Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Kak, ik moet ook die klotewas nog doen

Thanks voor de steun he
Uh, doos. Jij zit niet onder de uitslag met pfeiffer en een kapoete computer .
Advertentie
Oud 02-01-2013, 14:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het ook wel mooi CR! Maar is het nou aan de onderkant nog een beetje blond, of ligt dat aan het licht?
Oud 02-01-2013, 14:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel mooi CR! Maar is het nou aan de onderkant nog een beetje blond, of ligt dat aan het licht?
Het is eigenlijk sowieso een beetje donkerblondig/bruinig.
Oud 02-01-2013, 14:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is eigenlijk sowieso een beetje donkerblondig/bruinig.
Anyway, ik vind het ook mooi
Oud 02-01-2013, 14:15
Verwijderd
Ik vind het ook wel leuk
Oud 02-01-2013, 14:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankjewel jongens, fijn om te weten dat het in ieder geval niet écht lelijk is Ik ben er zelf alleen niet echt blij mee, maar misschien moet ik er gewoon aan wennen.
Oud 02-01-2013, 14:24
Verwijderd
Ik vind het prima staan hoor CR! Misschien zelfs wel beter dan zo blond!
Oud 02-01-2013, 14:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Thanks Steef
Oud 02-01-2013, 14:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pff, het is moeilijk om me naar de sportschool te bewegennnn.. Ik wil wel, maar he.
En eigenlijk wil ik eerst iets eten, een boterham ofzo. Maar dat heb ik niet.
Nouja, dan niet. Nog vijf minuten!
Oud 02-01-2013, 14:32
Verwijderd
Ik vind het ook prima staan
Oud 02-01-2013, 14:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maarre, hoe zit het met opnieuw verven? Ik weet nog niet of ik dat ga doen, maar voor het geval dat wil ik het niet erger maken
Oud 02-01-2013, 14:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uh, doos. Jij zit niet onder de uitslag met pfeiffer en een kapoete computer .
Volgens mij stel je je gewoon aan, hop, je bed uit, de trein in en stofzuigen hier

CR: Staat je goed hoor, het zal inderdaad wel gewoon wennen zijn! Met oververven zou ik minstens een week wachten, mocht je er dan nog niet aan gewend zijn. Beter dat je, als je het écht niet mooi vindt, het wast met Head&Shoulders (dat wast alles eruit enige reden dat wij het hebben) en dan volgende week pas een ander kleurtje erin. Maar ik vind het alles behalve lelijk!
Oud 02-01-2013, 14:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gewone Head&Shoulders ja? Goeie tip Maar ik zie het eerst wel even aan
Oud 02-01-2013, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewone Head&Shoulders ja? Goeie tip Maar ik zie het eerst wel even aan
Ja, dat is vet chemisch. Dat hebben wij in huis voor mislukte verfbeurten
Oud 02-01-2013, 14:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar werkt dat niet alleen bij van die tijdelijke verf, of-hoe-heet-dat-spul?
Oud 02-01-2013, 14:45
Miekje*
Miekje* is offline
En voor het wassen van handen na het haar verven, want mijn moeder past die handschoenen nooit.
Oud 02-01-2013, 15:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
misschien gaat mijn haarverf wel zo snel weg omdat ik syoss gebruik dan,

Ik krijg mezelf echt niet vooruitgebrand jongens
Oud 02-01-2013, 15:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik krijg mezelf echt niet vooruitgebrand jongens
Dat heb ik nou ook
Oud 02-01-2013, 15:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh hier nog zo'n gevalletje
Oud 02-01-2013, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien moeten jullie maar accepteren dat je niks meer gaat doen, en gewoon genieten van een dagje ontspannen
Oud 02-01-2013, 15:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En als we het dan toch over verven hebben, ik laat het altijd bij de kapper doen, maar kan ik gewoon over gaan op thuis verven, of wordt het dan heel lelijk umtot iech nu kappersverf erin heb zitten?
Oud 02-01-2013, 15:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Misschien moeten jullie maar accepteren dat je niks meer gaat doen, en gewoon genieten van een dagje ontspannen
Tja, als het om 1 dagje ging.... Ik schop mezelf zo naar de supermarkt. Ik doe niet aan goede voornemens dus ik ga pizza eten en dan vanavond weerwolven en ik ga tig wekkers zetten om mezelf op tijd naar bed te bonjouren.
Oud 02-01-2013, 15:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kom net een week van mijn moeder vandaan, en dat is het probleem, haar hele filosofie is hakuna matata
Dus nu moet ik juist weer dingen gaan doen en in mijn meer actieve levensstijl terug. Want dan wen ik daar gewoon weer aan.
Oud 02-01-2013, 15:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En ik vind het stom dat mijn rattenpakket nog niet binnen is. Nu heb ik al 2 weken (wel speciaal stofvrij, maar toch) hooi in het hok van de beestjes liggen. En ik wil ze nog een anti-mijt behandeling geven, want ze krabben wel erg veel en dat spul heb ik dus ook besteld en ik vind het nogal zonde om dan nu bij de dierenwinkel te gaan kopen, maar zo is het ook niet tof
Oud 02-01-2013, 15:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil gewoon structureel iets te doen hebben Op een dag dat ik veel afspraken heb, doe ik wel al mijn klusjes in huis, maar op een dag dat ik nauwelijks wat hoef te doen, doe ik ook die miniklusjes niet. Ik wil studeren potdomme
Oud 02-01-2013, 15:20
Verwijderd
Waarom raak ik altijd zo snel geirriteerd.
Oud 02-01-2013, 15:20
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd om zo naar een filmavondje te gaan. Nog meer niks doen.

Oud 02-01-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom raak ik altijd zo snel geirriteerd.
Omdat je makkelijk prikkelbaar bent!
Oud 02-01-2013, 15:24
Verwijderd
Heb zaterdag een soort slaapfeestje met vriendinnen. Maar nu met het heen en weer mailen om een en ander af te spreken merk ik dat ze veel niet met mij besproken hebben.
En een van hen stelt nu ook voor om elkaar om 12 uur 's middags al te zien, terwijl ik dan denk, dan ben ik net m'n bed uit domme doos.

En nu begin ik dus al aan heel het gebeuren met irritatie, terwijl het supergezellig zou moeten zijn.
Oud 02-01-2013, 15:25
Verwijderd
En nu krijg ik al een tijdje geen mailtje, en dan ben ik meteen bang dat ze over me roddelen en me kut vinden.

Jezus christus, ben ik daar nou 24 voor geworden, om me over dat soort dingen druk te maken.
Oud 02-01-2013, 15:27
Verwijderd
Dan stel je toch 2 uur voor? Of dat je wat later aansluit of zo.
Oud 02-01-2013, 15:29
Verwijderd
Ja, daar gaat het ook allemaal niet om. Het gaat erom dat ik zo snel kwaad en onzeker ben.
Oud 02-01-2013, 15:30
Verwijderd
Snebbel! Je ging toch een opleiding doen? Wat ga je doen?
Verwijderd
Ja ik kan wel zeggen dat moet je dan maar niet zijn en zo maar daar schiet je ook zo weinig mee op
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk dat hij het tegen Kid en mij had. Dat wij het juist niet onthouden.
Achso

Citaat:
Maar met boeken doe ik dat dus niet eh
Nee, maar dat zeg ik ook niet De een heeft het meer dan de ander (of is er meer bewust van), of ervaart het op een andere manier... geen twee breinen zijn hetzelfde

Citaat:
Ja dat zeg ik toch. Als dat blijkbaar niet het geval is heeft kid dus een geheugen als een zeef, en Stefenootje leest alleen Giphart dus never mind.
Aha. Zie wat ik hierboven zeg dus.
Oud 02-01-2013, 15:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tijd om zo naar een filmavondje te gaan. Nog meer niks doen.

[afbeelding]
Een film kijken is toch niet niks doen, maffe zeurdoos.
Martiño
Martiño is offline
Kun je fijn al je herinneringen koppelen aan de beelden uit de film
Verwijderd
Citaat:
maffe zeurdoos.

Lief doen tegen Miekepiek!
Oud 02-01-2013, 15:33
Martiño
Martiño is offline
Het was heel lief bedoeld!
Martiño
Martiño is offline
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stofzuigen was makkelijk, kon precies zien waar ik al was geweest maar duurde wel weer extra lang, want als ik het met de Franse slag had gedaan, was dat duidelijk geweest, helaas!

Citaat:
Maar werkt dat niet alleen bij van die tijdelijke verf, of-hoe-heet-dat-spul?
Nee, daar doen wij niet aan. H&S is gewoon agressief spul.
Citaat:
En als we het dan toch over verven hebben, ik laat het altijd bij de kapper doen, maar kan ik gewoon over gaan op thuis verven, of wordt het dan heel lelijk umtot iech nu kappersverf erin heb zitten?
Alleen als je kapper henna gebruikt, want chemische troep en henna gaan niet zo goed samen als het gewoon verf verf is, maakt het geen flikker uit hoor, ik heb het 1x bij de kapper laten doen en doe het verder altijd zelf, niks gebeurd de keren erna. Maar wel even uitvogelen of ze henna gebruiken want dan moet je hennaverf kopen.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel! Je ging toch een opleiding doen? Wat ga je doen?
Jups, in september is de bedoeling. Waarschijnlijk MBO Maatschappelijke Zorg, waar ze ook aandacht besteden aan ervaringsdeskundigheid. Het is een BBL opleiding dus 1 dag school en daarnaast werken
Oud 02-01-2013, 15:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Alleen als je kapper henna gebruikt, want chemische troep en henna gaan niet zo goed samen als het gewoon verf verf is, maakt het geen flikker uit hoor, ik heb het 1x bij de kapper laten doen en doe het verder altijd zelf, niks gebeurd de keren erna. Maar wel even uitvogelen of ze henna gebruiken want dan moet je hennaverf kopen.
Neu die doen niet aan Henna. Misschien dat ik dan eens ga proberen het een keer zelf te verven. Maar ik vind het best wel eng! Ik heb heel dik haar, tot op mijn schouders ongeveer. Hoeveel pakjes moet ik dan kopen? 2 of 3?
Oud 02-01-2013, 15:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Grrrr, ik bedenk met dat ik van allerlei instanties nog niets gehoord heb, terwijl dat zo langzamerhand wel eens zou mogen... Ik wil vooral heel erg graag eens mijn nieuwe u-pas, zodat ik naar de bieb kan enzo.
Oud 02-01-2013, 15:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Neu die doen niet aan Henna. Misschien dat ik dan eens ga proberen het een keer zelf te verven. Maar ik vind het best wel eng! Ik heb heel dik haar, tot op mijn schouders ongeveer. Hoeveel pakjes moet ik dan kopen? 2 of 3?
Schouderlengte is meestal 1 pakje, als je echt dik haar hebt, zou ik twee pakjes kopen. Als je dan bezig bent en je eerste is op, kun je altijd die andere nog pakken als dat nodig is, en anders heb je een pakje voor de volgende keer
Oud 02-01-2013, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Jups, in september is de bedoeling. Waarschijnlijk MBO Maatschappelijke Zorg, waar ze ook aandacht besteden aan ervaringsdeskundigheid. Het is een BBL opleiding dus 1 dag school en daarnaast werken
Nice! Heb je al werk? Hier stond laatst een stuk in de krant over een opleiding die zich echt heel specifiek richtte op ervaringsdeskundigheid. Je was dan wel medewerker maar ook ervaringswerker en vanuit die functie doe je dan weer andere dingen ofzo. Wel heel gaaf voor je!
Oud 02-01-2013, 15:42
Verwijderd
Het antwoord op je vraag staat letterlijk in de post die je quote beste Ingegerd.
Oud 02-01-2013, 15:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat leuk!

Ben jij atm eigenlijk nog onder behandeling ofzo? Of heb je nu alles afgebouwd/aan het afbouwen en bestaat het meer uit regelmatige controles etc?
Oud 02-01-2013, 15:43
Martiño
Martiño is offline
(als je behoefte hebt om dat publiekelijk te beantwoorden trouwens )
Oud 02-01-2013, 15:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het antwoord op je vraag staat letterlijk in de post die je quote beste Ingegerd.
Ooh, look who's in a bitchy mood today.

Regels voor berichten