Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2013, 21:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je die plaatjes van die opgezette dieren al bekeken die Trimm gisteravond postte, CR?
Jup, en kende ze al

Citaat:
Speciaal voor CR:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En dan is het maar te hopen dat je van beesten houdt, anders is dit nogal nutteloos
Aaaaaaaah omg <3333
Oud 20-04-2013, 21:01
Verwijderd
Mooi!
Oud 20-04-2013, 21:13
Verwijderd
En nog een kleine dosis vanallesennogwat:

Oud 20-04-2013, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die bovenste <33 honden zijn zo leuk!
Oud 20-04-2013, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het gaat weer ietsje beter, toch maar even m'n gezicht laten zien. Bovendien is de batterij van de ipad bijna leeg
Oud 20-04-2013, 21:18
Verwijderd
Oud 20-04-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Het gaat weer ietsje beter, toch maar even m'n gezicht laten zien. Bovendien is de batterij van de ipad bijna leeg

Succes!
Oud 20-04-2013, 21:19
Verwijderd
Oh, deze nog voor je dan:

Oud 20-04-2013, 21:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bedankt voor de oppeppers jongens, heel lief!
Oud 20-04-2013, 21:47
Verwijderd
Ik heb weer hard gewerkt vandaag! Ik ben alleen een beetje want volgens het rooster heb ik vanaf 1 april 1 plusuur op mijn contract van 27 uur. Mijn collega was helemaal verontwaardigd en heeft me wel zes keer gewaarschuwd dat ik wel in de gaten moet houden dat ik enige uren maak en niet in de min kom. Nu vraag ik me een beetje af hoe snel je met een onregelmatige baan plusuren opbouwt.
Oud 20-04-2013, 21:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Schrijf een essay van 2000 woorden over een onderwerp dat gelinkt is aan de neurofilosofie. Het mag ongeveer alles zijn, zolang je je maar heel erg beperkt tot een kleine vraag (dus niet "Bestaat vrije wil?" ) en mag zowel een meer theoretisch als een meer maatschappelijke insteek hebben.
Ik dacht meteen aan 'de vrije wil bestaat niet' Ik had je graag willen helpen, maar ik geloof niet dat ik daartoe in staat ben
Oud 20-04-2013, 22:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tis natuurlijk 'gewoon' de cvs, maar bleh. Het ging steeds best oke en als ik dan een terugvalletje heb voelt het toch altijd kut en nou, ik wil gewoon gezellig bij het bezoek zitten

Oud 20-04-2013, 22:18
Verwijderd
Om 6u heeft een koor van vogels mij wakker gefloten, beste manier ever om zo vroeg wakker te worden ^^ Mijn blaas greep die kans om me naar het toilet te jagen, maar ik vond het toch net iets te vroeg om echt op te blijven, dus ik ben terug gaan liggen luisteren. Om 7u vond mijn innerlijke wekker het welletjes en ben ik toch maar echt opgestaan. En ik ben al de hele dag met van alles bezig geweest en op de een of andere manier ben ik nu helemaal niet moe terwijl ik dat wel had verwacht. Ik kan ook nergens meer van op aan
Oud 20-04-2013, 22:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
@CR: je schreef dat je behandeling nu stopt, heb je wel het idee dat je er wat aan gehad hebt?
Oud 20-04-2013, 22:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
John Ewbank trekt het koningslied terug
Oud 20-04-2013, 22:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Geachte landgenoten,

Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen.

Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.

Met vriendelijke groet,
John Ewbank
Oud 20-04-2013, 22:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eventjes bij bezoek gezeten, wel leuk, maar ontzettend druk met 10+ mensen die door elkaar praten en lachen. Toch maar op bed nu. Gaat wel weer wat beter dan begin van de avond gelukkig, alleen nog pijn in m'n maag/darmen. Gelukkig helpt een kruikje best goed nu dus fijn slapen.

Citaat:
@CR: je schreef dat je behandeling nu stopt, heb je wel het idee dat je er wat aan gehad hebt?
Spoiler want lang verhaal.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 21-04-2013 om 07:59.
Oud 20-04-2013, 23:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Eventjes bij bezoek gezeten, wel leuk, maar ontzettend druk met 10+ mensen die door elkaar praten en lachen. Toch maar op bed nu. Gaat wel weer wat beter dan begin van de avond gelukkig, alleen nog pijn in m'n maag/darmen. Gelukkig helpt een kruikje best goed nu dus fijn slapen.

Spoiler want lang verhaal.

Spoiler
Ah zo. Heb je nu helemaal geen hulp meer?
Oud 20-04-2013, 23:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik wil een Sorry voor de kritiek, John-pagina openen

Ik bedoel, het lied was kut, maar ik vind het wel erg dat John doodsverwensingen naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Constructieve kritiek mag, iemand op willen knopen aan een boom gaat te ver.
Oud 20-04-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
John Huilebalk
Triest hoor. Hij werd in maart gewaarschuwd dat zijn melodie gejat was. En dan kan hij beweren dat hij in 2005 al die briljante ingeving had, maar Surrender gebruikte het al in 1997 en in Shrek uit 2001 kwam het ook al voorbij.
Oud 20-04-2013, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een Sorry voor de kritiek, John-pagina openen

Ik bedoel, het lied was kut, maar ik vind het wel erg dat John doodsverwensingen naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Constructieve kritiek mag, iemand op willen knopen aan een boom gaat te ver.
Dat is ook triest, dat vergat ik in mijn vorige post te zeggen!

Vandaag al doodsverwensingen aan het adres van de mensen die tegen de Sinksenfoor hebben geprotesteerd. Triest.
Oud 20-04-2013, 23:37
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
John Ewbank trekt het koningslied terug
Kut!
Oud 20-04-2013, 23:47
ßuerp
ßuerp is offline
Goeie beslissing, slechte motivatie.
Oud 20-04-2013, 23:57
Verwijderd
Gelukkig is het allemaal aan me voorbij gegaan zonder het 1 keer gehoord te hebben.
Oud 21-04-2013, 00:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Triest hoor. Hij werd in maart gewaarschuwd dat zijn melodie gejat was. En dan kan hij beweren dat hij in 2005 al die briljante ingeving had, maar Surrender gebruikte het al in 1997 en in Shrek uit 2001 kwam het ook al voorbij.
Tja, er is natuurlijk geen oneindige variatie mogelijk binnen de grenzen van de popmuziek. Ik vind die beschuldigingen van plagiaat een beetje onzinnig.
Oud 21-04-2013, 00:11
ßuerp
ßuerp is offline
Nog geen minuut op twitter #koningslied, of heb al een halve liter traanvocht uitgescheiden. Mijn hemel.
Oud 21-04-2013, 00:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kijk nu maar gewoon -_-
Ja kut, ik zeg dat ie is aangekomen. Ik heb hem al lang gelezen, ik bedoelde dat ik er maandag verder over na ga denken
Citaat:
Oh, deze nog voor je dan:

Ik moest hierom lachen
Citaat:
Ik vond het ook op Shrek lijken al is het natuurlijk wel wat Turk zegt. Bovendien zit je altijd een beetje aan dezelfde akkoorden als je een toonsoort kiest en dat soort dingen.

Nu is het alweer slaaptijd voor mij. Adios.
Oud 21-04-2013, 00:23
ßuerp
ßuerp is offline
"Dus eigenlijk is dit een abdicatie van het #koningslied. Ben benieuwd naar de opvolger."
Oud 21-04-2013, 00:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik geloof hem wel als ie zegt dat ie het echt niet gejat heeft. Waarom zou hij? En als het in 1997 door Surrender was gebruikt, dan heeft Shrek het weer van hun gejat? Waarom hoorde ik er toen niemand over?
Oud 21-04-2013, 00:31
Turk February
Turk February is offline
Die Ewbank is trouwens ook een onsympathieke kerel:

https://twitter.com/johnewbanknl/sta...63380968988673

En ik vind het ook maar een slappe beslissing. Natúúrlijk wordt zo'n lied bekritiseerd, ik bedoel, er wordt in gerapt in koor(!), maar hij weet toch ook wel dat heel veel mensen dit soort dingen prachtig vinden?

En trouwens, hij zat in de jury van Idols, wat zit ie te zeiken als ie afgezeken wordt.
Oud 21-04-2013, 00:36
Turk February
Turk February is offline
Wel geestig dat ook dat Facebookberichtje vol taalfouten staat.

Laatst gewijzigd op 21-04-2013 om 00:46.
Oud 21-04-2013, 00:39
Verwijderd
Citaat:

En ik vind het ook maar een slappe beslissing. Natúúrlijk wordt zo'n lied bekritiseerd, ik bedoel, er wordt in gerapt in koor(!), maar hij weet toch ook wel dat heel veel mensen dit soort dingen prachtig vinden?

En trouwens, hij zat in de jury van Idols, wat zit ie te zeiken als ie afgezeken wordt.
Nee. Dit nummer is pure kanker met AIDS omrand en aan de basis staat superblaftyfus.

Als dit nummer door Guus Meeuwis was gedaan dan had 50% van de Nederlanders een erectie gehad en de andere 50% lopen kankeren maar ondertussen wel aangesloten in de polonaise. Dit is gewoon echt de reden dat er 10 uur durende Youtube filmpjes met NEIN bestaan.
Oud 21-04-2013, 00:48
Turk February
Turk February is offline
Hoe dan ook, ik vind het goed dat het nummer bestaat en ik vind het goed dat het teruggetrokken is. Beide zaken spreken voor ons land.
Oud 21-04-2013, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Ja kut, ik zeg dat ie is aangekomen. Ik heb hem al lang gelezen, ik bedoelde dat ik er maandag verder over na ga denken
Nadenken? Waarover in jezusnaam? Het is een uitnodiging voor onze verjaardag. Je komt graag of niet......
Oud 21-04-2013, 01:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als dit nummer door Guus Meeuwis was gedaan dan had 50% van de Nederlanders een erectie gehad en de andere 50% lopen kankeren maar ondertussen wel aangesloten in de polonaise.
Guus Meeuwis heeft meegeschreven aan dit Koningslied.
Oud 21-04-2013, 01:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Mwa, die reactie snap ik wel, die vrouw denkt slim te zijn met haar latetrain-verwijzing naar Matt Reddmanns 10.000 Reasons, wat dus geen jatwerk blijkt te zijn.
Oud 21-04-2013, 01:16
Turk February
Turk February is offline
Godsamme zeg, wat een sympathie krijgt die man op Twitter en Facebook. Alsof ie van kanker heeft gewonnen in een marathon. "Moedige stap, John." Pft. Een trotsere muzikant zou achter zijn werk blijven staan, ongeacht kritiek.
Oud 21-04-2013, 03:27
Verwijderd
Citaat:
Alsof ie van kanker heeft gewonnen in een marathon.
Oud 21-04-2013, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Tja, er is natuurlijk geen oneindige variatie mogelijk binnen de grenzen van de popmuziek. Ik vind die beschuldigingen van plagiaat een beetje onzinnig.
Citaat:
Ik vond het ook op Shrek lijken al is het natuurlijk wel wat Turk zegt. Bovendien zit je altijd een beetje aan dezelfde akkoorden als je een toonsoort kiest en dat soort dingen.
Citaat:
Ik geloof hem wel als ie zegt dat ie het echt niet gejat heeft. Waarom zou hij? En als het in 1997 door Surrender was gebruikt, dan heeft Shrek het weer van hun gejat? Waarom hoorde ik er toen niemand over?
Nou ja, als je zoiets groots (binnen Nederland dan toch) wil maken en je wordt in maart al gewaarschuwd door mensen dat het jatwerk is, of het dat nu wel of niet is, wees dan gewoon zo slim om te zeggen, dan ga ik aan iets nieuws/originelers beginnen. Hij zei dat hij het in 5 uur geschreven heeft? Dan kan er ook niet zoveel tijd en moeite verloren zijn gegaan. Hij had kunnen weten dat daar nog veel meer shit op zou volgen, zeker als je er ook nog onnozele rap er in steekt.

En Surrender wist natuurlijk ook wel dat het geen schijn van kans had tegen Dreamworks (alhoewel, Salvatore Acquaviva heeft Madonna eronder gekregen met Frozen, al hebben de Heideroosjes Lady Gaga laten begaan, die konden er wel mee lachen) of ze vonden het misschien leuk. Nu is het hot topic in Nederland, het is iets van Nederland voor Nederland en dan snap ik wel dat ze opeens gaan steigeren.
Oud 21-04-2013, 07:21
Verwijderd
Citaat:

Ik zie nu enkel dat hij ook wel een Chinese naakthond zou willen:
Citaat:
John Ewbank John Ewbank ‏@johnewbanknl

@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel
Maar dat maakt hem in mijn ogen niet veel sympathieker.
Oud 21-04-2013, 07:27
Verwijderd
En ik ben een zielepootje (fuck die lelijke tussen-n). Gisteren in totaal 19 uur wakker, 18 uur op, om 1u gaan slapen, uren wakker gelegen, om 6u weer wakker en nu er weer uit. Maar ik ben gelukkig niet moe Wel heb ik gisteren me pijn tussen mijn ribben geniesd, dus nu heb ik een pijnlijke, stijve knie en een rechterkant die bij elke beweging en kuch miert. Pfffff.
Oud 21-04-2013, 07:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah zo. Heb je nu helemaal geen hulp meer?
Alleen de psych nog, die kan ook wel wat helpen met bijvoorbeeld moeite met grenzen respecteren enzo.
Oud 21-04-2013, 07:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Best goed geslapen vannacht trouwens

Vanmiddag komt gezellig een vriendin langs en blijft ook eten. Eigenlijk moet ik tussendoor even uitrusten, benieuwd of ik het ook ga doen
Oud 21-04-2013, 08:25
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zie nu enkel dat hij ook wel een Chinese naakthond zou willen:

Maar dat maakt hem in mijn ogen niet veel sympathieker.
Dat was de tweet waar ik op doelde (hij verwijst naar de baby van die mevrouw).
Oud 21-04-2013, 08:31
Verwijderd
Oud 21-04-2013, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Dat was de tweet waar ik op doelde (hij verwijst naar de baby van die mevrouw).
Oh fuck, nu zie ik het inderdaad. Damn...
Oud 21-04-2013, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Gefelicitaart!
Oud 21-04-2013, 08:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jarig!
Oud 21-04-2013, 09:10
Verwijderd
Ik ga een pijnstiller proberen, het was namelijk niet de bedoeling dat ik vandaag onbeweeglijk zou blijven zitten, ik hoop dat hij het doet, want sterker kan ik niet gaan, want dan kan ik op bed high liggen zijn en dat is ook niet erg nuttig.
Oud 21-04-2013, 09:41
Verwijderd
Koningslied ingetrokken Wat een jochie is die Ewbank ook met z'n gezeik. Tuurlijk krijg je kritiek op zo'n lied, ook als 't wél oké was geweest. Ach ja, ik zit te smikkelen van het gezeik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten