Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn bff is echt de meest smoothe hosselaar die ik ken
![]() Ten eerste bleek dat niet genoeg te zijn, ten tweede moest ze haar paspoort als onderpand geven en daarbij één of ander risicoformulier invullen. Maar dat paspoort zat in mijn tas. Toen heeft ze met de 3 woorden steenkolen duits die ze kent het toch voor elkaar gekregen om én voor dat tientje binnen te komen én haar autosleutel (het enige dat ze bij zich had) als onderpand te geven ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja. Twee jaar geleden heeft ze haar man begraven die is overleden aan longkanker maar al vijf jaar alzheimer had (en ook echt heel erg dementerend was maar altijd thuis heeft gewoond en waar zij dus altijd voor gezorgd heeft) en ze begon haar leven net weer op te pakken. Een oppasdag op haar twee kleinzoons, dingen doen met haar nog-vrijgezelle dochter, hobby's ontwikkelen, allemaal dat soort dingen. Ze begon net weer een beetje te landen in het leven zonder haar man en nu dit. Echt zó klote. Bah. Ik ben helemaal jankig en mijn vriendje komt ook pas over een uur thuis. Meh.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat heeft iedereen tegen huidskleurige panty's? Ik vind zwarte panty onder een zwart jurkje juist verschrikkelijk staan, dan wordt het allemaal zo donker en...
![]() ![]() Ik voel me overigens nu de ultieme huismus. Ik zit thee te drinken, onder een dekentje terwijl ik kijk naar Little House on the Prairie en ik ga zo koken als dat is afgelopen. Het is dat ik niet thee kan drinken en borduren tegelijkertijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sterkte @ ingegerd |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heel veel oma's hebben huidskleurige panty's, helaas. Ondingen om aan te trekken, vooral bij anderen
![]() Ik draag meestal huidskleurige pantykousjes met een zwarte legging erover, als ik hakken draag. Werkt prima. Zwarte panty's draag ik alleen als het echt netjes moet.
|
Verwijderd
|
Nee hoor!
Ik ben echt achterlijk óf mijn ouders hebben ineens spontaan geen wokpan meer. Het ding is gewoon verdwenen. Staat niet waar hij altijd staat, niet in de vaatwasser, zelfs niet in de koelkasten met eventueel saus er in die is overgebleven ofzo. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb mezelf maar weer in bed geïnstalleerd. Ik had net mijn mamma aan de telefoon. Mijn ouders gaan komende week op vakantie, dus als het morgen niet beter gaat kan ik daar niet terecht en moet ik meteen gaan 'logeren' in de kliniek. En mijn mamma vond het zo naar en ik hoorde in haar stem dat ze overwoog om niet op vakantie te gaan, maar dat wil ik echt niet. Ik red me wel met de mensen om me heen, maar vooralsnog gaan we er vanuit dat het morgen weer over is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als we het over jouw kattending hebben that is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|