Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb wel meer dingen die ik niet lust, of alleen op een bepaalde manier, dus ik ben sowieso een lastige zeikerd wat betreft eten ![]()
|
Oh ja, ik moest ineens aan iets stoms denken dat ik mvt jullie wil delen:
Gisteren had ik een college literatuurwetenschap en het was heel interessant enzo, maar toen ging het ineens over oude Grieken en tegenstellingen en vroeg de docent 'Wat is het tegenovergestelde van homoseksueel?' (als in 'ben je wel zeker dat het 'hetero' moet zijn, want er zijn nog tig andere opties, waar nooit over gepraat wordt') En toen vroeg hij wie er hetero was. Groot aantal handjes de lucht in. 'Wie is er homo?' Ook een paar voorzichtige handjes. En toen 'Wie is er bi?' en het was echt belachelijk om te zien hoe snel een flink aantal arty wijven hun hand de lucht in staken. Tuurlijk geloof/weet ik dat er mensen zijn die biseksueel zijn, maar door de manier waarop zij hun arm de lucht in stootten snap ik ook dondersgoed dat veel mensen het zien als aandachtstrekkerij. Oh ja, de docent vroeg ook nog of er iemand aseksueel was 'want dat kan ook, volgens mij', maar aangezien ik niemand in de zaal ken, het niemand een reet aangaat en ik flink wat gegniffel hoorde de beide keren dat hij het woord 'aseksueel' zei, heb ik gewoon mijn hand omlaag gehouden.
|
Verwijderd
|
Aww, ik had m'n hand wel opgestoken als ik aseksueel was en dat werd gevraagd. Al is het om een goede vraag te belonen met een antwoord
![]() Verder denk ik dat de meeste mensen 'gewoon' een beetje heteroflexibel zijn, wat sommigen bij zichzelf verwarren met biseksualiteit. Ik vind het wel jammer dat biseksualiteit daardoor vaak wordt weggezet als aandachttrekkerij. |
![]() |
|
Veel échte bi's durven trouwens niet echt uit de kast te komen (of dragen het iig niet openlijk uit), want ze vallen een beetje tussen wal en schip omdat ze zowel bij veel hetero's als homo's vaak niet echt geaccepteerd worden, zelfs als het goede vrienden zijn. Dus die zijn voor het gemak maar hetero of homo. In mijn homokennissenkring zijn ook wel een paar mensen die biseksualiteit raar vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, ik heb behalve voor N nog nooit gevoelens gehad voor een jongen die langer dan twee dagen duurden, en ik kijk nog steeds helemaal niet op die manier naar jongens. Als vriendinnen me in films vragen wat ik van de (mannelijke) hoofdpersoon vind, moet ik daar altijd even over nadenken, omdat ik niet automatisch zo naar jongens/mannen kijk. Maar ik heb iets met N en daar ben ik blij mee, dus ik noem mezelf hetero, in de zeer zeldzame gevallen dat er iemand naar vraagt. Dat gebeurt namelijk eigenlijk praktisch nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen vond ik je veel leuker, nu is het HIDE YO BOYFRIENDS en alles ![]()
||
Citaat:
Aber gut, ik zei ook al dat ik weet dat biseksualiteit bestaat en ik vind het prima als iemand zich ermee identificeert ookal vallen ze voornamelijk op 1 van de 2, maar het was dus de manier waarop die mensen lieten zien dat ze bi waren. Nog net niet om zich heenkijkend om te checken of iedereen wel goed naar ze keek. en sommigen deden echt te overdreven 'Ja, *zucht*ik ben bi. So what? ![]() Dat vind ik dus stom.
|
|