Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar eh jongens, het is toch gewoon donderdag he, geen feestdag ofzo (jaja witte donderdag, maar dat telt niet)? Ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen. Misschien is het wel zaterdag en heb ik dat niet door
Oud 28-03-2013, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is donderdag ja en ik ga maar even de belastingdienst bellen
Oud 28-03-2013, 12:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh godverdomme, nu heb ik ergens in het menu weer verkeerd gekozen en heb ik uitstel tot 1 september
Oud 28-03-2013, 12:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omdat 'VERRAS ONS MAAR !!!' Dat is echt het enige antwoord wat ik dus krijg.
Dan maak je toch een soort high tea? Dan zit je er middenin.
Oud 28-03-2013, 12:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nog een keer gebeld en nu kreeg ik wel gewoon iemand aan de telefoon, rare jongens daar.
Oud 28-03-2013, 12:05
Verwijderd
Mijn ouders zijn niet gek hoor, maar mijn zus had ze uitgenodigd met 'Ja, en dan krijgen jullie super lekker avondeten en dan ga ik jullie helemaal verrassen en alles!!1!!11!!!' (ik ben heel benieuwd, mijn zus is niet zo'n keukenprinses) en ik snap nu op zich wel dat ze dat willen houden . Maar ja, eigenlijk moet mijn zus ook niet zo stom zijn en ons gewoon laten mee eten
Oud 28-03-2013, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je zus heeft echt gezegd dat je niet mee mag eten? Apart.
Oud 28-03-2013, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien moest ik maar eens gaan loopbanden. ACTIE!
Oud 28-03-2013, 12:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Haaaaaa, wat ben ik toch een kut ik had gewoon ja aan moeten klikken op bezittingen (want blijkbaar is geld op je rekening ook bezit, beetje vaag beschreven in de vraag dan) nu issie verstuurd.
Oud 28-03-2013, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn vader skypte me en zei toen 'Jaaa en je zus heeft ons zondag uitgenodigd voor het eten dus dan zien we je dan ook wel natuurlijk!' Dus toen had ik iets van Eten? Wat? . Maar goed, toen zei mijn vader natuurlijk dat ik het met mijn zus moest overleggen. Dus ik heel vrolijk 'Hoi! Ik hoor dat papa en mama bij jou komen eten zondag, wat gezellig, ik wil ze ook wel zien, zullen we dan samen eten?' Krijg ik eerst 'Oh, ja. Nou. Ik heb nu even geen tijd maar ik spreek je daar later wel over' toen dacht ik al . Maar goed, toen kreeg ik een whatsappje met 'Ja, het komt niet zo goed uit en het is dat ik samen met vriendje heel uitgebreid wou koken en als we dan naar jou gaan (hier is het groot genoeg, haar huis kan wel maar is dan wat onpraktischer) dan is het niet meer ons ding.'

Oke. Nou, dan eten we toch lekker niet samen.
Oud 28-03-2013, 12:14
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker aardig.
Oud 28-03-2013, 12:17
Verwijderd
Misschien wil ze je ouders wel alleen zien? Om iets te bespreken, bijvoorbeeld.
Oud 28-03-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt dat Martienjo van de herenliefde is En dat Stefenootje en Noedelhap vier handen op één buik zijn
Vier handen in één vagina heb ik zelfs gehoord
Oud 28-03-2013, 12:22
Verwijderd
Wtf heeft ruimte er mee te maken Je perst je toch gewoon op die oppervlakte
Oud 28-03-2013, 12:22
Verwijderd
Ach, het is wel heel typisch mijn zus . Mijn ouders dachten ook dat we samen gingen eten, dus die waren ook een beetje verbaasd en moeten nu hun eigen schema omgooien om mij nu te zien . Het is op zich niet het punt dat ze alleen wil zijn, prima, maar gewoon de manier waarop gecommuniceerd wordt af en toe.
Oud 28-03-2013, 12:23
Verwijderd
Maar goed, ik heb mijn zus ook al weet ik veel hoe lang niet gezien dus eigenlijk was ik ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.
Oud 28-03-2013, 12:32
Miekje*
Miekje* is offline
Het ziet ernaar uit dat mijn zak met diepte gaat lukken

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 12:39.
Oud 28-03-2013, 12:33
Verwijderd
aardrijkskunde met diepte?
Oud 28-03-2013, 12:39
Miekje*
Miekje* is offline
Zak. Mijn z is een beetje labberdekakkie.
Oud 28-03-2013, 12:41
Verwijderd
Je zak met diepte is veel beter ja
Oud 28-03-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
"U spreekt met Zilveren Kruis Achmea. Op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds. *tuut tuut tuut*"
HMM.
Oud 28-03-2013, 12:44
Verwijderd
Ik heb mijn ouders en broertje uitgenodigd voor tweede paasdag, maar ze hadden liever dat ik naar hen kwam Mooi, dan ga ik me niet uitsloven in de keuken. Their fucking loss.
Oud 28-03-2013, 12:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vier handen in één vagina heb ik zelfs gehoord
nu mors ik pap.
Vowel
Vowel is offline
Ik ben Fringe aan het kijken en stiekem is het best een leuke serie.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je zak met diepte is veel beter ja
Ja joh, je weet wel. Zo'n opgenaaide zak met een vouw aan de zijkant, zodat je hem lekker vol kunt proppen. Die zakken zitten meestal op outdoorbroeken o.i.d.
Oud 28-03-2013, 12:47
Verwijderd
Citaat:
nu mors ik pap.
Sjorren bij het idee van vier handen in Stefenootjes doosje, ja? Nou ja, van 'doosje' is dan ook geen sprake meer

Citaat:
Ik ben Fringe aan het kijken en stiekem is het best een leuke serie.
Meh, seizoen één heb ik niet uitgekregen. Deus ex machina in combinatie met een matige X-Files ripoff.
Oud 28-03-2013, 12:50
Vowel
Vowel is offline
Ja, ik was ook niet op zoek naar hoogwaardige televisie, of zo. Het is gewoon zo'n serie die lekker wegkijkt.

Ik zit een beetje in-between series.
Oud 28-03-2013, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ja joh, je weet wel. Zo'n opgenaaide zak met een vouw aan de zijkant, zodat je hem lekker vol kunt proppen. Die zakken zitten meestal op outdoorbroeken o.i.d.
Ik wilde zeggen; oh dat, dat is stom. En toen zag ik zo'n zak op mijn broek

Het is inderdaad nogal outdoor of alto.
Oud 28-03-2013, 12:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wilde zeggen; oh dat, dat is stom. En toen zag ik zo'n zak op mijn broek

Het is inderdaad nogal outdoor of alto.

Hij komt om mijn naaimachinehoes. Kan ik hem lekker volproppen met klosjes garen
Oud 28-03-2013, 12:55
Verwijderd
goeden middag y'all
Oud 28-03-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik was ook niet op zoek naar hoogwaardige televisie, of zo. Het is gewoon zo'n serie die lekker wegkijkt.

Ik zit een beetje in-between series.
Waar wacht je op en/of ben je klaar mee?

Ik zit nu in The Walking Dead, nog maar één aflevering en S03 is fertig Ik moet nog verder met Boardwalk Empire en House of Cards. Klaar met Homeland, wachten op S03. En ik wacht ook op Breaking Bad en True Blood

En vanavond Django Unchained
Oud 28-03-2013, 13:04
Carn
Carn is offline
Prima keuzes
Oud 28-03-2013, 13:06
Verwijderd
waar gaat het over dan?
Verwijderd
Game of Thrones komt toch ook weer bijna?
Verwijderd
Oh ja GoT staat ook hoog op de lijst maar ik moet nog steeds lezen
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waar wacht je op en/of ben je klaar mee?

Ik zit nu in The Walking Dead, nog maar één aflevering en S03 is fertig Ik moet nog verder met Boardwalk Empire en House of Cards. Klaar met Homeland, wachten op S03. En ik wacht ook op Breaking Bad en True Blood

En vanavond Django Unchained
Homeland gedaan. True Blood gedaan. Boardwalk Empire! Die moet ik nog kijken. Breaking Bad ook gedaan. Pfft.

Is The Walking Dead wat? Eigenlijk nog steeds niet aan begonnen, terwijl mijn broertje me al maanden loopt te pushen dat ik het moet gaan kijken.

Heb ook net Andromeda en Earth: Final Conflict gekeken. Andromeda ging wel, maar E:FC was echt ontzettend saai.

MAAR nu zie ik Leonard Nimoy! In Fringe. Ze hebben trouwens wel een goede cast, bedenk ik me net.
Oud 28-03-2013, 13:09
Verwijderd
Nou ja, TWD ontkomt natuurlijk niet aan de nodige clichés, maar het is allemaal wel smakelijk opgediend. S02 vond ik bepaald minder, S01 en S03 zijn best sterk.
Oud 28-03-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, TWD ontkomt natuurlijk niet aan de nodige clichés, maar het is allemaal wel smakelijk opgediend. S02 vond ik bepaald minder, S01 en S03 zijn best sterk.
Precies dit. S02 vond ik iets teveel zombies hakken zonder duidelijk verhaal. S03 vind ik a-ma-zing.
Oud 28-03-2013, 13:13
Verwijderd
E:FC is fantastisch, jij cultu'urbarba'ar
Oud 28-03-2013, 13:14
Verwijderd
Space Above And Beyond heb je verder nog, Earth 2 is ook een goede.
Oud 28-03-2013, 13:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik liet net mijn speldendoosjeop de grond vallen
Oud 28-03-2013, 13:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
E:FC is fantastisch, jij cultu'urbarba'ar
Het verhaal is ontzettend goed, ja.

Maar omg, die serie. Ik heb afleveringen gehad waar ik me gewoon niet op kon concentreren. Het was soms gewoon een beetje meh.
Oud 28-03-2013, 13:19
Vowel
Vowel is offline
Space: Above and Beyond. Ja.
Oud 28-03-2013, 13:23
Verwijderd
http://www.telegraaf.nl/prive/214261...rmoeder__.html

Nu maar wachten op 16 april
Oud 28-03-2013, 13:23
Verwijderd
The Outer Limits is ook leuk en The Twilight Zone ook. Vooral omdat je altijd wel een losse aflevering kan kijken
Oud 28-03-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Space: Above and Beyond. Ja.
Ik ergerde me altijd aan Vansen
Oud 28-03-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Aagh, ondanks herhaald opnieuw opstarten doet telefoon nog steeds moeilijk en kan ik niet bellen en moeilijk sms'en
Ik ga nu mijn beklag doen bij de baas van de kerel die al 2 dagen belooft terug te bellen over mijn gsm die niet doet wat ie moet doen. Hij was op de zaak en pa had het dus over mijn faal-gsm en nu moet ik langsgaan

Citaat:
Precies wat ik dacht.

Citaat:
3D-zakken!

En ik heb zooi opgeruimd en nu heb ik rugpijn! Alweer. 4e dag op rij.
Oud 28-03-2013, 14:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Precies dit. S02 vond ik iets teveel zombies hakken zonder duidelijk verhaal. S03 vind ik a-ma-zing.
Als er al uberhaupt gehakt werd in S02; het leek wel little house on the prairie Maar nog steeds best puike serie .

Fringe begon sterk maar ik heb het laatste seizoen niet eens meer afgekeken; ging nergens meer over
Oud 28-03-2013, 14:30
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als er al uberhaupt gehakt werd in S02; het leek wel little house on the prairie Maar nog steeds best puike serie .

Fringe begon sterk maar ik heb het laatste seizoen niet eens meer afgekeken; ging nergens meer over
Oh, ik ben net klaar met seizoen 1. Ik vond vooral de eerste 6 afleveringen wel erg goed, daarom ben ik blijven kijken. En stiekem is de cast ook wel goed hoor.

Maar dat is ook mijn ding hoor; als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken, dus ik ga nu ook gewoon alles kijken.
Oud 28-03-2013, 14:50
Verwijderd
En ik krijg gelijk! Het kan niet dat ik de enige ben die de gsm aan de computer heeft gehangen, want er is geen enkele andere klacht binnengekomen en zij gelooft ook niet dat al de rest geen eigen ringtone wil of elke keer die telefoon uit elkaar haalt om de SD-kaart te gebruiken. Ze gaat aan de slag met een demotelefoon, maar ze denkt dat het inderdaad een probleem van mijn toestel is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten