Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2013, 12:29
Martiño
Martiño is offline
Jij moet gewoon stoppen met mij steeds na te apen!
Oud 08-03-2013, 12:29
Verwijderd
Ik ga toch maar jonge kaas kopen.
Oud 08-03-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ga toch maar jonge kaas kopen.
Je kreeg er zin in door het kaasbef-gebeuren?
Oud 08-03-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik een boterham met jonge kaas en jam wil. Maar dan moet ik wel eerst jonge kaas gaan kopen.
Citaat:
Zonder nuvaring.

Citaat:
Kan zijn dat hij dan langer houdbaar is ja. Maar ik krijg er altijd maar 3, en die gebruik ik ook binnen 3 maanden, dus dan denk ik 'Ja, hoe lang moet ik ze bewaren dan ?'

Volgens mij stond het ook in de bijsluiter dat ze gewoon 4 maanden goed blijven buiten de koelkast ofzo.
Ja, maar ik heb ze nu al gehaald en wil eerst een maand of twee maanden zonder kunstige hormonen doen.

@Stefenootje: gewoon aangeven adt je geen niet-bio kip eet, dan kan ze zelf bekijken of ze dan wel bio-kip koopt of dat ze iets zonder maakt. Ik vind het nooit vervelend als ik vegetarisch moet koken als iemand geen vlees eet. Wat ik wel vervelend vind is wanneer mensen het niet op tijd benoemen. Dat je op het ount staat om te beginnen met koken en ze dan zeggen "Ohja, ik eet geen vlees" Sta je dan met al je boodschappen. Of wat Sarah zegt, eitje Of wat CR zegt. Eigenlijk zun hun suggesties beter dan die van mij, maar ik wilde ook graag wat zeggen
Oud 08-03-2013, 12:31
Verwijderd
Nee het staat daar los van! Hoop ik.
Oud 08-03-2013, 12:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee het staat daar los van! Hoop ik.
Nouja, misschien dat jij en Theodoor het iets pittiger wilden maken in de slaapkamer
Martiño
Martiño is offline
Verwijderd
Oud 08-03-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Nouja, misschien dat jij en Theodoor het iets pittiger wilden maken in de slaapkamer
Dan is mosterdkaas misschien wel een idee!
Oud 08-03-2013, 12:37
Verwijderd
Oud 08-03-2013, 12:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Even voor de vega's: voelen jullie je niet lastig en een zeikerd als je ergens gaat eten (waar ze je misschien nog niet kennen) en je moet zeggen dat je geen vlees eet?
Ik geef altijd aan dat ik vegetariër ben en dat ik hoop dat dat geen probleem is. En dit:
Citaat:
Als mensen uit zichzelf vragen wat ze dan voor mij moeten maken, zeg ik 'bak maar een eitje' want goedkoop, weinig werk en overal lekker bij
// Zo, de woonkamer, keuken, wc en vloer beneden zijn brandschoon Mijn schoonzusje komt zo, dus ik wacht even op haar zodat zij de badkamer kan doen en ik de was
Oud 08-03-2013, 12:43
Verwijderd

AWWWW
Oud 08-03-2013, 12:45
Miekje*
Miekje* is offline
Omg <3
Oud 08-03-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
jonge kaas is toch niet pittig!
Oud 08-03-2013, 12:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Even voor de vega's: voelen jullie je niet lastig en een zeikerd als je ergens gaat eten (waar ze je misschien nog niet kennen) en je moet zeggen dat je geen vlees eet?
Iemand wil kip gaan eten (het is geen negerin ), maar ik wil liever geen (bio-industrie)kip eten. En ik kan moeilijk van haar verlangen dat ze duurdere biologische kip gaat kopen voor me.
Soms, maar ik wissel het af tussen "ik eet geen vlees" en "ik lust geen vlees" (omdat sommige mensen volhouden aan hun idee van kookskills en ervan overtuigd zijn dat ik heus wel gehaktballen lust zoals zij het maken). Kip en vis eet ik wel, dus dat maakt het vaak makkelijker voor mensen. Ook eet ik vegetarische troep, alleen tofu vind ik net rubber.

Maar ik heb wel meer dingen die ik niet lust, of alleen op een bepaalde manier, dus ik ben sowieso een lastige zeikerd wat betreft eten
Oud 08-03-2013, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Op sommige poststukken hoeft toch geen postzegel, hoe zat dat ook alweer?
Oud 08-03-2013, 13:00
Verwijderd
Als je het naar een antwoordnummer stuurt
Oud 08-03-2013, 13:01
Verwijderd
Niet te verwarren met postbusnummer!
Oud 08-03-2013, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, ik zie het al. Lekker op kosten van de gemeente Ik vroeg me al hoeveel postzegels op dit dikke pakket moesten.
Oud 08-03-2013, 13:29
Verwijderd
Ik wil ook een plastificeermasjien ALLES PLASTIFICEREN Ik heb zojuist mijn papieren donorcodicil al geplastificeerd en mooi recht afgesneden. Wat een bevrediging zo op de vrijdagmiddag
Oud 08-03-2013, 13:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
BELASTINGAANGIFTE
Oud 08-03-2013, 13:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat was overigens geen frustratie, meer een 'ik ga het godverdomme nu doen'
Oud 08-03-2013, 13:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat was overigens geen frustratie, meer een 'ik ga het godverdomme nu doen'
Oja, gvd. Moet ook nog.
Oud 08-03-2013, 13:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lol, ik dacht net ook even 'lol, ik maak deze opdrachten effetjes en dan stuur ik ze voor 1 uur op'.
Nuh-uh! Met 1 zin vertalen was ik al een kwartier bezig en toen moest ik er nog 25.
Oud 08-03-2013, 13:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil geld terugkrijgen van der belastung, maar ik kan volgens mij niks terugvragen.
Oud 08-03-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook een plastificeermasjien ALLES PLASTIFICEREN Ik heb zojuist mijn papieren donorcodicil al geplastificeerd en mooi recht afgesneden. Wat een bevrediging zo op de vrijdagmiddag
Dit wil ik ook, ja. Samenvattingen maken zal nooit meer hetzelfde zijn.
Oud 08-03-2013, 13:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oja, gvd. Moet ook nog.
Graag gedaan

Mijn 'handige' programmaatje geeft nu een foutmelding dat ik teveel bezit. Ik weet niet in welk parallel universum zij zitten te spitten
Oud 08-03-2013, 13:57
Verwijderd
Moet je eigenlijk zeggen 'Alle kinderen trokken hun trui aan' of 'Alle kinderen trokken hun truien aan'?
Oud 08-03-2013, 14:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, ik moest ineens aan iets stoms denken dat ik mvt jullie wil delen:

Gisteren had ik een college literatuurwetenschap en het was heel interessant enzo, maar toen ging het ineens over oude Grieken en tegenstellingen en vroeg de docent 'Wat is het tegenovergestelde van homoseksueel?' (als in 'ben je wel zeker dat het 'hetero' moet zijn, want er zijn nog tig andere opties, waar nooit over gepraat wordt')

En toen vroeg hij wie er hetero was. Groot aantal handjes de lucht in. 'Wie is er homo?' Ook een paar voorzichtige handjes. En toen 'Wie is er bi?' en het was echt belachelijk om te zien hoe snel een flink aantal arty wijven hun hand de lucht in staken.
Tuurlijk geloof/weet ik dat er mensen zijn die biseksueel zijn, maar door de manier waarop zij hun arm de lucht in stootten snap ik ook dondersgoed dat veel mensen het zien als aandachtstrekkerij.

Oh ja, de docent vroeg ook nog of er iemand aseksueel was 'want dat kan ook, volgens mij', maar aangezien ik niemand in de zaal ken, het niemand een reet aangaat en ik flink wat gegniffel hoorde de beide keren dat hij het woord 'aseksueel' zei, heb ik gewoon mijn hand omlaag gehouden.
Oud 08-03-2013, 14:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Moet je eigenlijk zeggen 'Alle kinderen trokken hun trui aan' of 'Alle kinderen trokken hun truien aan'?
Trui, anders lijkt het of elk kind meerdere truien aantrekt.
Oud 08-03-2013, 14:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als ze meerdere truien hebben, dat laatste.
Oud 08-03-2013, 14:26
Verwijderd
Aww, ik had m'n hand wel opgestoken als ik aseksueel was en dat werd gevraagd. Al is het om een goede vraag te belonen met een antwoord En te laten zien dat 't niet zo zeldzaam is als de giebelwijven denken. En om eventuele uncercover aces in de zaal een voorbeeld of aanspreekpunt te geven.

Verder denk ik dat de meeste mensen 'gewoon' een beetje heteroflexibel zijn, wat sommigen bij zichzelf verwarren met biseksualiteit. Ik vind het wel jammer dat biseksualiteit daardoor vaak wordt weggezet als aandachttrekkerij.
Oud 08-03-2013, 14:29
Martiño
Martiño is offline
Nouja, weinig mensen zijn écht 100% homo of hetero, de meeste mensen zitten er ergens tussen in.

Maar het is irritant ja. Alleen échte homo's en bi's mogen aandacht trekken met hun geaardheid, vind ik.
Oud 08-03-2013, 14:30
Verwijderd
Mijn beste vriedinnetje woont nu in een opvangcentrum voor daklozen. omdat de gemeente haar huis te vroeg wilde afbreken. Ze mag geen bezoek, internet, moet half 11 binnen zijn, moet melden als ze weg gaat. Ze vind het erg, net alsof ze in een gevangenis woont.
Oud 08-03-2013, 14:31
Verwijderd
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 08-03-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste vriedinnetje woont nu in een opvangcentrum voor daklozen. omdat de gemeente haar huis te vroeg wilde afbreken.
he wat stom kan ze niet in de weekends bij jou logeren?
Oud 08-03-2013, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Veel échte bi's durven trouwens niet echt uit de kast te komen (of dragen het iig niet openlijk uit), want ze vallen een beetje tussen wal en schip omdat ze zowel bij veel hetero's als homo's vaak niet echt geaccepteerd worden, zelfs als het goede vrienden zijn. Dus die zijn voor het gemak maar hetero of homo. In mijn homokennissenkring zijn ook wel een paar mensen die biseksualiteit raar vinden.
Oud 08-03-2013, 14:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 08-03-2013, 14:34
Verwijderd
Biseksualiteit is net iets moeilijker om je in in te leven dan homoseksualiteit. Homoseksualiteit is net heteroseksualiteit, maar dan andersom. Biseksualiteit is dan net weer anders.
Oud 08-03-2013, 14:34
Verwijderd
net net net
Oud 08-03-2013, 14:36
Verwijderd
antarctische zeespinnen
Spoiler
Oud 08-03-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
he wat stom kan ze niet in de weekends bij jou logeren?
Dat heb ik haar al gevraagd, ook of ze bij me wilde komen wonen of alleen in het weekend. Een andere vriendin heeft haar dat ook al aangeboden, maar ze vind het goed zo. Ze denkt dat haar moeder snel een ander huis vindt. Ze zouden eigenlijk al 3 maanden geleden verhuisd zijn naar Maastricht, maar die makelaar had het huis toch aan iemand anders verkocht.
Oud 08-03-2013, 14:39
Verwijderd
Citaat:
antarctische zeespinnen
Spoiler
OMG.

En, ik heb behalve voor N nog nooit gevoelens gehad voor een jongen die langer dan twee dagen duurden, en ik kijk nog steeds helemaal niet op die manier naar jongens. Als vriendinnen me in films vragen wat ik van de (mannelijke) hoofdpersoon vind, moet ik daar altijd even over nadenken, omdat ik niet automatisch zo naar jongens/mannen kijk. Maar ik heb iets met N en daar ben ik blij mee, dus ik noem mezelf hetero, in de zeer zeldzame gevallen dat er iemand naar vraagt. Dat gebeurt namelijk eigenlijk praktisch nooit.
Oud 08-03-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Veel échte bi's durven trouwens niet echt uit de kast te komen (of dragen het iig niet openlijk uit), want ze vallen een beetje tussen wal en schip omdat ze zowel bij veel hetero's als homo's vaak niet echt geaccepteerd worden, zelfs als het goede vrienden zijn. Dus die zijn voor het gemak maar hetero of homo. In mijn homokennissenkring zijn ook wel een paar mensen die biseksualiteit raar vinden.
Ja, precies. Stom Maar ik vind het sowieso raar om vraagtekens te stellen bij iemands geaardheid of seksualiteitsbeleving, eigenlijk. Ik kan geen enkele goede reden verzinnen voor de vraag 'ben jij wel écht hetero/homo/bi/aseksueel/fetisjist/into jezelf insmeren met aardbeienjam'. Want 1) hoezo niet dan en 2) lekker boeiend
Oud 08-03-2013, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
OMG.

En, ik heb behalve voor N nog nooit gevoelens gehad voor een jongen die langer dan twee dagen duurden, en ik kijk nog steeds helemaal niet op die manier naar jongens. Als vriendinnen me in films vragen wat ik van de (mannelijke) hoofdpersoon vind, moet ik daar altijd even over nadenken, omdat ik niet automatisch zo naar jongens/mannen kijk. Maar ik heb iets met N en daar ben ik blij mee, dus ik noem mezelf hetero, in de zeer zeldzame gevallen dat er iemand naar vraagt. Dat gebeurt namelijk eigenlijk praktisch nooit.
Voor mij zul je toch altijd lesbische Kat zijn, die mooie verhalen vertelt over dat meisje van school <3

Toen vond ik je veel leuker, nu is het HIDE YO BOYFRIENDS en alles
Oud 08-03-2013, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Voor mij zul je toch altijd lesbische Kat zijn, die mooie verhalen vertelt over dat meisje van school <3

Toen vond ik je veel leuker, nu is het HIDE YO BOYFRIENDS en alles
Ik ga nog steeds een beetje dood als ik aan haar denk. Als je Y bedoelt dus.
Oud 08-03-2013, 14:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aww, ik had m'n hand wel opgestoken als ik aseksueel was en dat werd gevraagd. Al is het om een goede vraag te belonen met een antwoord En te laten zien dat 't niet zo zeldzaam is als de giebelwijven denken. En om eventuele uncercover aces in de zaal een voorbeeld of aanspreekpunt te geven.

Verder denk ik dat de meeste mensen 'gewoon' een beetje heteroflexibel zijn, wat sommigen bij zichzelf verwarren met biseksualiteit. Ik vind het wel jammer dat biseksualiteit daardoor vaak wordt weggezet als aandachttrekkerij.
Ik twijfelde er ook even aan, maar omdat er vrij lacherig over werd gedaan, ook door de docent, beloonde ik de vraag dus niet.
Aber gut, ik zei ook al dat ik weet dat biseksualiteit bestaat en ik vind het prima als iemand zich ermee identificeert ookal vallen ze voornamelijk op 1 van de 2, maar het was dus de manier waarop die mensen lieten zien dat ze bi waren. Nog net niet om zich heenkijkend om te checken of iedereen wel goed naar ze keek. en sommigen deden echt te overdreven 'Ja, *zucht*ik ben bi. So what? '
Dat vind ik dus stom.
Oud 08-03-2013, 14:47
Verwijderd

oeps
Oud 08-03-2013, 14:48
Verwijderd
Ja, irritatie richting aandachtvragerij snap ik uiteraard wel heel goed.
Oud 08-03-2013, 14:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Regels voor berichten