Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2012, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
He wat? Welk eindexamen?
Oud 11-11-2012, 10:20
Verwijderd
Nee, geen eindexamen. Of ik bij de selectie zit van het roeien.

We noemen het eindexamenuitslagdag omdat het echt precies hetzelfde is. Alleen worden wij vanavond pas gebeld rond een uur of 9 en maken we elkaar al een paar dagen lang HELEMAAL gek.
Oud 11-11-2012, 10:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, ik snapte het al niet. Maar spannend dus! Als je er niet bij zit kan je toch wel blijven roeien?
Oud 11-11-2012, 10:25
Verwijderd
Jawel, maar dan is het anders! Als in, dan moet je zelf een beetje je coaches bij elkaar gaan zoeken terwijl de dames 8 en de top C4-en gewoon coaches al hebben. Als in, die zijn gewoon uitgekozen en gevraagd enzo. En alle meiden met wie ik tot nu toe geroeid heb doen het supergoed, dus daarvan verwacht ik dat ze erbij zitten, dus dan ben ik een beetje gescheiden van hen . Dus extra stress allemaal.
Oud 11-11-2012, 10:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaaah mijn voet slaapt als een gek
Oud 11-11-2012, 10:27
Verwijderd
Irritant is dat even bewegen enzo!
Oud 11-11-2012, 10:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hij leeft weer

Maar Frayne, je roeit toch nog maar superkort? Kiezen ze weleens mensen die zo kort nog maar roeien?
Oud 11-11-2012, 10:30
Verwijderd
Juist alleen maar het is een eerstejaars-8 . Het zijn alleen maar eerstejaars.

Overigens ook dé vlaggenschepen van de vereniging. Alles gaat altijd om de 8.
Oud 11-11-2012, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah Ik weet niks van roeien enzo, dus ik geloof je direct
Oud 11-11-2012, 10:38
Verwijderd
Maar Ingrid, met je blessures is bij de top roeien misschien niet praktisch, en als jij dat zelf niet verstandiger vindt dan beslissen zij dat wellicht voor je
Oud 11-11-2012, 10:40
Verwijderd
Mijn blessures zijn niet veroorzaakt door roeien en bovendien komen mijn blessures vanuit instabiliteit. Drie keer raden hoe je dat oplost met spieren versterken. Mijn fysio vond het een uitermate goed idee om 5 keer of meer te roeien in de week, puur omdat het eigenlijk niet zo blessuregevoelig is en wel heel erg spierversterkend.

Maar eerlijk is eerlijk, ik weet dat het niet ideaal is om mijn daarom in de 8 te zetten. Maar goed, then again, van de top-eerstejaars lopen er op het moment een stuk of 5 - 6 bij fysiotherapeuten voor blessures.
Oud 11-11-2012, 10:42
Verwijderd
Niet alleen voor jezelf maar ook het risico dat je het team oplevert.
Oud 11-11-2012, 10:44
Verwijderd
Mijn risico verdwijnt hoe meer en langer ik roei. Want hoe sterker de spieren hoe kleiner de kans op blessures. Ik heb ook fanatiek geturnd, en dat is toch behoorlijk meer blessuregevoelig en dat trok mijn lichaam ook prima. Dat was ook prima 10-12 uur per week, dit wordt dan wel 14 uur per week, maar goed.

Maar goed, wat je nu gaat zeggen helpt toch niet, want ik wil gewoon graag in die selectie komen om te bewijzen dat ik het wél kan. En ik weet dat ik het kan en dat mijn lichaam het wel kan. Het enige wat ik echt niet wil is helemaal buiten de selectie vallen. Want dan kom ik bij mensen die ik niet zo goed ken en waarmee ik minder goed roei en dan moet ik dus een eigen coach zoeken en alles.
Oud 11-11-2012, 10:46
Verwijderd
Je hoeft het niet uit te leggen feit is dat je nog steeds meer risico meebrengt dan sommige anderen waarschijnlijk.
Oud 11-11-2012, 10:46
Verwijderd
Je hoeft me trouwens niet dingen te vertellen waarom ik het eventueel niet zou worden hoor. Mijn vriendje wordt top C4 coach, dus ik weet prima waarop ze selecteren en wat mijn goede en zwakke punten zijn in die manier van selecteren. Maar op het moment wil ik gewoon graag even wat hoop houden.

En meer risico valt wel mee. Ten minste, ik ben op het moment iemand die kan roeien zonder pijn en zonder mezelf te blesseren, en dat is dus van 5 of 6 anderen niet te zeggen. Dus dat telt dan ook wel weer voor iets.
Oud 11-11-2012, 10:48
Verwijderd
En ik bedoel vooral dat je daar echt eerlijk over moet zijn in je verwachtingen. Red je het, dan willen ze je écht heel graag. Maar verheugen is iets gevaarlijks.
Oud 11-11-2012, 10:49
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik nog iets goed kan zeggen
Oud 11-11-2012, 10:51
Verwijderd
Nou als je zo doorgaat stort ik daadwerkelijk in. Ik ben echt wel heel realistisch, want het lijntje waarop ik balanceer is gewoonweg heel erg dun. Ik kan goed roeien, anders had ik niet in de tweede boot gezeten en waren we niet 4e geworden uit 90 boten. En dat na een week niet samen trainen en onzekerheid of we mochten roeien. En aan de andere kant heb ik die problemen. Maar ik vind het uitermate irritant dat mensen dat tegen me gaan zeggen, want ik weet het zelf heel goed, maar als ik vandaag niet volhoud dat ik het misschien nog kan worden dan gaat er al helemaal niets meer uit mijn handen komen vandaag en daar heb ik geen zin in.
Oud 11-11-2012, 10:52
Verwijderd
Als je realistisch bent is het toch goed? Dar zie uk nu ook wel.

En vervolgens nog relativeren
Oud 11-11-2012, 10:57
Verwijderd
Ja, maar het stomme is dat mij juist de afgelopen weken werd geleerd even niet realistisch te zijn, er gewoon 200% voor te gaan en niet minder. Maakt niet uit wat er gebeurt. En niet nadenken. Vooral niet nadenken. Of met de woorden van mijn coach 'De beste 8 is een domme 8'
Oud 11-11-2012, 11:02
Verwijderd
Oke, nu ga ik het forum maar afsluiten, want ik irriteer alles en iedereen Ik kom wel weer terug als ik niet meer zo nerveus ben
Oud 11-11-2012, 11:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goedemiddag!
Oud 11-11-2012, 12:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik ben twee prachtige tekeningen rijker! Ik ben wel blij dat mijn neefje erbij vertelde dat het een vliegtuig en een auto waren Maar supertrots dat ze bij tante Snebbel op de deur hangen. Nu moet iedereen zeggen 'ohhh wat een mooie tekeningen, wie heeft die gemaakt? Dat is vast een kunstenaar!' Oh ik houd zo van mijn neefjes Mijn andere neefje had iedereen wakker gehouden vannacht en daar keek hij heel trots bij
Oud 11-11-2012, 12:23
Verwijderd
Hihi <3 klinkt lief.
Oud 11-11-2012, 12:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik moet zelfs een traantje wegpinken omdat ik zo blij met ze ben (nou speelt vast ook wel mee dat ik veel te weinig geslapen heb vannacht )
Oud 11-11-2012, 12:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dit beloofd een prachtige dag te worden. Ik voorspel een achtbaan aan emoties Morgen slaap ik uit! hoe dan ook.
Oud 11-11-2012, 12:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMg wat lief snebbeltje, dat verhaal over die tekeningen <3
Oud 11-11-2012, 12:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Omg hebben:

Forever alone :')
Oud 11-11-2012, 12:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is wel erg mooi weer he. Beetje jammer om binnen te blijven. Misschien dan zo toch maar even een stukje wandelen of fietsen.
Oud 11-11-2012, 12:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb twee goede cadeautjes bedacht voor m'n moeder voor sinterklaas, maar we hebben net dit jaar het budget verlaagd, en nou is het veel teveel. En natuurlijk heb ik weer geen enkel idee voor m'n vader en broer. Pfff mannen.
Oud 11-11-2012, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog 9,90 op mijn rekening en Sinterklaas komt er aan En ik heb ook nog een verjaardag, aanstaande zaterdag. En ik heb al drie verjaardagen gehad deze maand. Zo gaat het toch wel hard. IK WIL ZOVEEL LEUKS KOPEN VOOR IEDEREEN!
Oud 11-11-2012, 13:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oei, en je hebt je loon al gehad? kun je wel eten dan?
Oud 11-11-2012, 13:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik woon toch niet op mezelf, gekkie Natuurlijk kan ik eten. Nog 12 dagen, dan komt de stufi weer.
Oud 11-11-2012, 13:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ooh ok man gelukkig maar!
Ik vreet me op over sinterDK trouwens, wat spannend <3
Maar nu ga ik over 10 minuten lesgeven dus ik leg vast wat shit klaar. Kusjes!
Oud 11-11-2012, 13:48
Miekje*
Miekje* is offline
Kusjes terug!
Oud 11-11-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben even vakantiehuisjes in Denemarken aan het zoeken. Daar ga ik in het voorjaar een weekje heen met m'n ouders. Af en toe kom ik een huisje tegen waarvan de eigenaars dachten dat hij vást beter zou verhuren als ze zelf op elke foto een demonstratiepose aannemen. "Kijk, dit is de keuken, hier kan je heel goed een kopje koffie inschenken." Helaas strekken deze demonstraties zich uit ook uit tot "Kijk, dit is de badkamer, in dit bad kan je heerlijk badderen." en "Kijk, dit is de sauna, hier kom je geweldig tot rust!" Zo ben ik al een naakte heer met krant in bad tegengekomen, een man met handdoek in sauna en een dame in bikini die de handdouche in het bad demonstreert Het valt me nog mee dat de wc niet wordt gedemonstreerd
Oud 11-11-2012, 16:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat vinden jullie van Ellie Goulding?
Oud 11-11-2012, 16:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben even vakantiehuisjes in Denemarken aan het zoeken. Daar ga ik in het voorjaar een weekje heen met m'n ouders. Af en toe kom ik een huisje tegen waarvan de eigenaars dachten dat hij vást beter zou verhuren als ze zelf op elke foto een demonstratiepose aannemen. "Kijk, dit is de keuken, hier kan je heel goed een kopje koffie inschenken." Helaas strekken deze demonstraties zich uit ook uit tot "Kijk, dit is de badkamer, in dit bad kan je heerlijk badderen." en "Kijk, dit is de sauna, hier kom je geweldig tot rust!" Zo ben ik al een naakte heer met krant in bad tegengekomen, een man met handdoek in sauna en een dame in bikini die de handdouche in het bad demonstreert Het valt me nog mee dat de wc niet wordt gedemonstreerd
Omg
Oud 11-11-2012, 16:53
Verwijderd
*benen op tafel leg doe*

weer een hele dag geklust in onze centrale ruimte. 't gaat echt mooi worden
alleen jammer dat ik de komende dagen om 8 uur moet opstaan vanwege spullen die worden geleverd en nieuwe keuken
Oud 11-11-2012, 16:54
Verwijderd
Ik heb heel erg veel behoefte aan veel ruimte en veel wilde natuur. Dat soort dingen moeten in de herfst, omdat dat een moeilijk seizoen is en mijn hoofd dan door moet waaien. Maar er is! geen! plek! Hoogstens wat weilanden, maar ruimte, nee. Ik voel me al de hele dag alsof ik opgesloten ben als een hamster.
Oud 11-11-2012, 16:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Etmakas wilde jij niet meedoen met sinterdk?
Oud 11-11-2012, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
pip! pip! stuur je lootje in!
Oud 11-11-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Etmakas wilde jij niet meedoen met sinterdk?
Nee. Geen tijd en alles.
Oud 11-11-2012, 17:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Al die stomme vakantiehuisjes zijn uitwisselbaar.
Oud 11-11-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
pip! pip! stuur je lootje in!
ja! als ik zo heb gegeten en onder de douche ben geweest (die is de hele tijd bezet!)

We zijn hier dus aan het klussen he, toen anne en ik voorstelde te gaan verbouwen was iedereen heel enthousiast, maar nu er iets gedaan moet worden zijn het weer dezelfde als altijd die staan te klussen en dezelfde als altijd die niks doen. Ook mensen die afspreken om te komen, vervolgens ziek zwak en misselijk zijn en afbellen of gewoon helemaal niet komen opdagen

maar goed, het was gezellig met de mensen die er waren, leuk muziekje, werden goed verzorgd w.b.t eten en drinkenen we hebben hard gewerkt dus zijn best ver gekomen
Oud 11-11-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen dan Pip?
Oud 11-11-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen dan Pip?
we hebben een gezamelijke huiskamer hier (centraal wonen). Die plek is 15 jaar geleden ofzo voor het laatst geverfd en alles wat daar stond was gekregen of daar gedumpt door oud-bewoners.
Maar nu hebben ALLES weggegooid en alles nieuw gekocht. Anne, nog een goede vriend en tevens buurman en ik hebben alles verzonnen en gekocht. Groot budget van het bestuur gekregen. wordt mooi

dit was before

we wilden niet dat dat gele gesponste ''''''speelse'''' effect niet meer zichtbaar zou zijn, dus dat moest allemaal geschuurd worden. Best een aardig werkje.
Op de wand waar het schilderij hangt komt dit:

de kleuren van de muur zijn groen en 'nat zand'.
Oud 11-11-2012, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah dat mag inderdaad weleens aangepakt worden. Mooi, dat bosbehang
Oud 11-11-2012, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
HEt ziet eruit als een doodnormale britse huiskamer
Oud 11-11-2012, 17:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Britten hebben dan ook geen smaak.