Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2013, 20:31
Verwijderd
Iemand zette dit op facebook:
Citaat:
Har rooz tan naw rooz, naw rooz tan peroz!!!! Sal 1392 ba famil wa dostaan azizam tabrek. Inshalah sal sahatmand wa por barakate dashta bashen.
Ik heb die eerste zin wel drie keer gelezen voordat ik doorhad dat het geen achterstevoren-Nederlands was
Advertentie
Oud 22-03-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Iemand zette dit op facebook:

Ik heb die eerste zin wel drie keer gelezen voordat ik doorhad dat het geen achterstevoren-Nederlands was
Dat was ook wat ik onmiddellijk probeerde
Oud 22-03-2013, 20:53
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja! Dank je ^^
Oud 22-03-2013, 20:55
Verwijderd
Weer een hoogtepunt. Een bericht op een datingsite om me even te melden: 'American Wrestling is fake.' (het staat op mijn profiel bij likes. Ik vind het leuk om te zien).

Ja. Dus?
Oud 22-03-2013, 21:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Weer een hoogtepunt. Een bericht op een datingsite om me even te melden: 'American Wrestling is fake.' (het staat op mijn profiel bij likes. Ik vind het leuk om te zien).

Ja. Dus?
'Ik hou van films'
'Films zijn geacteerd! '

'Ik luister graag naar muziek op CD's'
'Dat is niet live! '

'Ik kijk graag naar comedy'
'Die mensen hebben hun grappen ingestudeerd! '

[/dooddoeners]
Oud 22-03-2013, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was trouwens even vergeten waarom ik normaal geen wijn drink. Het is geen limonade, maar smaakt wel zo en ik heb een halve fles op en voel 'm nu al zitten. Klotespul.
en mijn vrienden zijn stom! Ik wil nieuwe!
Oud 22-03-2013, 21:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik heb heel lekker gegeten, ondanks dat ik niet wist dat er door de naturelaardappelpuree melk moest en we dat natuurlijk niet in huis hadden en ik het met extra water en koffiemelk heb moeten fiksen. En een pakje kaasaardappelpuree, want die is wel alleen met water, hence mijn verwarring toen ik het pakje van de naturel las! Maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen, hij is alleen iets minder smeuïg dan hoort, maar /care.
Oud 22-03-2013, 21:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En nu ga ik eindelijk mijn haar verven, want dat staat ook pas 6 maanden in de planning, godverdorie en eigenlijk heb ik nog geen zin, maar ik heb me er nu al de hele dag op ingesteld.
Oud 22-03-2013, 21:20
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, als ik alles op mijn naaimachinehoes ga doen wat ik leuk vind, dan wordt 'ie wel érg vol Ik denk dat ik het hou op ingestikte zakken aan beide zijkanten, een applicatie van vilt op de voorkant en opgenaaide zakken op de achterkant. En bovenin een gat voor het handvat
Oud 22-03-2013, 21:21
Miekje*
Miekje* is offline
En misschien nog 'Miekje's Machine' in een hoekje geborduurd
Oud 22-03-2013, 21:29
Verwijderd
Overigens begrijp ik nog steeds niet wat mensen waarderen aan dat Amerikaanse show'worstelen'. En helemaal wanneer je er dat commentaar bij hoort (op TV); ik kan er met mijn verstand niet bij. Gelukkig hoeft dat ook verder niet
Oud 22-03-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik was trouwens even vergeten waarom ik normaal geen wijn drink. Het is geen limonade, maar smaakt wel zo en ik heb een halve fles op en voel 'm nu al zitten. Klotespul.
en mijn vrienden zijn stom! Ik wil nieuwe!
Wijn is fijn
Oud 22-03-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
'Ik hou van films'
'Films zijn geacteerd! '

'Ik luister graag naar muziek op CD's'
'Dat is niet live! '

'Ik kijk graag naar comedy'
'Die mensen hebben hun grappen ingestudeerd! '

[/dooddoeners]
Inderdaad. Ik had teruggestuurd: So? Want ik was wel benieuwd naar zijn uitleg achter die ontzettend boeiende mededeling.
Rednecks watch it. Thrust me, I'm a Southerner.

Ok dan. Even later kreeg ik de melding dat hij in Breda woont en België kent, schatje!

Zozo.
Oud 22-03-2013, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Overigens begrijp ik nog steeds niet wat mensen waarderen aan dat Amerikaanse show'worstelen'. En helemaal wanneer je er dat commentaar bij hoort (op TV); ik kan er met mijn verstand niet bij. Gelukkig hoeft dat ook verder niet
Ik waardeer de show ^^ en intussen heb ik trainingen meegemaakt in België en ik was er fysiek niet capabel voor Die trainingen zijn geen kattenpis. 3 uur intensief doorgaan, eerst conditie, kracht en alles, daarna vallen, springen, rollen, alles.
Ik weet nu wat er bij komt kijken en daardoor waardeer ik het nog meer. En het bloed dat bij de Belgische shows vloeide, was wel degelijk echt ^^
Oud 22-03-2013, 21:36
Verwijderd
Stiekem voel ik altijd een beetje plaatsvervangende schaamte bij dat show'worstel'-gebeuren
Oud 22-03-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Stiekem voel ik altijd een beetje plaatsvervangende schaamte bij dat show'worstel'-gebeuren
Hoezo? Om de wrestlers of om het publiek of om de presentatoren of?
Oud 22-03-2013, 21:40
Verwijderd
Om álles
Oud 22-03-2013, 21:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsodeknetter wat is het koud buiten en nu heb ik het zó koud
Oud 22-03-2013, 21:43
Verwijderd
Oh fuck, ik heb een hele goeie armlosworstelmove geleerd van Eddie Dark herinner ik me nu! En ik was dat niet alleen vergeten, ik ben ook vergeten hoe het moet
Oud 22-03-2013, 21:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Cisca Dresselhuys was best grappig trouwens
Oud 22-03-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Om álles
En waarom? Omdat ze spandex broekjes aantrekken terwijl ze dik geld verdienen met iets dat ze waarschijnlijk graag doen? ^^
Oud 22-03-2013, 21:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, het viel mee. Ik dacht, daar ben ik vast uren aan kwijt, maar ik was even vergeten dat ik met deze lengte geen twee flesjes meer in mijn haar hoef te smeren
Oud 22-03-2013, 21:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Welke kleur?
Oud 22-03-2013, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, ik weet echt even niet hoe ik weer warm moet worden
Oud 22-03-2013, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik weet echt even niet hoe ik weer warm moet worden
Dat probleem heb ik al een paar dagen. Ik kruip elke keer maar weer onder de douche, maar het helpt niet.
Oud 22-03-2013, 21:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lichtbruin. Volgens het pakje. Maar dit is dezelfde kleur die ik al een tijdje hebt, het is gewoon donkerbruin en ergens van de week ga ik nog even highlights zetten en dan ben ik er weer klaar mee.
Oud 22-03-2013, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat probleem heb ik al een paar dagen. Ik kruip elke keer maar weer onder de douche, maar het helpt niet.
Ik heb niet zo'n fijne douche helaas. Ik zit nu op de bank ingepakt in m'n superdikke badjas onder een dekentje, maar het helpt nog niet echt. Ik pak m'n kruik er zo maar bij

Citaat:
Lichtbruin. Volgens het pakje. Maar dit is dezelfde kleur die ik al een tijdje hebt, het is gewoon donkerbruin en ergens van de week ga ik nog even highlights zetten en dan ben ik er weer klaar mee.
Foto!
Oud 22-03-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Cisca Dresselhuys was best grappig trouwens
Stop de persen!

Citaat:
En waarom? Omdat ze spandex broekjes aantrekken terwijl ze dik geld verdienen met iets dat ze waarschijnlijk graag doen? ^^
Nu ja, nepvechten is normaliter voorbehouden aan kinderen die net -pak 'm beet- voor het eerst Kickboxer of Rocky hebben gezien. Dat 't dan ook nog eens gedaan wordt door volwassen kerels in belachelijke outfits, voorzien van commentaar zó fout dat zelfs Zanger Rinus zich in zijn graf zou omdraaien mocht hij met de neus omhoog gaan zorgt er voor dat ik het domweg pijnlijk vind om aan te zien. Ja, er vloeit wel eens wat echt bloed en je moet er voor trainen. Maar seriously. Los daarvan verdient Nicki Minaj naast een zangverbod ook bákken met geld. Dat er blijkbaar vraag naar is en dus geld mee te verdienen is maakt 't nog niet bewonderingswaardig of zelfs respectabel. Althans, niet in mijn ogen.

Maar nogmaals; 't is gewoon niet aan mij besteed. Zoals wel meer dingen.
Oud 22-03-2013, 21:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit nog met zilverfolie op mijn knar
Oud 22-03-2013, 21:55
Verwijderd
CR, had je je kokerrok op de fiets aan? Hoe ging dat?
Oud 22-03-2013, 21:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga maar eens mijn cavia's uitmesten, spullen pakken voor het weekend en pitten Toedels, pixelvrienden!
Oud 22-03-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet zo'n fijne douche helaas. Ik zit nu op de bank ingepakt in m'n superdikke badjas onder een dekentje, maar het helpt nog niet echt. Ik pak m'n kruik er zo maar bij
Ja nou, hier vormde de boiler een probleem, die is vandaag gerepareerd, maar ik merk geen verschil en uit de kraan stroomt nog steeds geen zonnevuurwater.

Citaat:
Nu ja, nepvechten is normaliter voorbehouden aan kinderen die net -pak 'm beet- voor het eerst Kickboxer of Rocky hebben gezien. Dat 't dan ook nog eens gedaan wordt door volwassen kerels in belachelijke outfits, voorzien van commentaar zó fout dat zelfs Zanger Rinus zich in zijn graf zou omdraaien mocht hij met de neus omhoog gaan zorgt er voor dat ik het domweg pijnlijk vind om aan te zien. Ja, er vloeit wel eens wat echt bloed en je moet er voor trainen. Maar seriously. Los daarvan verdient Nicki Minaj naast een zangverbod ook bákken met geld. Dat er blijkbaar vraag naar is en dus geld mee te verdienen is maakt 't nog niet bewonderingswaardig of zelfs respectabel. Althans, niet in mijn ogen.

Oh zo ^^ ja, als larper denk je niet zo over dingen natuurlijk Die commentaar heb ik eigenlijk nog nooit op gelet, in de tijd dat ik het echt regelmatig keek, hadden we een Vlaamse wrestler die commentaar gaf en dan krijg je ook technische dingen die aangestipt worden
Nou ja, ik vind de inspanning die ze moeten leveren iig wel bewonderenswaardig ^^

Citaat:
Ik zit nog met zilverfolie op mijn knar
Foto dus!
Oud 22-03-2013, 21:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, had je je kokerrok op de fiets aan? Hoe ging dat?
Nee Ik voelde me niet zo lekker, dus ik heb uiteindelijk een losser jurkje aangetrokken. Ook leuk trouwens, maar iets minder formeel.
Oud 22-03-2013, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Stop de persen!
Que?
Oud 22-03-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Que?
Eh, 'grappig' en onzer Cisca is geen associatie in mijn hoofd
Oud 22-03-2013, 22:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eh, 'grappig' en onzer Cisca is geen associatie in mijn hoofd
Oh, nee bij mij ook niet. Maar ze introduceerde de tentoonstelling echt heel leuk en gevat
Oud 22-03-2013, 22:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wijn is fijn
Wijn is voor labiele vrouwen.
*huilt*

Citaat:
Inderdaad. Ik had teruggestuurd: So? Want ik was wel benieuwd naar zijn uitleg achter die ontzettend boeiende mededeling.
Rednecks watch it. Thrust me, I'm a Southerner.
'Thrust me'? Mocht 'ie willen!

Ik weet alleen dat m'n vader vroegah toen ik nog klein was heel veel naar worstelen keek, en hij noemt nu nog steeds wel eens van die ouwe worstelaars (Rowdy Roddy Piper enzo ), maar het is nooit meer op TV en ik ga het niet opzoeken.
Al is er wel een Amerikaans meisje dat ik volg op tumblr (en waar ik 't tantoegoed mee kan vinden) en die post heel veel dingen over WWE en sommige van die kerels...
Oud 22-03-2013, 22:14
Verwijderd
Vraag eens of hij Salvatore Bellomo nog kent, http://en.wikipedia.org/wiki/Salvatore_Bellomo
Daar heb ik training van gekregen
Oud 22-03-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Wijn is voor labiele vrouwen.
*huilt*
Ik ben geen labiele vrouw. *pouts*
Oud 22-03-2013, 22:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vraag eens of hij Salvatore Bellomo nog kent, http://en.wikipedia.org/wiki/Salvatore_Bellomo
Daar heb ik training van gekregen
Oh, als hij van die tijd is, dan zal dat vast wel!
Ik spreek m'n vader niet zo vaak, dus ik kan 't niet effe checken ofzo, maar hij was into alles wat met krachtsporten te maken had.

Maar eh, que? Watvoor training heb jij van die kerel gehad dan?
Oud 22-03-2013, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben geen labiele vrouw. *pouts*
Dat denk jij!

Maar eh, neh...wijn is niet mijn ding. Doe mij maar vodka of whiskey. Dat smaakt niet naar limonade.
Oud 22-03-2013, 22:18
Verwijderd
Wrestling ^^

Belgian Wrestling School, maar dat is intussen van naam veranderd en gesplitst geloof ik.
Oud 22-03-2013, 22:19
Verwijderd
Ohnee, het heet nog BWS: http://www.bws-wrestling.com/
Oud 22-03-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Maar eh, neh...wijn is niet mijn ding. Doe mij maar vodka of whiskey. Dat smaakt niet naar limonade.
Heb je wel droge wijn dan?
Oud 22-03-2013, 22:28
Verwijderd
Kijk Trimm:

Oud 22-03-2013, 22:29
Verwijderd
Hahaha, die mijnheer Abdelkarim Honing bij P&W. Met z'n mallotige baard.
Oud 22-03-2013, 22:49
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Stop de persen!

Inderdaad.
Oud 22-03-2013, 22:50
Verwijderd
Ik ga maffen. Truste!
Oud 22-03-2013, 22:52
bloodyb
bloodyb is offline
Truste.
Oud 22-03-2013, 22:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zoek ook m'n bed op. Ik kruip erin met badjas en kruik. Brrrrrrr. Doei!

Regels voor berichten