Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2013, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bah, fluor happen. Ik lustte geen Elmex en geen kauwgom (maar wel aquafresh en pepermuntjes) dus hadden mijn ouders bedacht dat ik geen mint lustte, wat toch wel de minst vieze smaak fluor is, maar toen ging de tandarts dus speciaal voor mij aardbeienfluor pakken, gatverdamme.
Laatst bij de tandarts moest ik ineens weer fluor happen, en hij had maar één smaak, AARDBEI Ik heb gezegd dat ik snel kokhalsneigingen krijg van dat spul, zodat ik eerst boven en toen onder kreeg, niet tegelijkertijd
Oud 06-02-2013, 15:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat heeft geen zin meer na je 18e heb ik me laten vertellen.

Citaat:
Nou ja, als Nederlandse verzekeringen het in België zouden vergoeden dan zouden wel veel meer mensen dat doen vermoed ik . Maar zelfs dan vergoed de verzekering het niet, en dat is deels de reden dat Pheebs naar België ging.
Mja, lame.
Citaat:
ja hèhè dat snap ik ook wel he geit.
Oud 06-02-2013, 15:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik heb weer een échte pony geknipt
Oud 06-02-2013, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
In mijn haar that is. Ik ben geen paardenkapper.
Oud 06-02-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hebben ons altijd geleerd dat dat echt not done is.
Dit.
Oud 06-02-2013, 15:34
Verwijderd
ohja ik wou nog een poll maken.
Oud 06-02-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraag. In België trekken ze verstandskiezen onder narcose. Als ik nou TOEVALLIG in België ben en ik TOEVALLIG last krijg van mijn verstandskiezen, kan ik dat dan daar laten doen en hoe werkt dat dan met de verzekering?
Dit omdat ik hier een roesje niet vergoed krijg en ik echt te panisch ben om nuchter een dikke vette naald in me te laten steken door een ongeduldige kaakchirurg.
Ik heb niets gevoeld van die verdoving met inderdaad enorme spuit. Gewoon, niets.
Oud 06-02-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
In mijn haar that is. Ik ben geen paardenkapper.

Ik ben zo intens moe vandaag, het lijkt wel een hele wereldreis om even 100 meter te lopen. Ik had drie colleges vandaag, maar na de eerste werd het me gewoon echt teveel en ben ik naar mijn kamer gegaan om te slapen. Ik viel ongeveer meteen in slaap (wat echt heel uitzonderlijk is) en ik werd een uurtje geleden wakker. En het lijkt net alsof ik precies zo moe wakker werd als toen ik ging slapen
Oud 06-02-2013, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niets gevoeld van die verdoving met inderdaad enorme spuit. Gewoon, niets.
Ja, hoe groot de spuit is maakt ook niet zo veel uit, het gaat om hoe dik de naald is en tandartsnaaldjes zijn heel dun
Oud 06-02-2013, 15:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ineens uitslag op mijn wangen en ik heb niks anders gesmeerd dan normaal en ik heb zover ik weet geen allergieën voor smeersels (alleen schmink, maar hè). Jeukt als de neten, maar whatever, gaat wel weer weg.
Oud 06-02-2013, 15:45
Verwijderd
Zo er zijn polls
Oud 06-02-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ineens uitslag op mijn wangen en ik heb niks anders gesmeerd dan normaal en ik heb zover ik weet geen allergieën voor smeersels (alleen schmink, maar hè). Jeukt als de neten, maar whatever, gaat wel weer weg.
op allebei je wangen? Gek. Als je een peuter was zou ik denken dat je vijfde ziekte had.
Oud 06-02-2013, 15:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, het loopt door naar mijn hals. Het is rechts erger dan links. Maar ik heb dit wel eens, onzichtbare jeukende bultjes die me doen denken aan mijn schminkallergie. Maar ik gebruik geen make up ofzo, dus het is gewoon even raar. Soms loopt het ook door op mijn oren, dan jeuken mijn lellen als een gek! maar nu (nog) niet.

Wat is de vijfde ziekte dan?
Oud 06-02-2013, 15:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb nooit fluor hoeven happen. Mijn tandarts vond dat onzin
Oud 06-02-2013, 15:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vraag me alleen af of ik er nou juist wel of geen crème (zwitsal <3) op moet smeren.
Oud 06-02-2013, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit fluor hoeven happen. Mijn tandarts vond dat onzin
:jaloers:
Oud 06-02-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me alleen af of ik er nou juist wel of geen crème (zwitsal <3) op moet smeren.
Als het brandt, denk ik dat je het best mag verzachten met nivea of zwitsal ofzo.
Oud 06-02-2013, 16:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het jeukt vooral maar er is niks te zien, alleen te voelen.
Oud 06-02-2013, 16:16
Verwijderd
Volgens mij is onze wasmachine kapot
Oud 06-02-2013, 16:20
Verwijderd
Ik heb nog nooit fluor gehapt.
Oud 06-02-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een beetje lachen om dat de 'dun is vies :@'-discussie vervallen is in 'jij bent heulemaal niet dik hoor, laat je niks aanpraten'.

Het lijkt me verder een feit dat Trimm dikker is dan de gemiddelde twintiger en Wendy slanker dan de gemiddelde veertiger. Maar feiten zijn geen waardeoordelen en dus ook geen reden om met termen als 'smerig' te gaan smijten. Ook lijkt 't me niet te zeggen welke van de twee groepen het meest benadeeld wordt, ze krijgen allebei genoeg gezeik over zich heen. Op dit forum viert het 'dun is vies'-kamp hoogtij, mochten jullie vergeten zijn hoe iedereen begon te spartelen toen Fizzle en Etmakas lieten weten dat ze wel op dunne meisjes vielen. In de maatschappij in 't algemeen is dun weer meer de norm - wat dikke mensen benadeelt maar het vervolgens wel makkelijker maakt om slanke mensen aan te vallen omdat ze toevallig slank zijn.

Ik vind het maar gedoe. De enige remedie is meer /care op alle fronten.
Ik ben op jou ook door broodjesstad.
Oud 06-02-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, het loopt door naar mijn hals. Het is rechts erger dan links. Maar ik heb dit wel eens, onzichtbare jeukende bultjes die me doen denken aan mijn schminkallergie. Maar ik gebruik geen make up ofzo, dus het is gewoon even raar. Soms loopt het ook door op mijn oren, dan jeuken mijn lellen als een gek! maar nu (nog) niet.

Wat is de vijfde ziekte dan?
Een onschuldig virus dat vooral peuters krijgen
Oud 06-02-2013, 16:47
Verwijderd
Ik vind kleine kindjes en zwangeren maar paniekerend qua wat gevaarlijk is voor ze. Pfeiffer en koortslippen etc. En het jongt en jongt maar hier.
Oud 06-02-2013, 16:48
Verwijderd
Maar kleine kindjes hebben toch nooit echt veel last van pfeiffer ?

Of bedoelde juist dat er heel paniekerig over wordt gedaan? Want echt superveel dingen zijn juist best wel onschuldig als je ze krijgt als klein kindje.
Oud 06-02-2013, 16:49
Verwijderd
Nee de pfeiffer ging over de zwangeren.
Oud 06-02-2013, 16:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was net door mijn oude mails aan het struinen en kwam een mailwisseling tegen van een paar jaar geleden met de vertrouwenspersoon van mijn eerste middelbare school. Ik had toen veel contact met hem en hij heeft me erg geholpen. Een paar jaar geleden heb ik m nog eens gemaild en nu ben ik aan het denken om m nog eens te mailen om te vertellen dat het nu goed gaat. Maar ik weet niet zo goed of ik dat nou moet doen of niet! Aan de ene kant lijkt het me leuk en ik kan eindelijk iets positiefs vertellen, aan de andere kant weet ik niet of ie daar nou echt op zit te wachten. Hoewel hij het een paar jaar geleden op zich wel tof leek te vinden, maar ja... Het was gewoon z'n werk. I don't know. Wat denken jullie ervan?
Oud 06-02-2013, 16:53
Verwijderd
Ik denk dat hij op z'n best denkt 'omg snebbellll wat geweldig dat het zo goed gaat mijn dag kan niet meer stuk!' En op z'n slechtst denkt hij 'oke mooi'.
Oud 06-02-2013, 16:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Verwijderd
Maar hij denkt echt niet 'wtf waarom vertelt ze me dit'
Verwijderd
Citaat:
Ik was net door mijn oude mails aan het struinen en kwam een mailwisseling tegen van een paar jaar geleden met de vertrouwenspersoon van mijn eerste middelbare school. Ik had toen veel contact met hem en hij heeft me erg geholpen. Een paar jaar geleden heb ik m nog eens gemaild en nu ben ik aan het denken om m nog eens te mailen om te vertellen dat het nu goed gaat. Maar ik weet niet zo goed of ik dat nou moet doen of niet! Aan de ene kant lijkt het me leuk en ik kan eindelijk iets positiefs vertellen, aan de andere kant weet ik niet of ie daar nou echt op zit te wachten. Hoewel hij het een paar jaar geleden op zich wel tof leek te vinden, maar ja... Het was gewoon z'n werk. I don't know. Wat denken jullie ervan?
Doen! Ik heb dat ook wel eens gedaan, en mensen reageren altijd positief. En daarnaast: als hij daar niet op zit te wachten, leest hij het mailtje, gooit het weg en gaat verder met zijn leven. No harm done!
Oud 06-02-2013, 16:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Thanks, ik ga het maar doen geloof ik Maar niet nu, want ik moet rap rap eten maken en vanavond spelletjes spelen
Oud 06-02-2013, 17:09
Verwijderd
Hmmm.... Vriendje belde dat de achterband van de auto helemaal aan flarden is. Kapot wasmachine en kapotte auto, gaat lekker hier...
Oud 06-02-2013, 17:25
Verwijderd
Oud 06-02-2013, 17:26
Verwijderd
Mijn betere helft laat net weten dat hij een zoon Jip wil noemen. <3
Oud 06-02-2013, 17:34
Verwijderd
Ik heb 8 flesjes aloe-vera groene thee spul gekocht bij de Action
Oud 06-02-2013, 17:35
Verwijderd
En potloden en een zakje noodles.

Alles bij elkaar 3,75
Oud 06-02-2013, 17:36
Verwijderd
Vraagje: Onze wasmachine is stuk en nu gaat de deur ook niet meer open omdat er water in zit. Nu kan ik het water er uit laten lopen en heb ik ook gevonden waar en hoe dat moet, maar het afvoerdingetje zit zo laag bij de grond dat ik er met geen mogelijkheid een emmer of andere bak onder krijg. Het water loopt te enthousiast weg om het met een handdoek op te vangen. Volgens de handleiding moet ik eerst een dopje losdraaien en de afvoerslang eruit halen en het water in een bak laten weglopen. Punt is dat, ik zodra ik het dopje losdraai, het water al begint te lopen. Wat kan ik nu doen om het water op te vangen zonder dat de badkamer blank komt te staan?
Oud 06-02-2013, 17:36
Verwijderd
The fuck, mijn loon lijkt opeens met enkele euro's per uur gekelderd te zijn, evenals dat van mij collega's. Hopen dat dit een administratief foutje is ofzo want we zijn niet ingelicht over loonversobering of shit :/
Oud 06-02-2013, 17:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik probeer al een uur m'n profielfoto op fb te veranderen, maar dat lukt niet. Eergisteren kon ik ook al geen foto uploaden Doet fb bij jullie wel normaal?
Oud 06-02-2013, 18:05
Verwijderd
Die Champs-Élysées op dat abortustopic

Eerst was het allemaal nog wel leuk, maar nu hij begint over dat dieren geen bewustzijn hebben ga ik van naar naar
Oud 06-02-2013, 18:08
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk best stom dat er op wzs soms zo langs elkaar wordt gepost. Alsof iedereen zijn eigen sores of dingetjes even spuit, en /care heeft om wat de ander allemaal zegt.

Citaat:
Vraagje: Onze wasmachine is stuk en nu gaat de deur ook niet meer open omdat er water in zit. Nu kan ik het water er uit laten lopen en heb ik ook gevonden waar en hoe dat moet, maar het afvoerdingetje zit zo laag bij de grond dat ik er met geen mogelijkheid een emmer of andere bak onder krijg. Het water loopt te enthousiast weg om het met een handdoek op te vangen. Volgens de handleiding moet ik eerst een dopje losdraaien en de afvoerslang eruit halen en het water in een bak laten weglopen. Punt is dat, ik zodra ik het dopje losdraai, het water al begint te lopen. Wat kan ik nu doen om het water op te vangen zonder dat de badkamer blank komt te staan?
Sorry, heb daar geen verstand van! Is het al opgelost?

Citaat:
The fuck, mijn loon lijkt opeens met enkele euro's per uur gekelderd te zijn, evenals dat van mij collega's. Hopen dat dit een administratief foutje is ofzo want we
zijn niet ingelicht over loonversobering of shit :/

Citaat:
Ik probeer al een uur m'n profielfoto op fb te veranderen, maar dat lukt niet. Eergisteren kon ik ook al geen foto uploaden Doet fb bij jullie wel normaal?
Ik heb geen Facebook.

Oke, in dit geval is het misschien een beetje onzinnig, maar toch, ik geef het goede voorbeeld!!1
Oud 06-02-2013, 18:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je bent een schatje Stefenootje! <3
Oud 06-02-2013, 18:11
Verwijderd
Mijn ploeggenootje kon gisteravond wel gewoon foto's uploaden CR!
Oud 06-02-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ehm, kan je niet een soort trechter maken van iets (blik, van stoffer en blik) en het water opvangen in een al dan niet dubbele vuilniszak die je op de grond legt?
Oud 06-02-2013, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ploeggenootje kon gisteravond wel gewoon foto's uploaden CR!
Hm. Misschien ligt het aan mijn account dan.
Oud 06-02-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ehm, kan je niet een soort trechter maken van iets (blik, van stoffer en blik) en het water opvangen in een al dan niet dubbele vuilniszak die je op de grond legt?
Hoezo een trechter als je toch al een plastic zak hebt? Die kun je toch gewoon om de afvoer houden. Tenminste, ik neem aan dat dat gewoon een pijp of slang is.
Oud 06-02-2013, 18:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar eh, het water stroomt er dan toch ook direct weer uit!
Oud 06-02-2013, 18:21
Verwijderd
of bel een monteur/handige oom? Leg een dam van handdoeken/lakens vuilniszakken etc voor de deur van de badkamer en toch laten leeglopen en dan scheppen?
Oud 06-02-2013, 18:24
Verwijderd
Hihi, ik vind CR leuk op facebook
Oud 06-02-2013, 18:25
Chick Rock
Chick Rock is offline

Regels voor berichten