Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2012, 21:33
Verwijderd
Het Sjaak Afhaak Virus verspreidt zich snel onder bepaalde leeftijdscategorieën
Advertentie
Oud 06-10-2012, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb daar ooit een mespuntje van mogen proberen, ranzig met pku kun je geen eiwitten afbreken, dus dat poeder bevat essentiele aminozuren die je nodig hebt voor bouw en onderhoud van al je cellen. Dus je hebt het wel best wel nodig.
het is wel echt heel ranzig inderdaad, als ik dat klaar heb moeten maken hangt die lucht de hele dag in mijn neus. Hetzelfde geld voor de ontlasting die iemand heeft als hij/zij alleen maar sondevoeding krijgt. Gad-ver-damme, werkelijk waar. Zó ranzig, bah.

Leuk onderwerp voor zaterdagavond
Oud 06-10-2012, 21:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het Sjaak Afhaak Virus verspreidt zich snel onder bepaalde leeftijdscategorieën
mietjes zijn het mietjes met slechte smoezen!! (wat maakt het nou uit dat je morgenochtend om half 9 ergens moet zijn?)
Oud 06-10-2012, 21:57
Verwijderd
Nu we het toch over afhakers hebben: ik ga naar bed
Oud 06-10-2012, 22:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ah ohja. Nou: het Ding op mijn voorhoofd is maar heel klein, dus ik kon het vriesaanstippertje niet goed hanteren, omdat ik liever geen gat in mijn voorhoofd wilde branden! Dus eigenlijk is het mislukt en was het niet zo spannend. En nu zit die onverlaat er nog
Sarah heeft wel eens gezegd dat je zulke Dingen er gewoon met een steriel nagelknippertje af kan knippen, maar dat durf ik niet.
Oh dat is allemaal goed te weten! Ik heb inmiddels heel wat van die flubbertjes in mijn nek en bij mijn oksels. Soms trek ik ze met mijn nagels kapot maar dat bloedt nogal. Misschien eens met wrattenspul proberen dan! En met een nagelknippertje gaat vast handiger dan met mijn eigen nagels
Oud 06-10-2012, 22:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
popperdiewop, vakantie bijna voorbij.. Maar ik ben er eigenlijk ook wel blij om want ik moet nog zoveel doen thuis en ik word een beetje zenuwachtig
Oud 06-10-2012, 22:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar ik mag nu wel legaal heul veul shoppen Heb nog van alles nodig voor mijn nieuwe huisje. Ineens geen medebewoners meer waar je van alles mee deelt, dus ik heb nog een hoop nodig voor in de keuken. Shop shop shop
Oud 06-10-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
mietjes zijn het mietjes met slechte smoezen!! (wat maakt het nou uit dat je morgenochtend om half 9 ergens moet zijn?)
Wel iets dat je eerder kon bedenken
Citaat:
Nu we het toch over afhakers hebben: ik ga naar bed
Maar hoe is de film afgelopen? Zagen ze de boot?
Oud 06-10-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Maar ik mag nu wel legaal heul veul shoppen Heb nog van alles nodig voor mijn nieuwe huisje. Ineens geen medebewoners meer waar je van alles mee deelt, dus ik heb nog een hoop nodig voor in de keuken. Shop shop shop
lKEAAAA
Oud 06-10-2012, 22:10
Qimm
Qimm is offline
zo, om te compenseren voor mijn volledig zwarte outfit, roze glitter nagellak

nu wachten op onze BOB
Oud 06-10-2012, 22:11
Verwijderd
Dan maar veel met je handen wapperen op de dansvloer
Oud 06-10-2012, 22:12
Qimm
Qimm is offline
precies, ik heb geen kleurtjes topjes ontdekte ik vanavond En wel zwarte rokjes

nou ja, anders doe ik gewoon gottik
Oud 06-10-2012, 22:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
lKEAAAA
Ja en kringloop en Xenos
Oud 06-10-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Wel iets dat je eerder kon bedenken

