Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
O kut, ik was alweer vergeten dat ik hier deze discussie aangezwengeld had
![]() Het ging verder niet om de smaak, meer of de vieze aanblik het zou winnen van de wetenschap dat het 'gewoon' smeerkaas is. Dus een praktische test van 'smaakpapillen > ogen'. Maar puur culinair gezien lijkt het me ook geen goede smaakcombinatie, ja. Ik weet niet wat beter zou zijn. Verse basilicum lijkt me er wel goed bij, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
AMG BEN IK NU RAAR? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms twijfel ik weleens aan mijn heteroseksualiteit, maar dan stel ik mezelf de vraag, maar Ste, zou je aan een kutje willen likken? En dan denk ik, ieuw nee, andermans vocht, bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gros van de heteroseksuele man zal hun afgrijzen uitspreken als je vraagt of ze zouden willen pijpen, en een iets kleiner deel van de vrouwen (want eerder bi-sgierig en bla) denk ik ook als het om beffen gaat. Laatst gewijzigd op 03-10-2012 om 16:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat betreft dat andermans vocht, probeer 't eens. In het ergste geval ben je een ervaring rijker die je liever vergeet. Dat is ook overkomelijk, toch.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat als Stefenootje een vrouw beft jij een man moet pijpen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou ik, en WIE in godsnaam? ![]() |