Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2012, 20:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja als het steeds vaker gaat gebeuren ga ik het wel zeggen, maar ik wil geen onrust veroorzaken als er verder eigenlijk niets aan de hand is.
Oud 27-11-2012, 20:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nee nee, niet de hele dag door, de afgelopen week een aantal keer. En eerst dacht ik dat ik me gewoon vergiste, me dingen in mijn hoofd haalde, maar die kat was zo duidelijk.
Oud 27-11-2012, 20:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm Snebbel, dat is wel een raar gevoel ja. Vervelend! Maar hoe weet je zo zeker dat het geen wanen ofzo zijn door je ziekte? En verder ben ik met Frayne, hulp zoeken als dat nodig is! Je kan beter te vroeg dan te laat hulp zoeken met dit soort dingen lijkt me.
Oud 27-11-2012, 20:43
Verwijderd
Slaap je wel gewoon genoeg? En neem je genoeg rust en ontspan je enzo?
Oud 27-11-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet aan mensen irl kwijt, dus daarom dat ik naar dit prachtige forum kom.
Ik ben een beetje bang, want de afgelopen week ofzo, heb ik steeds vaker dat ik in mijn ooghoeken rare dingen zie. Ik zie steeds beestjes lopen. Eerst een paar keer wat kleine beestjes, een spin of een muis of dat soort dingen. Nouja, meer schimmen, maar waarvan ik dacht dat het een muis of een spin zou moeten zijn. Maar ze waren er niet. Ok, ik kan me vergist hebben. Maar nu net ging ik een sigaretje roken en ik zag toch echt vrij duidelijk een kat langs mijn benen lopen en daarna onder de stoel verdwijnen. Maar ook echt verdwijnen. Er zat geen kat onder de stoel. Er kan echt geen kat geweest zijn, maar ik heb 'm echt gezien. Ik word gek Ik ben zo bang nu en ik kan het niemand zeggen, want dan denkt men dat ik weer ziek ben en ik heb niet het idee dat ik weer ziek ben. Maar ik ben wel heel bang.
Mja, ik zou dit toch wel kenbaar maken bij mensen die er Verstand van hebben.

Overigens is een self-induced mindfuck ook goed denkbaar, hoor. Vreemde geluiden in 't donker zijn immers ook altijd inbrekers of Kwade Machten uit het wonderlijke universum, in plaats van bijvoorbeeld de kat die iets omver kegelde.
Oud 27-11-2012, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Zulke ogen hebben alle syberische husky's (ze kunnen ook lichtbruin zijn):

[afbeelding]

Maar zijn uitdrukking doet 't hem wel, ja
Heeft dat beest nou twee verschillende kleuren wat ogen betreft of ben ik aan slaap toe? Overigens zou dat goed kunnen, gisteren dacht ik om 01:00 "Ah, nog eventjes gamen, die High Dragon is de sjaak!" en vervolgens keek ik weer op de klok en ineens was het 06:30
Oud 27-11-2012, 20:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heeft dat beest nou twee verschillende kleuren wat ogen betreft of ben ik aan slaap toe? Overigens zou dat goed kunnen, gisteren dacht ik om 01:00 "Ah, nog eventjes gamen, die High Dragon is de sjaak!" en vervolgens keek ik weer op de klok en ineens was het 06:30
Hij heeft gewoon blauwe ogen, allebei Overigens hebben husky's volgens mij vaker dan andere honden twee verschillende kleuren, bijvoorbeeld een blauw en een bruin oog.
Oud 27-11-2012, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het ligt aan jou
Oud 27-11-2012, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij heeft gewoon blauwe ogen, allebei Overigens hebben husky's volgens mij vaker dan andere honden twee verschillende kleuren, bijvoorbeeld een blauw en een bruin oog.
Dat zou ik niet weten. Driekleurige collie(kruisingen) hebben het wel bijna altijd!
Oud 27-11-2012, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het ziet er trouwens best freaky uit, twee verschillende kleur ogen.
Oud 27-11-2012, 20:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat zou ik niet weten. Driekleurige collie(kruisingen) hebben het wel bijna altijd!
Hm. Ik weet ook niet hoe ik hierbij kom.
Oud 27-11-2012, 20:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoi! Ik heb een grappig plaatje voor jullie
[afbeelding]

