Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2012, 15:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik gok dat je je geld hebt opgemaakt.
Oud 11-12-2012, 15:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik gok pinpasfraude!
Oud 11-12-2012, 15:25
Verwijderd
Ik gok dat 't allemaal naar Griekenland is gegaan De uitvreters.
Oud 11-12-2012, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmja, ik zie het al. Museumkaart + vermoeidheidcentrum is samen al 130 euro. Daar leef ik een week of 3 van. En dan Sinterklaascadeautjes ook weer een euro of 40. KUT.
Oud 11-12-2012, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde net twee bollen geweldig mooie wol kopen om een sjaal van te breien, maar toen kreeg ik dus de melding 'saldo tekort', bleh.

Verder: sneeeeeeeuw
Oud 11-12-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Wat erg toen ik een paar dagen bij mijn beste vriendin was, kwam er ook een vent voor weetikveel, de afvoer ofzo. Ik fluisterde dat ze hem wat te drinken moest aanbieden, maar dat durfde ze niet Moest ik, in haar huis, hem iets te drinken aanbieden.
Ah Theodoor durft het wel, maar denkt er niet aan. En zegt dan achteraf dingen als "maar ik denk dat ze geen koffie hoefden, want ze vroegen er ook niet om"
Oud 11-12-2012, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net twee bollen geweldig mooie wol kopen om een sjaal van te breien, maar toen kreeg ik dus de melding 'saldo tekort', bleh.

Verder: sneeeeeeeuw
Sucks. Ook geen contanten op zak waardoor je met het schaamrood op den kaken de aftocht moest blazen zonder bolletjes geweldig mooie wol?

Citaat:
Ah Theodoor durft het wel, maar denkt er niet aan. En zegt dan achteraf dingen als "maar ik denk dat ze geen koffie hoefden, want ze vroegen er ook niet om"
Ik geef die lui altijd koffie/thee/kauwla. In het kader van 'baat het niet, dan schaadt het niet' (huhu) en omdat ik het zelf ook wel chill zou vinden wanneer men mij iets aanbiedt in een soortgelijke situatie.
Oud 11-12-2012, 16:12
Verwijderd
Oei ga je het wel redden deze maand dan CR?
Oud 11-12-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
En zegt dan achteraf dingen als "maar ik denk dat ze geen koffie hoefden, want ze vroegen er ook niet om"
Oud 11-12-2012, 16:22
Verwijderd
MOOOEEE!

kleine letter.
Oud 11-12-2012, 16:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sucks. Ook geen contanten op zak waardoor je met het schaamrood op den kaken de aftocht moest blazen zonder bolletjes geweldig mooie wol?
Nope, geen contanten Dus dat was inderdaad licht gênant. Wolwinkeldame probeerde me nog op m'n gemak te stellen dat zij het door Sinterklaas laatst ook overkwam, maar het mocht niet baten

Citaat:
Oei ga je het wel redden deze maand dan CR?
Ik heb net geld van m'n spaarrekening overgemaakt, hoewel ik dat liever niet doe. Maar goed, voordat er weer geld binnenkomt zijn we 10 dagen verder Ik ben nu spontaan maar een budgetschema aan het maken in excel, hoewel het nu eigenlijk vooral mis ging door onvoorziene uitgaven, maar toch. Ik vind dit soort dingen toch wel zó naar en ik vind dat ik er zelf best wat aan had kunnen doen.
Oud 11-12-2012, 16:48
Verwijderd
:geldcrisisboks:
Oud 11-12-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nope, geen contanten Dus dat was inderdaad licht gênant. Wolwinkeldame probeerde me nog op m'n gemak te stellen dat zij het door Sinterklaas laatst ook overkwam, maar het mocht niet baten
Awh. Ik heb 't wel eens in de supermarkt gezien bij 'n vrouw die voor honderdvijftig euro aan boodschappen moest afrekenen, waar COMPUTER SAYS NOOOO de nagel aan haar doodskist was
Oud 11-12-2012, 16:49
Verwijderd
Of van die klojo's die het een derde keer gaan proberen met de pincode
Oud 11-12-2012, 16:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:geldcrisisboks:
Hoeraa, gedeelde smart is halve smart

