Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2012, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jullie, hoezo jullie ik ben van Buffy en Angel, ik vond vampieren al tof voordat het ineens een hype werd!

Trouwens, de openingstijden van volgende week van de Albert Heijn in Wateringen (5 min rijden vanaf hier):
31-12-2012 06:00 - 18:00
01-01-2013 10:00 - 17:00

VAN ZES TOT ZES, doe normaal
Oud 27-12-2012, 17:52
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets van Twilight of True Blood of wat voor vampierending dan ook gezien.
Oud 27-12-2012, 17:52
Miekje*
Miekje* is offline
Ha, ik heb eindelijk dé oplossing gevonden voor mijn eyelinerprobleem: geleyeliner! Fizzle fluffy Elea naamzoek
Oud 27-12-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Vampieren zijn wel een beetje 1897 hoor. Waarom jullie vandaag de dag 'de vampier' nog zo interessant vinden is mij een raadsel.
Nou ja, White Wolf heeft er iets enorms van gemaakt. Vol met spannende, interessante dingen en verhalen. Een soort van Dungeons & Dragons, maar dan anders. Je zou Vampire: The Masquerade Bloodlines kunnen spelen; dat is precies de sfeer, de setting, de achtergronden, de clans etcetera wat ik zo sexy vind aan vampieren.

Citaat:
Jullie, hoezo jullie ik ben van Buffy en Angel, ik vond vampieren al tof voordat het ineens een hype werd!
Toe maar, Buffy en Angel
Oud 27-12-2012, 17:56
Verwijderd
Hbweuh.
Oud 27-12-2012, 17:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je moet niet 'van Buffy en Angel' zijn Alleen Bram Stoker's Dracula is nog acceptabel. Of als kind misschien de boeken van Paul van Loon. De rest is waardeloos!
Oud 27-12-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Je moet niet 'van Buffy en Angel' zijn Alleen Bram Stoker's Dracula is nog acceptabel. Of als kind misschien de boeken van Paul van Loon. De rest is waardeloos!
Quatsch. Verdiep je eens in White Wolf. En de Vampire Chronicles van Anne Rice, while you're at it.
Oud 27-12-2012, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hbweuh.
Graag ín het zakje!
Oud 27-12-2012, 18:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jezus Christus wat een grafochtend. Vaker over moeten geven tussen 08:00 en 10:00 dan de afgelopen vijftien jaar bij elkaar, kankerkutmigraine.
Aw Q gaat het alweer wat beter?

Citaat:
Nou, aparte kerstdagen gehad. Het ging ineens slechter met m'n opa, net toen we daar waren. Moeite met ademhalen, en in de war. Het was een heel gedoe, en erg schrikken, en eigenlijk waren we daarna niet meer heel erg in de stemming voor gezelligheid.
Vind het ook zo naar voor m'n moeder en m'n oma Hij kan nu bijna niks meer.
He bah zeg, sterkte Stefenootje!

Citaat:
Ik ben aan The Vampires Diaries begonnen, omdat Vowel (naamzoek) me dat ooit aanraadde en ik mezelf eindelijk over mijn 'het is vast net als Twilight' gevoel heb heen gezet, en het is best oke tot nu toe. Het is niet supergoed en het stinkt toch wel een beetje naar Twilight, maar oldskool vampieren die niet tegen zonlicht kunnen en what not en ik ben benieuwd wat er hierna gebeurt, dus dat is wel goed.
Ik kijk het ook Ik ben helemaal bij met seizoen 4. Soms is TVD behoorlijk stom, maar ik hou heel veel van Damon <33

Citaat:
True Blood is anders ook flink gay, al weet ik niet wat er met hun gebeurt als ze in de zon liggen. Godzijdank is het nooit zo ver gekomen dat ik dat heb gezien.
Die verbranden en ontploffen! Met veel bloed en stukjes!
Chick Rock
Chick Rock is offline
En Frayne naamzoek: dankjewel voor je mooie en lieve kaartje
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Quatsch. Verdiep je eens in White Wolf.
Die maakt wel goeie heavy metal ja.
Oud 27-12-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Wat vervelend Ste, sterkte!
Citaat:
Wat vervelend stefenootje. Sterkte!
Citaat:
He bah zeg, sterkte Stefenootje!
Dank jullie wel!
Oud 27-12-2012, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
HAH, ik had een zeikmail gestuurd naar de bioscoop omdat mijn vrijkaarten ineens niet geldig bleken in de kerstvakantie (maar in koeienletters GELDIG T/M 31 DECEMBER), en nou mag ik ze alsnog gebruiken
Oud 27-12-2012, 18:14
Verwijderd
Oei, jouw berichtje gemist Steffie. Kut, man. Sterkte.

@CR: Het gaat nu wel okay hoor. Beetje gammel, maar het ebt langzaam maar zeker weg. Nu nog een slaaptekort inhalen straks.
Oud 27-12-2012, 18:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah goed zo
Oud 27-12-2012, 18:19
Verwijderd
Dank je Q. Jij beterschap. *geeft fruitmand en kotszakje*
Oud 27-12-2012, 18:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Toe maar, Buffy en Angel
Nou zeg, als ík dat nou leuk vind jij dan, met je True Blood.
Citaat:
Die staat op mijn to watch list. Maar meer omdat ik benieuwd ben hoe Gary Oldman is als hij Sirius niet is.
Citaat:
Ik kijk het ook Ik ben helemaal bij met seizoen 4. Soms is TVD behoorlijk stom, maar ik hou heel veel van Damon <33

Die verbranden en ontploffen! Met veel bloed en stukjes!
Ik weet het nog niet

Oh kijk, dat is al een stuk realistischer. Maar toch, wat is er gebeurd met gewoon in de fik vliegen en verstoffen!
Oud 27-12-2012, 18:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet het nog niet
Ik was er eerst ook niet over uit, maar hoe langer ik het keek hoe meer ik in het verhaal zat en hoe leuker ik Damon vond Elena is maar vervelend (hoewel ze minder erg is dan Bella in Twilight, met haar eeuwige gezucht).
Oud 27-12-2012, 18:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was er eerst ook niet over uit, maar hoe langer ik het keek hoe meer ik in het verhaal zat en hoe leuker ik Damon vond Elena is maar vervelend (hoewel ze minder erg is dan Bella in Twilight, met haar eeuwige gezucht).
Ik doe altijd 5 afleveringen en ik weet niet wie Damon is, denk ik.
Oud 27-12-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Dank je Q. Jij beterschap. *geeft fruitmand en kotszakje*
Nou, dat kotszakje heb ik al lang niet meer nodig en probably was 't te weinig geweest toen ik het wél nodig had. De eerste keer haalde ik de toiletpot niet en 'pakte' ik de wasbak maar. Jammer van die stukken kool die ik naderhand uit het afvoertje kon vissen omdat de boel verstopt raakte en prakken niet werkte
Oud 27-12-2012, 18:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik doe altijd 5 afleveringen en ik weet niet wie Damon is, denk ik.
Oh, die komt dan zeker pas iets later. Dan moet je sowieso kijken tot wanneer Damon komt
Oud 27-12-2012, 18:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een vegetarische gado-gadosalade van de AH, ik ben zeer benieuwd.
Oud 27-12-2012, 19:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, die komt dan zeker pas iets later. Dan moet je sowieso kijken tot wanneer Damon komt
Het wordt toch niet zoals Twilight 'oh nee, jij bent een vampier en ik een mens en dat kan toch niet BLABLA' 'nee, dat kan niet maar ik hou zo van je BLABLA', want dan haak ik af. Bij voorbaat al. Een beetje issues hebben is prima, maar het moet niet de shit gaan overnemen.
Oud 27-12-2012, 19:00
Verwijderd
NGGGGGGG. lK HEB HET ERG ZWAAR MET MEZELF VANDAAG.
Oud 27-12-2012, 19:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het wordt toch niet zoals Twilight 'oh nee, jij bent een vampier en ik een mens en dat kan toch niet BLABLA' 'nee, dat kan niet maar ik hou zo van je BLABLA', want dan haak ik af. Bij voorbaat al. Een beetje issues hebben is prima, maar het moet niet de shit gaan overnemen.
Wel een beetje geloof ik, maar minder dan in Twilight.
Oud 27-12-2012, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n ouders hebben me vandaag geholpen met het ophangen van verduisterende gordijnen in m'n slaapkamer. Hopelijk slaap ik morgenochtend heerlijk door
Oud 27-12-2012, 19:08
Verwijderd
Ik vond de eerste twee seizoenen van True Blood zeer vermakelijk. Vampieren genaamd Bill + Southern States kan bijna niet missen. Daarna heb ik niet meer gekeken.

Tara <3

Oud 27-12-2012, 19:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wel een beetje geloof ik, maar minder dan in Twilight.
Hm nou ja, ik snap dat het best een issue is, als het maar niet hele seizoenen door gaat. Je bent een vampier, ik ga even in een hoekje zitten huilen, BAM, GET OVER IT. Zoiets
Oud 27-12-2012, 19:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo patatjes met een kipschnitzel eten, nomnom.
Oud 27-12-2012, 19:29
Verwijderd

*proest*
Oud 27-12-2012, 19:29
Verwijderd
Voor de mensen die straks misschien Maestro gaan kijken, mag de winnaar onder een spoiler als jullie erover gaan posten, want ik ga vanavond pas kijken!
Oud 27-12-2012, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 27-12-2012, 19:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voor de mensen die straks misschien Maestro gaan kijken, mag de winnaar onder een spoiler als jullie erover gaan posten, want ik ga vanavond pas kijken!
Ik ga ook vanavond pas kijken ja, maar ik vind ze allebei leuk, dus wat mij betreft mogen ze allebei winnen stiekem hoop ik toch Lynette Lenette hoe schrijf je haar naam.
Oud 27-12-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
NGGGGGGG. lK HEB HET ERG ZWAAR MET MEZELF VANDAAG.
*verlicht*
Oud 27-12-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ooh, ik hoop dat Tanja wint
Oud 27-12-2012, 19:49
Verwijderd
Het maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk. Ik ging altijd voor Lenette, maar Tanja is de laatste tijd wel erg goed.
Hoewel ik het Lenette wel iets meer gun, want die neemt het allemaal wel iets serieuzer lijkt het.
Oud 27-12-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Het maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk. Ik ging altijd voor Lenette, maar Tanja is de laatste tijd wel erg goed.
Hoewel ik het Lenette wel iets meer gun, want die neemt het allemaal wel iets serieuzer lijkt het.
Nah zij moet er volgens mij gewoon veel harder voor werken. Tanja oogt als een vis in het water, veel meer dingen onder controle op natuurlijke wijze of zo. Overzicht. Ik heb bij Tanja veel minder vaak het gevoel "Oei, als dit maar goed gaat" -- Lenette oogt veel onzekerder.

Maar goed, dat is slechts hoe het op mij overkomt.
Oud 27-12-2012, 20:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tanja is wel goed, maar ik vind haar een beetje 'nep' overkomen als ze dirigeert. Alsof ze een soort statigheid probeert uit te stralen die helemaal niet nodig is.

Maar goed, alles beter dan Kleine Viezerik, die kinderachtige neppartituur gebruikte, het dan alsnog verknalt en dan vervolgens het hele gebeuren niet serieus neemt :') Wat heb ik zitten facepalmen bij die gast. En het boerenpubliek maar lachen, want dat vindt alles heel grappig natuurlijk. En die Isabelle van de jury wil graag een negerlul in zich, dus die gaf nog een 9 voor die aanfluiting ook.
Oud 27-12-2012, 20:12
Verwijderd
Mwah, liever kijken en luisteren naar iemand die misschien wat overact maar wel de touwtjes in handen heeft dan naar iets luisteren en kijken waarbij ik steeds denk "Oh jeeee.."

Ja, die Isabelle bakt er niet veel van. Eerst Romeyn, toen dat niet langer houdbaar was for obvious reasons, dan maar KV. Tragisch. Het is zo'n leuke vrouw.
Oud 27-12-2012, 20:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, die Isabelle bakt er niet veel van. Eerst Romeyn, toen dat niet langer houdbaar was for obvious reasons, dan maar KV. Tragisch. Het is zo'n leuke vrouw.

Een verschrikkelijk mens juist
Oud 27-12-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Een verschrikkelijk mens juist
Vind je? Ik vind haar best aantrekkelijk, guitig koppie, fijne stem, mooi haar.
Oud 27-12-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
OMG Kutstem juist.

Haar uiterlijk vind ik verder /care, maar hoe ze Tanja liep af te kraken ('het is heel gedistantieerd') en vervolgens een 9 geeft voor die aanfluiting van KV. Naahhhhh!!
Oud 27-12-2012, 20:28
Verwijderd
Sterkte, Ste. <3

Ik ga nu denk ik neopets doen.
Oud 27-12-2012, 20:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze is een beetje veel te oud voor me, en die rare hese stem is juist niet om aan te horen.

Maar het ergste is nog wel dat ze haar eigen vak en haar juryoordelen niet serieus neemt.
Oud 27-12-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
OMG Kutstem juist.
Zei je wat, Victoria?

Citaat:
Ze is een beetje veel te oud voor me, en die rare hese stem is juist niet om aan te horen.
Nah, het zal toch geen veertiger zijn? En trouwens, wat dan nog.

Citaat:
Haar uiterlijk vind ik verder /care, maar hoe ze Tanja liep af te kraken ('het is heel gedistantieerd') en vervolgens een 9 geeft voor die aanfluiting van KV. Naahhhhh!!
Citaat:
Maar het ergste is nog wel dat ze haar eigen vak en haar juryoordelen niet serieus neemt.
Ja, haar jurylidmaatschap vind ik ook zeer discutabel, to say the least. Daarom vind ik het tragisch
Oud 27-12-2012, 20:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nah, het zal toch geen veertiger zijn? En trouwens, wat dan nog.
Ze is van 1966 zag ik net : Zelfs wij zijn nog groene blaadjes voor haar!
Oud 27-12-2012, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Zei je wat, Victoria?
Er is toch niks mis met Victoria's stem?

En haha, Isabelle is van 1966
Oud 27-12-2012, 20:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vreemd weer is het. Gisteren -16, vandaag 2 graden, en overmorgen weer -10.
Oud 27-12-2012, 20:36
Verwijderd
Ik kan niet kiezen welke neopet ik wil.
Oud 27-12-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ze is van 1966 zag ik net : Zelfs wij zijn nog groene blaadjes voor haar!
Nou, kudos to her dan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten