Advertentie | |
|
![]() |
|
Dankjewel jongens, fijn om te weten dat het in ieder geval niet écht lelijk is
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() CR: Staat je goed hoor, het zal inderdaad wel gewoon wennen zijn! Met oververven zou ik minstens een week wachten, mocht je er dan nog niet aan gewend zijn. Beter dat je, als je het écht niet mooi vindt, het wast met Head&Shoulders (dat wast alles eruit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dus nu moet ik juist weer dingen gaan doen en in mijn meer actieve levensstijl terug. Want dan wen ik daar gewoon weer aan. ![]() |
![]() |
|
En ik vind het stom dat mijn rattenpakket nog niet binnen is. Nu heb ik al 2 weken (wel speciaal stofvrij, maar toch) hooi in het hok van de beestjes liggen. En ik wil ze nog een anti-mijt behandeling geven, want ze krabben wel erg veel en dat spul heb ik dus ook besteld en ik vind het nogal zonde om dan nu bij de dierenwinkel te gaan kopen, maar zo is het ook niet tof
![]()
|
Verwijderd
|
Heb zaterdag een soort slaapfeestje met vriendinnen. Maar nu met het heen en weer mailen om een en ander af te spreken merk ik dat ze veel niet met mij besproken hebben.
En een van hen stelt nu ook voor om elkaar om 12 uur 's middags al te zien, terwijl ik dan denk, dan ben ik net m'n bed uit domme doos. En nu begin ik dus al aan heel het gebeuren met irritatie, terwijl het supergezellig zou moeten zijn. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Stofzuigen was makkelijk, kon precies zien waar ik al was geweest
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben jij atm eigenlijk nog onder behandeling ofzo? Of heb je nu alles afgebouwd/aan het afbouwen en bestaat het meer uit regelmatige controles etc?
|
|