Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Rookworst is ook wel een guilty pleasure ja. En slavinken (huhu, autocorrect maakt er slavinnen van) vind ik ook heel lekker maar wel een beetje fout.
En mijn vader hield niet van hutspot, maar mijn moeder en ik wel, dus de enkele keer dat we dat aten was het met kaassaus erover, zodat hij het ook te eten vond. Hutspot met kaassaus dus. Vind het nog steeds lekker ![]() |
![]() |
|
Omg ja, baked beans on toast zijn de staple van het dieet van elke Britse student. Er is zelfs een singer-songwriter die Beans on Toast heet. M'n moeder maakt 't soms voor me, want het komt tenslotte uit een potje. Nommie.
Net at ik een pretzelbagel met ham en roomkaas, en dat was de shit. Stiekem wil ik er nog één. Ik heb ook een flinke hoeveelheid wodka op, mss heeft dat er iets mee te maken. ![]() Eigenlijk wil ik nu witte bonen in tomatensaus. Maar die heb ik niet, want ik durfde deze week niet naar de supermarkt te gaan, lolz. ![]()
|
Ik weet het ook niet zo goed. Omdat mensen? Altijd als ik ga raak ik vrij gestresst. Ik was wel aangekleed enzo en ik had m'n haar gedaan, maar voor ik 't wist was de supermercado al bijna dicht en maakte ik maar avondeten van wat ik nog had liggen.
||
Citaat:
![]() En shoarma.
|
Verwijderd
|
Snap ook niet dat zoveel mensen van bonen houden. Die melige structuur, jakkie.
Ik heb zelf wel veel guilty pleasures denk ik. Een van de pauperste dingen die ik weleens doe is van die diepvrieshamburgers met satésaus en aardappelsalade uit een bak. Soort pauperbarbecue zonder te barbecuen. |
![]() |
|
ik vind mezelf een pauper als ik aardappelpuree uit zakjes eet en nog erger: krieltjes uit blik van Bonduelle
![]() zo lekker met dikke jus (ook uit een potje).
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb gewoon geen tijd om uit te zieken
![]() ![]() Liefst kruip ik vanavond om acht uur m'n bed in en blijf ik morgen ook in bed, maar morgen heb ik weer belangrijke colleges ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Een teentje knoflook zo in je mond stoppen werkt ook wonderwel, maar dan stink je wel. ![]() |
![]() |
|
Ik heb overigens ook een poepdag, want ik kreeg mail waarvan ik bijna mijn of iemand anders' hoofd door een muur wou rammen. En ik heb een klein beetje een kater. Oeps.
En ik moet ook nog naar buiten in de regen, want ik moet boodschappen hebben en een verjaardagscadeautje voor m'n nichtje. Positief ding: Ik heb éindelijk eens een afspraak gemaakt bij de huisarts. Dinsdag kan ik pas terecht, maar de afspraak staat iig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar met een paar goed getimede shotjes xylo blijf ik gewoon helemaal valide ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Goed bezig, Trimm!
![]() Ik heb zonet netjes boodschappen gedaan en het viel natuurlijk gewoon weer heel erg mee, allemaal ![]() Citaat:
![]()
|
Ja hoera, ik heb iets extreem basics gedaan!
![]() Zo voelt het iig. Net ook supermarkt geweest en dat was kut, maar ja, het was nodig. Btw, ik wil effe vertellen over die mail. Weten jullie nog die vriendin waar ik gek van werd en die me uiteindelijk had ontvriend op fb enzo? Nou, die stuurt me dus een mail met dat ze nog steeds boos is, maar dat ze iets van mij online had gelezen en dat ze daar van was geschrokken, en dat ze nog steeds m'n vriendin is als ik 'r nodig heb enzo blabla. Pfff, dat is natuurlijk heel lief bedoeld, maar ik dacht dat ik er vanaf was. Plus dat ze de ongeschreven regel weer eens heeft verbroken dat me persoonlijk aanspreekt op privé posts. Niet chill. ![]()
|
![]() |
|
|