Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze zou het moeten zijn: http://www.channel4.com/programmes/m...es-1/episode-1
Te vinden op Youtube. En ik geloof dat er alleen tepels in voorkomen, dus in principe zou het niet verboden moeten zijn, mocht het toch te ver gaan, alvast mijn excuses. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp het
![]() Vorig weekend begonnen ze trouwens uitgebreid over anale seks en gedoe met poep (ik zat er natuurlijk heerlijk ongemakkelijk te wezen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
anaal is niks voor mij en poep ook niet zo, maar deze jongen leek zo leuk dat ik er wel voor open stond, want zo ben ik. Had hem wel gezegd dat ik niet verwachtte er een groot fan van te zijn maar dat ik het wel eens wilde proberen. Het lollige is dat hij smetvrees heeft
![]() ik ben meer van alle overige lichaamssappen uitwisselen ![]() weet je wat nou het lullige is, hij komt nu met een verhaal waar ik niets mee kan. Want ja, als je iemand niet aantrekkelijk vindt dan is daar niks tegen in te brengen. Daar heb ik ook niks op tegen, heb zelf ook vaak heel leuke mannen afgewezen omdat ik ze qua uiterlijk niet aantrekkelijk vond. Kan gebeuren. Maar die heb ik niet eerst maanden aan het lijntje gehouden en ze verteld dat ik ze knap vond terwijl dat niet zo was. Deze jongen is bang voor zijn perversiteiten, weet dat ik hem op andere gedachten zal brengen als hij daarover begint en daarom komt ie nu met zo'n dom verhaal waar ik gewoon niks mee kan. Bij ons thuis heten dat soort mensen lafbekken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, het begon over anaal (waarbij ik niet aan je dacht) en daarna ranzige dingen (die ik dus vies vind en toen dacht ik wel aan je
![]() ![]() En mja, je weet ook hoe moeilijk het was voor jou, sommige mensen zullen daar nooit overheen komen. Zonde, irritant, laf, maar ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb niets tegen mensen met een paar kilo's te veel, integendeel zelfs, maar met een trechter jezelf volproppen is toch wel 7 stappen te ver ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Overigens, over die Tammy:
Citaat:
|
![]() |
|
Goedemorgen! M'n telefoon was vannacht uitgegaan, de batterij begint het een beetje te begeven. En ik kreeg 'm vanochtend drie kwartier lang niet aan de praat
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is nog maar de vraag of we het krijgen, ik heb een 0 uren contract (maar wel de afgelopen 4 jaar ongeveer hetzelfde bruto salaris gekregen) en ik heb schulden gehad. Maar Anne heeft wel een vast contract en geen schulden. Dus wellicht is die combinatie wel goed. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Gaan jullie trouwens vaak naar de huisarts? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt op huisartsbezoek ben geweest. Stefenootje vond het bizar dat ik nog nooit iets heb gehad waar ik voor naar de huisarts moest.
Lieve Tina, ben ik daar nou echt de enige in?
|
Verwijderd
|
Ik ga als ik denk dat het nodig is, maar sowieso ging ik vroeger om de 3 maanden voor mijn shotje hormonen (prikpil), ik probeerde alles op te zamelen voor dan. Afgelopen jaar heb ik elke maand mijn bloed moeten laten controleren, nu vallen we weer terug op het oude systeem. Voor verkoudheid/griep/sinusitis/dingen waar een dokter alleen maar over kan zeggen dat je moet uitzieken, ga ik ook niet. Ik denk dat mijn huisartsengedrag normaal is. Ik ga niet voor elk pijntje maar ik denk ook niet bij bloed in mijn stoelgang na een operatie aan mijn darmen 'oh ik kan daar echt niet mee naar de dokter, hij vindt me vast een zeiker'.
Sommige mensen moet je echt naar een dokter schoppen, zelfs als er duidelijk iets mis is, dat zijn dingen die ik niet begrijp. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgelopen jaar ben ik wel een keer naar een huisarts van wacht gegaan omdat ik de ongerustheid niet uit mijn hoofd kreeg terwijl ik wel echt kon bedenken dat het hoogstwaarschijnlijk niks was. Ik had vreemde pijn en toen las ik de symptomen van een hartaanval en dat was niet slim
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik breek nog wel eens wat omdat ik val met schaatsen of van een paard af flikker, maar ik ga nooit omdat ik 'ziek' ben, ik ben nooit ziek (genoeg)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat: