Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kocht net een poffertjespan. Naast de stapel pannen in de winkel lagen heel suggestief pakken pannenkoekenmix in de aanbieding, dus oke, kopen. Maar blijkbaar moet je voor poffertjes totaal ander beslag hebben derp
![]() Met ingredienten die ik niet in huis heb trouwens ![]() Boekweitmeel pfffffft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De hond van de bodybuilderbuurman is heel hartverscheurend aan het janken.
![]() Het is sowieso kut dat ze hem hebben want ze wonen dus met drie mensen plus die hond op 35 vierkante meter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan ik verder ook wel gebruiken ![]() ![]() ![]()
|
Ik weet het niet precies. Sowieso krijg ik vaak als ik erg moe ben last van m'n benen of knieën, maar laatst heeft de fysio wel geconstateerd dat ik overmatige spierspanning heb, dus misschien dat het daar ook door komt. Ik moet meer ontspanningsoefeningen doen eigenlijk.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En je tetten niet? Goed bezig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik geen grammetje afgevallen, dat is aan de ene kant wel fijn want dan hoef ik me daar niet op te focussen. Ik raak gewoon beter in shape met dit fanatieke mevrouwtje. Vandaag nog één keer level 1 en dan morgen beginnen aan level 2 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En vanaf volgende week dinsdag begin ik met yoga'en. Best spannend, want 's avonds (dus niet mijn beste moment van de dag), hoop dat het goed gaat ![]()
|
Na uitgeput door fietsen en traplopen weer thuis te zijn gearriveerd kon ik mijn tas ineens nergens meer vinden. Uiteraard hing 'ie nog aan m'n stuur. Dus maar weer twee trappen af en op. Ik ben soms een doosje.
||
Citaat:
|
|