Citaat:
Awh. Ik heb 't wel eens in de supermarkt gezien bij 'n vrouw die voor honderdvijftig euro aan boodschappen moest afrekenen, waar COMPUTER SAYS NOOOO de nagel aan haar doodskist was
Oh neee, ik kan me helemaal voorstellen dat je daar staat met hordes boodschappen en een dikke rij achter je en dat je geld dan op is drama
Oud 11-12-2012, 16:54
Verwijderd
Heeft iemand hier wel 'ns met een cheque betaald? Ik heb dat dus nog nooit gedaan. Dat moest er maar 'ns van komen; een beeldige kleurplaat en roze sleutelhanger betalen met 'n cheque
Oud 11-12-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heeft iemand hier wel 'ns met een cheque betaald? Ik heb dat dus nog nooit gedaan. Dat moest er maar 'ns van komen; een beeldige kleurplaat en roze sleutelhanger betalen met 'n cheque
Ik heb vroegah wel met cheques betaald toen ik net een eigen rekening had en blijkbaar geen pinpas ofzo
Oud 11-12-2012, 16:56
Verwijderd
Ik heb nog wel overschrijvingskaarten ergens, dat zijn cheques toch? Die had ik om geld over te maken naar mensen die mij dingen hadden voorgeschoten of om rekeningen te betalen waar geen acceptgiro bij zat. Ik heb ze nooit in een winkel gebruikt.
Oud 11-12-2012, 16:56
Verwijderd
Maar verder had ik gewoon een pinpas vanaf mijn 12e.
Oud 11-12-2012, 16:59
Verwijderd
Als mijn oma geld wil overmaken naar iemand, dan gaat ze naar de bank met haar paspoort
Oud 11-12-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Hoeraa, gedeelde smart is halve smart

Oh neee, ik kan me helemaal voorstellen dat je daar staat met hordes boodschappen en een dikke rij achter je en dat je geld dan op is drama

Dat is supergenant ja. Boodschappen laten liggen is al genant, maar denken: HM maar ik moet echt dat brood, laat de rest maar zitten maar wel brood pls en dat (na het al niet kunnen afrekenen van als je boodschappen) niet kunnen afrekenen is echt HEEL ERG ONMENSELIJK NAAR. /trauma'svan7jaarterug.
Oud 11-12-2012, 17:01
Verwijderd
Oh ja ik moet nog sinterklaasgedichten schrijven
Oud 11-12-2012, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap er nog steeds niks van, zelfs nu alles in een schema staat
Oud 11-12-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vroegah wel met cheques betaald toen ik net een eigen rekening had en blijkbaar geen pinpas ofzo
Hah, echt? Wat raar want ik ben veul ouder dan jij maar ik heb ze nooit zelf gebruikt terwijl mijn ouders wel eens zo'n heel fancy chequeboekje hadden. Bij de kassa's toentertijd lag ook vaak een pen (met touwtje) voor de mensen die een cheque wilde uitschrijven. Best tof.

