Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen leven daro
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het alleen opmerkelijk hoe diehard je je de laatste tijd in het studentenleven hebt gestort en hoe erg je erdoor veranderd bent, als ik het vergelijk met toen je net begon. Niet dat dat erg is, als je het naar je zin hebt is het prima, maar wel opvallend. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik vatte het /care m'n oude leven daro nogal op als 'verslechterde band'.
Maar voor mijn gevoel is er vrij weinig veranderd. Ik ben nooit iemand geweest die vaak naar huis ging, want zo hebben mijn ouders ons (mijn zus en mij) gewoon opgevoed. Of ten minste, dat hebben ze ons zo meegegeven. Het enige verschil nu is dat ik heel fanatiek roei. Maar dat is niet eens echt studentenleven, dat is sporten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En bovendien is het studentenleven wát ik dan meepik gewoon veel leuker dan ergens zitten waar niets te doen is. Dus dat lijkt me op zich wel logisch, ook als je zelf wel elk weekend naar huis gaat. Want het lijkt me dat je gaat omdat je het daar leuker vind dat waar je woont.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Overigens, ik ga naar mijn ouders uit een een soort gevoel van verplichting, niet voor de gezelligheid. Meestal zit ik daar maar wat op de bank TV te kijken, terwijl mijn ouders zitten te lezen of slapen. Of ruziemaken.
Srsly, ik verveel me er dood. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar elke vereniging heeft zijn fanatieke mensen, die worden de fanatieke roeiers. En vooral voor de eerstejaars, want je hebt de eerstejaars-achten en dat zijn dé boten. Vooral bij Njord focussen ze daar best wel op. Maar goed, dan train je 6 keer per week en ga je intraining, wat betekent dat je niet mag roken, niet mag drinken, moet opletten wat je eet en dat je altijd voor 12 uur naar bed moet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik alleen nog ga als er daadwerkelijk een reden is. Overigens zegt m'n moeder nooit dat ze het leuk vindt als ik weer eens kom ![]() Wat ze wel vaak zegt als ik daar ben: 'ga maar eens naar je opa en oma, straks kan het niet meer'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Lol, ik had trouwens net lipgloss op m'n bek gesmeerd, want ik had een droge muil en geen labello oid, zonder te kijken naar het resultaat en ik krijg ineens allemaal complimenten. Dat het rood mooi staat bij m'n bleke huid. Whut?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik vind het naar als ze komt met 'ze komen eten met de kerst, want het is misschien voor het laatst'. |
![]() |
||
Citaat:
Los daarvan: ik zou DIRECT de kans aangrijpen om mij te hullen in niemendalletjes met panterprint ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|