| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik pm je wel even en dan moet je maar terugpm'en wanneer je daar tijd voor hebt!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen op de universiteit zijn er ook blij, ik heb hem nu uitgeleend aan iemand die in het tweede jaar van filosofie zit die er iets over moest schrijven.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Het gaat om het vak Iconografie, dus het moet voornamelijk een bijbel zijn die niet echt bewerkt is ofzo
(HAHA, onmogelijk ). Het gaat er namelijk om dat ik (onder andere) 2 schilderijen kan vergelijken met elkaar en dan kan zeggen welke het beste de bijbel afbeeld. Maar dan moet je wel iets hebben zonder dat er in deze tijd nog veel mee is gerommeld . Dus het moet vooral niet versimpeld weergegeven worden, het gaat namelijk heel veel om details enzo. Maar ja zoek maar eens op bol.com naar 'Bijbel' ofzo ![]() |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je op zoek naar een brontekst of juist niet? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moet gewoon de bijbel hebben, OT NT bij elkaar, en het moet niet in deze tijd nog extreem bewerkt zijn, het moet niet een kinder/jongerenbijbel oid zijn want het gaat om de details in de verzen zodat ik schilderijen kan vergelijken of kan vertellen dat het schilderij helemaal nergens op slaat.Citaat:
.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar het wordt denk ik toch NBC. Die Hard bewaar ik voor het laatst, als mondwater.
|
|
|
Verwijderd
|
Vorig jaar ging het om een compleet ander vak
. Als in, van een compleet andere studie :'). Ik hoef geen verdere informatie, want het gaat alleen maar om de details die de bijbel zelf geeft. Sterker nog, ik moet helemaal geen andere informatie, het is juist belangrijk dat je gewoon leest wat er staat en dan kijkt en vergelijkt. Niet dat je de achtergrond erbij weet, dan worden dingen moeilijker. Volgens mijn docent dan in ieder geval.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik Omhels je met Duizend Armen - Ronald Giphart Phileine zegt Sorry - Ronald Giphart Het Amulet - Simone van der Vlugt Het Verrotte leven van Floortje Bloem - Yvonne Keuls |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Lijkt me ook op zich niet raar dat een studiebijbel duurder is, want daar heeft iemand dan nog weer moeite voor gedaan. Meer informatie en shit. Maar ik moet die informatie en shit helemaal niet, want ik heb het niet echt nodig. Ik heb alleen de bijbel nodig
dus dan lijkt het me goedkoper om die te nemen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarten t Hart - een vlucht regenwulpen Anne Hermans - de coassistent (weet niet of die mag) Arthur Japin - de zwarte met het witte hart |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je dat in Groningen helemaal niet nodig dan? Heel erg veel kunst van voor die tijd is toch bijbels? Eigenlijk alles
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|