Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2012, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Angelina Jolie stuurde me een mail, over dat Oprah 49 lbs zou zijn afgevallen. Toch fijn om zo'n goed contact met de sterren te onderhouden, ik word altijd op de hoogte gehouden van hun afvalgedrag
ik wist niet dat je zo close met ze was!
Advertentie
Oud 19-12-2012, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, zeg even of mijn a/p optie de goede was! Ik houd namelijk erg van weten of ik gelijk had of niet! (vooral als ik gelijk had)
Ik weet het niet!
Oud 19-12-2012, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik wist niet dat je zo close met ze was!
Ach, ik loop er niet mee te koop.
Oud 19-12-2012, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb eigenlijk geen zin om weer nieuwe kerstzegels te kopen, dus ik denk dat ik maar gewone zegels gebruik. Wel veel minder feestelijk natuurlijk
Oud 19-12-2012, 12:05
Verwijderd
Een schande is het CR!
Oud 19-12-2012, 12:06
Verwijderd
De buurmeisjes waren net aan de deur, en het zijn van die hendige meisjes. Zo... pluizig. Met pluishaar en brilletjes en maillotjes en tekeningen en slakken in potjes.
Oud 19-12-2012, 12:06
Verwijderd
Hihi, wat zijn jullie allemaal van het slaan . Dat deden mijn zus en ik nooit.

Er is wel een filmpje van mij als baby (en ik was een überschattige baby die vooral niet huilde als de camera tevoorschijn kwam ) en toen vond mijn zus het stom dat ik niet huilde voor de camera en ging ze me (ja, voor de camera ja) knijpen
Oud 19-12-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
De buurmeisjes waren net aan de deur, en het zijn van die hendige meisjes. Zo... pluizig. Met pluishaar en brilletjes en maillotjes en tekeningen en slakken in potjes.
Slakken in potjes?
Oud 19-12-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Slakken in potjes?
Ja en sprinkhanen en pissebedden enzo!
Oud 19-12-2012, 12:08
Verwijderd
Ik deed ook altijd slakken in potjes. Met blaadjes, en huishoudfolie eroverheen met gaten erin...
Oud 19-12-2012, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een schande is het CR!
Ik weet het
Oud 19-12-2012, 12:09
Verwijderd
Ik had een grote appelmoespot met zand en blaadjes enzo en wormen. Ooit heb ik op een dag wel 50 wormen gevangen en in de tuin losgelaten omdat mijn moeder zei dat wormen goed waren voor de plantjes.
Oud 19-12-2012, 12:10
Verwijderd
Wij hadden een keer een regenwurm met wat mieren in een potje gedaan, en toen hadden de volgende morgen die mieren de regenworm in kleine stukjes gebeten.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hendig?
Verwijderd
Het allerergste verhaal is met kikkers in een opblaasbadje, maar dat heb ik volgens mij al best wel vaak verteld.
Verwijderd
De beste home video van ons gezin is mijn broertje, gekleed als bruidjonkertje, kunsteenden onthoofdend met een stok in het vijvertje op de bruiloft van m'n nicht omdat ie al de hele dag kwaad was dat ie een bloes (WIL NIET BLOES AAN ) moest. <3
Verwijderd
Citaat:
ooit smeet ik een gepropt servetje naar Theodoors hoofd en toen ontpropte het en dwarrelde het naar beneden
Verwijderd
Ik ving ook altijd lieveheersbeestjes om los te laten in de tuin ik maakte graag misbruik van de goedheid van beestjes om mijn moeder in de tuin te helpen.
Oud 19-12-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Hendig?
Ja, gewoon, hendige kindjes. Ik weet niet.
Oud 19-12-2012, 12:13
Verwijderd
Toen ik met mijn zusje een keer im de tuin aan het spelen was, gingen we diep graven (jaja, om aan de andere kant van de wereld uit te komen ) en toen zagen we fel oranje en groene mieren. Het zit nog precies zo in mijn herinnering en ik weet ook nog precies waar het was, maar er bestaan toch helemaal geen oranje en groene mieren? Dat is echt nog steeds een groot raadsel voor me..

Laatst gewijzigd op 19-12-2012 om 12:21.
Verwijderd
Citaat:
De beste home video van ons gezin is mijn broertje, gekleed als bruidjonkertje, kunsteenden onthoofdend met een stok in het vijvertje op de bruiloft van m'n nicht omdat ie al de hele dag kwaad was dat ie een bloes (WIL NIET BLOES AAN ) moest. <3
Verwijderd
Citaat:
Toen ik met mijn zusje een keer im de tuin aan het spelen was, gingen we diep graven (jaja, om aan de andere kant van de wereld uit te komen :herp) en toen zagen we fel oranje en groene mieren. Het zit nog precies zo in mijn herinnering en ik weet ook nog precies waar het was, maar er bestaan toch helemaal geen oranje en groene mieren? Dat is echt nog steeds een groot raadsel voor me..
Mutanten!

Waar ik in Rusland woonde, waren blauwe kikkers. Felblauw. Dat was ook raar.
Oud 19-12-2012, 12:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hield wel veel van beestjes, maar ik was een WNF RANGER dus ik vond het zielig om dieren in potjes te doen. Wel heb ik één keer uit pure fascinatie met m'n broertje zout op een naaktslak gestrooid Ik vond het vreselijk naar, maar kon niet wegkijken. En toen kwam m'n moeder erachter en werd ze héél erg boos op ons

Verder was ik meer een huttenbouwer en parfummaker.
Oud 19-12-2012, 12:16
Verwijderd
Oh zout op een naaktslak heb ik ook ooit gedaan maar mijn moeder was niet boos, ze was meer zo van 'doe toch niet zo vies'
Oud 19-12-2012, 12:16
Verwijderd
Oh ja ik was ook WNF ranger, geld ophalen voor schildpadden en neushoorns enzo
Oud 19-12-2012, 12:17
Verwijderd
ik heb nimmer wormen of andere vieze beesten aangeraakt, laat staan ermee gespeeld. /stadskind
Oud 19-12-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik hield wel veel van beestjes, maar ik was een WNF RANGER dus ik vond het zielig om dieren in potjes te doen. Wel heb ik één keer uit pure fascinatie met m'n broertje zout op een naaktslak gestrooid Ik vond het vreselijk naar, maar kon niet wegkijken. En toen kwam m'n moeder erachter en werd ze héél erg boos op ons

Verder was ik meer een huttenbouwer en parfummaker.
Parfummaker?

Wij bouwden vaak campings (compleet met 'strand', 'massagebank' en prijslijsten En we maakten dingen van strijkkralen en dan maakten we een winkel op onze kamer en dan gingen we beredeneren welke prijscategorien moesten hebben en dan gingen we ze verkopen.
Oud 19-12-2012, 12:20
Verwijderd
ohja wij maakten ook parfum, rozenblaadjes verzamelen en met water in een potje doen en dat laten trekken. Of nouja, we probeerden op die manier parfum te maken, in de praktijk maakten we vooral schimmel.
Oud 19-12-2012, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ja ik was ook WNF ranger, geld ophalen voor schildpadden en neushoorns enzo
:boks: Ik had wel altijd het probleem dat ik eerst héél enthousiast ermee bezig ging, heel veel geld op ging halen, maar vervolgens die adreslijsten en handtekeningen compleet vergat en dat geld dus nooit werd afgeschreven

Citaat:
Parfummaker?
Bloemetjes plukken (soms uit de tuinen van buren ) en die in water mieteren
Oud 19-12-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:
ohja wij maakten ook parfum, rozenblaadjes verzamelen en met water in een potje doen en dat laten trekken. Of nouja, we probeerden op die manier parfum te maken, in de praktijk maakten we vooral schimmel.
Echt? Dat klinkt echt best tof
Oud 19-12-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
wij ook ja
Oud 19-12-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
:boks: Ik had wel altijd het probleem dat ik eerst héél enthousiast ermee bezig ging, heel veel geld op ging halen, maar vervolgens die adreslijsten en handtekeningen compleet vergat en dat geld dus nooit werd afgeschreven

Bloemetjes plukken (soms uit de tuinen van buren ) en die in water mieteren
ik vermoed dat dat het grote probleem van de WNF ranger club was, want dat deed ik ook Superenthousiast aan m'n buren vertellen waarom het zo zielig was dat die neushoorns dood werden gemaakt en dat er echt VEEL geld nodig was en ook echt belachelijk veel ophalen, maar nooit op de post doen
Oud 19-12-2012, 12:24
Verwijderd
Hutten bouwen
Oud 19-12-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Hutten bouwen
In de brugklas overleed er bij ons een jongetje die hutten aan het bouwen was en een instortende hut op z'n hoofd/nek kreeg
Oud 19-12-2012, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik vermoed dat dat het grote probleem van de WNF ranger club was, want dat deed ik ook Superenthousiast aan m'n buren vertellen waarom het zo zielig was dat die neushoorns dood werden gemaakt en dat er echt VEEL geld nodig was en ook echt belachelijk veel ophalen, maar nooit op de post doen
Ik geloof het direct ja

Citaat:
In de brugklas overleed er bij ons een jongetje die hutten aan het bouwen was en een instortende hut op z'n hoofd/nek kreeg
Ew wat naar.
Oud 19-12-2012, 12:28
Verwijderd
Oh ja, ik ging overuren terugpakken zodat ik aan m'n onderzoek kon schrijven Nu zit ik alleen maar te forumen en moet over anderhalf uur al naar m'n werk
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik smijt wel eenS met dingben als ik heel kwaad ben, maar dan pak ik wel altijd iets dat niet (heel erg) kapot kan!
Ik had even een flits in mijn hoofd van klaverhap die in een boze bui de mozbaby in een hoek gooit
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof het direct ja

Ew wat naar.
Ja En toen werd tupac op het schoolfeest gedraaid vlak na z'n begrafenis, en dat nummer was ook op z'n begrafenis gedraaid en toen moest echt iedereen huilen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ooit smeet ik een gepropt servetje naar Theodoors hoofd en toen ontpropte het en dwarrelde het naar beneden
Oud 19-12-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had even een flits in mijn hoofd van klaverhap die in een boze bui de mozbaby in een hoek gooit
Oud 19-12-2012, 12:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja En toen werd tupac op het schoolfeest gedraaid vlak na z'n begrafenis, en dat nummer was ook op z'n begrafenis gedraaid en toen moest echt iedereen huilen.
He bah En dan blijf je natuurlijk eeuwig dat gevoel houden bij dat liedje. Ik heb dat bij een nummer van Coldplay (gedraaid op de begrafenis van een lieve buurvrouw) en bij Winter van Tori Amos (gedraaid voor een overleden moeder van een mededansmeisje, terwijl zij en twee vriendinnen erop dansten, íedereen janken natuurlijk )
Oud 19-12-2012, 12:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben het adres van m'n opa en oma ineens vergeten
Oud 19-12-2012, 12:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh zout op een naaktslak heb ik ook ooit gedaan maar mijn moeder was niet boos, ze was meer zo van 'doe toch niet zo vies'
Toen ik een klein martienjootje was was ik eens met mijn moeder aan het wandelen. Toen liet ze me een lieveheersbeestje zien, zo van "oh kijk Martin: een lieveheersbeestje!". En toen drukte ik het lieveheersbeestje dood.
Oud 19-12-2012, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm het lumineuze idee om het huisnummer te vinden mbv street view werkt helaas niet.
Oud 19-12-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Toen ik een klein martienjootje was was ik eens met mijn moeder aan het wandelen. Toen liet ze me een lieveheersbeestje zien, zo van "oh kijk Martin: een lieveheersbeestje!". En toen drukte ik het lieveheersbeestje dood.
Oud 19-12-2012, 12:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Doet me denken aan een vakantie met goede vrienden. Jongste meisje - een echte Benjamin, veel jonger dan de andere kinderen, dus eeuwig schattig gevonden - zit met haar moeder vogeltjes te kijken en zegt "wat een mooie vogeltjes he? ... Zullen we ze doodtrappen?" Ik vermoed nog steeds grote invloed van haar broer en mijn broertje, die allerlei rotzooi uithaalden. Zo vonden ze het leuk om hun twee kittens op het schuifje van de cd-speler te zetten, en dan op close te drukken
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze hebben uiteraard wel toegegeven dat het heel onredelijk was dat ze gingen lachen, maar dat het gewoon heel grappig was, maar ik vind het nog steeds een flink staaltje opvoeding-fail van ze

Mijn moeder heeft niet zo heel lang geleden toegegeven dat ze onredelijk was toen ik geen Megazord mocht omdat ze de Power Rangers te gewelddadig vond.

En dat ze vond dat ze te streng was toen ik mijn eerste vriend leerde kennen met bezoeken en blijven slapen enzo, dat vond ik wel lief, want ze geeft zelden haar ongelijk toe en al helemaal niet in dit soort gevallen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm het lumineuze idee om het huisnummer te vinden mbv street view werkt helaas niet.
Is het niet gewoon A/B?
Oud 19-12-2012, 12:37
Martiño
Martiño is offline
Speciaal voor Sarah trouwens, dat lieveheersbeestjeverhaal
Oud 19-12-2012, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is het niet gewoon A/B?
Waar staat dat voor?

Regels voor berichten