Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
9292ov.nl kent mijn bestemming niet
De bestemming is onbelangrijk, je moet zorgen dat je van de reis geniet
Advertentie
Oud 30-10-2012, 12:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een goede tip!
Oud 30-10-2012, 12:53
Verwijderd
Waar moet je naartoe dan?
Oud 30-10-2012, 12:54
Verwijderd
Ah come on Het heet een grapje, zuurling.

Controleer of het wel is toegeschreven aan de juiste plaats, die straat. Soms valt een straat volgens 9292 onder een andere plaats (bijv niet bij het gehucht maar de grotere plaats waar dat gehucht onder valt, of het is tussen twee plaatsen in en volgens 9292 is het de ander). Even googelen dus.
Oud 30-10-2012, 12:54
Carn
Carn is offline
Maakt niet uit, alle wegen leiden naar Rome!
Oud 30-10-2012, 12:57
Verwijderd
Hai gais. Ik ben zo moe dat ik allemaal irritante, stomme, grapjes maak
Oud 30-10-2012, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waar moet je naartoe dan?
Naar meneer de advocaat morgenochtend. Of nou ja, naar een andere advocaat die blijkbaar meer van dit soort zaken heeft gehad en mij gaat begeleiden bij de hoorzitting volgende week.

Citaat:
Ah come on Het heet een grapje, zuurling.

Controleer of het wel is toegeschreven aan de juiste plaats, die straat. Soms valt een straat volgens 9292 onder een andere plaats (bijv niet bij het gehucht maar de grotere plaats waar dat gehucht onder valt, of het is tussen twee plaatsen in en volgens 9292 is het de ander). Even googelen dus.
Dat snapte ik toch ook wel

Ik moet naar een adres op de Hereweg en hij kent dat nummer alleen aan de Verlengde Hereweg, een heel eind verderop dus. Heb ook al geprobeerd de begraafplaats er tegenover in te voeren, maar dan zegt 'ie dat ik moet lopen vanaf het station, 11 minuten, terwijl er heel vee bussen door die straat rijden.

Maar ik heb het al gevonden
Oud 30-10-2012, 13:00
Verwijderd
Waarom ben je zo moe Uomi?

Gewoon de NS site gebruiken. Ik vind 9292ov niet meer zo aardig sinds ze die nieuwe site hebben.
Oud 30-10-2012, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoezo de NS-site? Ik ga helemaal niet met de trein
Oud 30-10-2012, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh grapje, ik zie het al, dat kan ook. Alleen jammer dat je niet het huisnummer in kan vullen, bij lange straten met veel haltes geeft 'ie zo niet de beste optie.
Oud 30-10-2012, 13:03
Verwijderd
Ja, maar de NS heeft gewoon een superprima reisplanner. Die niet alleen maar NS shizzle doet, maar ook gewoon bussen enzo.
Oud 30-10-2012, 13:05
Verwijderd
Die NS-planner is kut En 9292ov biedt je die loopoptie omdat j wellicht anders 10 minuten moet wachten om 3 minuten in de bus te zitten, dan is 11 minuten lopen dus sneller Voor gewone mensen.
Oud 30-10-2012, 13:06
Verwijderd
Ja CR, doe toch 'ns niet zo zuur, fedomme.
Oud 30-10-2012, 13:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 30-10-2012, 13:09
Verwijderd
Nee, NS planner is echt superchill, alhoewel het wel wennen was. Maar 9292ov is niet meer chill, dus is de NS reisplanner chiller.
Oud 30-10-2012, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Ik heb nu in ieder geval een route. Ik overweeg te gaan fietsen, als het geen kutweer is morgenochtend.
Oud 30-10-2012, 13:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu ga ik even met het bestuur van de studievereniging kletsen, kijken of ze mij kunnen gebruiken in een commissie, ook al ben ik even geen student.
Oud 30-10-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Oh grapje, ik zie het al, dat kan ook. Alleen jammer dat je niet het huisnummer in kan vullen, bij lange straten met veel haltes geeft 'ie zo niet de beste optie.
Google doet dat dan wel weer en dan kan je op de dichtsbijzijnde halte klikken en dan weet je welke lijnen er stoppen.
Oud 30-10-2012, 13:20
Carn
Carn is offline
Google <3
Oud 30-10-2012, 13:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eh, hoezo? WLM in combinatie met de nerfhammer genaamd A-Patch levert toch een aardige gebruikerservaring op?

Skype vind ik echt een aidsapplicatie. Los daarvan heb ik niemand om mee te Skypen, laat staan dat ik daar steeds zin in heb.
Ik vind skypen ook niks. Mijn moeder wil dat altijd en dan gaat ze iets anders doen en dan laat ze de skype aanstaan, zit ik naar haar afwas te luisteren
Oud 30-10-2012, 13:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn ik heb de sportschool vandaag al twee keer geannuleerd en een nieuwe afspraak gemaakt, ik denk dat ze mij nu helemaal niet meer als klant willen :')
Oud 30-10-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben je zo moe Uomi?
Nou, om niet moe te zijn heb ik eigenlijk zo'n 9 uur slaap per nacht nodig, en de laatste paar nachten heb ik er maar 5/6 gehad, dusja.
Oud 30-10-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ja CR, doe toch 'ns niet zo zuur, fedomme.
Oud 30-10-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind skypen ook niks. Mijn moeder wil dat altijd en dan gaat ze iets anders doen en dan laat ze de skype aanstaan, zit ik naar haar afwas te luisteren
Haha, dat doe ik ook.
Oud 30-10-2012, 13:52
Verwijderd
Oh, daar wen je vanzelf aan hoor
Oud 30-10-2012, 14:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee dat is irritant
Oud 30-10-2012, 14:34
Verwijderd
Morgen en overmorgen schoolfoto's dat melden ze nu pas en ik weeet niet eens welke dag het is, sta ja daar helemaal netjes aangekleed voor nop. kak school.
Oud 30-10-2012, 14:55
Verwijderd
Ja, er piekfijn uitzien zonder goede reden, EEN GROF SCHANDAAL IS HET.
Oud 30-10-2012, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En nu ga ik even met het bestuur van de studievereniging kletsen, kijken of ze mij kunnen gebruiken in een commissie, ook al ben ik even geen student.
Stomme bestuursters waren er niet
Oud 30-10-2012, 15:04
Verwijderd
Bam, dat ging behoorlijk aardig Bij één vraag had ik geen flauw idee wat ze van me wilden, maar toch wat neergepend en dat blijkt nog aardig te kloppen ook, hoezee

En de rest was gewoon: ooh oke, dan via dit artikel naar dit en dan komt er dat uit, behalve als dat want dan dat. Toppie

Nu een terecht avondje vrij
Oud 30-10-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, er piekfijn uitzien zonder goede reden, EEN GROF SCHANDAAL IS HET.
JA!

nu heb ik een beetje een klerendilemma. wat moet ik aan???!
Oud 30-10-2012, 15:13
Verwijderd
Kleren.
Oud 30-10-2012, 15:13
Verwijderd
;D;d;dD:
Oud 30-10-2012, 15:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Opa moet toch in het ziekenhuis blijven een paar dagen. Maar even kijken of ik morgen bij 'm langs kan gaan.
Oud 30-10-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Bam, dat ging behoorlijk aardig Bij één vraag had ik geen flauw idee wat ze van me wilden, maar toch wat neergepend en dat blijkt nog aardig te kloppen ook, hoezee

En de rest was gewoon: ooh oke, dan via dit artikel naar dit en dan komt er dat uit, behalve als dat want dan dat. Toppie

Nu een terecht avondje vrij
Oud 30-10-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Hm. Opa moet toch in het ziekenhuis blijven een paar dagen. Maar even kijken of ik morgen bij 'm langs kan gaan.
Wat scheelt er aan?
Oud 30-10-2012, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hij heeft (weer) pijn op de borst, gisteren is hij gekatheteriseerd, maar ze konden niks vinden. Wel al de zoveelste keer dat hij dit soort klachten heeft (en hij is in de afgelopen jaren gedotterd en twee keer gekatheteriseerd ivm een hartritmestoornis). Ze willen hem nu in het ziekenhuis houden om hem nieuwe medicijnen te geven en de dosis te optimaliseren.
Oud 30-10-2012, 15:47
Verwijderd
Hmm, naar. Sterkte.
Oud 30-10-2012, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor! En ik heb liever dat hij in het ziekenhuis ligt dan dat hij met dat soort klachten thuis zit. Voor m'n oma ook een stuk fijner.

Maar dankjewel!
Oud 30-10-2012, 16:01
Verwijderd
Nou ja, kwakkelende oudjes in 't ziekenhuis is doorgaans geen recept voor succes.
Oud 30-10-2012, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er is trouwens ook altijd wat met ze, maar dat komt steeds weer goed. Dus ik ben er inmiddels al wel aangewend In de afgelopen jaren heeft m'n opa dus heel vaak in het ziekenhuis gelegen met hartklachten en hij heeft vorig jaar een nieuwe heup gekregen. Hij kreeg ook eens hartklachten toen ik bij hem was, best stressvol was dat. Hij en oma naar het ziekenhuis met de ambulance, ik er in hun auto achteraan, urenlang op de spoed terwijl opa er superslecht uitzag, dokters die in en uit renden. Brrrrr. M'n oma heeft een paar jaar geleden een week ofzo in een coma gelegen, toen dachten we dat ze het niet zou overleven of op zijn minst een kasplantje zou worden, maar het gaat nu weer prima met haar.

Dus ja. Het gaat verder (tussen de ziekhuisopnames door) best prima met ze. Maar ik ben me er natuurlijk wel van bewust dat ze niet het eeuwige leven hebben
Oud 30-10-2012, 16:07
Verwijderd
knuffel CR! Ik snap wel dat het enigszins fijn is dat hij in het ziekenhuis ligt, want dan heb je geen zorgen dat er misschien iets mis gaat en ze er te laat bij zijn. Je weet nu gewoon dat ze er constant op letten en dat is prettig . Maar de situatie op zich is natuurlijk wel naar, sterkte .
Oud 30-10-2012, 16:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankjewel!
Oud 30-10-2012, 16:15
Verwijderd
Kan iets anders dan een mens ook behulpzaam zijn? Het project kan daarbij erg behulpzaam zijn. Handig zijn, gebruikt worden. Maar ik heb het idee dat dat niet klopt Hulpzaam?
Oud 30-10-2012, 16:15
Verwijderd
En sterkte CR. Hoeveel grootouders heb je nog?
Oud 30-10-2012, 16:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kan iets anders dan een mens ook behulpzaam zijn? Het project kan daarbij erg behulpzaam zijn. Handig zijn, gebruikt worden. Maar ik heb het idee dat dat niet klopt Hulpzaam?
Ik weet het ook even niet Volgens mij kan behulpzaam inderdaad niet in die context, maar ik heb even geen alternatief voor handen.

Citaat:
En sterkte CR. Hoeveel grootouders heb je nog?
Dankje! Twee, de ouders van mijn vader. Of althans, zijn vader en stiefmoeder. Mijn echte oma van die kant is overleden voor mijn geboorte.
Oud 30-10-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ondersteunend?
Oud 30-10-2012, 16:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet niet wat hier staat.
Nerdtaal
Oud 30-10-2012, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ondersteunend?
Mwah, dat klinkt weer gek als je de context kent. Het project kan handig zijn bij het richting geven aan het programma van deze organisatie. Ondersteunend klinkt alsof het een deel voor zijn rekening neemt.

Ze zegt zelf 'handig', maar dat kan ik niet in een beetje degelijk verslag zetten. Het maakt ook niet uit, inmiddels ben ik alweer een stuk verder Ik wilde het in hoi zetten en saai loopt wat minder snel.
Oud 30-10-2012, 16:52
Carn
Carn is offline
iets met 'het project kan een aanvullende rol spelen in blabla', of 'het project kan van toegevoegde waarde zijn voor blabla'?

Regels voor berichten