Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat kut frayne! Knuf
Hier hopen en stiekem verwachten we dat het niet weer een half jaar gaat duren. We kennen nu een beetje de do's en dont's. Maar ik moet denk ik wel minimaal van een aantal weken uitgaan. Fysio is weer streng. Verveel me nu al.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hallo, het gesprek ging best wel goed, naar mijn gevoel, ik hoor dit weekend of ik het ben geworden of niet.
En de dokter heeft me oordruppels meegekregen, mijn rechteroor is niet verstopt (maar zit wel keihard dicht ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind 't vandaag even jammer dat ik niet in Amerika woon, want dan had ik nu tantoerijk kunnen worden door een schadeclaim.
Ik ging een broek passen bij de H&M en ik voelde zo ineens iets in m'n been snijden. Bleek er zo'n beveiligingsding verstopt te zijn in de broekzak, met een uberscherp pinnetje eraan. Nu heb ik dus een jaap van jewelste op mijn onderbeen, maar toen ik dat meldde bij de kassa kreeg ik als antwoord 'ja, dat gebeurt vaker, want dan proberen ze wat te jatten en verstoppen ze die beveiligingsdingetjes ergens, maar we hebben nu een bewaker, dus het zal vanaf nu wel minder gebeuren'. Ja nou en, het boeit me niet dat er uit je winkel wordt gejat, het gaat erom dat m'n poot open leg en het brandt als een malle. Ik had op z'n minst toch wel een excuses verwacht of iig een 'jeetje wat vervelend!' ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm, service
![]() En hier ging iets echt compleet mis. Haast en spoed is zelden goed. Snel je eten naar binnen proppen omdat je naar school moet terwijl je een maagverkleining hebt... ![]() |
![]() |
|
|