Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Maar ik zie mezelf over 5 jaar wel emigreren en alles

En Sanne, ik vind de 2e leuk . En die is ook niet te sexy, want het was ook iets voor je werk toch?
Maar die is een beetje groen/zwart, gekke kleur, moeilijk met panty's Maar ik ben er wel nog steeds belachelijk blij mee, dus misschien moet die maar weer dienst doen ja.
Advertentie
Oud 10-01-2013, 15:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De tweede
Oud 10-01-2013, 15:05
Verwijderd
Oh, dat vond ik niet geheel duidelijk op de foto . Ik dacht dat hij gewoon zwart was. Maar gewoon huidskleurige panty klaar.
Oud 10-01-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat vond ik niet geheel duidelijk op de foto . Ik dacht dat hij gewoon zwart was. Maar gewoon huidskleurige panty klaar.
Nee, het is ook ene beetje raar, soms lijkt ie groen, dan weer zwart. Raarrr.

Oke, dan valt 1 iig af, ik twijfel zelf tussen 2 en 3.
Oud 10-01-2013, 15:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Noh Miekje! Wat ben je ook een schat!
Oud 10-01-2013, 15:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een nieuwe pen van Action. Een overdreve blije met bloemetjes, maar hij schrijft toch lekker, emg <3
Citaat:
Noh Miekje! Wat ben je ook een schat!
Oud 10-01-2013, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, jongens, ik weet nog steeds niet welke jurk ik morgen aan moet:

[afbeelding]
\

[afbeelding]

[afbeelding]

Met vestje, want koud.

HALP.
De tweede

Citaat:
Huidskleurige panty dus NIET Gewoon een mooie zwarte panty!
Oud 10-01-2013, 15:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, het wordt volgende week koud! Dan moet ik maar eens snel die sjaal afbreien
Oud 10-01-2013, 15:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De buurvrouw kwam aanbellen voor een ei. Geen probleem natuurlijk, maar net nu ik als een mongool praat en loop en mijn huis een teringzooi is
Oud 10-01-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook een tijd gegeten, maar na 1 dag is dat niet lekker meer.
Ik vries al mijn brood in, wat je nodig hebt on the fly ontdooien. Altijd kankerlekker brood
Oud 10-01-2013, 15:37
Verwijderd
mijn bff is echt de meest smoothe hosselaar die ik ken Op vakantie ging ze rodelen met Sam. Onze reisgenoot, haar kind en ik gingen niet mee. Je moest met cash betalen (in het gehucht waar we zaten konden we bijna nergens pinnen dus het was steeds cash crisis) bij die rodelbaan dus anne had ff een tientje geleend van onze reisgenote.
Ten eerste bleek dat niet genoeg te zijn, ten tweede moest ze haar paspoort als onderpand geven en daarbij één of ander risicoformulier invullen. Maar dat paspoort zat in mijn tas. Toen heeft ze met de 3 woorden steenkolen duits die ze kent het toch voor elkaar gekregen om én voor dat tientje binnen te komen én haar autosleutel (het enige dat ze bij zich had) als onderpand te geven
Oud 10-01-2013, 15:43
Verwijderd
Bah, een tante van mij heeft waarschijnlijk eierstokkanker en de kans is vrij groot dat ze niet meer te genezen is.
Oud 10-01-2013, 15:48
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, Ingegerd Dat is even schrikken.
Oud 10-01-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Bah, een tante van mij heeft waarschijnlijk eierstokkanker en de kans is vrij groot dat ze niet meer te genezen is.
oei
Oud 10-01-2013, 15:51
Verwijderd
Ja. Twee jaar geleden heeft ze haar man begraven die is overleden aan longkanker maar al vijf jaar alzheimer had (en ook echt heel erg dementerend was maar altijd thuis heeft gewoond en waar zij dus altijd voor gezorgd heeft) en ze begon haar leven net weer op te pakken. Een oppasdag op haar twee kleinzoons, dingen doen met haar nog-vrijgezelle dochter, hobby's ontwikkelen, allemaal dat soort dingen. Ze begon net weer een beetje te landen in het leven zonder haar man en nu dit. Echt zó klote. Bah. Ik ben helemaal jankig en mijn vriendje komt ook pas over een uur thuis. Meh.
Oud 10-01-2013, 15:51
Verwijderd
Wat naar Ingegerd, sterkte.
Oud 10-01-2013, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-01-2013, 15:54
Verwijderd
Wat heeft iedereen tegen huidskleurige panty's? Ik vind zwarte panty onder een zwart jurkje juist verschrikkelijk staan, dan wordt het allemaal zo donker en... zwart?

Ik voel me overigens nu de ultieme huismus. Ik zit thee te drinken, onder een dekentje terwijl ik kijk naar Little House on the Prairie en ik ga zo koken als dat is afgelopen. Het is dat ik niet thee kan drinken en borduren tegelijkertijd maar anders had ik dat gedaan.
Oud 10-01-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft iedereen tegen huidskleurige panty's? Ik vind zwarte panty onder een zwart jurkje juist verschrikkelijk staan, dan wordt het allemaal zo donker en... zwart?

Ik voel me overigens nu de ultieme huismus. Ik zit thee te drinken, onder een dekentje terwijl ik kijk naar Little House on the Prairie en ik ga zo koken als dat is afgelopen. Het is dat ik niet thee kan drinken en borduren tegelijkertijd maar anders had ik dat gedaan.
Niet iedereen heeft iets tegen huidskleurige panty's? Oma's en dansmariekes bijvoorbeeld niet. En als het te zwart wordt doe je er toch een aan met minder denier? Of een donkerblauwe? Huidskleur brrrr ik dacht dat alleen vrouwen dat deden die ook een sportieve jas over een jurk dragen.
Oud 10-01-2013, 16:00
Verwijderd
Ooit gehoord van sarcasme? Gezien je eigen stuk tekst lijkt het me dat je het prima snapt... Dus dan zou je het toch ook uit mijn tekst moeten kunnen halen?
Oud 10-01-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Niet iedereen heeft iets tegen huidskleurige panty's? Oma's en dansmariekes bijvoorbeeld niet. En als het te zwart wordt doe je er toch een aan met minder denier? Of een donkerblauwe? Huidskleur brrrr ik dacht dat alleen vrouwen dat deden die ook een sportieve jas over een jurk dragen.
en eens.

En sterkte @ ingegerd
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, wat naar sterkte.
Verwijderd
Panty's zijn overigens überhaupt ondingen, dat terzijde. Die moet je eigenlijk ook gewoon niet dragen.
Oud 10-01-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ooit gehoord van sarcasme? Gezien je eigen stuk tekst lijkt het me dat je het prima snapt... Dus dan zou je het toch ook uit mijn tekst moeten kunnen halen?
Ik heb weleens gehoord van sarcasme ja. Ik zie het echter niet terug in je post dus waarom vraag je het?
Oud 10-01-2013, 16:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat een slecht nieuws zeg, bah Sterkte!
Oud 10-01-2013, 16:08
Verwijderd
Ach, als je het niet ziet zou ik me er ook niet druk over maken .
Oud 10-01-2013, 16:10
Verwijderd
Ik ga morgen alweer naar huis Superchill hoe snel de tijd ineens lijkt te gaan. En overmorgen komt mijn vriend weer thuis, dat is nog leuker.
Oud 10-01-2013, 16:11
Verwijderd
Sterkte, Ingegerd.

Ik draag ook wel eens huidskleurige panty's. Ook zodat nite opvalt dat mijn benen een groot slagveld zijn vol littekens en blauwe plekken. Zwarte panty's vind ik net zo goed of slecht als huidskleurige.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Midden in een telefoongesprek met vriendin heb ik ineens geen bereik meer en ik zit gewoon thuis op de bank.
Miekje*
Miekje* is offline
Heel veel oma's hebben huidskleurige panty's, helaas. Ondingen om aan te trekken, vooral bij anderen

Ik draag meestal huidskleurige pantykousjes met een zwarte legging erover, als ik hakken draag. Werkt prima. Zwarte panty's draag ik alleen als het echt netjes moet.
Oud 10-01-2013, 16:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, dat kwam natuurlijk doordat ik 1 seconde voor ze belde m'n telefoon had laten vallen.
Oud 10-01-2013, 16:19
Qimm
Qimm is offline
wederom een bevestiging dat ik een ontzettende fashion-n00b ben :')
Oud 10-01-2013, 16:23
Verwijderd
Nee hoor!

Ik ben echt achterlijk óf mijn ouders hebben ineens spontaan geen wokpan meer. Het ding is gewoon verdwenen. Staat niet waar hij altijd staat, niet in de vaatwasser, zelfs niet in de koelkasten met eventueel saus er in die is overgebleven ofzo. En ik heb in alle kastjes gekeken maar hij is gewoon weg. Maar ik weet zeker dat mijn ouders een wokpan hebben :
Oud 10-01-2013, 16:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee hoor!

Ik ben echt achterlijk óf mijn ouders hebben ineens spontaan geen wokpan meer. Het ding is gewoon verdwenen. Staat niet waar hij altijd staat, niet in de vaatwasser, zelfs niet in de koelkasten met eventueel saus er in die is overgebleven ofzo. En ik heb in alle kastjes gekeken maar hij is gewoon weg. Maar ik weet zeker dat mijn ouders een wokpan hebben :
Of gewoon even uitgeleend!
Oud 10-01-2013, 16:28
Verwijderd
Vertyft Ingegerd, sterkte
Oud 10-01-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor!

Misschien heeft-ie wel 'n enkeltje dubbel glas gehad bij de laatste echtelijke ruzie
Oud 10-01-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor!

wok
Oud 10-01-2013, 16:33
Verwijderd
Oh nee hij lag volkomen logisch op het plankje onder het het theetafeltje . Dat is ook een uitermate logische plaats.
Oud 10-01-2013, 16:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat naar Ingegerd Sterkte!
Oud 10-01-2013, 16:40
Verwijderd
Oh ja de voorpret om m'n dekbed & date was een stuk groter dan de daadwerkelijke gebeurtenis. Hij kon 'm best waarderen. Ik ben er nog niet over uit of dat iets goeds is
Oud 10-01-2013, 16:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb mezelf maar weer in bed geïnstalleerd. Ik had net mijn mamma aan de telefoon. Mijn ouders gaan komende week op vakantie, dus als het morgen niet beter gaat kan ik daar niet terecht en moet ik meteen gaan 'logeren' in de kliniek. En mijn mamma vond het zo naar en ik hoorde in haar stem dat ze overwoog om niet op vakantie te gaan, maar dat wil ik echt niet. Ik red me wel met de mensen om me heen, maar vooralsnog gaan we er vanuit dat het morgen weer over is
Oud 10-01-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Oh ja de voorpret om m'n dekbed & date was een stuk groter dan de daadwerkelijke gebeurtenis. Hij kon 'm best waarderen. Ik ben er nog niet over uit of dat iets goeds is
ja dat is goed want het betekent dat hij smaak heeft
als we het over jouw kattending hebben that is.
Oud 10-01-2013, 17:01
Verwijderd
Hoi! ik heb een voldoende voor engels gehaald een 6,9
Oud 10-01-2013, 17:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo
Oud 10-01-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-01-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zou dat slecht zijn
Oud 10-01-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Oke, jongens, ik weet nog steeds niet welke jurk ik morgen aan moet:

[afbeelding]
\

[afbeelding]

[afbeelding]

Met vestje, want koud.

HALP.
Met vestje de derde, zonder de tweede.