Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word nog steeds 15 geschat en mensen vragen altijd als ik zeg dat ik al twee jaar geslaagd ben op welke middelbare school ik dan heb gezeten. Dan zeg ik, 'ik ben afgestudeerd' en dan zeggen ze 'ja, leuk, op welk niveau? Havo?' en dan zeg ik 'kunstacademie' en dan zeggen ze 'oh leuk, een soort voortgezet onderwijs met extra kunstvakken?'
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kwam hier om te zeggen dat filosofie zo'n geniaal vak is. ![]() ![]() |
![]() |
|
Weltrusten!
Ik kijk nog steeds dat programma met die ouders die hun koters volgen en vooral de ouders van James zijn HEEL eng. Als ze hem zouden bespioneren om te kijken of hij geen rare shit uitvoert, zou ik ´t ergens nog begrijpen, maar die ouders vinden het allemaal maar schattig en super dat hij zo zelfverzekerd is enzo. "Oh mijn God, kijk nou, hij doet iets samen met al z'n vrienden, aww!", "Aww, hij gaat in z'n eentje naar een stripclub, goedzo jongen!", "Awww kijk nou toch, dat meisje laat d'r schaamlippen aan 'm zien", "Awww, hij wordt al een echte man he, ja echt, awww". Na afloop gaven ze ook het commentaar dat ze zo trots op hem zijn, omdat hij zelfstandig was en zelfverzekerd en dat hij eens met meisjes praatte, maar hij heeft in 2 dagen tijd honderden euro's uitgegeven bij een stripclub, nog meer geld uitgegeven aan andere nutteloze zooi en heeft het de hele tijd alleen maar over wijven neuken gehad. Ja, echt iets om supertrots op te zijn. ![]() *ril*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
En dan een beetje forumen?
![]() Hier valt ook niet veel te beleven. Ik heb al 2 dagen geen sigaretten meer, dus ik heb net achter m'n bank gezocht naar de ene vanille-sigaar die ik er vorige week achter had laten vallen. Zo maar eens oproken. En ik voelde ineens een emotionele bui aankomen, vanuit het niets, dus dat is teken dat ik morgen weer een pakje pijnstillers naar binnen mag werken vanwege vrouwen-redenen, dus ik ga maar even een podcast luisteren van een fijne man met een fijne stem om me wat op te vrolijken.
|
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik weet ook wel dat je niet zomaar zou gaan lanterfanten..
![]() En ja. Ik weet altijd wel ongeveer wanneer 't eraan komt, maar als ik ineens verdrietig kan worden om niks weet ik dat 't de dag erna feest is. ![]() En ik heb nog een stuk chocoladetaart gevonden in de koelkast. Terwijl ik ook al een zak bonbons op heb vanavond. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
En het mooiste aan Nederland vindt hij so far de homobar waar we waren, de grachten, en dat we gezellig zitten te kletsen met elkaar tijdens het eten (hij had met het huiseten meegedaan). In India zitten ze blijkbaar met vrienden alleen maar te klagen over hun kutleven en als je met je ouders eet praat je niet.
![]() |
![]() |
|
|