Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
zo *rolt uit bed*
dat was een prima avond ![]() ![]()
|
Gister liep ik van het station en toen was er een wat oudere vrouw op een zandweggetje, op haar fiets. En ze verloor haar evenwicht en viel om met fiets en al. Ik loop er dus heen om haar overeind te helpen, dus een beetje wankelend staat ze weer op. Dus ik vraag: "Gaat het?", en ik wil haar fiets oppakken, valt ze wéér om :') Dus ik help haar wéér overeind, tot ze stevig op twee benen staat, pak haar fiets, fietsmand en tas en vraag nog een keer of alles wel goed gaat. "Sorry hoor, ja hoor, het gaat wel weer!"
Dus ik loop verder, en 100 m verder besluit ik even om te kijken of ze weer weg is. Stond er een groepje mensen zich over haar te ontfermen omdat ze blijkbaar wéér om was geflikkerd :') ![]()
|
Verwijderd
|
Theodoor is naar de weekendtandarts omdat zijn woensdag getrokken verstandskies net zo voelt als het abces dat hij kreeg bij zijn vorige maand getrokken verstandskies. Ik ben niet mee, want ik ben Heel Verkouden en probeer sinusitis te voorkomen. Maar verder gaat het goed hoor.
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|