paadjes hoor
Oud 02-10-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Hij was op loopafstand en ik vond het wel cool dat je een paar honderd productcodes uit je hoofd moest leren. Ja jongens en meisjes, in die tijd had de Aldi nog geen scanners.

Ja ik weet het ook niet, maar het is wel opvallend.
Aah PLU-codes In de tijd dat ik ook een poosje supermarktwerk gedaan heb hoefde ik dat godezijdank ook niet meer te leren in verband met fatsoenlijke scanners

Citaat:
idd, wasmiddel en kookgerei en zo is echt ubergoedkoop daar.
de Lidl trotseer ik trouwens wel, omdat hun cola lekker is (het enige BC-merk dat ik echt lekker vind) en hun G&F is goed en goedkoop.
Ik ben een Coca Cola-nerd
Oud 02-10-2012, 16:24
Verwijderd
Serieus hoe gieten normale mensen hun pannen af, met een deksel op de pan en alles. Echt de basisskill die ik mis

Verbrande duim, verbrande pannenlap (nou ja theedoek ) en helft van m'n pasta in gootsteen
Oud 02-10-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Serieus hoe gieten normale mensen hun pannen af, met een deksel op de pan en alles. Echt de basisskill die ik mis

Verbrande duim, verbrande pannenlap (nou ja theedoek ) en helft van m'n pasta in gootsteen
Mijn pannenset heeft een heel handig systeem daar voor; je draait het deksel gewoon negentig graden waardoor de handvatten het deksel vasthouden
Oud 02-10-2012, 16:28
Verwijderd
Ik gebruik normaal een halvemaanvorm, die je er op kunt klemmen, ideaal. Maar die is kwijt. En ik weet niet wat er met de vergieten was gebeurd, maar gatverdamme Dus ik moest het oldschool doen. En dit was de allerlaatste keer dat ik dat deed, dan maar met de hand afwassen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bij de Action? Waar ik was had je geen dunne (smalle heet dat, kusjes) paadjes hoor
Ik typte dunne omdat ik een morron ben

En nee, maar de Lidl bedoelde ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik typte dunne omdat ik een morron ben

En nee, maar de Lidl bedoelde ik.
Moron
Oud 02-10-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Moron
Weet hij, dat is een GRAP tussen ons.

Spoiler
Oud 02-10-2012, 16:32
Qimm
Qimm is offline
ik hou van de action, de lidl en de aldi.

Bij de aldi en lidl hebben ze heel fatsoenlijke en degelijke gereedschappen voor weinag, en de action heeft gewoon alles voor weinag Oh en de lidl heeft lekkere (non diepvries) hamburgers en de diepvries kebab van de aldi is fenomenaal (voor iets wat uit de vriezer komt)
Oud 02-10-2012, 16:32
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik flikker het in een vergiet.
Oud 02-10-2012, 16:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ovenwanten aan als het deksel heet is, deksel op een kiertje, tegenhouden met de duim bij het omkiepen, uitkijken dat het deksel door de stoom niet dichtklapt waardoor de pasta geguillotineerd wordt.
Oud 02-10-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
ik hou van de action, de lidl en de aldi.

Bij de aldi en lidl hebben ze heel fatsoenlijke en degelijke gereedschappen voor weinag, en de action heeft gewoon alles voor weinag Oh en de lidl heeft lekkere (non diepvries) hamburgers en de diepvries kebab van de aldi is fenomenaal (voor iets wat uit de vriezer komt)
Ik heb ooit eens een setje kruiskopschroevendraaiers van de Aldi of Lidl gehad. Na welgeteld twee schroeven kon ik de eerste al weggooien. Ever since die traumatische ervaring heb ik mezelf voorgenomen om, wanneer ik het huis uit zou gaan, gereedschap te kopen voor de rest van mijn leven. En oei, die rekening viel me zwaar toen het wagentje leeggescand was
Oud 02-10-2012, 16:37
Verwijderd
Dingen die me bang maken:

- Ik heb om 17.35 mijn avondeten gehad
- Ik giet pannen af zoals normale mensen dat doen
- Minke komt morgen slapen en ik hoef niet op te ruimen, want het is netjes, al een tijdje
- Ik ben bijna bij met mijn studie
- Er liggen geen duizend wassen in mijn wasmand

Wtf has happened to me
Oud 02-10-2012, 16:38
Verwijderd
Een vergiet, anyone?
Oud 02-10-2012, 16:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb ooit eens een setje kruiskopschroevendraaiers van de Aldi of Lidl gehad. Na welgeteld twee schroeven kon ik de eerste al weggooien. Ever since die traumatische ervaring heb ik mezelf voorgenomen om, wanneer ik het huis uit zou gaan, gereedschap te kopen voor de rest van mijn leven. En oei, die rekening viel me zwaar toen het wagentje leeggescand was
Ik heb vooralsnog naar volle tevredenheid een aantal tangen en momentsleutel en wat kleine dingen. Schroevendraaiers had ik wel al
Oud 02-10-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vooralsnog naar volle tevredenheid een aantal tangen en momentsleutel en wat kleine dingen. Schroevendraaiers had ik wel al
Waar gebruik jij een momentsleutel voor?
Oud 02-10-2012, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Weet hij, dat is een GRAP tussen ons.

Spoiler
Oh.
Oud 02-10-2012, 17:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dingen die me bang maken:

- Ik heb om 17.35 mijn avondeten gehad
- Ik giet pannen af zoals normale mensen dat doen
- Minke komt morgen slapen en ik hoef niet op te ruimen, want het is netjes, al een tijdje
- Ik ben bijna bij met mijn studie
- Er liggen geen duizend wassen in mijn wasmand

Wtf has happened to me

Sanne...are you in there?! WHAT HAVE THEY DONE TO YOU?!
Oud 02-10-2012, 17:44
Verwijderd
Ik giet af in een zeef
Oud 02-10-2012, 17:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik hou altijd met 1 hand de pan vast en met de andere het deksel, hou met mijn duimen het deksel een beetje op z'n plek en dan gieten maar!
Oud 02-10-2012, 17:47
Verwijderd
Als ik afgiet zoals normale mensen worden altijd de pannenlappen nat en kokend heet
Oud 02-10-2012, 17:48
Verwijderd
Ik erger me altijd een beetje aan mensen die het niet kunnen en daarmee dag in dag uit extra afwas creëren
Oud 02-10-2012, 17:49
Verwijderd
Extra afwas die a) kut met de hand is of b) tyfusveel ruimte in de vaatwasser inneemt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten