Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2013, 21:26
Verwijderd
ik heb een vriendinnetje van vroeger gevonden. Ze was ooit plotseling weg naar haar vader aan de andere kant van de provincie en sindsdien had ik nooit meer iets van haar gehoord. En ze herkent me nog
Advertentie
Oud 09-05-2013, 21:37
Verwijderd
We hebben nu een heel leuk gesprek.
Oud 09-05-2013, 22:11
Verwijderd
Zo, film gestopt en gewist, ik was toch niet echt aan het volgen en ik wil gaan slapen.
Oud 09-05-2013, 22:14
Verwijderd
mijn ouders liggen er al een uur in. ik ga ook, want ik krijg honger.
Oud 09-05-2013, 22:20
Verwijderd
Pip naamzoek, heb je het silhouet van Beyonce toen ze achtenhalve maand zwanger was gezien?
Oud 09-05-2013, 22:24
Verwijderd
WTF iemand vertel me dat dit een hoax is

http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...rnet-star.html
Oud 09-05-2013, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Pip naamzoek, heb je het silhouet van Beyonce toen ze achtenhalve maand zwanger was gezien?
nee! show me.
Oud 10-05-2013, 00:13
Verwijderd
de 'leuke' viezerik heeft met gedumpt, hij vindt me niet aantrekkelijk omdat ik geen 'meisje meisje' ben. Eerder vond hij me nog wel heel aantrekkelijk, maar nu blijkbaar niet meer. we mailen ook al maanden en hij weet al sinds februari hoe ik eruit zie. Dit komt zo ineens uit de lucht vallen. Eerst had hij allemaal andere verhaaltjes waarom hij niet wou afspreken en nu weer dit. Wat een stuk verdriet zeg weer een illusie armer.
Mijn inziens gewoon smoesjes omdat hij niet kan dealen met zijn perversiteit. Maar goed, ik hoop dat hij veel succes heeft met het begraven van zijn kop in het zand en mokkels vinden die hij niet durft te vertellen op wat voor vieze dingen hij geilt.
Oud 10-05-2013, 00:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een lul!
Oud 10-05-2013, 00:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sneue tyfuslijer.
Laat 'm lekker stikken in z'n eigen kak.
Oud 10-05-2013, 00:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik denk dat 't geen hoax is, maar het meisje komt uit california en het staat in de Daily Mail, dus ik ben niet heel erg verbaasd.

Ze heeft wel lelijke cellulitis poten zeg. Dan vallen die van mij allezins mee.

edit: D'r vriendje heet Ubermen. Godver.
Oud 10-05-2013, 00:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
de 'leuke' viezerik heeft met gedumpt, hij vindt me niet aantrekkelijk omdat ik geen 'meisje meisje' ben. Eerder vond hij me nog wel heel aantrekkelijk, maar nu blijkbaar niet meer. we mailen ook al maanden en hij weet al sinds februari hoe ik eruit zie. Dit komt zo ineens uit de lucht vallen. Eerst had hij allemaal andere verhaaltjes waarom hij niet wou afspreken en nu weer dit. Wat een stuk verdriet zeg weer een illusie armer.
Mijn inziens gewoon smoesjes omdat hij niet kan dealen met zijn perversiteit. Maar goed, ik hoop dat hij veel succes heeft met het begraven van zijn kop in het zand en mokkels vinden die hij niet durft te vertellen op wat voor vieze dingen hij geilt.
Nou, dan gaat ie het toch gewoon lekker met de hond van zijn ouders doen terwijl ie forever alone in zijn eigen stront zit te prakken.
Oud 10-05-2013, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Sneue tyfuslijer.
Laat 'm lekker stikken in z'n eigen kak.
Citaat:
Nou, dan gaat ie het toch gewoon lekker met de hond van zijn ouders doen terwijl ie forever alone in zijn eigen stront zit te prakken.
<3
Oud 10-05-2013, 02:55
Verwijderd
slaaptijd, morgen een date met de hypotheker! omg!
Oud 10-05-2013, 07:26
Verwijderd
Citaat:

Ik denk het niet, nu heb ik dit niet gelezen, enkel vluchtig bekeken, maar ik heb een reportage gezien over vrouwen die geld verdienen met webcamsex omdat ze dik zijn. Ik weet dat ik eerder heb gezegd dat ik die zou zoeken, maar mijn geheugen! Daar was ook een meisje bij dat een fetisjvideo maakte met forcefeeding via een trechter.

Citaat:
Wat een lul!
Dat! Pip je verdient betere letterlijke smeerlappen!

Citaat:
Ik denk dat 't geen hoax is, maar het meisje komt uit california en het staat in de Daily Mail, dus ik ben niet heel erg verbaasd.

Ze heeft wel lelijke cellulitis poten zeg. Dan vallen die van mij allezins mee.

edit: D'r vriendje heet Ubermen. Godver.
Wil je je goed voelen over de cellulitis die je niet hebt, http://www.weblyest.com/articles/view/734/
Oud 10-05-2013, 07:29
Verwijderd
Deze zou het moeten zijn: http://www.channel4.com/programmes/m...es-1/episode-1
Te vinden op Youtube. En ik geloof dat er alleen tepels in voorkomen, dus in principe zou het niet verboden moeten zijn, mocht het toch te ver gaan, alvast mijn excuses.
Oud 10-05-2013, 07:41
Verwijderd
edit: blabla
Heb hem veel succes gewenst met zijn zelfverloochening, zijn dubbele agenda en het leven in in een leugen en dat ie er fijn in mag stikken verder

Laatst gewijzigd op 10-05-2013 om 07:52.
Oud 10-05-2013, 07:55
Verwijderd
Ik begrijp het en vond het heel herkenbaar, maar begrijp ook dat je het niet uitgebreid gaat neerzetten.

Vorig weekend begonnen ze trouwens uitgebreid over anale seks en gedoe met poep (ik zat er natuurlijk heerlijk ongemakkelijk te wezen ) en ik heb gezegd dat als iemand een fetisj op dat gebied had dat ik nog wel iemand wist om mee in contact te brengen ^^ Ik denk aan je op zo'n momenten, maar het is geen onderwerp waar ik zelf over begin
Oud 10-05-2013, 08:07
Verwijderd
anaal is niks voor mij en poep ook niet zo, maar deze jongen leek zo leuk dat ik er wel voor open stond, want zo ben ik. Had hem wel gezegd dat ik niet verwachtte er een groot fan van te zijn maar dat ik het wel eens wilde proberen. Het lollige is dat hij smetvrees heeft
ik ben meer van alle overige lichaamssappen uitwisselen dus als je nog een leukerd kent.....

weet je wat nou het lullige is, hij komt nu met een verhaal waar ik niets mee kan. Want ja, als je iemand niet aantrekkelijk vindt dan is daar niks tegen in te brengen. Daar heb ik ook niks op tegen, heb zelf ook vaak heel leuke mannen afgewezen omdat ik ze qua uiterlijk niet aantrekkelijk vond. Kan gebeuren. Maar die heb ik niet eerst maanden aan het lijntje gehouden en ze verteld dat ik ze knap vond terwijl dat niet zo was.
Deze jongen is bang voor zijn perversiteiten, weet dat ik hem op andere gedachten zal brengen als hij daarover begint en daarom komt ie nu met zo'n dom verhaal waar ik gewoon niks mee kan. Bij ons thuis heten dat soort mensen lafbekken.
Oud 10-05-2013, 08:13
Verwijderd
Mja, het begon over anaal (waarbij ik niet aan je dacht) en daarna ranzige dingen (die ik dus vies vind en toen dacht ik wel aan je ), dus daarmee. Er zaten namelijk wel uiterlijke leukerds tussen en beoordeeld op 1 avond innerlijk ook wel. Ik heb ook aan mijn vriendin (die nogal 'vreemde' dingen doet en weet en mensen kent die met opvallende dingen bezig zijn) dat ze het me moest vertellen als ze leukerds kende die een fetisj hadden op jouw gebied Maar nog niet blijkbaar (of voor zover ze weet natuurlijk).

En mja, je weet ook hoe moeilijk het was voor jou, sommige mensen zullen daar nooit overheen komen. Zonde, irritant, laf, maar ja.
Oud 10-05-2013, 08:18
Verwijderd
Goeiemorgen!

ik moet straks cadeaus kopen voor Moederdag en mijn moeders verjaardag. Omdat ik dan toch in de buurt ben ga ik bij mijn oma eten.
Oud 10-05-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Deze zou het moeten zijn: http://www.channel4.com/programmes/m...es-1/episode-1
Te vinden op Youtube. En ik geloof dat er alleen tepels in voorkomen, dus in principe zou het niet verboden moeten zijn, mocht het toch te ver gaan, alvast mijn excuses.

Ik heb niets tegen mensen met een paar kilo's te veel, integendeel zelfs, maar met een trechter jezelf volproppen is toch wel 7 stappen te ver
Oud 10-05-2013, 08:38
Verwijderd
Citaat:

Ik heb niets tegen mensen met een paar kilo's te veel, integendeel zelfs, maar met een trechter jezelf volproppen is toch wel 7 stappen te ver
Voor mij ook, tenminste, voor mijzelf. Als die mensen er gelukkig mee zijn, dikke prima, maar zoals die ene vrouw vertelt over het ongelukkig zijn en dat ze zo afhankelijk is en dat ze het nooit opnieuw zou doen (ik weet niet meer of ze het ook expliciet uitspreekt, ik heb dit echt 1,5 jaar geleden gezien geloof ik, maar je hoort het tussen de regels), dan weet je dat het in de toekomst anders zal worden. Nu is dat misschien wat je wil, maar als je over een bepaalde grens gaat en alle zelfstandigheid verliest, dan kun je niet meer terug. In ieder geval niet simpel. En je fans zullen nooit betalen voor je gastric bypass en personal coaches.
Oud 10-05-2013, 09:01
Verwijderd
Overigens, over die Tammy:
Citaat:
'They probably wouldn't agree with it but I'm making a living and supporting myself.'
Bullshit. Als je 70 pond per dag uitgeeft om je vol te proppen, spendeer je ongeveer 2100 pond per maand enkel aan voer voor jezelf, dan heb je nog geen huis of auto of verzekering of whatever. Ze verdient 1000 pond per maand. Dus de enige manier waarop ze dit kan betalen is dat haar feeder haar financieel ondersteunt.
Oud 10-05-2013, 09:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen! M'n telefoon was vannacht uitgegaan, de batterij begint het een beetje te begeven. En ik kreeg 'm vanochtend drie kwartier lang niet aan de praat
Oud 10-05-2013, 09:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ga je/jullie kopen? Zo ja, vraag ook gewoon zelf losse offertes aan bij de bank(en).
Oud 10-05-2013, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht even well done Pip, dat doe je snel! Maar het is dus een 'date' met de hypotheker. Anders mocht je misschien wel over het struisvogellerenzadel van zijn Vespa plassen.
Oud 10-05-2013, 11:03
Turk February
Turk February is offline
Disney komt met nieuw ontwerp voor Merida:

Oud 10-05-2013, 11:06
Verwijderd
Ik heb de petitie al getekend.
Oud 10-05-2013, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Ga je/jullie kopen? Zo ja, vraag ook gewoon zelf losse offertes aan bij de bank(en).
ja! waarom is dat? ik dacht eigenlijk dat de hypotheker bij meerdere banken ging aanvragen. Hoe en waar heb jij dat uiteindelijk geregeld? En kon je gebruik maken van starterslening?
Het is nog maar de vraag of we het krijgen, ik heb een 0 uren contract (maar wel de afgelopen 4 jaar ongeveer hetzelfde bruto salaris gekregen) en ik heb schulden gehad. Maar Anne heeft wel een vast contract en geen schulden. Dus wellicht is die combinatie wel goed.
Citaat:
Ik dacht even well done Pip, dat doe je snel! Maar het is dus een 'date' met de hypotheker. Anders mocht je misschien wel over het struisvogellerenzadel van zijn Vespa plassen.
Oud 10-05-2013, 11:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gaan jullie trouwens vaak naar de huisarts? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt op huisartsbezoek ben geweest. Stefenootje vond het bizar dat ik nog nooit iets heb gehad waar ik voor naar de huisarts moest.

Lieve Tina, ben ik daar nou echt de enige in?
Oud 10-05-2013, 11:31
Verwijderd
Ik ga als ik denk dat het nodig is, maar sowieso ging ik vroeger om de 3 maanden voor mijn shotje hormonen (prikpil), ik probeerde alles op te zamelen voor dan. Afgelopen jaar heb ik elke maand mijn bloed moeten laten controleren, nu vallen we weer terug op het oude systeem. Voor verkoudheid/griep/sinusitis/dingen waar een dokter alleen maar over kan zeggen dat je moet uitzieken, ga ik ook niet. Ik denk dat mijn huisartsengedrag normaal is. Ik ga niet voor elk pijntje maar ik denk ook niet bij bloed in mijn stoelgang na een operatie aan mijn darmen 'oh ik kan daar echt niet mee naar de dokter, hij vindt me vast een zeiker'.

