Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat is supergenant ja. Boodschappen laten liggen is al genant, maar denken: HM maar ik moet echt dat brood, laat de rest maar zitten maar wel brood pls en dat (na het al niet kunnen afrekenen van als je boodschappen) niet kunnen afrekenen is echt HEEL ERG ONMENSELIJK NAAR. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik moest vorige week mijn vriend helpen die een uur voordat hij aanwezig moest zijn nog geen surprise had ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
We kregen net een bos bloemen, van de bloemist zat er een kaartje bij met informatie over de bloemen en dit:
Momenteel is het winter en kan het vriezen. De bloemen vinden dit niet fijn en kunnen er een aardig tik van meekrijgen. Het gevolg is dat de houdbaarheidsduur omlaag gaat en u dus minder lang van de bloemen kunt genieten. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen. De bloemen worden extra ingepakt en onze bezorgauto's worden voorwerwarmd met een kacheltje. Dit alles om te voorkomen dat de kou grip krijgt op ons product. Desalniettemin kan het voorkomen dat ergens in het proces de kou toch de kans heeft gehad de bloemen een tik te geven. Mocht u dit merken doordat de bloemen beduidend korter mooi zijn dan verzoek ik u vriendelijk contact mte ons op te nemen. Wij geloven in goede service en hebben graag tevreden klanten. Wij zullen dit altijd naar uw wens oplossen. Serieus, hoe gaaf en goede service is dat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb kaart nummer 3 af ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|