Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2015, 21:28
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ome Google zei wat anders.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ellen Page, ken je haar niet? Ze is een beroemde geschiedkundige! Haar boek Duitsland Per Spoor: Een Inleiding In De Inzet Van Treinen Door Duitsland Door De Eeuwen Heen is een standaardwerk!
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb een iPhone 6. De tweede inmiddels, de eerste begaf het na 5 minuten :')
Niet na zes minuten?
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Morgen komt Maaike bij me wonen
Oud 24-10-2015, 21:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oke officieel pas volgende week, maar vanaf morgen staan al haar spullen hier en komt ze al een paar x logeren enzo
Oud 24-10-2015, 21:29
Verwijderd
Ik heb al bijna drieënhalf jaar een roze (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) Samsung Galaxy Young. Hij was eigenlijk al een beetje skeer toen ik hem kocht en ik heb al duizend keer gedacht dat hij het nu écht ging begeven, maar hij doet het nog steeds. Hij is zó stootvast. Ik durf ook geen nieuwe te kopen, omdat ik bang ben dat ik niet makkelijk nog zo'n azeche-bestendige smartphone ga vinden.
Oud 24-10-2015, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Morgen komt Maaike bij me wonen
Oh echt.
Oud 24-10-2015, 21:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Thuis heb ik Facebook-advertenties uitstaan.

Maar bij m'n vriend staat een Linuxcomputer die voornamelijk wordt gebruikt door mij, en daarop krijg ik voornamelijk vacatures voor vormgevers afgewisseld met vacatures voor medisch-proefkonijn-zijn. Dat vind ik wel een mooie combinatie. Realistische kijk op de creatieve industrie.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Niet na zes minuten?
Nee, 5!
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Oh echt.
Jaaaa
Oud 24-10-2015, 21:32
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Maar ik moet morgenochtend nog opruimen en een goeie indruk maken op d'r ouders en alles, dus beter is dit gezeik voorbij na vanavond
Verwijderd
Citaat:
Thuis heb ik Facebook-advertenties uitstaan.

Maar bij m'n vriend staat een Linuxcomputer die voornamelijk wordt gebruikt door mij, en daarop krijg ik voornamelijk vacatures voor vormgevers afgewisseld met vacatures voor medisch-proefkonijn-zijn. Dat vind ik wel een mooie combinatie. Realistische kijk op de creatieve industrie.
Ohja, die medisch-proefkonijn-dingen krijg ik ook.

Zouden jullie dat doen?
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nee, 5!
Hm.
Oud 24-10-2015, 21:33
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wat voor telefoons hebben jullie?
Motorola Defy. Die is kras-, gooi- en waterbestendig, maar inmiddels wel een beetje traag, dus ik zit te wachten op mijn nieuwe. Dat wordt een Samsung Galaxy S5.
Oud 24-10-2015, 21:33
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nee, 5!
Oud 24-10-2015, 21:35
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Zouden jullie dat doen?
Ja, lijkt me wel leuk! YOLO etc.

Zou 't wel alleen doen als ik in geldnood zat.
Oud 24-10-2015, 21:35
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Als ik in enorme geldnood zat zou ik het wel doen denk ik
Oud 24-10-2015, 21:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien zou ik het ook wel doen als ik een enorm duur maar onnodig ding wilde kopen.
Oud 24-10-2015, 21:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline

Ik wil naar deze film. Naar aanleiding daarvan: als jullie na 45 dagen geen partner zouden kunnen vinden, in welk dier zouden jullie dan willen veranderen?
Oud 24-10-2015, 21:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Eigenlijk wel raar dat er op medische experimenten laten doen op jezelf uit geldnood geen taboe zit, maar op sekswerk doen omdat je 't leuk werk vindt wel.
Oud 24-10-2015, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wel raar dat er op medische experimenten laten doen op jezelf uit geldnood geen taboe zit, maar op sekswerk doen omdat je 't leuk werk vindt wel.
Als ik medische experimenten op mezelf zou laten uitvoeren, zou ik dat ook nevernooit op een familiefeestje eruit gooien hoor.

Ik zou het niet doen, want ik ben a) geen gezonde proefpersoon en b) allergisch voor allesch. Daarbij haat ik ziekenhuizen. Maar niemand zou mij ook aannemen voor een experiment, dus ik sta ook niet echt voor de keuze.
Oud 24-10-2015, 21:39
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Mwaaa, ik geloof dat er ook wel een beetje een taboe zit op medische experimenten
Oud 24-10-2015, 21:41
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Als ik medische experimenten op mezelf zou laten uitvoeren, zou ik dat ook nevernooit op een familiefeestje eruit gooien hoor.

Ik zou het niet doen, want ik ben a) geen gezonde proefpersoon en b) allergisch voor allesch. Daarbij haat ik ziekenhuizen. Maar niemand zou mij ook aannemen voor een experiment, dus ik sta ook niet echt voor de keuze.
Soms zoeken ze juist ongezonde proefpersonen!
Oud 24-10-2015, 21:43
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik wil naar deze film. Naar aanleiding daarvan: als jullie na 45 dagen geen partner zouden kunnen vinden, in welk dier zouden jullie dan willen veranderen?
Neem mij mee!

Ik zou wel een orka willen zijn.

Citaat:
Soms zoeken ze juist ongezonde proefpersonen!
Dat is waar! Maar ik zou ook te bang zijn dat ik mezelf weer echt ziek maak, denk ik. Ik mag eigenlijk al niet van medicijnfabrikant wisselen, dus zomaar een of ander nieuw spul proberen lijkt me niet echt een goed plan.
Oud 24-10-2015, 21:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En ik liet laatst mijn vriend Mean Girls zien, en hij vond hem LEUK.
Mean Girls is ook leuk
Oud 24-10-2015, 21:46
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb 't vriendje inmiddels zover dat ie paupertv voor me opzet/laat staan maar Mean Girls is een stap te ver vrees ik
Oud 24-10-2015, 21:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Eigenlijk kijken we qua films bijna alleen maar animatie, want hij vind bijna alles wat ik leuk vind stom en ik vind alles wat hij leuk vind stom. We passen vet goed bij elkaar
Oud 24-10-2015, 21:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dat is waar! Maar ik zou ook te bang zijn dat ik mezelf weer echt ziek maak, denk ik. Ik mag eigenlijk al niet van medicijnfabrikant wisselen, dus zomaar een of ander nieuw spul proberen lijkt me niet echt een goed plan.
Ja, ik weet eigenlijk niet waarom ik argumenten zit te noemen. Klinkt inderdaad als een slecht plan.
Oud 24-10-2015, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb het met mijn lief nog niet geprobeerd. Maar wat dat soort dingen betreft helpt het om een chick te daten ipv een dude het enige ding is dat ze misschien te oud is om het leuk te vinden.
Oud 24-10-2015, 21:48
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hij houdt ook van metal en shit en ik helemaal niet en toen hoorde ik laatst een liedje wat best wel metal klonk en waarvan ik dacht HEUJ DIT IS COOL YES NU KAN IK TEGEN M. ZEGGEN DAT IK METAL SOMS TOCH TOF VIND HOERAAAA.

Was het een cover van Taylor Swift :')
Oud 24-10-2015, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 't vriendje inmiddels zover dat ie paupertv voor me opzet/laat staan maar Mean Girls is een stap te ver vrees ik
Mijn M snapt paupertv ook niet, maar Mean Girls dus wel. Dus er is hoop!

Citaat:
Hij houdt ook van metal en shit en ik helemaal niet en toen hoorde ik laatst een liedje wat best wel metal klonk en waarvan ik dacht HEUJ DIT IS COOL YES NU KAN IK TEGEN M. ZEGGEN DAT IK METAL SOMS TOCH TOF VIND HOERAAAA.

Was het een cover van Taylor Swift :')
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik heb een iPhone 6. De tweede inmiddels, de eerste begaf het na 5 minuten :')
En toen dacht jij, dit is vakmanschap, doe mij er nog zo één?
Verwijderd
Mijn moeder heeft de voorletters van mijn vriend en mij ingepakt in Sinterklaaspapier en vandaag aan me gegeven.
Oud 24-10-2015, 21:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh maar mijn M snapt paupertv inmiddels wel een beetje dus hou hoop!
Oud 24-10-2015, 21:52
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Eigenlijk kijken we bijna alleen maar animatie, want hij vind bijna alles wat ik leuk vind stom en ik vind alles wat hij leuk vind stom. We passen vet goed bij elkaar
Waarom vinden jullie elkaars voorkeuren stom?

Bij ons is het zo dat ik houd van character-based plot, en dat hij houdt van plot-driven characters. Dat sluit elkaar vaak uit. En ik houd van claustrofobische en persoonlijke verhalen, terwijl hij houdt van groot en episch. De enige film die we allebei leuk vinden is de nieuwe Mad Max.
Oud 24-10-2015, 21:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Paupertv is awesome. Dat heb ik er gelukkig gelijk ingeslagen met IHHNNG
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik wil ook heel graag naar die. En een kat natuurlijk.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
En toen dacht jij, dit is vakmanschap, doe mij er nog zo één?
Yes

Ik vind iPhones chill, dit is geloof ik m'n 4e en ik kreeg in dit geval gewoon gratis een nieuwe uiteraard. Denk dat de postbode 'm had laten vallen ofzo. De nieuwe geeft 0 problemen
Verwijderd
Ofja, voorletters. Voor M heeft ze een W ingepakt, omdat mijn ouders hem altijd Wouter noemen.
Oud 24-10-2015, 21:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ohja, die medisch-proefkonijn-dingen krijg ik ook.

Zouden jullie dat doen?
Niet nodig, ik krijg al een miljoen per Nobelprijs.
Oud 24-10-2015, 21:54
Abby.
Abby. is offline
Maar Carn zegt hier dat ie wel een vogel zou willen zijn, want vliegen, en daar zit ook wel wat in
Oud 24-10-2015, 21:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mwaaa, ik geloof dat er ook wel een beetje een taboe zit op medische experimenten
Waaruit blijkt dat?

Behalve dat je ouders niet willen dat je 't doet, maar mijn ouders willen bijvoorbeeld ook niet dat ik doe aan parachutespringen, bunjeejumpen of zonder sjaal naar buiten gaan. Terwijl op die dingen ook geen taboe zit.
Oud 24-10-2015, 21:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat voor telefoons hebben jullie?
Nokia Lumia 625. Maar hij flipt op het moment, want bij elke handeling gaat hij automatisch mijn vriend bellen via whatsapp
Oud 24-10-2015, 21:56
Dekaloog
Dekaloog is offline
Verder weet ik ook niet of ik gelijk heb, hoor. Beetje hardop nadenken.
Oud 24-10-2015, 21:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Waarom vinden jullie elkaars voorkeuren stom?

Bij ons is het zo dat ik houd van character-based plot, en dat hij houdt van plot-driven characters. Dat sluit elkaar vaak uit. En ik houd van claustrofobische en persoonlijke verhalen, terwijl hij houdt van groot en episch. De enige film die we allebei leuk vinden is de nieuwe Mad Max.
Mad Max vonden wij ook allebei gaaf Hij houdt gewoon van domme films, ik van leuke

(Oke, hij houdt vooral van films met explosies en zombies en geweld en shit, oh en heel erg van science fiction dat vind ik meestal stomme genres en als ik dat niet vind ben ik er vooral heel vaak niet voor in de stemming. Horror/thriller kunnen we meestal allebei wel waarderen trouwens, dus dat is ook prima, maar daar ben ik ook best vaak niet voor in de stemming. Animatie is wel altijd chill, dus daar komen we dan maar meestal op uit )
Oud 24-10-2015, 21:59
Verwijderd
Ik heb een 6,5 voor een tentamen van een vak waar ik eigenlijk best wel goed in ben. Of ja, ik snap het goed, ik kon de opdrachten goed maken... En toen werd ik vlak voor het tentamen ziek. want dat is het verhaal van mijn leven.
Oud 24-10-2015, 21:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik wil ook heel graag naar die. En een kat natuurlijk.
Dan kunnen we samen, want dat is nu vet makkelijk Wat spreken we voor morgen af trouwens?

Citaat:
Maar Carn zegt hier dat ie wel een vogel zou willen zijn, want vliegen, en daar zit ook wel wat in
Hmja, maar wel een makkelijke prooi voor allerlei beesten. Dat lijkt me wel arelaxed. Dan een zeearend ofzo, winwin

Citaat:
Waaruit blijkt dat?

Behalve dat je ouders niet willen dat je 't doet, maar mijn ouders willen bijvoorbeeld ook niet dat ik doe aan parachutespringen, bunjeejumpen of zonder sjaal naar buiten gaan. Terwijl op die dingen ook geen taboe zit.
Citaat:
Verder weet ik ook niet of ik gelijk heb, hoor. Beetje hardop nadenken.
Ik denk dat het taboe een beetje zit in jezelf verkopen voor geld, net als bij prostitutie? Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij willen mijn ouders niet dat ik sekswerker ben en niet dat ik experimenten doe omdat het allebei je lichaam verkopen is en dat vinden ze stom. Ofzo.

En ze zijn bang voor enge ziektes en aids.
Oud 24-10-2015, 22:01
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoewel ik denk dat mijn ouders me niet gelijk zouden onterven als ik als sekswerker aan de slag zou gaan. Ze zouden er ook geen feestje om vieren en als 't om geld zou gaan zouden ze me dat liever geven, maar als ik het zou doen omdat awesome dan denk ik dat ze daar even aan zouden moeten wennen maar dat het wel goed zou komen
Oud 24-10-2015, 22:02
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Mijn ouders zijn best wel chill geworden de afgelopen jaren papa is ook geen VVD-er meer
Oud 24-10-2015, 22:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik heb een 6,5 voor een tentamen van een vak waar ik eigenlijk best wel goed in ben. Of ja, ik snap het goed, ik kon de opdrachten goed maken... En toen werd ik vlak voor het tentamen ziek. want dat is het verhaal van mijn leven.
Ik vind het een verlies voor de wereld dat jij ziek bent, Azèche! Ik hoop dat je zo iemand wordt als Stephen Hawking, die ondanks een ziekte hypersuccesvol wordt. Of in ieder geval alles bereikt wat je wil.

Citaat:
Mad Max vonden wij ook allebei gaaf Hij houdt gewoon van domme films, ik van leuke

Citaat:
(Oke, hij houdt vooral van films met explosies en zombies en geweld en shit, oh en heel erg van science fiction dat vind ik meestal stomme genres en als ik dat niet vind ben ik er vooral heel vaak niet voor in de stemming. Horror/thriller kunnen we meestal allebei wel waarderen trouwens, dus dat is ook prima, maar daar ben ik ook best vaak niet voor in de stemming. Animatie is wel altijd chill, dus daar komen we dan maar meestal op uit )
Hm, ik houd ook van explosies en science fiction en geweld, maar vervolgens wil ik dat het hoofdpersonage blij is dat er zoveel explosies zijn, terwijl hij wil dat het hoofdpersonage ergens heen gaat om 't op te lossen.

Kijken jullie al Steven Universe? Dat is animatie en grappig maar ook een beetje sci-fi en echt belachelijk goed ik kan niet stoppen met het aan iedereen aanraden ahh.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten