Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
'Films zijn geacteerd! ![]() 'Ik luister graag naar muziek op CD's' 'Dat is niet live! ![]() 'Ik kijk graag naar comedy' 'Die mensen hebben hun grappen ingestudeerd! ![]() [/dooddoeners]
|
Ik was trouwens even vergeten waarom ik normaal geen wijn drink. Het is geen limonade, maar smaakt wel zo en ik heb een halve fles op en voel 'm nu al zitten. Klotespul.
en mijn vrienden zijn stom! Ik wil nieuwe!
|
Hallo, ik heb heel lekker gegeten, ondanks dat ik niet wist dat er door de naturelaardappelpuree melk moest en we dat natuurlijk niet in huis hadden en ik het met extra water en koffiemelk heb moeten fiksen. En een pakje kaasaardappelpuree, want die is wel alleen met water, hence mijn verwarring toen ik het pakje van de naturel las! Maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen, hij is alleen iets minder smeuïg dan hoort, maar /care.
|
Oei, als ik alles op mijn naaimachinehoes ga doen wat ik leuk vind, dan wordt 'ie wel érg vol
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rednecks watch it. Thrust me, I'm a Southerner. Ok dan. Even later kreeg ik de melding dat hij in Breda woont en België kent, schatje! Zozo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet nu wat er bij komt kijken en daardoor waardeer ik het nog meer. En het bloed dat bij de Belgische shows vloeide, was wel degelijk echt ^^ |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar nogmaals; 't is gewoon niet aan mij besteed. Zoals wel meer dingen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, ik vind de inspanning die ze moeten leveren iig wel bewonderenswaardig ^^ Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
*huilt* Citaat:
![]() Ik weet alleen dat m'n vader vroegah toen ik nog klein was heel veel naar worstelen keek, en hij noemt nu nog steeds wel eens van die ouwe worstelaars (Rowdy Roddy Piper enzo ![]() Al is er wel een Amerikaans meisje dat ik volg op tumblr (en waar ik 't tantoegoed mee kan vinden) en die post heel veel dingen over WWE en sommige van die kerels... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vraag eens of hij Salvatore Bellomo nog kent, http://en.wikipedia.org/wiki/Salvatore_Bellomo
Daar heb ik training van gekregen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik spreek m'n vader niet zo vaak, dus ik kan 't niet effe checken ofzo, maar hij was into alles wat met krachtsporten te maken had. Maar eh, que? Watvoor training heb jij van die kerel gehad dan? ![]()
|
Verwijderd
|
Ohnee, het heet nog BWS: http://www.bws-wrestling.com/
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|