Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Alle grote kinderen die ik kende (die al van de basisschool af waren) gingen naar de middelbare school die Driestar heette, dus ik was me er jarenlang niet bewust van dat er ook andere middelbare scholen waren. Ik snapte het hele concept middelbare school nog niet helemaal, in mijn gedachte gingen alle kinderen na groep 8 gewoon automatisch naar de Driestar
Dat had ik met 'de universiteit', dat was gewoon 1 grote instelling waar alleen de slimste mensen van de wereld naartoe mochten. Dan kregen ze les van oude, zeer wijze professoren, dat was altijd in astronomie en scheikunde. Eerst een beetje naar de planeten kijken door een telescoop, dan een nieuw drankje brouwen. En ze spraken er Latijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2013, 20:09
Martiño
Martiño is offline
Ik was er enige tijd van overtuigd dat op het gymnasium alleen maar gymles werd gegeven.
Oud 21-06-2013, 22:02
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Ik was er enige tijd van overtuigd dat op het gymnasium alleen maar gymles werd gegeven.
Dat heb ik ook gedacht ja.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 18:36
Martiño
Martiño is offline
Oh ik vond het stom dat het nieuwe gebouw van de politie een politiebureau heette... Waarom maakten ze daar nu zo'n enorme tafel van vier verdiepingen van? Daar kun je toch niet aan werken?
Reageren

Regels voor berichten