Citaat:
Ik kan het niet aan mensen irl kwijt, dus daarom dat ik naar dit prachtige forum kom.
Ik ben een beetje bang, want de afgelopen week ofzo, heb ik steeds vaker dat ik in mijn ooghoeken rare dingen zie. Ik zie steeds beestjes lopen. Eerst een paar keer wat kleine beestjes, een spin of een muis of dat soort dingen. Nouja, meer schimmen, maar waarvan ik dacht dat het een muis of een spin zou moeten zijn. Maar ze waren er niet. Ok, ik kan me vergist hebben. Maar nu net ging ik een sigaretje roken en ik zag toch echt vrij duidelijk een kat langs mijn benen lopen en daarna onder de stoel verdwijnen. Maar ook echt verdwijnen. Er zat geen kat onder de stoel. Er kan echt geen kat geweest zijn, maar ik heb 'm echt gezien. Ik word gek Ik ben zo bang nu en ik kan het niemand zeggen, want dan denkt men dat ik weer ziek ben en ik heb niet het idee dat ik weer ziek ben. Maar ik ben wel heel bang.
Ik zie ook wel eens wat in mijn ooghoek. Van de week lag in bed te spacen op mijn lamp, die leek kleiner te worden en heen en weer te zwaaien, toen ik het licht aandeed, was er natuurlijk niks aan de hand.

Zijn het geen bijwerkingen van de medicatie die je slikt? Ik zou gewoon de huisarts/psych bellen hoor, ze zullen echt niet gelijk denken dat je gek bent geworden.
Oud 27-11-2012, 20:53
Verwijderd
Sinds mijn kat me gister aanviel vanuit het niets denk ik telkens dat hij het weer wil doen. Maar hij ligt een beetje te loeren op een kussentje, een paar meter verderop.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Het ligt aan jou
Ja, hoewel dit crappy LCD-schermpje toch echt doet lijken -zeker vanaf een afstandje- alsof zijn rechteroog een stuk bruiner is dan zijn (of haar, natuurlijk) linkeroog. Nou goed, dan zit ik er FALIEKANT naast Jammer voor hondlief, dat kost wat aan awesome-rating mijnerzijds.

Citaat:
Het ziet er trouwens best freaky uit, twee verschillende kleur ogen.
Nee, ernstig gaaf! Een collega van me heeft een tros van die Huskies, waarvan er eentje twee verschillende kleuren ogen heeft. Moeilijk tof.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah kijk, het is inderdaad zo. Eerste link via google.
Oud 27-11-2012, 21:09
Verwijderd
Ik ga gewoon niet. behalve als een bepaalde persoon gaat.
Oud 27-11-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ga gewoon niet. behalve als een bepaalde persoon gaat.
Je moet deze gesprekken echt voeren met een vriendinnetje ofzo
Oud 27-11-2012, 21:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hm Snebbel, dat is wel een raar gevoel ja. Vervelend! Maar hoe weet je zo zeker dat het geen wanen ofzo zijn door je ziekte? En verder ben ik met Frayne, hulp zoeken als dat nodig is! Je kan beter te vroeg dan te laat hulp zoeken met dit soort dingen lijkt me.
Ik weet het niet zeker, maar daar ga ik vooralsnog vanuit, omdat dit niet zo is als eerdere keren dat ik psychotisch was. En in dit geval is te vroeg de alarmbellen slaan ook gevaarlijk. Want als men denkt dat het van de aandoening komt gaan ze me weer een infuus prednison geven en als het niet van de ziekte komt is dat een beetje jammer, want ik heb wel ook veel bijwerkingen van de prednison.

Citaat:
Slaap je wel gewoon genoeg? En neem je genoeg rust en ontspan je enzo?
Ik slaap genoeg en ik neem genoeg rust. Ja echt ontspannen ben ik nooit, meer als bijwerking van de prednison, maar ik heb niet het idee dat het erger is dan, zeg, een paar maanden geleden ofzo.

Citaat:
Mja, ik zou dit toch wel kenbaar maken bij mensen die er Verstand van hebben.

Overigens is een self-induced mindfuck ook goed denkbaar, hoor. Vreemde geluiden in 't donker zijn immers ook altijd inbrekers of Kwade Machten uit het wonderlijke universum, in plaats van bijvoorbeeld de kat die iets omver kegelde.
Ja, ik houd het ook maar op mindfucks.
Oud 27-11-2012, 21:22
Verwijderd
Muuhhh ik heb honger. En dat alleen maar omdat ik bijna de helft van mijn gesmeerde bammetjes heb gevoerd aan de vijf zwerfkatten (lees: bedrijfskatten, met naam en al) Dat was een beetje een ondoordachte actie. Maar ook wel weer bevredigend.
Oud 27-11-2012, 21:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Moh, gaat weer lekker overal! Vriendinnetje belde en had het even helemaal gehad, broer heeft hulp nodig, mijn jongste neefje is wéér ziek (half jaar oud en al zo veel ziek geweest), dus ik ga morgen een paar uurtjes oppassen, want hij kan zo niet naar de crèche. 't Levert ook veel stress op bij mijn broer en schoonzusje geloof ik . Mijn moeder gaat ook helemaal niet lekker. Nouja.. Hopelijk gaat het gauw weer beter met iedereen!
Oud 27-11-2012, 21:25
Miekje*
Miekje* is offline
Succes/sterkte, Snebbel! *aait* *kopje thee zet*
Oud 27-11-2012, 21:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kopje thee, dat is een goed idee Miekje!
Oud 27-11-2012, 21:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet het niet zeker, maar daar ga ik vooralsnog vanuit, omdat dit niet zo is als eerdere keren dat ik psychotisch was. En in dit geval is te vroeg de alarmbellen slaan ook gevaarlijk. Want als men denkt dat het van de aandoening komt gaan ze me weer een infuus prednison geven en als het niet van de ziekte komt is dat een beetje jammer, want ik heb wel ook veel bijwerkingen van de prednison.
Oja, dat begrijp ik. Maar denk je echt dat ze je zo snel weer aan de prednison leggen? Niet eerst kijken of het écht daardoor komt?

Citaat:
Muuhhh ik heb honger. En dat alleen maar omdat ik bijna de helft van mijn gesmeerde bammetjes heb gevoerd aan de vijf zwerfkatten (lees: bedrijfskatten, met naam en al) Dat was een beetje een ondoordachte actie. Maar ook wel weer bevredigend.
Softie
Oud 27-11-2012, 21:28
Verwijderd
Mijn vader zet net water op
Oud 27-11-2012, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
HA! Mijn surprisekonijn wordt echt moeilijk gaaf
Oud 27-11-2012, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kopje thee, dat is een goed idee Miekje!
Vind ik ook! Maar ik zit op onze hobbyzolder en heb geen zin om 4 trappen te moeten lopen om een kop thee te halen
Oud 27-11-2012, 21:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oja, dat begrijp ik. Maar denk je echt dat ze je zo snel weer aan de prednison leggen? Niet eerst kijken of het écht daardoor komt?
Het lastige is, dat het nooit erg te bewijzen valt of het écht daardoor komt.. Het is een beetje een continu probleem tussen mij en de hulpverlening, dat ik soms bang ben dingen te zeggen, uit angst dat ze me gedwongen gaan behandelen, terwijl diezelfde angst ook een bevestiging kan zijn van het probleem. En zij willen zich niet bezorgd naar mij uiten, omdat dat achterdochtige gedachtes kan opwekken, maar aan de andere kant ook niet te laat bezorgd zijn, want stel dat ik wél weer symptomen heb.
Oud 27-11-2012, 21:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben wel blij dat ik het even met jullie kon delen! Want het zat me wel dwars, maar met mensen IN HET ECHTE leven, wil ik het liever (nog) niet bespreken en ik voel me al een stuk 'lichter'
Oud 27-11-2012, 21:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het lastige is, dat het nooit erg te bewijzen valt of het écht daardoor komt.. Het is een beetje een continu probleem tussen mij en de hulpverlening, dat ik soms bang ben dingen te zeggen, uit angst dat ze me gedwongen gaan behandelen, terwijl diezelfde angst ook een bevestiging kan zijn van het probleem. En zij willen zich niet bezorgd naar mij uiten, omdat dat achterdochtige gedachtes kan opwekken, maar aan de andere kant ook niet te laat bezorgd zijn, want stel dat ik wél weer symptomen heb.
Blah, stomme vicieuze cirkel! Heel lastig. Ik hoop in ieder geval dat je hierdoor niet te láát aan de bel trekt als er iets is. Maar goed, dat kan jij nog altijd het beste bepalen!
Oud 27-11-2012, 21:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En nu heb ik mijn tong verbrand aan de thee Dankje voor het fantastische idee Miekje!
Oud 27-11-2012, 21:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Blah, stomme vicieuze cirkel! Heel lastig. Ik hoop in ieder geval dat je hierdoor niet te láát aan de bel trekt als er iets is. Maar goed, dat kan jij nog altijd het beste bepalen!
Eigenlijk kan ik dat zelf juist meestal het allerslechtste bepalen. De hele wereld roept dan dat ik hulp nodig heb en dan roep ik dat alle mensen in de wereld enge mafkezen zijn Maar in dit geval denk ik dat ik dat toch wel goed inschat. Ik zal in me in ieder geval niet terugtrekken van de hulpverlening, als het echt mis is dan merken ze dat ook zonder dat ik iets zeg.
Oud 27-11-2012, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Daar zijn we voor, Snebbel
Oud 27-11-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel blij dat ik het even met jullie kon delen! Want het zat me wel dwars, maar met mensen IN HET ECHTE leven, wil ik het liever (nog) niet bespreken en ik voel me al een stuk 'lichter'
Nou ja, ik begrijp wel dat 't voor jouw gevoel een slippery slope is, wat betreft hulpverlening en zo. Maar toch; wees niet té terughoudend.

En completely unrelated maar HOE awesome is dit:

Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En nu heb ik mijn tong verbrand aan de thee Dankje voor het fantastische idee Miekje!
Sorry
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Daar zijn we voor, Snebbel
Oud 27-11-2012, 21:45
Verwijderd
Oh en kudos voor Hooverphonic in je sig, Snebbel
Oud 27-11-2012, 21:45
Verwijderd
Wat een liefde hier!
Oud 27-11-2012, 21:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eigenlijk kan ik dat zelf juist meestal het allerslechtste bepalen. De hele wereld roept dan dat ik hulp nodig heb en dan roep ik dat alle mensen in de wereld enge mafkezen zijn Maar in dit geval denk ik dat ik dat toch wel goed inschat. Ik zal in me in ieder geval niet terugtrekken van de hulpverlening, als het echt mis is dan merken ze dat ook zonder dat ik iets zeg.
Ik zat ook even hard na te denken over die laatste zin, want ik snap natuurlijk dat het niet altijd zo ligt Maar ik bedoelde vooral dat jij het beter weet dan forumers, die jou niet meemaken in het dagelijks leven.
Oud 27-11-2012, 21:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga 'm meteen weer opzetten!
Oud 27-11-2012, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Oh en kudos voor Hooverphonic in je sig, Snebbel
Plus O lijkt me zo!
Oud 27-11-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Plus O lijkt me zo!
Oh en kudos voor Hooverphonic in je sig, SnebbelO!

There.
Oud 27-11-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Oh en kudos voor Hooverphonic in je sig, SnebbelO!

There.
Scheelt me weer wat kriebels en gepieker vannacht. Dankjewel
Oud 27-11-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Scheelt me weer wat kriebels en gepieker vannacht. Dankjewel
Maar eh, wat bedoelde je nou?
Oud 27-11-2012, 21:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hier, wat blijheid voor jullie allen. (En de bron natuurlijk, maar ze staan zo handig op een rijtje bij nrc )
Oud 27-11-2012, 21:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zo en nu ga ik een sigaretje roken. Beter blijft die kat nu in zijn eigen wereld! ()
Oud 27-11-2012, 21:58
Verwijderd
Not toooooo bad, kutjes In Snebbels sig.
Oud 27-11-2012, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Scherp Lisa, ik las er overheen!
Oud 27-11-2012, 22:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh fuck! ik had er nog over zitten twijfelen en dan doe ik het nog verkeerd
Oud 27-11-2012, 22:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Not toooooo bad, kutjes In Snebbels sig.
Ik zag het, maar wou niet over komen als een pedantic grammar-nazi.
Oud 27-11-2012, 22:07
Verwijderd
Dit klinkt vast raar maar ik zeg het toch. Er zijn hier best nog wel wat toffe mensen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten