Advertentie | |
|
![]() |
|
GVD ik heb nog twee vrijkaartjes voor de bioscoop, "geldig t/m 31 december 2012", dus ik wilde daar komende week maar eens gebruik van maken, staat er in de kleine lettertjes "niet geldig in de kerstvakantie". Ja zeg
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
En verder ben ik er zonet achter gekomen dat mijn dagdiensten gaan beginnen om half 8 in plaats van 8 uur, wat ik in mijn optimisme dacht ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, Rusland is politiek gezien sowieso een beetje een treurige bende. Zowel op bestuurs- als op volksniveau. Hopelijk draaien ze door de komst van 't internet met een jaar of vijftig-zestig een beetje bij, je komt dan toch veel makkelijker in aanraking met verschillende standpunten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ja Para en Etmakas, wat betekent het?
En verder ging ik mijn zorgverzekering nog verder uitzoeken en nu kom ik bij "ProLife", wat ik op zich al een dubieuze naam vond, maar ik begrijp het: Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan met spelfouten. En het Wikipedia-artikel dat ik aanhaalde gaat over een Russisch internettaaltje met expres foutief gespelde woorden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
|
De AH is hier maandag gewoon al om 7 uur open
![]() ![]() ![]() Toen ik daar werkte waren we twee dagen dicht met Hemelvaart of Pinksteren of weet ik wat, omdat zondag + feestdag te duur was voor zo'n klein winkeltje. Stonden mensen serieus (met paniek in de ogen) op het raam te tikken om kwart voor 8 de dag dat we weer open gingen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh, overigens zijn er verbazingwekkend veel ziekenhuizen die van oorsprong katholiek of christelijk zijn, vind ik. Misschien dat er vroeger nonnen werkten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, het verandert nu al. ![]() |
![]() |
|
Ja de VU heeft een christelijke grondslag, is opgericht door Abraham Kuiper himself. Maar de universiteit heeft volgens mij het christelijke jasje uitgedaan, het ziekenhuis niet. Maar ik heb het verder in de praktijk nooit gemerkt daar. Kan me zo voorstellen dat huisartsen dan wel naar een ander ziekenhuis verwijzen voor abortus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, aan de andere kant is natuurlijk in de abortuswet opgenomen dat geen enkele arts tot abortus gedwongen worden, dus héél gek is het niet.
Een dokter moet tot de conclusie komen dat de vrouw in een situatie zit die abortus onontkoombaar maakt he, anders mag hij het ook niet. Een vroom Christen vindt natuurlijk dat een vrouw altijd alternatieve opties heeft en de situatie is dan dus niet onontkoombaar volgens hem, dus dan mag hij het niet eens, technisch gezien. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tot 1979 werden er wel abortussen uitgevoerd in het VU, maar toen kwamen er twee nieuwe gyneacologen en die kwamen daarachter (het waren er zo'n 25 per jaar, die 'écht' nodig waren) en die zijn toen een kort geding tegen die praktijk aangegaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|