Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2013, 13:48
Verwijderd
Woohh ik heb zin om mezelf te trakteren op iets culinair exorbitants.
Advertentie
Oud 24-04-2013, 13:52
Verwijderd
Er komt een vriendin eten en eindelijk ga ik weer eens iets uit de tajine maken vanavond <3 (Muut naamzoek, ik ben de belachelijke hipster vanavond )
En ik heb een toko gevonden waar ze witte courgettes hebben, dus ik kan morgen of van 't weekend lekkerrrrrr iets uit mijn marokkaanse kookboek maken wat ik al heel lang wil proberen. Hoeraaa
Oud 24-04-2013, 13:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
exorbitants.

geniaal woord
Oud 24-04-2013, 14:01
Verwijderd

Oud 24-04-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ben je jonger dan 21 jaar en heb je ervaring en/of een opleiding genoten en lijkt het
je leuk om ons team te versterken?

Voor wat voor iets?

Citaat:
Er komt een vriendin eten en eindelijk ga ik weer eens iets uit de tajine maken vanavond <3 (Muut naamzoek, ik ben de belachelijke hipster vanavond )
En ik heb een toko gevonden waar ze witte courgettes hebben, dus ik kan morgen of van 't weekend lekkerrrrrr iets uit mijn marokkaanse kookboek maken wat ik al heel lang wil proberen. Hoeraaa
Als jij er maar blij van wordt

Exorbitant, ik heb ooit een 'gedicht' geschreven met een aantal van die woorden in. Exuberant kwam er ook in voor. Dateert geloof ik uit het 2e middelbaar, ik weet waar ik het zou kunnen vinden (in welk schrift), ik denk alleen dat het schrift ergens in de garage is opgeborgen.
Oud 24-04-2013, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voor wat voor iets?
Een bloemenwinkel. Maar ik ben niet jonger dan 21 en ik heb er ook geen opleiding voor gevolgd, dus helaas. Ik heb in de tussentijd al twee andere brieven verstuurd
Oud 24-04-2013, 14:09
Verwijderd
Zijn er opleidingen voor bloemenwinkels? Wauw!
Oud 24-04-2013, 14:10
Verwijderd
Er zijn opleidingen voor alles
Oud 24-04-2013, 14:12
Verwijderd
Ja, dat is ook wel waar. Zou bloemschikken bij het KVLV gelden als ervaring?
Oud 24-04-2013, 14:12
Verwijderd
Ja dan ben je toch gewoon bloemiste? Welke bloemen wat zijn en bloemschikken leer je dan, een nichtje heeft dat gedaan.
Oud 24-04-2013, 14:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vroeger wilde ik altijd een bloemenwinkel. Die zou ik dan De Madelief noemen. En nu heeft een of andere pauperhoer hier vlakbij een bloemenzaak die De Madelief heet
Oud 24-04-2013, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Vroeger wilde ik altijd een bloemenwinkel. Die zou ik dan De Madelief noemen. En nu heeft een of andere pauperhoer hier vlakbij een bloemenzaak die De Madelief heet
Werk je daar naar binnen, zet het personeel tegen de pauperhoer op en neem de zaak over.
Oud 24-04-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Een bloemenwinkel. Maar ik ben niet jonger dan 21 en ik heb er ook geen opleiding voor gevolgd, dus helaas. Ik heb in de tussentijd al twee andere brieven verstuurd
Waarom ga je niet tijdelijk via een uitzendbureau werken? Of bij de thuiszorg oid, daar gaan binnenkort ook weer veel mensen op vakantie. Ik snap niet zo goed hoe het zo moeilijk kan zijn om een baantje te vinden eerlijk gezegd.
Oud 24-04-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Straatmadelief
Oud 24-04-2013, 14:22
Verwijderd
Ik ben 3 handdoeken kwijt . Hoe kan ik nou handdoeken kwijtraken?
Oud 24-04-2013, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Werk je daar naar binnen, zet het personeel tegen de pauperhoer op en neem de zaak over.
YEEAAAAHHH
Citaat:
Waarom ga je niet tijdelijk via een uitzendbureau werken? Of bij de thuiszorg oid, daar gaan binnenkort ook weer veel mensen op vakantie. Ik snap niet zo goed hoe het zo moeilijk kan zijn om een baantje te vinden eerlijk gezegd.
Ik sta ingeschreven bij ik geloof wel 3 uitzendbureaus, maar die hebben ook geen werk voor ongeschoolde paupers zoals ik. En in de zorg zoeken ze ook alleen maar niveau 2 mensen.
En ja, ik snap het ook niet, maar ik heb heel veel afwijzingen die ik je wel even door kan mailen. Het is niet dat ik het niet wil of probeer.
Citaat:
Straatmadelief
Oud 24-04-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
YEEAAAAHHH

Ik sta ingeschreven bij ik geloof wel 3 uitzendbureaus, maar die hebben ook geen werk voor ongeschoolde paupers zoals ik. En in de zorg zoeken ze ook alleen maar niveau 2 mensen.
En ja, ik snap het ook niet, maar ik heb heel veel afwijzingen die ik je wel even door kan mailen. Het is niet dat ik het niet wil of probeer.

Voor gewoon thuishulp (schoonmaken/boodschappen doen) hoef je geen opleiding te hebben. Maar waarom ga je eigenlijk geen opleiding doen? De rest van je leven rotbaantjes doen terwijl je meer kan, is ook niet echt een fijn vooruitzicht lijkt me.
Oud 24-04-2013, 14:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben net met een vriendinnetje naar het park geweest Kletsen en mensen kijken Dit is echt het ideale weer! (kusjes voor Q!)
Oud 24-04-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Zoek een opleiding om bloemist te worden en ga er werken.
Oud 24-04-2013, 14:34
Verwijderd
Hrm, ik moet een stopcontact in mijn meterkast hebben en dat zit er niet. En ik ben er niet happig op dat zelf te doen Mweh, anderen lastig vallen
Oud 24-04-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net met een vriendinnetje naar het park geweest Kletsen en mensen kijken Dit is echt het ideale weer! (kusjes voor Q!)
Huhu ik dacht even 'Waar heb ik dát genoegen nou weer aan verdiend!'
Oud 24-04-2013, 14:44
Verwijderd
Als iemand nog debiele juridsche feitjes over de troonopvolging wil weten, ik ben sinds hedenmiddag jullie vrouw. Tering wat is het ook een gedoe.
Oud 24-04-2013, 14:45
Verwijderd
*gooit een kwartje in Quis*
Oud 24-04-2013, 14:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aye, dikke prima. Vandaag komt niet heel handig uit, morgenavond uurtje of 19:00?
Sure, welke bedragen speel je meestal? Ik ga doorgaans niet hoger dan $5 buy-in per SNG.

Citaat:
En doet Nootje ook mee?
Nee, die kan en wil niet pokeren
Oud 24-04-2013, 14:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voor gewoon thuishulp (schoonmaken/boodschappen doen) hoef je geen opleiding te hebben. Maar waarom ga je eigenlijk geen opleiding doen? De rest van je leven rotbaantjes doen terwijl je meer kan, is ook niet echt een fijn vooruitzicht lijkt me.
Omdat ik nog niet weet wat ik wil doen.
Citaat:
Zoek een opleiding om bloemist te worden en ga er werken.
Bij De Madelief? Meh. Ik weet niet of ik dat wil, dat is nou juist het hele punt
Oud 24-04-2013, 14:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als iemand nog debiele juridsche feitjes over de troonopvolging wil weten, ik ben sinds hedenmiddag jullie vrouw. Tering wat is het ook een gedoe.
Wat is de maximale straf voor het verstoren van de abdicatie, door bijvoorbeeld de vulpen af te pakken?
Oud 24-04-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Wat is de maximale straf voor het verstoren van de abdicatie, door bijvoorbeeld de vulpen af te pakken?
Geen idee, over strafrecht weet ik niets! Je krijgt denk ik belediging van de kroon + verstoring van de openbare orde of zoiets te laste gelegd.
Oud 24-04-2013, 15:01
Verwijderd
Ik ben vandaag best productief . Of nou ja, niet écht productief, maar ik doe gewoon voor mijn doen veel
Oud 24-04-2013, 15:04
Verwijderd
Quis, ik heb een kwartje in je gegooid voor random weetjes

Citaat:
Sure, welke bedragen speel je meestal? Ik ga doorgaans niet hoger dan $5 buy-in per SNG.

Nee, die kan en wil niet pokeren
Aye, dat is prima. NL HE, normal pace, 6-mans? Heb je MSN of zo voor het betere chatwerk tussendoor?
Oud 24-04-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
de Kamerleden die klagen dat ze geen tweede keer de eed willen zweren/de belofte willen doen snappen het niet. Het is namelijk niet dezelfde eed/belofte die ze doen als toen ze werden beëdigd als kamerlid, er is dus ook geen tweede keer. De Koning belooft trouw te zijn aan de grondwet en rechten te respecteren bla bla bla en in ruil daarvoor belooft het volk (vertegenwoordigd door de kamerleden) ook de rechten van de Koning te respecteren, that's all.
Oud 24-04-2013, 15:17
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Geen idee, over strafrecht weet ik niets! Je krijgt denk ik belediging van de kroon + verstoring van de openbare orde of zoiets te laste gelegd.
Mag dat niet?
Oud 24-04-2013, 15:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aye, dat is prima. NL HE, normal pace, 6-mans? Heb je MSN of zo voor het betere chatwerk tussendoor?
6-mans klinkt prima, 9 of 10-mans kan evt. ook. Vind normal pace ook leuker dan turbo en superturbo

Ik pm je m'n emailadres wel. Dus morgenavond 19u it is! Zet ik er gelijk ff wat geld op.
Oud 24-04-2013, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Welkom terug, goede foto

? het is een oprechte vraag hoor.
Oud 24-04-2013, 15:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oke Nou, dat was het, verder weet ik geen leuke vragen meer.
Oud 24-04-2013, 15:42
Verwijderd
Goedemiddag. Ik heb het gevoel dat ik iets moet posten nu ik weer terug ben, maar ik heb niks te vertellen, doei.
Oud 24-04-2013, 15:43
Verwijderd
Kat
Oud 24-04-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
O, ja, ik wil ook nog een Nederlands-Hebreeuws woordenboek.
Oud 24-04-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Kat
Hoi Brenda. Hoe is het met jou dan? Ga je het halen dit jaar met school en al?
Oud 24-04-2013, 15:50
Verwijderd
hmm brenda...sadye had je eerst een andere forumnaam?
Oud 24-04-2013, 15:50
Verwijderd
en hoi kat!
Oud 24-04-2013, 15:52
Verwijderd
Citaat:
hmm brenda...sadye had je eerst een andere forumnaam?
Ja, ze was eerst inderdaad iets met haar voornaam erin.

Hoi Pipske!!!
Oud 24-04-2013, 15:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hoi Kat!
Oud 24-04-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Mag dat niet?
Nee.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Majesteitsschennis
Oud 24-04-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hoi Kat!
Hoi ehhh Patrick? Neem ik aan?
Oud 24-04-2013, 15:58
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoi ehhh Patrick? Neem ik aan?
Daar ben je snel achter.
Oud 24-04-2013, 15:59
Verwijderd
Het was evident, evident, everdent, everzwent, everzwijn.
Oud 24-04-2013, 16:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hoezo?
Oud 24-04-2013, 16:03
Macrador
Macrador is offline
Best kut zeg. Gelukkig is het hier blijkbaar wat minder erg.
Oud 24-04-2013, 16:04
Verwijderd
De Duitse nick, de Latijnse sig, het feit dat je me Kat noemt, de '' achter je post en het gebrek aan spatie tussen punt en smiley.
Oud 24-04-2013, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Best kut zeg. Gelukkig is het hier blijkbaar wat minder erg.
Mjuh, hier maken ze zichzelf wel belachelijk, daar hebben ze niemand voor nodig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten