Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben zo intens moe vandaag, het lijkt wel een hele wereldreis om even 100 meter te lopen. Ik had drie colleges vandaag, maar na de eerste werd het me gewoon echt teveel en ben ik naar mijn kamer gegaan om te slapen. Ik viel ongeveer meteen in slaap (wat echt heel uitzonderlijk is) en ik werd een uurtje geleden wakker. En het lijkt net alsof ik precies zo moe wakker werd als toen ik ging slapen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, het loopt door naar mijn hals. Het is rechts erger dan links. Maar ik heb dit wel eens, onzichtbare jeukende bultjes die me doen denken aan mijn schminkallergie. Maar ik gebruik geen make up ofzo, dus het is gewoon even raar. Soms loopt het ook door op mijn oren, dan jeuken mijn lellen als een gek!
![]() Wat is de vijfde ziekte dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik was net door mijn oude mails aan het struinen en kwam een mailwisseling tegen van een paar jaar geleden met de vertrouwenspersoon van mijn eerste middelbare school. Ik had toen veel contact met hem en hij heeft me erg geholpen. Een paar jaar geleden heb ik m nog eens gemaild en nu ben ik aan het denken om m nog eens te mailen om te vertellen dat het nu goed gaat. Maar ik weet niet zo goed of ik dat nou moet doen of niet! Aan de ene kant lijkt het me leuk en ik kan eindelijk iets positiefs vertellen, aan de andere kant weet ik niet of ie daar nou echt op zit te wachten. Hoewel hij het een paar jaar geleden op zich wel tof leek te vinden, maar ja... Het was gewoon z'n werk. I don't know. Wat denken jullie ervan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraagje: Onze wasmachine is stuk en nu gaat de deur ook niet meer open omdat er water in zit. Nu kan ik het water er uit laten lopen en heb ik ook gevonden waar en hoe dat moet, maar het afvoerdingetje zit zo laag bij de grond dat ik er met geen mogelijkheid een emmer of andere bak onder krijg. Het water loopt te enthousiast weg om het met een handdoek op te vangen. Volgens de handleiding moet ik eerst een dopje losdraaien en de afvoerslang eruit halen en het water in een bak laten weglopen. Punt is dat, ik zodra ik het dopje losdraai, het water al begint te lopen. Wat kan ik nu doen om het water op te vangen zonder dat de badkamer blank komt te staan?
|
![]() |
|
Ik probeer al een uur m'n profielfoto op fb te veranderen, maar dat lukt niet. Eergisteren kon ik ook al geen foto uploaden
![]()
||||
Verwijderd
|
Ik vind het eigenlijk best stom dat er op wzs soms zo langs elkaar wordt gepost. Alsof iedereen zijn eigen sores of dingetjes even spuit, en /care heeft om wat de ander allemaal zegt.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Oke, in dit geval is het misschien een beetje onzinnig, maar toch, ik geef het goede voorbeeld!!1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|