Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2012, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het beest al helemaal rondhuppelen met een roze jurkje en tasje en met hakjes en een diadeem
Hij loopt als een hackney-paard:

Advertentie
Oud 03-12-2012, 22:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vermoed dat de onze eigenlijk geen seksuele gevoelens whatsoever heeft. Hij denkt ook dat ie een kat is.
Nu je het zegt zou de onze ook wel aseksueel hebben kunnen zijn.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vind ik helemaal niet raar, erg goed juist Maar ik moet wel toegeven dat ik een voorkeur heb voor bepaalde rassen. Ik hou niet zo van kleine hondjes bijvoorbeeld. En niet zo van bulldogs etc. Maar goed, stel ik loop een asiel binnen en er zit een héél lief relatief klein (want bijna álle honden zijn klein als je een groot uitgevallen witte herder gewend bent ) vuilnisbakje, dan zal ik die vast meenemen.
Bulldogs en dergelijke zijn bij mij ook uitgesloten, hoor Nog niet eens om hun slechte gezondheid, maar ik wil later wel echt iets kunnen met mijn hond.
Citaat:
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, karakter gaat voor alles. Maar ik blijf het leuk vinden om rond te neuzen en te genieten van allerlei mooie honden en de foto's die er op site's staan. En waarschijnlijk komen we toch thuis met een lief mormeltje uit het asiel!
Vooral doen Ik geniet ook volop als ik mijn hondencyclopedie doorblader.

En ik heb besloten pas aan asielhonden te beginnen als ik minstens één eigen hond heb gehad. Het is toch hele andere koek, en vaak heb je te maken met getraumatiseerde honden of honden met andere problemen. Tegenwoordig zitten alles asiels vol met Staffords en dergelijke, bijvoorbeeld.
Verwijderd
Kortom: hij heeft nogal ISSUES. Maar hij is wel lief Soms. Het is een hond die wat nuancering behoeft, zoals jullie merken
Oud 03-12-2012, 22:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kortom: hij heeft nogal ISSUES. Maar hij is wel lief Soms. Het is een hond die wat nuancering behoeft, zoals jullie merken
Nou ja, als je las over onze hond zie je dat dat wel geldt voor meer honden
Oud 03-12-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je las over onze hond zie je dat dat wel geldt voor meer honden
Ik dook gewoon in het onderwerp en ik heb niet zoveel gelezen Behalve iets over windhonden en doorfokken en niet luisteren.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb trouwens nog een leuk weetje over de chihuahua. Jullie raden nooit waar die vandaan komt/waar die voor gemaakt is.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ik heb besloten pas aan asielhonden te beginnen als ik minstens één eigen hond heb gehad. Het is toch hele andere koek, en vaak heb je te maken met getraumatiseerde honden of honden met andere problemen. Tegenwoordig zitten alles asiels vol met Staffords en dergelijke, bijvoorbeeld.
Daar zit ook wel wat in. Maar ach, dan haal ik gewoon zo'n domme maar love-able golden uit het asiel zonder wilskracht
Oud 03-12-2012, 22:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daar zit ook wel wat in. Maar ach, dan haal ik gewoon zo'n domme maar love-able golden uit het asiel zonder wilskracht
Helaas dat je die niet zo snel zal tegenkomen in het asiel
Oud 03-12-2012, 22:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik dook gewoon in het onderwerp en ik heb niet zoveel gelezen Behalve iets over windhonden en doorfokken en niet luisteren.
Geeft niet Kort gezegd: hij was lief doch in sommige situaties bijzonder moeilijk.

Citaat:
Ik heb trouwens nog een leuk weetje over de chihuahua. Jullie raden nooit waar die vandaan komt/waar die voor gemaakt is.
Volgens mij wordt dit een oja voor mij.
Oud 03-12-2012, 22:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Helaas dat je die niet zo snel zal tegenkomen in het asiel
Ik wilde net zeggen dat wij er dus één hadden, maar even vergetend dat hij daar zat met een chronische snotneus Als hij enthousiast was werkte zijn neus als een soort snotkanon. Jaren na zijn dood vonden we nog opgedroogde snotflatsen tegen het plafond.
Oud 03-12-2012, 22:51
Verwijderd
Nog even een kleine fotoreeks en dan ga ik zo naar bed, gelieve niet te quoten, want familie enzo.

Hier moest ik namelijk heel erg hard om lachen, het is mijn neefje met de hond van mijn ouders:

Lalalalaaaa spelen met badeendjes, joepie

Wil je meedoen? Oh kijkkkk hier, badeendjes, joepie

OMNOMNOMNOMNOM

Laatst gewijzigd op 03-12-2012 om 22:57.
Oud 03-12-2012, 22:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaaw <33
Oud 03-12-2012, 22:52
Verwijderd
Uit het asiel kan bij mij ook betekenen dat ik ze ergens uit het weiland heb geplukt bij een boer. Boer Harms had een advertentie gezet op marktplaats dat hij een nestje berner sennen x stabij had en daar komt Jimi vandaan. En laat dat nu even de beste hond zijn die ik ooit gekend heb. <3
Bulldogs of pitbulls wil ik alleen maar als ik ze zelf kan opvoeden. Anders wil ik het niet. Sowieso, het liefst een puppy, eignelijk. Dus misschien is het asiel niet zo'n goede optie. Ik moet me voor de lol eens verdiepen in of er ook iemand is die heel goed is in adviseren wat betreft honden. Gewoon, of dat er is.
Oud 03-12-2012, 22:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Volgens mij wordt dit een oja voor mij.
Het ras is al heel oud en door de Azteken min of meer uitgevonden. Later werd de chihuahua min of meer door de Mexicanen geadopteerd. Als waakhond. Dertig chihuahua's om een boerenerf te bewaken, geen inbreker of veedief die zich op dat terrein waagt. Dertig klappende kaakjes en keffende keeltjes Vandaar dat die hondjes alstijd zo'n grote bek hebben. e worden niet opgevoed en hebben het karkater van een flinker herder.
Citaat:
Ik wilde net zeggen dat wij er dus één hadden, maar even vergetend dat hij daar zat met een chronische snotneus Als hij enthousiast was werkte zijn neus als een soort snotkanon. Jaren na zijn dood vonden we nog opgedroogde snotflatsen tegen het plafond.
Iehwl
Oud 03-12-2012, 22:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het ras is al heel oud en door de Azteken min of meer uitgevonden. Later werd de chihuahua min of meer door de Mexicanen geadopteerd. Als waakhond. Dertig chihuahua's om een boerenerf te bewaken, geen inbreker of veedief die zich op dat terrein waagt. Dertig klappende kaakjes en keffende keeltjes Vandaar dat die hondjes alstijd zo'n grote bek hebben. e worden niet opgevoed en hebben het karkater van een flinker herder.

Iehwl
Cool Maar ik vind die hondjes nog steeds niks

En ja, het was best goor Maar wij waren eraan gewend. En als wij hem niet hadden genomen had hij het vast niet zo lang overleefd in dat asiel.
Oud 03-12-2012, 22:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uit het asiel kan bij mij ook betekenen dat ik ze ergens uit het weiland heb geplukt bij een boer. Boer Harms had een advertentie gezet op marktplaats dat hij een nestje berner sennen x stabij had en daar komt Jimi vandaan. En laat dat nu even de beste hond zijn die ik ooit gekend heb. <3
Bulldogs of pitbulls wil ik alleen maar als ik ze zelf kan opvoeden. Anders wil ik het niet. Sowieso, het liefst een puppy, eignelijk. Dus misschien is het asiel niet zo'n goede optie. Ik moet me voor de lol eens verdiepen in of er ook iemand is die heel goed is in adviseren wat betreft honden. Gewoon, of dat er is.
Ik zou zeggen: ga langs bij een gedragstherapeut (die weten sowieso megaveel over honden en hondengedrag, anders kun je dat werk niet doen) of bij een onafhankelijke (!) hondenschool. Dat laatste wordt moeilijk
Oud 03-12-2012, 22:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Cool Maar ik vind die hondjes nog steeds niks

En ja, het was best goor Maar wij waren eraan gewend. En als wij hem niet hadden genomen had hij het vast niet zo lang overleefd in dat asiel.
Ik ook niet, hoor Mij iets te pittig. Ik wil een hond die voor me wil werken, hij moet niet voor zichzelf gaan beginnen.
Oud 03-12-2012, 22:56
Verwijderd
Citaat:

Iehwl
Ik vind chihuahua's geloof ik de meest irritante hondjes

En ik moest hardop lachen om snotflatsen en snotkanon
Oud 03-12-2012, 22:57
Verwijderd
Goed, bedtijd, trusten forum!
Oud 03-12-2012, 22:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ik moest hardop lachen om snotflatsen en snotkanon
Wij noemden hem altijd ons snotkanon en grapten dat hij zo dom was doordat z'n hersens door z'n neus lekten
Oud 03-12-2012, 23:00
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, voor mij is het ook bedtijd. Nu echt Ik vond het heel leuk om over hondjes te kletsen, volgende keer weer?

Oh, en sorry als ik soms overkom als een betwetertje Ik vind honden gewoon heel leuk en het is allemaal digitaal en ik wil gewoon graag dat mensen geen verkeerde keuzes maken, wat honden betreft. Nu zijn jullie wel zo verstandig dat niet te doen, maar toch. Er zijn veel te veel mensen die het wel doen, en ik vind het allemaal zo rot voor die beestjes.
Oud 03-12-2012, 23:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet ook op bed ja. En jij weet er nou eenmaal meer van dan wij, helemaal niet betweterig!
Oud 03-12-2012, 23:03
Miekje*
Miekje* is offline
Nouja, er zijn mensen die dat wel zouden kunnen vinden

Nu ga ik slapen, kusje voor het forum! Jullie zijn lief ^^
Oud 03-12-2012, 23:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga ook, toedels!
Oud 03-12-2012, 23:10
Verwijderd
Je bent niet betweterig, ik vind t interessant! Anders zou ik me melden ik ga ook slapen! Truste!
Oud 03-12-2012, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Kant en klaar uit een pak/pot/blik? Handig. Klinkt trouwens als een prima soep

Ja misschien is het beter te pruimen als ik die eruit laat de volgende keer.
ik koop gewoon altijd het meest simpele pakje soep, niet kant en klaar bedoelde ik btw, maar een zakje dat je moet aanmaken met water!! die basissmaak fleur ik dan op met whatever ik erbij vind passen.
tomatensoep met zelfgemaakte ballen, courgette en slagroom is ook heerlijk.

Citaat:
Little Phoebe LP naamzoek, ik heb het er net over gehad met die collega, en ze bedoelde inderdaad Victoria Koblenko, FFFFFUUUU, FML
told you sooooo
Oud 03-12-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet, hoor Mij iets te pittig. Ik wil een hond die voor me wil werken, hij moet niet voor zichzelf gaan beginnen.
Is het niet wreed om zijn ambities in de kiem te smoren? Wat als hij altijd al een kleine Italiaanse broodjeszaak wilde hebben?
Oud 03-12-2012, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Nee. En als ik het wil luisteren moet ik de laptop naar het boxsnoertje brengen en dan moet ik uit ben komen en kan ik niet meer typen. Is het net zoiets als dit:

[filmpje]

?
Iets vergelijkbaars, ja. Maar dan met Samuel L. Jackson
Oud 03-12-2012, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Is het niet wreed om zijn ambities in de kiem te smoren? Wat als hij altijd al een kleine Italiaanse broodjeszaak wilde hebben?
Ik moest hardop lachen
Oud 03-12-2012, 23:30
Verwijderd
We keken net 'Alles is liefde' en we aten teveel pepernoten en chocolade en het was heel gezellig, en nu voel ik me een beetje verdrietig <3
Oud 03-12-2012, 23:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bijna iedere theedrinker die ik ken drinkt regelmatig losse thee Maar misschien verkeer ik niet in normale kringen
Dat zal het zijn ja
Citaat:
ik koop gewoon altijd het meest simpele pakje soep, niet kant en klaar bedoelde ik btw, maar een zakje dat je moet aanmaken met water!! die basissmaak fleur ik dan op met whatever ik erbij vind passen.
tomatensoep met zelfgemaakte ballen, courgette en slagroom is ook heerlijk.

told you sooooo
Oh zo! Maar wij hebben gewoon bouillonblokjes en zakjes, doet dat niet ongeveer hetzelfde? Ik denk nu namelijk aan een grote zak cup a coup/opkikker.

Ik hou niet van tomatensoep
Oud 03-12-2012, 23:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn huisgenoten zijn zo prima
Net mijn eerste wonderpil gehad, ben benieuwd. Kusje
Oud 03-12-2012, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Dat zal het zijn ja

Oh zo! Maar wij hebben gewoon bouillonblokjes en zakjes, doet dat niet ongeveer hetzelfde? Ik denk nu namelijk aan een grote zak cup a coup/opkikker.

Ik hou niet van tomatensoep
ja dat kan ook, die blokjes kan je zien als een grote zak opkikker

misschien moet je eens onderscheid maken in dingen die je zum kotsen vindt en dingen die niet echt je favoriet zijn maar prima binnen te houden, want jij lust bijna niks
Oud 03-12-2012, 23:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het verbaast me ook eigenlijk niet dat Pheeb niet wist wat een thee-ei is. Van iemand die alleen maar pasta met kaas eet kan je dat ook niet verwachten.
Oud 03-12-2012, 23:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ik heb zo'n zin in eieren jongens
Oud 03-12-2012, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je doet me qua eetgewoontes trouwens wel wat denken aan mijn zus. Die lust ook niks, behalve dan zoete meuk of hele basic dingen. Ik was ooit met haar in Londen en het enige wat ze daar at was taartjes van de starbucks en (na 2 uur zoeken) een bagel met 'ALLEEN MAAR KAAS, WANT DIE GORE GROENTENMEUK MOT IK NIET!'
*zucht*
Oud 04-12-2012, 00:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja dat kan ook, die blokjes kan je zien als een grote zak opkikker

misschien moet je eens onderscheid maken in dingen die je zum kotsen vindt en dingen die niet echt je favoriet zijn maar prima binnen te houden, want jij lust bijna niks
Ik doelde op jouw zakjes, maar mooi dat dat hetzelfde is

Ja, daarom zeg ik toch, ik hou niet van tomatensoep. Ik lust het wel, maar het staat niet bovenaan de lijst van 'mmm, soep'.
Citaat:
Het verbaast me ook eigenlijk niet dat Pheeb niet wist wat een thee-ei is. Van iemand die alleen maar pasta met kaas eet kan je dat ook niet verwachten.
Wij hebben geen thee-ei, dus dat heeft niks met mijn eetgewoontes te maken hoor
Citaat:
Je doet me qua eetgewoontes trouwens wel wat denken aan mijn zus. Die lust ook niks, behalve dan zoete meuk of hele basic dingen. Ik was ooit met haar in Londen en het enige wat ze daar at was taartjes van de starbucks en (na 2 uur zoeken) een bagel met 'ALLEEN MAAR KAAS, WANT DIE GORE GROENTENMEUK MOT IK NIET!'
*zucht*
Oh, ik ben wel moeilijk, maar ik weet wel of ik iets lekker vind en ik ben niet heel bang om iets te proberen. Een onherkenbaar stuk krab/kreeft zou ik wel proeven, zolang dat beest niet op mijn bord ligt, maar sommige dingen lijken mij al zo smerig om mee te beginnen, dat ik gewoon niet wil.

En daarbij heb ik ook gewoon een aantal dingen die ik écht niet lust, daar kan ik ook niet zoveel aan doen verder.
Oud 04-12-2012, 01:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 04-12-2012, 02:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Potver, ik update uTorrent en ik heb gelijk een balkje bovenin en een of andere afschuwelijke afbeelding links in de hoek. Halp, bij voorkeuren kan ik niks vinden.
Oud 04-12-2012, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hebben een Shiba Inu, die zijn nauwelijks doorgefokt volgens mij. Luisteren ook voor geen meter en zijn autistisch en homofiel.

Dat laatste is waarschijnlijk alleen die van ons

[afbeelding]

Zo één dus, hierna willen ze een Akita Inu, z'n grote broertje, ook zo'n lastpak. M'n moeder wil gewoon een brave labrador ofzo trouwens, maar m'n stiefvader houdt van eigenzinnige honden

[afbeelding]

Ze zijn wel mooi
Oh, hier is toch zo'n sneu verhaal van verfilmd een poosje terug? Over zo'n hondje die z'n baasje verliest en jarenlang op 't station blijft wachten? Wel mooie hondjes om te zien.

edit:
Citaat:
Hach-hond! Daar zullen er na die film vast ook behoorlijk wat van zijn aangeschaft. (Overigens, ik heb als een gek gejankt bij die film Vooral toen 'ie oud was met een mottige staart )
Ja, Hachi dus! Yay.
Oud 04-12-2012, 07:43
Verwijderd
Goedemorgen het is voor mijn doen nu zo vroeg. Ik geloof dat ik in geen 3 weken zo vroeg al wakker en op ben geweest . Maar de kat is bij de dierenarts
Oud 04-12-2012, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen het is voor mijn doen nu zo vroeg. Ik geloof dat ik in geen 3 weken zo vroeg al wakker en op ben geweest . Maar de kat is bij de dierenarts
Vanmorgen begon de wekker om 04:50 te jengelen. Ik voel je pijn hoor, dat 'vroege' opstaan..
Oud 04-12-2012, 08:02
Verwijderd
Oh please.

Ik twijfel nu heel erg tussen gewoon weer terug in bed kruipen om te slapen of wakker blijven.
Oud 04-12-2012, 08:52
Verwijderd
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen ?
Oud 04-12-2012, 09:31
Verwijderd
Sollicitatie en dan naar Beth Hart!
Oud 04-12-2012, 09:36
Verwijderd
Hoe laat heb je je sollicitatie ?
Oud 04-12-2012, 09:38
Verwijderd
2 uur! Dus ik zal maar eens uit bed komen en gaan ontbijten en boodschappen gaan doen en mezelf voorbereiden enzo. Ik weet niet zo goed of ik hakken aan zal doen of niet, ik ben bang dat dat wat overdreven is terwijl ik dat bij een gewone sollicitatie wel zou doen....
Oud 04-12-2012, 09:39
Verwijderd
Oh ja. Het grote, wat trek ik aan bij mijn sollicitatie . Maar je hebt nog even de tijd
Oud 04-12-2012, 09:41
Verwijderd
Ik weet het wel al, ben alleen nog in dubio iver mijn schoenen. Maar komt goed! Heeft de kat de operatie overleefd?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten