Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2013, 22:07
Turk February
Turk February is offline
Wat is Rutte zenuwachtig in zijn toespraak omtrent Bea.
Oud 28-01-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'm wel heet hoor, juist ook in The Office. James Spader
Ja hij is wel lekker typisch jamesspaderig en dus heet. Maar ik herinnerde hem nog zo:

Dus ik zat even van "waaaaa?" toen hij het beeld inwandelde.

p.s. Boston Legal mensen, Boston Legal. Kijken
Oud 28-01-2013, 22:09
Verwijderd
En The Practice, de voorloper.
Beter nog: eerst alle Boston Legals, dan The Practice en dan alle BL's opnieuw
Oud 28-01-2013, 22:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ging net even een episoodje The Office US proberen en wtf James Spader is een kalende, grijzende Oude Man geworden
Je moet bij de James Spadersodes beginnen hoor, als je het wil uitproberen. Eerder bij seizoen twee en drie.
Oud 28-01-2013, 22:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er staat een groep vindi's onder mijn raam te zingen
Oud 28-01-2013, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Je moet bij de James Spadersodes beginnen hoor, als je het wil uitproberen. Eerder bij seizoen twee en drie.
Hum. Ik was nu begonnen bij de eerste ep van vorig seizoen (8?). Bij wijze van proefseizoen, en als het leuk is begin ik bij 1.
Maar waarom dan 2 en niet gewoon 1?
Oud 28-01-2013, 22:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Correctie: het zijn geen vindi's (hoewel, je weet nooit) en ze staan niet op straat. Het is mijn overbuurmeisje die met haar vriendinnetjes heel hard aan het zingen is. Met de balkondeur open.
Oud 28-01-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Er staat een groep vindi's onder mijn raam te zingen
Als we in de middeleeuwen leefden kon je gewoon wat kokende olie naar buiten gieten Nou ja, dat kan nu natuurlijk ook, met wat meer kans op gerechtelijke vervolging enzo.
Oud 28-01-2013, 22:17
Verwijderd
Vindi's?
Oud 28-01-2013, 22:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als we in de middeleeuwen leefden kon je gewoon wat kokende olie naar buiten gieten Nou ja, dat kan nu natuurlijk ook, met wat meer kans op gerechtelijke vervolging enzo.
Praktisch ja Ik kan spugen natuurlijk. Hoewel dat natuurlijk weinig nut heeft, aangezien het dus geen mensen op straat zijn, maar de overburen.

Eigenlijk wil ik best wel slapen, dus misschien een ander middeleeuws werktuig... Een katapult wellicht?
Oud 28-01-2013, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vindi's?
Vindicat is hier (een van) de grootste (dan wel meest studentikoze) studentenvereniging(en).
Oud 28-01-2013, 22:21
Verwijderd
Ik moet naar bed maar ik luister de Canto Ostinato en ik kan niet stoppen
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hum. Ik was nu begonnen bij de eerste ep van vorig seizoen (8?). Bij wijze van proefseizoen, en als het leuk is begin ik bij 1.
Maar waarom dan 2 en niet gewoon 1?
Nou ja, in 1 proberen ze nog heel erg de Britse versie na te doen, in het tweede seizoen it comes into its own.

En seizoen 8 wordt door de meeste mensen gezien als de zombiejaren, post-jump-the-shark.
Verwijderd
Het corrrrrrps.
Oud 28-01-2013, 22:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die ja!
Oud 28-01-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, in 1 proberen ze nog heel erg de Britse versie na te doen, in het tweede seizoen it comes into its own.

En seizoen 8 wordt door de meeste mensen gezien als de zombiejaren, post-jump-the-shark.
Ja het rook wel een beetje naar zombie. Maar oke, ik zal het tweede seizoen eens proeven volgende keer.
Oud 28-01-2013, 22:25
Verwijderd
Ik heb Boston Legal nog niet gezien en ik weet er ook heel weinig over. Moet ik het prioriteit geven boven The Sopranos?
Oud 28-01-2013, 22:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Boston Legal is met dat ene stomme mens, euh... met die strakgetrokken kop.
Oud 28-01-2013, 22:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Candice Bergen dus.
Oud 28-01-2013, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Boston Legal nog niet gezien en ik weet er ook heel weinig over. Moet ik het prioriteit geven boven The Sopranos?
Ja. Maar ik heb maar een halve Sopranos aflevering gezien en dat vond ik stom, dus ik ben geen betrouwbare bron.
Citaat:
Boston Legal is met dat ene stomme mens, euh... met die strakgetrokken kop.
Je bedoelt toch niet Candice Bergen / Shirley Schmidt he zij is HEEL GAAF
Oud 28-01-2013, 22:29
Verwijderd
Het is juist zo leuk aan Boston Legal dat er niet alleen maar twaalfjarige Hollywoodtrutjes in spelen, maar ook oude, dikke en lelijke mensen. En Mark Valley! En Julie Bowen! En John Larroquette!
Oud 28-01-2013, 22:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik twijfel tussen een poging doen tot slapen (met lawaai dus) of toch maar één of andere serie gaan kijken. Eigenlijk ben ik wel erg moe, maar me in bed liggen ergeren lijkt me niet echt bijdragen aan een goed humeur. KEUZES KEUZES
Oud 28-01-2013, 22:30
Verwijderd
EN BETTY WHITE <3333333 zij speelt een manipulerend besje dat per ongeluk expres een paar moorden pleegt
Oud 28-01-2013, 22:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
omg wat is het wwspel spannend
Oud 28-01-2013, 22:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is juist zo leuk aan Boston Legal dat er niet alleen maar twaalfjarige Hollywoodtrutjes in spelen, maar ook oude, dikke en lelijke mensen. En Mark Valley! En Julie Bowen! En John Larroquette!
Candice Bergen is dan alleen oud en verder dus strakgetrokken. Dan heb ik liever een iemand die oud is en eruit ziet als een echt mens.
Oud 28-01-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Candice Bergen is dan alleen oud en verder dus strakgetrokken. Dan heb ik liever een iemand die oud is en eruit ziet als een echt mens.
Ja, oke, ze is wel strakgetrokken Maar toch gaaf.
Oud 28-01-2013, 22:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spoiler
/zeik ende rant
Oud 28-01-2013, 22:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga toch maar voor de serie
Oud 28-01-2013, 22:40
Turk February
Turk February is offline
Ik ga binnenkort maar eens Girls kijken, ondanks dat ik geen meisje ben.
Oud 28-01-2013, 22:43
Verwijderd
Laat even weten wat je er van vindt, ik heb seizoen 1 binnen 24 uur gekeken
Oud 28-01-2013, 22:43
Verwijderd
Is ook leuk. Al had ik één seizoen wel genoeg gevonden.
Oud 28-01-2013, 22:44
Verwijderd
Ik ben afleveringen aan het sparen van seizoen 2, zo ver zijn ze nog niet toch?
Oud 28-01-2013, 22:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga binnenkort maar eens Girls kijken, ondanks dat ik geen meisje ben.
Oud 28-01-2013, 22:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben afleveringen aan het sparen van seizoen 2, zo ver zijn ze nog niet toch?
Nog maar 2 eps geweest.
Oud 28-01-2013, 22:46
Verwijderd
Ik vind Girls zorgwekkend herkenbaar, terwijl ik de complete waanzin ook maar al te goed zie
Oud 28-01-2013, 22:48
Verwijderd
De derde is net uit. Ik heb er ook nog maar een van gezien. Mja ik weet niet, seizoen 1 was heel leuk, maar nu had ik zoiets van meh misschien lag het ook wel aan mijn bui
Oud 28-01-2013, 22:55
Verwijderd
Vindicat d'initiative
Oud 28-01-2013, 23:00
Verwijderd
Plaatjes van scarification doen me altijd zo denken aan gehakt.

NSFW

En salami enzo.
Oud 28-01-2013, 23:01
Verwijderd
Oud 28-01-2013, 23:02
Verwijderd
Salami ja
Oud 28-01-2013, 23:03
Verwijderd
Ik vind het van scarification altijd jammer dat ze er nooit het eindresultaat bij zetten. Maar dat kan ook zijn omdat ik niet ver genoeg zoek of de verkeerde sites bezoek.
Oud 28-01-2013, 23:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Plaatjes van scarification doen me altijd zo denken aan gehakt.

En salami enzo.
hahaha wtf inderdaad
waarom is deze dan ook in cirkeltjes? Dat ken ik helemaal niet zo.
Oud 28-01-2013, 23:08
Verwijderd
Ik ken het überhaupt nauwelijks want ik ben een noob.
Oud 28-01-2013, 23:13
Verwijderd
Ik vind de cirkeltjes wel leuk. Sowieso kan het best mooi worden

Je hebt er alleen zo weinig controle over, littekenweefsel doet maar wat. Dus volgens mij is het een beetje 'n crapshoot.
Oud 28-01-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de cirkeltjes wel leuk. Sowieso kan het best mooi worden

[afbeelding]

Je hebt er alleen zo weinig controle over, littekenweefsel doet maar wat. Dus volgens mij is het een beetje 'n crapshoot.
is dit niet gewoon een witte tat? het ziet er niet erg littekenerig uit
Oud 28-01-2013, 23:17
Verwijderd
Dat heb ik me ook even afgevraagd, maar dan zou Google liegen En witte inkt pakt nauwelijks op zulke blanke huid.
Oud 28-01-2013, 23:17
Turk February
Turk February is offline
Leuk:

Oud 28-01-2013, 23:19
Verwijderd
Dit vind ik mooi:

Het geheel aan werk dat ze heeft laten doen.
Oud 28-01-2013, 23:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, het ziet er wel mooi uit, maar ik zou me toch afvragen of ze niet getikt is. Dat zal godverdomme zeer hebben gedaan ook.
Oud 28-01-2013, 23:25
Verwijderd
Haha dan is dat natuurlijker dan inkt die afgevoerd wordt naar je oksels.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten