Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2013, 17:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja zij!
Ze klinkt echt als Farrah van Teen Mom. Weird.
Oud 19-09-2013, 17:28
Verwijderd
Ze heeft wel vet haar.
Oud 19-09-2013, 17:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut ik kijk masterchef en daar verwezen ze naar de site voor alle recepten, dus ik direct kijken, staat daar natuurlijk in koeienletters XXX WINNER OF MASTERCHEF 2013. Godver
Oud 19-09-2013, 17:29
Verwijderd
Ik zou het niet weten, ik las blauw haar en dacht DAT moet ik Googlen <3
Oud 19-09-2013, 17:32
Verwijderd
De school heeft weer eens rare regels, of eigenlijk een man verzon ze zelf.

Ik liep toen de bel ging de kantine uit met een blikje chocomelk. Het blikje zat nog DICHT. Komt een man naar me toe en zegt: ja, als je dit nu niet snel in kantine opdrinkt krijg je straf. Ik: hij is dicht meneer, en de kantine is weer de andere kant op dus dat duurt weer even voor je langs die kinderen bent. man: zucht, dan kiep je het maar om in de wc. ik: het zit dicht en nu ga ik naar mijn les en drink het lekker op. man: oke, maar de volgende keer heb je straf.

Sinds wanneer geven ze daar straf voor. Dat is nooit geweest
Oud 19-09-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van Buzzfeed, hier een hele post over Prins Erik (van Ariel dus)
:lie f:
Oud 19-09-2013, 17:54
Turk February
Turk February is offline
Ik zit op de late train, maar Para en ik hebben gisteren naar Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gekeken. Wat een goed programma is dat. Maagd Michael is op dit moment mijn favoriet. Wat een walgelijk persoon en ik hoop dat hij nooit seks zal hebben, maar wat een heerlijk figuur.
Oud 19-09-2013, 18:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hou van Buzzfeed, hier een hele post over Prins Erik (van Ariel dus)
Wauw
Oud 19-09-2013, 18:05
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zit op de late train, maar Para en ik hebben gisteren naar Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gekeken. Wat een goed programma is dat. Maagd Michael is op dit moment mijn favoriet. Wat een walgelijk persoon en ik hoop dat hij nooit seks zal hebben, maar wat een heerlijk figuur.
De aflevering met het bowlen/skieen gezien neem ik aan? <3
Oud 19-09-2013, 18:05
Klovorhop
Klovorhop is offline
En Het Moment van Marc?? Mijn favoriete tv-moment ooit
Oud 19-09-2013, 18:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En Het Moment van Marc?? Mijn favoriete tv-moment ooit
Neeee, zo vieeees!
Oud 19-09-2013, 18:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De aflevering met het bowlen/skieen gezien neem ik aan? <3
Ja. "Weten jullie eigenlijk dat ik nog maagd ben?" <33333

En dan daarna dat ene meisje een slet noemen nadat hij aan twee meisjes heeft gezegd wat neerkomt op: "Wil één van jullie mij even ontmaagden, maakt niet uit wie?"

Ook prachtig vind ik al die opvulwoorden van Marc: "Ja, het is dus zo dat als het inderdaad aankomt op vrouwenvlees, om het maar even zo te zeggen, dat ik daar nog nooit van heb geproefd."

Ik hoop vooral dat Michael een leuk nerdmeisje vind en dat Alex en Wasim (samen heel goede vrienden) samen ontmaagd kunnen worden.

Die coaches vind ik trouwens vreselijk. "Vissen, daar hebben vrouwen volgens mij niet zoveel mee." Wat. En dat vervelende wijf dat vind dat Michael zijn shirt moet strijken. Alsof dat het verschil gaat maken. Laat die jongen lekker een LARPster aantrekken met z'n lange baard.
Oud 19-09-2013, 18:13
Turk February
Turk February is offline
Ook mooi: "Dit is Jasper, die graag ontmaagd wil worden door zijn studiogenoot Claudia."

Ik vraag me heel erg af wat Jasper en Claudia vonden van die aankondiging.
Oud 19-09-2013, 18:13
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Neeee, zo vieeees!
Inderdaad. Je voelt hoe iedere haar over je hele lichaam overeind gaat staan, hoe je ruggegraat zich als vanzelf ineen krult van ellende
Oud 19-09-2013, 18:19
Verwijderd
Als mensen dingen gaan zeggen als "tips fedora" ga ik er van uit dat ze satire doen op een bepaald soort internetter. Maar dat komt natuurlijk ergens vandaan, sommige mensen zíjn dat soort internetter.
Oud 19-09-2013, 18:22
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Inderdaad. Je voelt hoe iedere haar over je hele lichaam overeind gaat staan, hoe je ruggegraat zich als vanzelf ineen krult van ellende
Ik zit heel vaak met mijn knieën tegen mijn gezicht als ik dat programma kijk, kraaiend van plezier en pijn.
Oud 19-09-2013, 18:40
Verwijderd
Ik had wel meer verwacht van die kus tussen Marc en z'n date.
Oud 19-09-2013, 18:44
Verwijderd
Tevens wil ik graag achter al die jongens aanlopen en telkens als ze iets doen wat heel erg onaantrekkelijk is wil ik roepen van NEEEEEEEEEE en ze een tik tegen 't achterhoofd geven met een slipper.
Oud 19-09-2013, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als mensen dingen gaan zeggen als "tips fedora" ga ik er van uit dat ze satire doen op een bepaald soort internetter. Maar dat komt natuurlijk ergens vandaan, sommige mensen zíjn dat soort internetter.
Ja, dat bedacht ik me later ook, maar zulk soort mensen bestaan natuurlijk echt en het antwoord dat ik kreeg bewijst ook wel een hoop, dus tsja...
Friendzone, huiliehuile.

Citaat:
Ik had wel meer verwacht van die kus tussen Marc en z'n date.
Ja hallo, ze is een actrice. Ik vind het al heel wat dat ze hem na dat alles een klein kusje heeft gegeven. Hopelijk hebben ze 'r er flink voor betaald.
Oud 19-09-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ja. "Weten jullie eigenlijk dat ik nog maagd ben?" <33333

En dan daarna dat ene meisje een slet noemen nadat hij aan twee meisjes heeft gezegd wat neerkomt op: "Wil één van jullie mij even ontmaagden, maakt niet uit wie?"

Ook prachtig vind ik al die opvulwoorden van Marc: "Ja, het is dus zo dat als het inderdaad aankomt op vrouwenvlees, om het maar even zo te zeggen, dat ik daar nog nooit van heb geproefd."

Ik hoop vooral dat Michael een leuk nerdmeisje vind en dat Alex en Wasim (samen heel goede vrienden) samen ontmaagd kunnen worden.

Die coaches vind ik trouwens vreselijk. "Vissen, daar hebben vrouwen volgens mij niet zoveel mee." Wat. En dat vervelende wijf dat vind dat Michael zijn shirt moet strijken. Alsof dat het verschil gaat maken. Laat die jongen lekker een LARPster aantrekken met z'n lange baard.
Ik was gestopt na 3 of 4 afleveringen, maar de Larper heet Marcel, toch? Michael, was dat niet die bal die ging skiën met die moederfetisj?
Oud 19-09-2013, 18:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als Michael iets niet is is 't wel een bal.

Dat studentenkereltje, die was wel een beetje bal.
Oud 19-09-2013, 18:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Tevens wil ik graag achter al die jongens aanlopen en telkens als ze iets doen wat heel erg onaantrekkelijk is wil ik roepen van NEEEEEEEEEE en ze een tik tegen 't achterhoofd geven met een slipper.
Het is ook gewoon de schuld van de maatschappij, natuurlijk, dat al die arme jongens denken dat ze het meisjes met wie ze flirten verplicht zijn te vertellen van hun maagdelijkheid. Die arme Alex die dan denkt dat hij dat moet vertellen, en dan niet begrijpt dat het niet in de eerste plaats zijn maagdelijkheid is waar het meisje op afknapt, maar het feit dat hij dat onderwerp ter sprake brengt in de eerste fase van het flirtproces, daarmee niet alleen implicerend: "Ik wil jou neuken," maar vooral: "Ik wil jou gebruiken om van mijn maagdelijkheid af te komen."
Oud 19-09-2013, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan die serie echt niet aan. Het is gewoon TE erg. Bovendien vind ik het verwerpelijk dat er alleen mongolen meedoen en het idee dat er wel iets mis moet zijn met je als je nog maagd bent zo fijn wordt bevestigd.
Oud 19-09-2013, 18:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maakt ook niet uit dat Marcel laat weten bepaald niet van kleurtjes te houden, de nutteloze kaarsen in allerhande kleuren en vormen komen gewoon op tafel te staan, want daar houden de vrouwtjes van!
Oud 19-09-2013, 18:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Die kwam uit Groningen toch? Volgens mij las ik er laatst iets over in de UK.
Oud 19-09-2013, 18:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan die serie echt niet aan. Het is gewoon TE erg. Bovendien vind ik het verwerpelijk dat er alleen mongolen meedoen en het idee dat er wel iets mis moet zijn met je als je nog maagd bent zo fijn wordt bevestigd.
Hoe heet dat grietje ook alweer? Avithal? Daar is niks mis mee, die is gewoon te sexy om sex te hebben.
Oud 19-09-2013, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die kwam uit Groningen toch? Volgens mij las ik er laatst iets over in de UK.
Het duurde even voordat ik begreep dat je het niet over de United Kingdom had.
Oud 19-09-2013, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het duurde even voordat ik begreep dat je het niet over de United Kingdom had.
O! Ja, universiteitskrant dus
Oud 19-09-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Als Michael iets niet is is 't wel een bal.

Wie was Michael dan? Droeg die geen polo's? Polo=bal bij mij. Waarschijnlijk heb ik vervormd beeld van een bal, dat zal ook wel hoor.

Citaat:
Maakt ook niet uit dat Marcel laat weten bepaald niet van kleurtjes te houden, de nutteloze kaarsen in allerhande kleuren en vormen komen gewoon op tafel te staan, want daar houden de vrouwtjes van!
Oud 19-09-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Marcel was best wel een ok gast, van wat ik te zien kreeg, ik ken er nog zo, niet alleen larpers. Die is overigens op de vingers getikt omdat hij teveel zei op Fok.
Oud 19-09-2013, 19:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik ook vrij immoreel. Er zou een stem moeten zijn die zegt: "Avithal, je bent 20, doe even normaal," in plaats van: "Ja, ik snap het heel goed, ga jezelf maar even helemaal aanpassen zodat je meer jongens achter je aan krijgt."
Oud 19-09-2013, 19:07
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
wacht maar tot Alx op puppycursus gaat. je zult tussendoor langs de schoenmaker moeten omdat de slipper zo versleten raakt.
Citaat:
Oh dat was wel walgelijk ja
Oud 19-09-2013, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben aan het fröbelen voor het cadeautje van dinnie en het is nu al leuk aan het worden
Oud 19-09-2013, 19:18
Verwijderd
"Ik denk dat ik wel een gentleman in bed ben, want ik wil dat het meisje 't ook leuk heeft."

Nou, wat een gentleman. Zo'n vreselijk enorme gentleman heb ik nog nooit gezien.
Oud 19-09-2013, 19:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ook mooi: "Dit is Jasper, die graag ontmaagd wil worden door zijn studiogenoot Claudia."

Ik vraag me heel erg af wat Jasper en Claudia vonden van die aankondiging.
Een goede vriend van me heeft Claudia gedaan en hij zei dat die shit dik nep was. Die Jasper vond haar leuk maar dat was echt een jaar voordat het programma werd opgenomen. Dit hebben ze allemaal 'nagespeeld' voor de camera. Oh en die speeddate die met hem was, daar hadden ze mijn oude studentenvereniging voor gemaild of er nog leuke meisjes waren die zin hadden in een leuke avond met gratis drankjes. Toen kwamen er allemaal dames op af die toevallig bezet waren, bleek het een speeddate. :')
Oud 19-09-2013, 19:33
Verwijderd
Ik vraag me wel af wat de motivatie van Jasper (e.d.) is om zoiets na te spelen. Dat die programmamakers dat willen is heel begrijpelijk, maar wat haalt hij eruit?
Oud 19-09-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Wat een ruimhartigheid.
Ik twijfelde zelf ook of 'ie niet in een spoiler moest, maar ik vind de discussie rondom verkrachtingscultuur belangrijk en belangrijke dingen moeten bij voorkeur open en bloot. Ook als ze onplezierig zijn om naar te kijken. Misschien zelfs juist dan.
Oud 19-09-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
wacht maar tot Alx op puppycursus gaat. je zult tussendoor langs de schoenmaker moeten omdat de slipper zo versleten raakt.
In welke aflevering is dat?
Oud 19-09-2013, 19:42
Verwijderd
Is dat die vent van 50 met een eenpersoonsbed?!
Oud 19-09-2013, 19:48
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
In welke aflevering is dat?
Geen idee, ergens richting het einde van de serie dacht ik. Het hondenavontuur is sowieso uitgesmeerd over een aantal afleveringen.
Oud 19-09-2013, 19:49
Klovorhop
Klovorhop is offline
ik wil zo graag heel veel geld hebben om duizend 50's jurken te kopen en dan draag ik nooit meer wat anders. MAAR HELAAS
Oud 19-09-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ergens richting het einde van de serie dacht ik. Het hondenavontuur is sowieso uitgesmeerd over een aantal afleveringen.
Wat is het hondenavontuur dan precies? Wij zijn bij aflevering 4, ze hebben 't nog helemaal niet over honden gehad.
Oud 19-09-2013, 19:51
Klovorhop
Klovorhop is offline
deze pose doet me denken aan een zeker forumer
Oud 19-09-2013, 19:52
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Wat is het hondenavontuur dan precies? Wij zijn bij aflevering 4, ze hebben 't nog helemaal niet over honden gehad.
oh, dan neemt Alex een hond. omdat een hond een poezenmagneet is, dat is zo'n beetje het idee.
Oud 19-09-2013, 19:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is dat die vent van 50 met een eenpersoonsbed?!
Nee.
Oud 19-09-2013, 19:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik weet wie je bedoelt, ja
Oud 19-09-2013, 19:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn ogen doen raar, ik zie ineens rare kringels in m'n linkerbovenhoek en lezen wil niet zo goed
Oud 19-09-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfelde zelf ook of 'ie niet in een spoiler moest, maar ik vind de discussie rondom verkrachtingscultuur belangrijk en belangrijke dingen moeten bij voorkeur open en bloot. Ook als ze onplezierig zijn om naar te kijken. Misschien zelfs juist dan.
Ja, maar ik betwijfel of er in dit topic veel mensen van het type je-hebt-er-zelf-om-gevraagd-met-zo'n-rokje zitten. Natuurlijk is die discussie belangrijk, maar niet hier.

Dus. En ik word heel naar van die plaatjes.
Oud 19-09-2013, 19:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik wil zo graag heel veel geld hebben om duizend 50's jurken te kopen en dan draag ik nooit meer wat anders. MAAR HELAAS
Joh, dat hoeft toch helemaal niet veel te kosten! Zeker met jouw maat niet.

Citaat:
Heheheheheheh.
Oud 19-09-2013, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ben ik de enige die niks bij die plaatjes van Para voelt? Ik bedoel, ik dacht bij sommige teksten wel 'oei', maar daar bleef het wel bij. Het is wel zielig enzo, maar verder voel ik er vrij weinig bij.

Regels voor berichten