Citaat:
Ik heb nog wel overschrijvingskaarten ergens, dat zijn cheques toch? Die had ik om geld over te maken naar mensen die mij dingen hadden voorgeschoten of om rekeningen te betalen waar geen acceptgiro bij zat. Ik heb ze nooit in een winkel gebruikt.
Geen idee; ik heb ze zelf nooit gehad, voor mij is het slechts een jeugdherinnering
Oud 11-12-2012, 17:09
Verwijderd
ik moet nog sinterklaas surprise maken voor zaterdag.
Oud 11-12-2012, 17:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hah, echt? Wat raar want ik ben veul ouder dan jij maar ik heb ze nooit zelf gebruikt terwijl mijn ouders wel eens zo'n heel fancy chequeboekje hadden. Bij de kassa's toentertijd lag ook vaak een pen (met touwtje) voor de mensen die een cheque wilde uitschrijven. Best tof.
Ja, ik weet het ook niet meer goed. Maar volgens mij heb ik wel met een cheque betaald in winkels. En ook wat Sarah zegt, om vriendinnen geleend geld terug te betalen.
Oud 11-12-2012, 17:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Uuuh, net 2 vreemde mannen over de vloer. Gascontroleurs dus, maar ik schrok me best wel een spreekwoordelijk hoedje toen ik de deur open deed. De oppermonteur had een ongeluk gehad ofzo en zijn gezicht zag er uit als een kruising tussen dat van Quasi Modo en Michael Myers.
Heel lullig en ik probeerde er ook verder niet naar te kijken, maar toch vond ik 't een beetje creepy. Ook omdat ik er sowieso al niet van hou als er mensen in m'n huis zijn.
Zeker weten geen inbrekers die met valse voorwendselen binnen probeerden te komen?
Oud 11-12-2012, 17:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan dat tegenwoordig nog?
Oud 11-12-2012, 17:26
Martiño
Martiño is offline
Ik doe ook niet meer aan acceptgiro's, ik kan met mn telefoon heel handig de code inscannen en dan doet de app van de ABN het voor de rest zelf
Oud 11-12-2012, 17:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik moet nog sinterklaas surprise maken voor zaterdag.
Je hebt nog tijd, komt goed.

Ik moest vorige week mijn vriend helpen die een uur voordat hij aanwezig moest zijn nog geen surprise had gelukkig had ik nog een schoendoos en wat baksteen+dakpanpapier liggen.
Oud 11-12-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Kan dat tegenwoordig nog?
Geen idee! Maar ik wil het. Voor de vorm. Uiteraard schrijf ik hem dan uit met mijn eigen vulpen ter plaatse.
Oud 11-12-2012, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Geen idee! Maar ik wil het. Voor de vorm. Uiteraard schrijf ik hem dan uit met mijn eigen vulpen ter plaatse.
<3
Oud 11-12-2012, 17:33
Verwijderd
Ja dat kan nog. Er was een tijdje geleden nog een reclame met dat iedereen op zijn eigen manier geld kan overmaken. Via internetbankieren, via je telefoon, of gewoon nog met een cheque.
Oud 11-12-2012, 17:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tja, het is natuurlijk een hopeloos verouderd en inefficiënt systeem. Ik kan me herinneren dat mijn moeder er vroeger (toen ik zes was) een paar meenam toen we op vakantie naar Frankrijk gingen, maar ik had ook als klein kind al een pinpasje. In de VS komen cheques nog veel voor, maarja... de VS.
Oud 11-12-2012, 17:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja dat kan nog. Er was een tijdje geleden nog een reclame met dat iedereen op zijn eigen manier geld kan overmaken. Via internetbankieren, via je telefoon, of gewoon nog met een cheque.
Moet je voor de cheque dan niet extra betalen?
Oud 11-12-2012, 17:36
Verwijderd
Omg ik wil ook cheques.
Oud 11-12-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Moet je voor de cheque dan niet extra betalen?
Dat weet ik niet! Zou ook best per bank kunnen verschillen. Maar al is de kwestie nog zo fel, google achterhaalt de waarheid wel.
Oud 11-12-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:

Geen idee; ik heb ze zelf nooit gehad, voor mij is het slechts een jeugdherinnering
Maar hoe betaalde je dan rekeningen waar geen acceptgiro bij zat, voordat je internetbankieren had?
Oud 11-12-2012, 17:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zeker weten geen inbrekers die met valse voorwendselen binnen probeerden te komen?
Nou ja, we moesten zelf een afspraak maken om de gasleiding te laten checken en de heren hadden allebei een outfit aan met 'gas-bladieblah-bedrijf' erop, dus het was vrij legit.
Oud 11-12-2012, 17:41
Verwijderd
GIEV ME CHEQUES en een vulpen Het lijkt me zo leuk. Ik ga ze morgen aanvragen.
Oud 11-12-2012, 17:43
Verwijderd
Is een beetje kassa'tje spelen - extended version.
Oud 11-12-2012, 17:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is een beetje kassa'tje spelen - extended version.
Dat deed ik vroeger altijd met mijn acceptgiroboekje!
Oud 11-12-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe betaalde je dan rekeningen waar geen acceptgiro bij zat, voordat je internetbankieren had?
Ik moet je het antwoord schuldig blijven; ik kan me niets anders dan acceptgiro's en internetbankieren herinneren
Oud 11-12-2012, 18:03
Verwijderd
We kregen net een bos bloemen, van de bloemist zat er een kaartje bij met informatie over de bloemen en dit:

Momenteel is het winter en kan het vriezen. De bloemen vinden dit niet fijn en kunnen er een aardig tik van meekrijgen. Het gevolg is dat de houdbaarheidsduur omlaag gaat en u dus minder lang van de bloemen kunt genieten. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen. De bloemen worden extra ingepakt en onze bezorgauto's worden voorwerwarmd met een kacheltje. Dit alles om te voorkomen dat de kou grip krijgt op ons product.

Desalniettemin kan het voorkomen dat ergens in het proces de kou toch de kans heeft gehad de bloemen een tik te geven. Mocht u dit merken doordat de bloemen beduidend korter mooi zijn dan verzoek ik u vriendelijk contact mte ons op te nemen. Wij geloven in goede service en hebben graag tevreden klanten. Wij zullen dit altijd naar uw wens oplossen.

Serieus, hoe gaaf en goede service is dat
Oud 11-12-2012, 18:04
Verwijderd
Oh en er zit ook een scherp mesje bij de bloemvoeding (noem je dat zo?) omdat dat beter is voor de bloemen. Wat gaaf. Ik wil ze als bloemist.
Oud 11-12-2012, 18:12
Verwijderd
Iemand daagt me uit met songpop maar songpop doet het niet bij mij.
Oud 11-12-2012, 18:13
Verwijderd
what not to wear kijken
Oud 11-12-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
We kregen net een bos bloemen, van de bloemist zat er een kaartje bij met informatie over de bloemen en dit:

Momenteel is het winter en kan het vriezen. De bloemen vinden dit niet fijn en kunnen er een aardig tik van meekrijgen. Het gevolg is dat de houdbaarheidsduur omlaag gaat en u dus minder lang van de bloemen kunt genieten. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen. De bloemen worden extra ingepakt en onze bezorgauto's worden voorwerwarmd met een kacheltje. Dit alles om te voorkomen dat de kou grip krijgt op ons product.

Desalniettemin kan het voorkomen dat ergens in het proces de kou toch de kans heeft gehad de bloemen een tik te geven. Mocht u dit merken doordat de bloemen beduidend korter mooi zijn dan verzoek ik u vriendelijk contact mte ons op te nemen. Wij geloven in goede service en hebben graag tevreden klanten. Wij zullen dit altijd naar uw wens oplossen.

Serieus, hoe gaaf en goede service is dat
Nice.

Ik heb kaart nummer 3 af dus ik ga nu aan nummer 4 beginnen.
Oud 11-12-2012, 18:19
Verwijderd
Ai het is het 7 uur geweest, nu ben ik te laat voor koor.
Oud 11-12-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Je hebt nog tijd, komt goed.

Ik moest vorige week mijn vriend helpen die een uur voordat hij aanwezig moest zijn nog geen surprise had gelukkig had ik nog een schoendoos en wat baksteen+dakpanpapier liggen.
Ik ga vrijdag of morgen het cadeau kopen en mooi inpakken. We gaan een dobbelspel doewn, dus niet veel werk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten