Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Fuuuuuuck, echt alles hangt vol met crème au beurre, ik, mijn keuken, de muren... Plakt ook lekker. En mijn paars is een beetje oudroze geworden, maar wàt een teringwerk om alleen maar al 2 kleurtjes te maken. Ffs!
In ieder geval. Ik heb nu een lading Oreo's met een oudroze en een blauwe vulling in de ijskast staan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hoi ik heb een trui met korte mouwen van 70 euro gekocht (
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik bak niks vandaag, maar jullie baksels klinken allemaal erg leuk en in Sara's geval lekker! Ik ga wel chocola-met-kaneel en een papieren vogel-hanger-dinges naar een vriendinnetje sturen dat helemaal oververmoeid is, in de hoop dat ze daar vrolijk van wordt. Maar eigenlijk wil ik het zelf opeten, ik had twee tabletten moeten kopen. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Schijtzooi! Ik wilde een webcamfoto maken van het resultaat en om de een of andere vage reden was mijn webcamprogramma verdwenen. Opnieuw gedownload en geïnstalleerd en hij vroeg om een herstart en nu wil mijn hele computer niet meer starten. Waar zijn we mee bezig? Hij heeft 2 weken geleden een nieuwe harde schijf gehad en dus ook een volledige frisse installatie.
En al die kankerproblemen zijn allemaal begonnen door die telefoon waar het volgens die kloothommel van de winkel echt niet aan kon liggen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb de kwarktaart in elk geval gemaakt met een pakje mix voor kwarktaart naturel van dr oetker
![]() Met aan de bodem extra toegevoegd: 4 afgestreken eetlepels geroosterde havermout en 4 eetlepels ahornsiroop; en aan de vulling toegevoegd: 1 mango waarvan eenvijfde geprakt (voor de kleur) en de rest gewoon in blokjes gesneden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het recept ergens gelinkt, iig al op E&D, dat ik voor de koekjes heb gebruikt. Ik kan zelf nu niet echt zoeken en linken vanwege tablet, links kopiëren zijn een regelrechte marteling hierop. Gezien mijn oven stiekem een kernwapen is, heb ik me niet gehouden aan 9 minuten op 190 graden, maar 14 op 150.
Voor de vulling heb ik crème au beurre gemaakt met 250 gram ongezouten boter en 150 gram bloemsuiker (moest 250 zijn, maar blijkbaar ben ik destijds toch vergeten een nieuw pak mee te nemen, dus meer had ik niet en dit is voor mij echt al de zoetheid zelve) en wat voedingskleurstof. Koekjes laten afkoelen, crème ertussen gespoten, op elkaar geduwd en de ijskast in. Ze smaken lekker iig ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat goed Ingegerd! Wij zijn gisteren begonnen met klussen, of iig onze ouders. Op 1 slaapkamer na is alles geverfd. Er ligt nu op één slaapkamer laminaat en op de zolder ligt vloerbedekking. Morgen moet ik werken maar gaat de rest weer klussen, en dan maandag weer en dan denk ik dat we al een heel eind zijn
![]()
|
|