Maar hoe is de film afgelopen? Zagen ze de boot?
Ja ze zagen de boot
Spoiler
Oud 06-10-2012, 22:16
Verwijderd
Citaat:
precies, ik heb geen kleurtjes topjes ontdekte ik vanavond En wel zwarte rokjes

nou ja, anders doe ik gewoon gottik
Of gewoon jeselluf
Citaat:
Ja en kringloop en Xenos
Oh ik wil ook
Oud 06-10-2012, 22:17
Verwijderd
En Russell Crowe ging ook weer viool spelen.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Of gewoon jeselluf

Oh ik wil ook
huhu, weet je wat het stomme is, de hele tijd kijk ik uit naar dat moment waarop ik alles nieuw mag kopen, maar nu het zover is durf ik niets aan te schaffen, bang dat ik er straks toch niet blij mee ben
Verwijderd
Ik dwing mezelf ook af en toe iets met kleur te kopen.
Oud 06-10-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
huhu, weet je wat het stomme is, de hele tijd kijk ik uit naar dat moment waarop ik alles nieuw mag kopen, maar nu het zover is durf ik niets aan te schaffen, bang dat ik er straks toch niet blij mee ben
Dan moet je dus echt naar de kringloop/rommelmarkt, als je er niet blij mee bent kan het alsnog weg Je klem kopen voor een paar euro
Oud 06-10-2012, 22:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik dwing mezelf ook af en toe iets met kleur te kopen.
ik heb best dingen met kleur, maar dat zijn meestal meer tuiniek dingen en das geen gezicht op een rokje, of het zijn truien en die zijn uiterst ongeschikt in drukke danskroegen
Oud 06-10-2012, 22:21
Verwijderd
Ik dwing mezelf af en toe iets zwarts of grijs te kopen om geen clowntje te worden.
Oud 06-10-2012, 22:22
Qimm
Qimm is offline
en zo heeft iedereen first world problems
Oud 06-10-2012, 22:23
Qimm
Qimm is offline
half 12 in enschede zijn redden we niet meer
Oud 06-10-2012, 22:24
Verwijderd
Als niveacrème brandt als een gek, weet je dat je je neus echt goed kapotgesnoten hebt
Oud 06-10-2012, 22:25
Verwijderd
Citaat:
half 12 in enschede zijn redden we niet meer
Of Paddy's vol zit zie je vanzelf aan de eventuele rij buiten!
Oud 06-10-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Als niveacrème brandt als een gek, weet je dat je je neus echt goed kapotgesnoten hebt
Oud 06-10-2012, 22:28
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Of Paddy's vol zit zie je vanzelf aan de eventuele rij buiten!
Bolwerk Dat is fijntjes
Oud 06-10-2012, 22:35
Verwijderd
Ja, ik zal er maar pure vaseline op smeren.

@panda: bolwerk ken ik niet dus ik wil dat best van je aannemen!
Oud 06-10-2012, 22:53
Verwijderd
http://www.carelwanrooy.nl/

wat een extreem vervelende website
Oud 06-10-2012, 22:56
Verwijderd
Citaat:

Hah, wat een early 90's Tripod-pareltje <3
Oud 06-10-2012, 22:56
Verwijderd
Citaat:

Vijf seconden.

Oud 07-10-2012, 09:47
Verwijderd
Sarah <3
Oud 07-10-2012, 10:30
Verwijderd
Sarah, mag ik een keer een film uitzoeken en dat jullie die dan gaan kijken en dat je er af en toe iets over zegt?
Oud 07-10-2012, 11:13
Qimm
Qimm is offline
zo *rolt uit bed*

dat was een prima avond Heb wel moeten schuren.... denk dat ik wel met 28 mensen heb geschuurd! het was namelijk erg druk en het kon gewoon niet anders.
Oud 07-10-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Sarah, mag ik een keer een film uitzoeken en dat jullie die dan gaan kijken en dat je er af en toe iets over zegt?
ja hoor
Verwijderd
Citaat:
zo *rolt uit bed*

dat was een prima avond Heb wel moeten schuren.... denk dat ik wel met 28 mensen heb geschuurd! het was namelijk erg druk en het kon gewoon niet anders.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
zo *rolt uit bed*

Oud 07-10-2012, 11:34
Qimm
Qimm is offline
Dat vonden ze wel heel raar ja, but all the kids are doing it these days, en ik moet wel met de tijd meegaan natuurlijk!!
Oud 07-10-2012, 11:35
Qimm
Qimm is offline
haha ik kwam een spiegel tegen en ik zie eruit als een verkrachte panda
Oud 07-10-2012, 11:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Dat kreeg ik ook wel eens te horen.
Oud 07-10-2012, 11:37
Verwijderd
Citaat:
dat vind ik een uitstekende omschrijving voor gare mensen die hun mascara niet hebben verwijderd voor het slapengaan. Ik zie er ook zelf vaak zo uit!
Oud 07-10-2012, 11:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat kreeg ik ook wel eens te horen.
dat telt niet als voormalig rode panda zijnde
Oud 07-10-2012, 11:39
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
dat telt niet als voormalig rode panda zijnde
"kreeg" - verleden tijd
Oud 07-10-2012, 11:41
Qimm
Qimm is offline
my point exactly, als je al een panda bent is het niet moeilijk om voor verkrachte panda uitgemaakt te worden
Oud 07-10-2012, 11:42
Verwijderd
Oei oei oei ik huilde me vannacht in slaap boven dit boek:

En oei, ik zie er nog steeds beroerd uit, met van die dikke ogen
Oud 07-10-2012, 11:42
Verwijderd
/emo.
Oud 07-10-2012, 11:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
What spirit is so empty and blind, that it cannot recognize the fact that the foot is more noble than the shoe, and skin more beautiful than the garment with which it is clothed?
-Michelangelo

Oh oh wat een man
Oud 07-10-2012, 11:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gister liep ik van het station en toen was er een wat oudere vrouw op een zandweggetje, op haar fiets. En ze verloor haar evenwicht en viel om met fiets en al. Ik loop er dus heen om haar overeind te helpen, dus een beetje wankelend staat ze weer op. Dus ik vraag: "Gaat het?", en ik wil haar fiets oppakken, valt ze wéér om :') Dus ik help haar wéér overeind, tot ze stevig op twee benen staat, pak haar fiets, fietsmand en tas en vraag nog een keer of alles wel goed gaat. "Sorry hoor, ja hoor, het gaat wel weer!"
Dus ik loop verder, en 100 m verder besluit ik even om te kijken of ze weer weg is. Stond er een groepje mensen zich over haar te ontfermen omdat ze blijkbaar wéér om was geflikkerd :')
Oud 07-10-2012, 11:50
Verwijderd
Theodoor is naar de weekendtandarts omdat zijn woensdag getrokken verstandskies net zo voelt als het abces dat hij kreeg bij zijn vorige maand getrokken verstandskies. Ik ben niet mee, want ik ben Heel Verkouden en probeer sinusitis te voorkomen. Maar verder gaat het goed hoor.
Oud 07-10-2012, 11:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu is het de volgende dag en kunnen ze de boot weer goed zien. Ze zijn er blij mee.
Citaat:
De andere boot hebben we niet meer gezien na de storm. Ze hebben chocoladepudding gegeten en nu zijn ze bij de galapagoseilanden naar, denk ik, dodo's aan het kijken
Citaat:
Overigens vindt mijn autocorrect dat geen dodo's werden ontdekt, maar dildo's. Maar zo'n film is het niet.
Citaat:
Een man dacht dat hij vervloekt was en dat het daarom windstil was, dus hij heeft zm en alles gepleegd. Dat hielp wel, nu waait het weer.
Citaat:
Een andere man heeft per ongeluk de dokter neergeschoten. Russell Crowe vindt er zo niets aan om nog viool te spelen.

Regels voor berichten