Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2012, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
What a way to go.
Oud 25-10-2012, 21:27
Verwijderd
jongens! Kom! we gaan het hier gezellig hebben!
Oud 25-10-2012, 21:28
Lorelei
Lorelei is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32847673

I just ruined some young, innocent girl
Oud 25-10-2012, 21:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Partyzeit mit goatse!
Oud 25-10-2012, 21:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh wow, 'sun, sex and suspicious parents' op TV. Ik ken 't niet, maar 't ziet er geniaal uit. Britse kutpubers die losgaan op vakantie en hun ouders die ze achterna zijn gesneakt en ze bespieden.
Oud 25-10-2012, 21:32
Lorelei
Lorelei is offline
Dat kun je als ouder beter niet doen.
Oud 25-10-2012, 21:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat kun je als ouder beter niet doen.
Nee, ik snap ook niet dat ze dat doen. Je 18-jarige dochter in een club aan iemands piemel zien sjorren lijkt me niet echt fijn om te zien.
Oud 25-10-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:

Dit wist ik ook niet!
Oud 25-10-2012, 21:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n ouders zouden mij eens moeten volgen op vakantie. Lekker op camera bekijken hoe ik naar allerhande musea ga en 's avonds naar het theater of een concert en dan lekker optijd weer naar bed.
Oud 25-10-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:

Iemand heeft die wikipediapagina ingesproken
Oud 25-10-2012, 21:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dit wist ik ook niet!
Wat wist je niet? Kende je goatse uberhaupt niet of...?

Citaat:
Iemand heeft die wikipediapagina ingesproken
Oud 25-10-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Wat wist je niet? Kende je goatse uberhaupt niet of...?

ik kende het woord wel en het fenomeen ook maar ik heb de twee nooit aan elkaar weten te koppelen!
Oud 25-10-2012, 21:47
Verwijderd
Geldt ook voor mij tot voor kort, hoor.
Oud 25-10-2012, 21:49
Verwijderd
En 2 girls 1 cup nooit gekeken.
Oud 25-10-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:

Oud 25-10-2012, 21:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

ik vind het icm deze topictitel wel heel mooi
Oud 25-10-2012, 21:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik kende het woord wel en het fenomeen ook maar ik heb de twee nooit aan elkaar weten te koppelen!
Citaat:
Geldt ook voor mij tot voor kort, hoor.
Jeetje. Van Luwte kan ik het me nog iets beter voorstellen want die is nog wat jonger dan wij toch? Maar Lusi toch

Citaat:
En 2 girls 1 cup nooit gekeken.
Mja, daar mis je ook niets aan. Ik heb 'm ook nooit verder dan de eerste 10 seconden gekeken.
Oud 25-10-2012, 21:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een van m'n beste vrienden wist niet eens wat 2 girls 1 cup was.

Ik heb keihard moeten lachen om dat filmpje.
Oud 25-10-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Jeetje. Van Luwte kan ik het me nog iets beter voorstellen want die is nog wat jonger dan wij toch? Maar Lusi toch

Mja, daar mis je ook niets aan. Ik heb 'm ook nooit verder dan de eerste 10 seconden gekeken.
Ik ben 22, zo jong ben ik nu ook weer niet
Oud 25-10-2012, 21:57
Verwijderd
Ik word nog steeds 15 geschat en mensen vragen altijd als ik zeg dat ik al twee jaar geslaagd ben op welke middelbare school ik dan heb gezeten. Dan zeg ik, 'ik ben afgestudeerd' en dan zeggen ze 'ja, leuk, op welk niveau? Havo?' en dan zeg ik 'kunstacademie' en dan zeggen ze 'oh leuk, een soort voortgezet onderwijs met extra kunstvakken?'
Oud 25-10-2012, 21:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik word nog steeds 15 geschat en mensen vragen altijd als ik zeg dat ik al twee jaar geslaagd ben op welke middelbare school ik dan heb gezeten. Dan zeg ik, 'ik ben afgestudeerd' en dan zeggen ze 'ja, leuk, op welk niveau? Havo?' en dan zeg ik 'kunstacademie' en dan zeggen ze 'oh leuk, een soort voortgezet onderwijs met extra kunstvakken?'
Mensen zijn stom. Ik vind overigens niet dat je eruit ziet als 15 (tenminste, de laatste foto's die ik van je gezien heb).. maar het is wel lastig je leeftijd schatten.
Oud 25-10-2012, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Je ziet er helemaal niet uit als vijftien. Wat jonger dan tweeëntwintig wel, misschien negentien of twintig, maar vijftien is tamelijk belachelijk.

Ik kwam hier om te zeggen dat filosofie zo'n geniaal vak is. Ik was er al een tijdje niet geweest, maar vandaag liep ik binnen en er werd me verteld dat de klas een essay had geschreven. Ik niet. Dus ik schrijven-schrijven, maar ik kreeg het niet af in zeventig minuten (wat logisch is, het is een essay voor 150 minuten). 'Zal ik de volgende les verdergaan?' vroeg ik. 'Hoeft niet', zegt de leraar, 'neem maar mee naar huis en maak het daar maar af'.'
Oud 25-10-2012, 22:29
Verwijderd
Ai, ik dacht dat we het hier gezellig gingen maken. Maar goed, ik ga al slapen. Welterusten forumpies, tot morgen! <3
Oud 25-10-2012, 22:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weltrusten!

Ik kijk nog steeds dat programma met die ouders die hun koters volgen en vooral de ouders van James zijn HEEL eng.
Als ze hem zouden bespioneren om te kijken of hij geen rare shit uitvoert, zou ik ´t ergens nog begrijpen, maar die ouders vinden het allemaal maar schattig en super dat hij zo zelfverzekerd is enzo.
"Oh mijn God, kijk nou, hij doet iets samen met al z'n vrienden, aww!", "Aww, hij gaat in z'n eentje naar een stripclub, goedzo jongen!", "Awww kijk nou toch, dat meisje laat d'r schaamlippen aan 'm zien", "Awww, hij wordt al een echte man he, ja echt, awww".

Na afloop gaven ze ook het commentaar dat ze zo trots op hem zijn, omdat hij zelfstandig was en zelfverzekerd en dat hij eens met meisjes praatte, maar hij heeft in 2 dagen tijd honderden euro's uitgegeven bij een stripclub, nog meer geld uitgegeven aan andere nutteloze zooi en heeft het de hele tijd alleen maar over wijven neuken gehad. Ja, echt iets om supertrots op te zijn.

*ril*
Oud 25-10-2012, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, we hebben hier een verbouwclubje opgericht en er is van te voren gezegd : als je je niet aanmeldt moet je achteraf niet gaan zeuren dat je dingen zus of zo wilt. Handjes uit de mouwen steken en als je geen zin hebt je klep houden.
Nu willen we voor onze ruimte o.a. een nieuwe koelkast kopen, eentje met een glazen deur. De huidige koelkast is 4 jaar oud en nu zijn de hippies aan het huilen dat het kapitaalvernietiging is als we die nu al weg doen. En slecht voor het milieu om iets te vervangen dat het nog prima doet. We gaan hem verkopen via marktplaats, en de nieuwe kopen we ook via marktplaats dus niks geen kapitaalvernietiging en dubbel hergebruik. Er wordt ook zomaar vanuit gegaan dat we wel niet zullen letten op dat het een energie zuinige is.
ja, we zullen er iets meer geld aan kwijt zijn. maar het milieu staat voorop en niet dat het er mooier van uit gaan zien, dan kunnen we net zo goed niet verbouwen he, die lelijke banken kan je ook nog prima op zitten.
En nu zitten er dus ook groenfreaks mee te bemoeien die zich niet hebben aangesloten bij de verbouwclub en willen ze een vergadering uitroepen of iedereen het er wel mee eens is
Wat een zeikerds. Je zegt het zelf al: het milieu wordt er niet beter of slechter van: jullie verkopen de oude, en jullie kopen een gebruikte. Beter kan het niet. Goed bezig dus.
Oud 25-10-2012, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Oud 25-10-2012, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weltrusten!

Ik kijk nog steeds dat programma met die ouders die hun koters volgen en vooral de ouders van James zijn HEEL eng.
Als ze hem zouden bespioneren om te kijken of hij geen rare shit uitvoert, zou ik ´t ergens nog begrijpen, maar die ouders vinden het allemaal maar schattig en super dat hij zo zelfverzekerd is enzo.
"Oh mijn God, kijk nou, hij doet iets samen met al z'n vrienden, aww!", "Aww, hij gaat in z'n eentje naar een stripclub, goedzo jongen!", "Awww kijk nou toch, dat meisje laat d'r schaamlippen aan 'm zien", "Awww, hij wordt al een echte man he, ja echt, awww".

Na afloop gaven ze ook het commentaar dat ze zo trots op hem zijn, omdat hij zelfstandig was en zelfverzekerd en dat hij eens met meisjes praatte, maar hij heeft in 2 dagen tijd honderden euro's uitgegeven bij een stripclub, nog meer geld uitgegeven aan andere nutteloze zooi en heeft het de hele tijd alleen maar over wijven neuken gehad. Ja, echt iets om supertrots op te zijn.

*ril*
Wat is dit voor een programma?
Oud 25-10-2012, 23:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet nog koken voor morgen, maar ik heb geen zin het is hier in huis zo koud, dat ik niet echt wil bewegen (want ik zit eindelijk op een manier dat ik het niet heel koud heb). Kutkachel is kut, I tell you.
Oud 25-10-2012, 23:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is dit voor een programma?
'sun, sex and suspicious parents'
Oud 25-10-2012, 23:40
Carn
Carn is offline
woei, sale in de Adidas webshop, en ik heb nog een kortingscode liggen. Laat ik net wat truien/hoodies nodig hebben, en nije schoenen
Oud 26-10-2012, 01:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ga maar weer eens naar bed. Nog 1 dagje en dan weer weekend deze week ging naar mijn gevoel ontzettend snel, maar dat is niet erg natuurlijk
Oud 26-10-2012, 01:38
Verwijderd
Nachtdienst 3 van 4. Het is hier superrustig
Oud 26-10-2012, 01:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En dan een beetje forumen?

Hier valt ook niet veel te beleven. Ik heb al 2 dagen geen sigaretten meer, dus ik heb net achter m'n bank gezocht naar de ene vanille-sigaar die ik er vorige week achter had laten vallen. Zo maar eens oproken.
En ik voelde ineens een emotionele bui aankomen, vanuit het niets, dus dat is teken dat ik morgen weer een pakje pijnstillers naar binnen mag werken vanwege vrouwen-redenen, dus ik ga maar even een podcast luisteren van een fijne man met een fijne stem om me wat op te vrolijken.
Oud 26-10-2012, 02:04
Verwijderd
Ik heb al mijn taken al netjes gedaan hoor alleen straks een paar verschonen maar de meeste mensen hier zijn zelfstandig.

En aahw pms en alles? *chocola zendt*
Oud 26-10-2012, 02:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik weet ook wel dat je niet zomaar zou gaan lanterfanten..

En ja. Ik weet altijd wel ongeveer wanneer 't eraan komt, maar als ik ineens verdrietig kan worden om niks weet ik dat 't de dag erna feest is.
En ik heb nog een stuk chocoladetaart gevonden in de koelkast. Terwijl ik ook al een zak bonbons op heb vanavond.
Oud 26-10-2012, 02:30
Verwijderd
Ja ik word ook tamelijk depri als ik ongesteld moet worden. Janken om niks enzo. Geniet van je sigaar en taartje girlfriend.
Oud 26-10-2012, 05:41
Verwijderd
No twee dingen doen en ik ben klaar. Heb weer als een jekko lopen cleanen dus mijn collega s zijn vast blij met me.
Oud 26-10-2012, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik weet ook wel dat je niet zomaar zou gaan lanterfanten..

En ja. Ik weet altijd wel ongeveer wanneer 't eraan komt, maar als ik ineens verdrietig kan worden om niks weet ik dat 't de dag erna feest is.
En ik heb nog een stuk chocoladetaart gevonden in de koelkast. Terwijl ik ook al een zak bonbons op heb vanavond.
Een ZAK bonbons? Ben je dan niet kotsmisselijk?
Oud 26-10-2012, 07:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi ik had vannacht een couchsurfer uit India die ik op aachen station heb leren kennen en ik leef nog en heb mijn geld nog
Oud 26-10-2012, 07:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En het mooiste aan Nederland vindt hij so far de homobar waar we waren, de grachten, en dat we gezellig zitten te kletsen met elkaar tijdens het eten (hij had met het huiseten meegedaan). In India zitten ze blijkbaar met vrienden alleen maar te klagen over hun kutleven en als je met je ouders eet praat je niet.
Oud 26-10-2012, 08:17
Verwijderd
<3
Oud 26-10-2012, 08:38
Martiño
Martiño is offline
Vanochtend de hele ochtend naar de ontbijtshow van Q-music geluisterd omdat een zekere leuke jongeman geïnterviewd zou worden, wordt het interview natuurlijk in de laatste vijf minuten even afgenomen

Anyway:
Oud 26-10-2012, 08:42
Carn
Carn is offline
koffie
Oud 26-10-2012, 08:51
Martiño
Martiño is offline
Ook een mok?
Oud 26-10-2012, 08:56
Carn
Carn is offline
natuurlijk, daar passen meer espressos in.
Oud 26-10-2012, 08:58
Martiño
Martiño is offline
kijk, dat is nu een man naar mijn hart. Weg met die nichterige minikopjes, gewoon vier espresso's in een mok om zo stuiterend de dag door te komen
Oud 26-10-2012, 09:01
Carn
Carn is offline
er passen er zes in maar dat doe ik niet vaak. Meestal gewoon een dubbele espresso; maar die werk ik wel een stuk of 4 per dag weg.
Oud 26-10-2012, 09:02
Martiño
Martiño is offline
en dan lekker de rest van de dag aan de schijterij
Oud 26-10-2012, 09:03
Martiño
Martiño is offline
Toen ik stage liep begon ik iedere dag met een ultramok koffie, en tussen de bedrijven door ook nog eens drie keer zo'n kop. Man man, wat was ik toen verslaafd aan dat spul zeg...
Oud 26-10-2012, 09:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
en dan lekker de rest van de dag aan de schijterij
Nee hoor; bij mij zijn het praktisch altijd lekker vezelrijke bruine rakkers

Regels voor berichten