Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2015, 22:21
Turk February
Turk February is offline
Wat wel lekker is, is goedkope rookworst van de supermarkt.
Oud 18-11-2015, 22:52
Mr Soija
Mr Soija is offline
Aldi rookworst. Potje witte bonen in tomatensaus erbij.
Citaat:
oke leuk, ik denk dat mijn huisgenoot hier ook wel oren naar heeft.
Rupaul staat trouwens op Netflix, mocht je dat hebben.
En ik ben begonnen aan PR14.
Oud 18-11-2015, 23:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Mazzelaar. Bij ons was het aardappels, vlees en groenten uit een potje. Of spaghetti met saus uit een potje. Of iets anders uit een potje. Soms iets uit een pakje. Of iets uit de frituurpan.

Tegenwoordig eten m'n ouders elke avond bij m'n zus, en die doet ook niet echt aan groente. Ik voel me altijd supergoor als ik weer eens bij m'n ouders ben langsgeweest. Alsof ik m'n aderen voel dichtslibben.

Net maakte ik voor mezelf risotto met doperwtjes en een gekruide kipfilet. Dat zouden m'n ouders dus nooit eten.
Ik ben geen mazzelaar hoor, jullie hebben meer gewoon domme pech geloof ik
Oud 18-11-2015, 23:20
Abby.
Abby. is offline
Rookworst is ook wel een guilty pleasure ja. En slavinken (huhu, autocorrect maakt er slavinnen van) vind ik ook heel lekker maar wel een beetje fout.
En mijn vader hield niet van hutspot, maar mijn moeder en ik wel, dus de enkele keer dat we dat aten was het met kaassaus erover, zodat hij het ook te eten vond. Hutspot met kaassaus dus. Vind het nog steeds lekker
Oud 18-11-2015, 23:57
Miekje*
Miekje* is offline
Witte bonen in tomatensaus heb ik echt al niet meer gehad sinds mijn stage in Wales. Best lekker. Opwarmen in de magnetron en dan naar binnen lepelen
Oud 19-11-2015, 04:40
Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg ja, baked beans on toast zijn de staple van het dieet van elke Britse student. Er is zelfs een singer-songwriter die Beans on Toast heet. M'n moeder maakt 't soms voor me, want het komt tenslotte uit een potje. Nommie.
Net at ik een pretzelbagel met ham en roomkaas, en dat was de shit. Stiekem wil ik er nog één. Ik heb ook een flinke hoeveelheid wodka op, mss heeft dat er iets mee te maken.
Eigenlijk wil ik nu witte bonen in tomatensaus. Maar die heb ik niet, want ik durfde deze week niet naar de supermarkt te gaan, lolz.
Oud 19-11-2015, 04:41
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom niet?
Oud 19-11-2015, 04:41
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik bedoel, een supermarkt is anders dan een bioscoop of feestje.
Oud 19-11-2015, 04:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik weet het ook niet zo goed. Omdat mensen? Altijd als ik ga raak ik vrij gestresst. Ik was wel aangekleed enzo en ik had m'n haar gedaan, maar voor ik 't wist was de supermercado al bijna dicht en maakte ik maar avondeten van wat ik nog had liggen.
Oud 19-11-2015, 07:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik maak vaak baked beans on toast voor mijn oppaskinderen. Ze zijn brits dus ze vinden dat lekker.
Oud 19-11-2015, 07:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hebben jullie guilty pleasures qua eten? Als in: eigenlijk heel slecht of vies, maar ik vind het gewoon superlekker?

Voor mij zijn dat bijvoorbeeld instant puree en witte bonen in tomatensaus.
Witte bonen idd

En shoarma.
Oud 19-11-2015, 08:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind witte bonen in tomatensaus echt niet lekker
Oud 19-11-2015, 08:21
Verwijderd
Snap ook niet dat zoveel mensen van bonen houden. Die melige structuur, jakkie.

Ik heb zelf wel veel guilty pleasures denk ik. Een van de pauperste dingen die ik weleens doe is van die diepvrieshamburgers met satésaus en aardappelsalade uit een bak. Soort pauperbarbecue zonder te barbecuen.
Oud 19-11-2015, 08:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En dan een sigaret opsteken voor de rooksensatie?
Oud 19-11-2015, 08:56
Abby.
Abby. is offline
Van die kant-en-klare aardappelsalade of huzarensalade is ook wel een guilty pleasure ja.
Oud 19-11-2015, 10:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van die kant-en-klare aardappelsalade of huzarensalade is ook wel een guilty pleasure ja.
Oud 19-11-2015, 10:42
Miekje*
Miekje* is offline
Russische eiersalade
Oud 19-11-2015, 10:46
Abby.
Abby. is offline
En knakworst.
Oud 19-11-2015, 10:46
Abby.
Abby. is offline
Ik heb best veel eet-guilty pleasures
Oud 19-11-2015, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie guilty pleasures qua eten? Als in: eigenlijk heel slecht of vies, maar ik vind het gewoon superlekker?

Instant kaassaus dus
En huzarenslaatjes!
Oud 19-11-2015, 11:55
Miekje*
Miekje* is offline
Rond deze tijd van het jaar taaitaaipopjes en chocoladekruidnoten
Oud 19-11-2015, 12:00
Elin3
Elin3 is offline
Wat zijn jullie favoriete huis-tuin-en-keuken middeltjes tegen verkoudheid, keelpijn en grieperig zijn?
Oud 19-11-2015, 12:02
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik vind mezelf een pauper als ik aardappelpuree uit zakjes eet en nog erger: krieltjes uit blik van Bonduelle
zo lekker met dikke jus (ook uit een potje).
Oud 19-11-2015, 12:04
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Wat zijn jullie favoriete huis-tuin-en-keuken middeltjes tegen verkoudheid, keelpijn en grieperig zijn?
niks, ik ga gewoon voor de paracetamol en ibu's.
Oud 19-11-2015, 12:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heet water met geraspte gember, tijm, citroensap en honing is goed voor keelpijn en beginnende keelontsteking.
Oud 19-11-2015, 12:05
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
maar voor keelpijn thee met honing uiteraard

verkoudheid: volgens mij helpt niks, alleen uitzitten.
Oud 19-11-2015, 12:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gekookt water met uitgeperste citroen en honing!
Oud 19-11-2015, 12:12
Axel11
Axel11 is offline
Vroeg naar bed, meer slapen.
Oud 19-11-2015, 12:18
Loezzel
Loezzel is offline
Dat doe ik nu al meer dan 2 weken, maandag naar de dokter, want ook m'n oor zit al meer dan 2 weken dicht en het wordt maar niet beter
Oud 19-11-2015, 12:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wachten.
Oud 19-11-2015, 12:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Thee met honing tegen keelpijn. Thee van gember tegen misselijkheid. Tijm om slijm los te maken.
Oud 19-11-2015, 12:52
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb gewoon geen tijd om uit te zieken Veel te veel deadlines

Liefst kruip ik vanavond om acht uur m'n bed in en blijf ik morgen ook in bed, maar morgen heb ik weer belangrijke colleges
Oud 19-11-2015, 14:13
Verwijderd
Citaat:

Ik vind crunchy met yoghurt ZO lekker dat ik het soms als avondeten eet. Als ontbijt is het niet echt een guilty pleasure, maar als avondeten wel een beetje.

Citaat:
Je kan bij het Kruidvat van die zakken met kamille kopen. Daar een beetje van in een schaal doen, heet water op schenken en in je kamer zetten, zeker als je gaat slapen. Het maakt alles los.

Een teentje knoflook zo in je mond stoppen werkt ook wonderwel, maar dan stink je wel.
Oud 19-11-2015, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Tegen keelpijn ijsjes, tegen neusverkoudheid xylometazoline en stomen en tegen grieperig zijn slapen!
Oud 19-11-2015, 15:00
Verwijderd
Citaat:
VICODIN WOOOHOOOIIII
Oud 19-11-2015, 15:05
Miekje*
Miekje* is offline
Xylometazoline is echt mijn beste vriendje als ik verkouden ben
Oud 19-11-2015, 15:06
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, mag ik even janken? Mijn werk van vandaag lukt voor geen meter en het is al heel de dag donker en regenachtig en grijs en ik voel me vreselijk klote
Oud 19-11-2015, 15:08
Miekje*
Miekje* is offline
En ik heb bijna geen eten meer in huis en moet dus boodschappen doen, maar ik wil helemaal niet naar buiten.
Oud 19-11-2015, 15:12
Verwijderd
Thuisbezorgd!
Oud 19-11-2015, 15:16
Miekje*
Miekje* is offline
Betaal jij voor me?

Oh, ik heb trouwens nog wel een guilty pleasure qua eten. Cornflakes. Van die hele zoete oranje die allemaal dezelfde vorm hebben
Oud 19-11-2015, 15:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jongens, mag ik even janken? Mijn werk van vandaag lukt voor geen meter en het is al heel de dag donker en regenachtig en grijs en ik voel me vreselijk klote
Oud 19-11-2015, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Betaal jij voor me?

Oh, ik heb trouwens nog wel een guilty pleasure qua eten. Cornflakes. Van die hele zoete oranje die allemaal dezelfde vorm hebben
Kebab voor vijf euro ofzo, weet ik veel. Zoveel kost het niet.
Oud 19-11-2015, 15:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb overigens ook een poepdag, want ik kreeg mail waarvan ik bijna mijn of iemand anders' hoofd door een muur wou rammen. En ik heb een klein beetje een kater. Oeps.
En ik moet ook nog naar buiten in de regen, want ik moet boodschappen hebben en een verjaardagscadeautje voor m'n nichtje.

Positief ding: Ik heb éindelijk eens een afspraak gemaakt bij de huisarts. Dinsdag kan ik pas terecht, maar de afspraak staat iig.
Oud 19-11-2015, 15:39
Verwijderd
Voor je niet-naar-buiten-durf-ding?
Oud 19-11-2015, 15:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Voor je niet-naar-buiten-durf-ding?
En een shitload aan andere klachten waar ik al een tijd mee rondloop.
Oud 19-11-2015, 15:45
Verwijderd
Ik ben een uurtje eerder klaar met werken
Oud 19-11-2015, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Xylometazoline is echt mijn beste vriendje als ik verkouden ben
Ja als ik door mijn mond moet ademen ga ik kennelijk lucht inslikken erp: en dan voel ik me continu opgeblazen en kan ik niet eten en dan word ik daar helemaal slapjes van en zit ik bovendien continu te boeren tot kokhalzen aan toe

Maar met een paar goed getimede shotjes xylo blijf ik gewoon helemaal valide
Oud 19-11-2015, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb overigens ook een poepdag, want ik kreeg mail waarvan ik bijna mijn of iemand anders' hoofd door een muur wou rammen. En ik heb een klein beetje een kater. Oeps.
En ik moet ook nog naar buiten in de regen, want ik moet boodschappen hebben en een verjaardagscadeautje voor m'n nichtje.

Positief ding: Ik heb éindelijk eens een afspraak gemaakt bij de huisarts. Dinsdag kan ik pas terecht, maar de afspraak staat iig.
Ooh wat goed!
Oud 19-11-2015, 16:22
Miekje*
Miekje* is offline
Goed bezig, Trimm!

Ik heb zonet netjes boodschappen gedaan en het viel natuurlijk gewoon weer heel erg mee, allemaal Een mens lijdt het meest voor het lijden dat 'ie vreest enzo.
Citaat:
Ja als ik door mijn mond moet ademen ga ik kennelijk lucht inslikken erp: en dan voel ik me continu opgeblazen en kan ik niet eten en dan word ik daar helemaal slapjes van en zit ik bovendien continu te boeren tot kokhalzen aan toe

Maar met een paar goed getimede shotjes xylo blijf ik gewoon helemaal valide
Jaaaa, het is echt topspul Het is zo'n fijn gevoel dat je het ene moment geen lucht krijgt en het andere moment je slijmvliezen voelt krimpen en lucht door voelt stromen <3
Oud 19-11-2015, 17:10
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja hoera, ik heb iets extreem basics gedaan!
Zo voelt het iig. Net ook supermarkt geweest en dat was kut, maar ja, het was nodig.

Btw, ik wil effe vertellen over die mail. Weten jullie nog die vriendin waar ik gek van werd en die me uiteindelijk had ontvriend op fb enzo?
Nou, die stuurt me dus een mail met dat ze nog steeds boos is, maar dat ze iets van mij online had gelezen en dat ze daar van was geschrokken, en dat ze nog steeds m'n vriendin is als ik 'r nodig heb enzo blabla.

Pfff, dat is natuurlijk heel lief bedoeld, maar ik dacht dat ik er vanaf was. Plus dat ze de ongeschreven regel weer eens heeft verbroken dat me persoonlijk aanspreekt op privé posts. Niet chill.

Regels voor berichten