Sommige mensen moet je echt naar een dokter schoppen, zelfs als er duidelijk iets mis is, dat zijn dingen die ik niet begrijp.
Oud 10-05-2013, 11:35
Verwijderd
Afgelopen jaar ben ik wel een keer naar een huisarts van wacht gegaan omdat ik de ongerustheid niet uit mijn hoofd kreeg terwijl ik wel echt kon bedenken dat het hoogstwaarschijnlijk niks was. Ik had vreemde pijn en toen las ik de symptomen van een hartaanval en dat was niet slim En omdat mijn hart vorig jaar te lijden heeft gehad en ik een tijdje aan de hartmedicatie heb gezeten, kreeg ik mijn angst niet gesust en ben ik gegaan zodat ik mezelf niet meer hoefde op te jagen.
Oud 10-05-2013, 11:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gaan jullie trouwens vaak naar de huisarts? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt op huisartsbezoek ben geweest. Stefenootje vond het bizar dat ik nog nooit iets heb gehad waar ik voor naar de huisarts moest.

ik breek nog wel eens wat omdat ik val met schaatsen of van een paard af flikker, maar ik ga nooit omdat ik 'ziek' ben, ik ben nooit ziek (genoeg)
Oud 10-05-2013, 11:43
Verwijderd
Vroeger ging ik ook echt nooit. Alleen met paarsetennisbalabcessen. En de laatste tijd een paar keer voor sportpijntjes en anticonceptie en met de kinderen, dus ik voel me soms wel zo'n bejaarde hypochonder met een stempelkaart voor de huisarts
Oud 10-05-2013, 11:45
Verwijderd
Citaat:

Alleen als er eckt stront aan de knikker is. De afgelopen tien jaar is wel op één hand te tellen qua bezoek.
Oud 10-05-2013, 11:47
Verwijderd
Maar nooit! NOOIT!

Vind ik wel echt heel apart.
Oud 10-05-2013, 11:48
Verwijderd
Klaverman gaat ook letterlijk nooit. Ik weet niet eens of we bij dezelfde huisarts zitten.
Oud 10-05-2013, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Maar nooit! NOOIT!

Vind ik wel echt heel apart.
Nou ja, zonder klaplong, hielspoor en migraine had ik hetzelfde kunnen zeggen
Oud 10-05-2013, 11:50
Verwijderd
Ooh sinds twee dagen zegt mijn peuter eindelijk mama ik moest er bijna van huilen <3 hij was me aan het zoeken en toen deed hij zo heel aarzelend "muhmuh..muhmuh"
Oud 10-05-2013, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ooh sinds twee dagen zegt mijn peuter eindelijk mama ik moest er bijna van huilen <3 hij was me aan het zoeken en toen deed hij zo heel aarzelend "muhmuh..muhmuh"
Aaw <3
Oud 10-05-2013, 11:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Was het niet "Meh. Meh.... Meh. Meh."?

Oud 10-05-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Klaverman gaat ook letterlijk nooit. Ik weet niet eens of we bij dezelfde huisarts zitten.
Maar ook nooit in zijn leven, als kind of tiener? Noedel dus ook dat niet. Zoiets heb ik nog nooit gehoord.
Citaat:
Oh wat leuk
Oud 10-05-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Aww! <3
Oud 10-05-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Was het niet "Meh. Meh.... Meh. Meh."?

[afbeelding]
nee

Citaat:
Maar ook nooit in zijn leven, als kind of tiener? Noedel dus letterlijk nooit. Zoiets heb ik nog nooit gehoord.

Oh wat leuk
Oh dan vind ik het ook wel bijzonder ja!
Oud 10-05-2013, 12:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee
Wel leuk hoor Ik zou hem vanaf nu ook elke avond gaan voorlezen uit een woordenboek.
Oud 10-05-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Wel leuk hoor Ik zou hem vanaf nu ook elke avond gaan voorlezen uit een woordenboek.
Dat doen we natuurlijk al! Zij het uit zo'n kinderwoordenaanwijsdingesboek, niet de dikke vd.
Oud 10-05-2013, 12:08
Verwijderd
Maar praat hij verder ook nog niet dan? Hij is nu... bijna 2,5 toch?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten