| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oh grapje, ik zie het al, dat kan ook. Alleen jammer dat je niet het huisnummer in kan vullen, bij lange straten met veel haltes geeft 'ie zo niet de beste optie.
|
|
|
|
En nu ga ik even met het bestuur van de studievereniging kletsen, kijken of ze mij kunnen gebruiken in een commissie, ook al ben ik even geen student.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Mijn moeder wil dat altijd en dan gaat ze iets anders doen en dan laat ze de skype aanstaan, zit ik naar haar afwas te luisteren
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Bam, dat ging behoorlijk aardig
En de rest was gewoon: ooh oke, dan via dit artikel naar dit en dan komt er dat uit, behalve als dat want dan dat. Toppie Nu een terecht avondje vrij
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Hij heeft (weer) pijn op de borst, gisteren is hij gekatheteriseerd, maar ze konden niks vinden. Wel al de zoveelste keer dat hij dit soort klachten heeft (en hij is in de afgelopen jaren gedotterd en twee keer gekatheteriseerd ivm een hartritmestoornis). Ze willen hem nu in het ziekenhuis houden om hem nieuwe medicijnen te geven en de dosis te optimaliseren.
|
|
|
|
Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor! En ik heb liever dat hij in het ziekenhuis ligt dan dat hij met dat soort klachten thuis zit. Voor m'n oma ook een stuk fijner.
Maar dankjewel!
|
|
|
|
Er is trouwens ook altijd wat met ze, maar dat komt steeds weer goed. Dus ik ben er inmiddels al wel aangewend
In de afgelopen jaren heeft m'n opa dus heel vaak in het ziekenhuis gelegen met hartklachten en hij heeft vorig jaar een nieuwe heup gekregen. Hij kreeg ook eens hartklachten toen ik bij hem was, best stressvol was dat. Hij en oma naar het ziekenhuis met de ambulance, ik er in hun auto achteraan, urenlang op de spoed terwijl opa er superslecht uitzag, dokters die in en uit renden. Brrrrr. M'n oma heeft een paar jaar geleden een week ofzo in een coma gelegen, toen dachten we dat ze het niet zou overleven of op zijn minst een kasplantje zou worden, maar het gaat nu weer prima met haar.Dus ja. Het gaat verder (tussen de ziekhuisopnames door) best prima met ze. Maar ik ben me er natuurlijk wel van bewust dat ze niet het eeuwige leven hebben
|
|
|
Verwijderd
|
knuffel CR! Ik snap wel dat het enigszins fijn is dat hij in het ziekenhuis ligt, want dan heb je geen zorgen dat er misschien iets mis gaat en ze er te laat bij zijn. Je weet nu gewoon dat ze er constant op letten en dat is prettig
.
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Volgens mij kan behulpzaam inderdaad niet in die context, maar ik heb even geen alternatief voor handen.Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zegt zelf 'handig', maar dat kan ik niet in een beetje degelijk verslag zetten. Het maakt ook niet uit, inmiddels ben ik alweer een stuk verder Ik wilde het in hoi zetten en saai loopt wat minder snel.
|
|
![]() |
|
|