Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2016, 01:03
Macrador
Macrador is offline
Waarom was die date van jou een fucker Phoebe?
Oud 21-09-2016, 01:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat zeg ik net
Oud 21-09-2016, 01:08
Macrador
Macrador is offline
Omdat die eerlijk was? Of zei die het heel kut?
Oud 21-09-2016, 01:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nee, ik ben pro eerlijkheid en was ook niet boos. Maar het is niet leuk als je helemaal weg bent van iemand en die zegt "hoi, nu niet en nooit niet".
Oud 21-09-2016, 01:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb 3 dagen gehuild maar er zijn wel een aantal goeie liedjes uitgekomen, dus ach.
Oud 21-09-2016, 01:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Aww, dat is wel kut ja. Maar beter dat, dan dat hij het niet durft te zeggen en je t maanden later pas hoort. (Damn you, Engelse conjo!)

En het is maandagavond. Na m'n werk. Ik heb m al gewaarschuwd voor koffie+melk geur. En dat ik de volgende ochtend om 9 uur weer in de collegebanken moet zitten.
Oud 21-09-2016, 01:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij deed de volgende dag raar en toen moest ik het uit hem trekken, dus ik weet niet hoe lang het uiteindelijk had geduurd als ik niet gepusht had op eerlijkheid

Maandagavond is een rare datenight maar no worries, koffie+melk is een prima geur, beter dan stront
Oud 21-09-2016, 01:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

Maandagavond is een rare datenight maar no worries, koffie+melk is een prima geur, beter dan stront
Het was dat, of over 2 weken op een dinsdagavond, en dan heb ik college tot 9. Allebei drukke werkschemas is niet handig.
Oud 21-09-2016, 01:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nee, niet echt wat ga je doen dan, voor leuks?
Oud 21-09-2016, 01:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Gewoon in de stad een drankje doen. Niks bijzonders. Al zou hij wel anders willen.
Oud 21-09-2016, 01:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat dan, een fancy dinner enzo? Of heb je het gelijk over seks? Een drankje is altijd wel een goede manier om te peilen of je een hele avond met iemand aan een tafel wil zitten (of in bed wil liggen), dus prima
Oud 21-09-2016, 04:26
Verwijderd
Citaat:
All the things she said, all the things she said, Running through my head..
Oud 21-09-2016, 04:28
Verwijderd
Citaat:
Gewoon in de stad een drankje doen. Niks bijzonders. Al zou hij wel anders willen.
Primadebima, zo doe ik het ook altijd.
Oud 21-09-2016, 05:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja maar...straks vind ie me stom, of wil ie te veel en freak ik de fuck out of of of...
Als ie je stom vindt, dan is ie zelf stom
Oud 21-09-2016, 05:28
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 21-09-2016, 05:29
Verwijderd
Citaat:
Als ie je stom vindt, dan is ie zelf stom
Oud 21-09-2016, 06:28
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Veel plezier!!
Oud 21-09-2016, 06:34
Verwijderd
Citaat:
Aww. Wil jij daten dan?
gezellig!
Oud 21-09-2016, 08:28
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ben Joey Poot, 20 jaar oud en woon in Eindhoven. Ik heb altijd al iemand kaal willen scheren. Via hier wil ik graag in contact komen met mensen die zich gerust door mij kaal willen laten scheren. De afstand is geen probleem. Als vergoeding krijg je een bedrag tussen de 50 en 250 euro. Dit verschilt wanneer je haar langer is. Ook mag u, als u dit wilt, mijn kop kaal scheren. En ik ben, als ik mijn vrienden mag geloven niet lelijk. Mocht je interesse hebben, stuur dan een mailtje naar joeypoot1996@gmail.com. Ik zal dan zo snel als mogelijk antwoorden.

Mvg

Joey
Wie wil?
Oud 21-09-2016, 10:05
Verwijderd
Godverdomme mijn laptop besluit geen beeld meer te hebben. Ik kan dat niet gebruiken nu
Oud 21-09-2016, 10:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
The two-year long study in the Journal of the American Medical Association (JAMA) included nearly 500 overweight volunteers who were asked to diet and take more exercise. Half were given a fitness tracker to help them keep tabs. This group had lost less weight than the other one by the end of the trial.
huhu, the irony.
Oud 21-09-2016, 10:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Volgens mij heb ik al meer dan tien jaar niet op een weegschaal gestaan.
Oud 21-09-2016, 10:47
Verwijderd
Citaat:
huhu, the irony.
Verbaast me niet zoveel eigenlijk, je wordt gedemotiveerd omdat je ziet dat het niet zo snel gaat als je hoopt.
Oud 21-09-2016, 10:52
Carn
Carn is offline
of het motiveert niet op de juiste manier, als in "Weer genoeg gedaan voor vandaag! /engagelazymode"
Oud 21-09-2016, 11:07
Macrador
Macrador is offline
Ik denk vooral dat laatste. Je doet enkel wat er wordt gevraagd.
Oud 21-09-2016, 11:22
Verwijderd
Ik verheug me op het moment dat Nu.nl dit nieuws oppikt: "Fitnessarmband maakt dik"
Citaat:
of het motiveert niet op de juiste manier, als in "Weer genoeg gedaan voor vandaag! /engagelazymode"
Citaat:
Ik denk vooral dat laatste. Je doet enkel wat er wordt gevraagd.
Waarom zou dat dan niet voor de eerste groep gelden? Die worden ook op dieet gezet en gevraagd meer te bewegen. Ik snap jullie punt best en het zal wel zoiets zijn, maar toch. De eerste groep denkt toch ook "ik ben al twee dagen aan het diëten en ik heb vandaag gesport (weliswaar zonder fitnessarmband), het is wel goed zo, ik bestel lekker een Uno Pizzeria & Grill Mega-Sized Deep Dish Sundae "

2,700 calories, 130 g fat, 76 g saturated fat, 0 g trans fat, 1,820 mg sodium
Fat equivalent: More than 31 pats of butter!
Oud 21-09-2016, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
2700 calorieën
Oud 21-09-2016, 12:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat de mensen met de armband zich meer schamen (door zichtbaar langzame vooruitgang) en zich ook meer ingeperkt/gecontroleerd voelen, waardoor ze afreageren met bingen.
Oud 21-09-2016, 13:57
Megatron
Megatron is offline
Ik begrijp die schijnbare relatie tussen short term-reward, effort, motivatie en "gefoeluns" niet zo goed. Maar misschien ben ik wel autistisch want ik snap het wel.
Oud 21-09-2016, 14:00
Verwijderd
Citaat:
2700 calorieën
Mocht het je nog niet duidelijk zijn: dit is een dessert. Een toetje. Murica.
Oud 21-09-2016, 14:41
Yne
Yne is offline
Citaat:
Aww, dat is wel kut ja. Maar beter dat, dan dat hij het niet durft te zeggen en je t maanden later pas hoort. (Damn you, Engelse conjo!)

En het is maandagavond. Na m'n werk. Ik heb m al gewaarschuwd voor koffie+melk geur. En dat ik de volgende ochtend om 9 uur weer in de collegebanken moet zitten.
Misschien is hij in het echt wel een zak stront en vindt hij je hartstikke leuk dat is een beetje mijn ervaring met Tinder dates, in elk geval
Oud 21-09-2016, 14:44
Carn
Carn is offline
xkcd

Oud 21-09-2016, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik verheug me op het moment dat Nu.nl dit nieuws oppikt: "Fitnessarmband maakt dik"

Waarom zou dat dan niet voor de eerste groep gelden? Die worden ook op dieet gezet en gevraagd meer te bewegen. Ik snap jullie punt best en het zal wel zoiets zijn, maar toch. De eerste groep denkt toch ook "ik ben al twee dagen aan het diëten en ik heb vandaag gesport (weliswaar zonder fitnessarmband), het is wel goed zo, ik bestel lekker een Uno Pizzeria & Grill Mega-Sized Deep Dish Sundae "

2,700 calories, 130 g fat, 76 g saturated fat, 0 g trans fat, 1,820 mg sodium
Fat equivalent: More than 31 pats of butter!
Die Uno's in Modesto zijn we geweest. Die is niet ver van de Best Buy waar ik m'n nieuwe camera gekocht heb. Sowieso is Modesto een aanrader want er is iets vreemds met de belasting daar, everything is cheap
Oud 21-09-2016, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Modesto was originally a stop on the railroad connecting Sacramento to Los Angeles. At its founding in 1870, it was to be named Ralston after financier William C. Ralston. Ralston's modesty prompted him to ask that another name be found, and the town was named Modesto in recognition of his modesty.
Citaat:
Filmmaker George Lucas, who was born in Modesto, graduated from Thomas Downey High School in 1962 and attended Modesto Junior College, immortalized the city in his award-winning 1973 film American Graffiti. Although it was not actually shot in Modesto, the film portrayed the spirit of cruising and friendship on Modesto's 10th and 11th Streets in 1962, and inspired a revival of interest in 1950s pop culture, including the TV show Happy Days and its spin-offs.
Citaat:
The city's official motto, "Water Wealth Contentment Health," is emblazoned on the downtown Modesto Arch, which is featured in local photographs and postcards. The motto was selected in a contest held in 1911. (The original winner, "Nobody's got Modesto's goat",[18] was later declined.)

Ik kan niet terugvinden waarom het zo goedkoop is maar ik vind het nu al geweldig
Oud 21-09-2016, 15:01
Megatron
Megatron is offline
Over nieuwe dingen gesproken; nieuw paartje Sennheiser CX300-II's laten aanrukken. Fucking kutkabelbreuk.
Oud 21-09-2016, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet terugvinden waarom het zo goedkoop is maar ik vind het nu al geweldig
Ik heb het ook niet kunnen terugvinden maar echt alle 'dure dingen' zoals TV's waren ruim 100 dollar goedkoper dan in Fresno bijvoorbeeld.
Oud 21-09-2016, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mocht het je nog niet duidelijk zijn: dit is een dessert. Een toetje. Murica.
De tering
Oud 21-09-2016, 15:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil nog steeds wel graag zo'n activity tracker.
Oud 21-09-2016, 15:46
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Over nieuwe dingen gesproken; nieuw paartje Sennheiser CX300-II's laten aanrukken. Fucking kutkabelbreuk.
I know dat feel bro. Ik zit nu met tijdelijke hema-oordopjes. Kut met een hoofdletter Kut.
Oud 21-09-2016, 15:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet niet of je een Iphone hebt, maar die houdt al je stappen automatisch bij. Anders is er onder andere de app MapmyFitness, die werkt op GPS.
Oud 21-09-2016, 15:53
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
I know dat feel bro. Ik zit nu met tijdelijke hema-oordopjes. Kut met een hoofdletter Kut.
's Ochtends is het openbaar vervoer nog wel te harden zonder een cocon van Goede Muziek omdat iedereen braaf z'n snavel dicht houdt over het algemeen maar in de avondspits is het huilen met de pet op. Maar inderdaad, niets zo kut als kutte dopjes qua geluid en comfort Dan liever nog vervelend kwakende mensen

Soms leen ik de Apple-dopjes van vriendinlief. Ze zitten lekker comfy maar het klinkt ook niet zo goed als de CX300-II's.
Oud 21-09-2016, 15:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Misschien is hij in het echt wel een zak stront en vindt hij je hartstikke leuk dat is een beetje mijn ervaring met Tinder dates, in elk geval
Oh dear...
Maar had jij met je tinderdates ook elke dag urenlange gesprekken over redelijk intelligente dingen? Door hoe hij praat, zn gevoel voor humor en zn verstand van serieuzere onderwerpen krijg ik wel het idee dat hij een prima kerel is. Nou ja, we gaan 't zien...eek.
Oud 21-09-2016, 15:59
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ik zou gewoon wegrennen zo gauw je hem ziet
Oud 21-09-2016, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Moet je ook zeker doen, ik ken genoeg mensen (let op: anekdotische bewijslast!) op wie het juist positief/motiverend werkt. Ik denk dat de doelgroep van het onderzoek hierboven niet bepaald gemotiveerd aan de exercitie begon

Bovendien kan het ook heel goed ondersteunen om gericht snel vooruitgang te boeken; bijvoorbeeld als je op hartslagzones gaat trainen (en dit bij je activity tracker is ingebouwd uiteraard).
Citaat:
Weet niet of je een Iphone hebt, maar die houdt al je stappen automatisch bij. Anders is er onder andere de app MapmyFitness, die werkt op GPS.
Als je fietst of hardloopt - of wandelt for that matter: Strava of Runkeeper zijn goede gratis apps. Maar ik ga er van uit dat ze zo'n tracker wil om tijdens het actief zijn al gegevens te kunnen zien. Smartphone is toch vooral handig voor daarna. Ja, je hebt hoesjes/houders voor tijdens de activiteit, maar dat is niet ideaal.
Oud 21-09-2016, 16:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik begrijp die schijnbare relatie tussen short term-reward, effort, motivatie en "gefoeluns" niet zo goed. Maar misschien ben ik wel autistisch want ik snap het wel.
Dus je begrijpt 't niet, maar je snapt 't wel?

Citaat:
's Ochtends is het openbaar vervoer nog wel te harden zonder een cocon van Goede Muziek omdat iedereen braaf z'n snavel dicht houdt over het algemeen maar in de avondspits is het huilen met de pet op. Maar inderdaad, niets zo kut als kutte dopjes qua geluid en comfort Dan liever nog vervelend kwakende mensen

Soms leen ik de Apple-dopjes van vriendinlief. Ze zitten lekker comfy maar het klinkt ook niet zo goed als de CX300-II's.
Ik heb meerdere malen de CX300 gehad, maar was overgestapt op de philips TX2, want goede reviews, platte kabel en afstandsbediening. Ik dacht dat 'ie wel tegen een stootje kon, maar na een paar maanden al was er kabelbreuk. Volgens coolblue moet ik maar contact opnemen met philips. Zo veel moeite...
Maak gewoon een stevige plug die wel tegen beweging kan!
Oud 21-09-2016, 16:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ik zou gewoon wegrennen zo gauw je hem ziet
Joh, dan kan ik net zo goed thuisblijven. Ik ga geen tig euro uitgeven aan een treinkaartje om meteen weg te rennen.
Oud 21-09-2016, 16:02
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Oh dear...
Maar had jij met je tinderdates ook elke dag urenlange gesprekken over redelijk intelligente dingen? Door hoe hij praat, zn gevoel voor humor en zn verstand van serieuzere onderwerpen krijg ik wel het idee dat hij een prima kerel is. Nou ja, we gaan 't zien...eek.
Ik moest laatst lachen bij Love Me Gender toen daar een chick was die ""serieus"" aan het daten was door middel van sleazy kutdiscotheekjes, vunzige barretjes en Tinder. Ja, way to go heurrr; zit je al te poeren in een vrij specifieke demografie, doe je dat ook nog 'ns zó
Oud 21-09-2016, 16:03
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Dus je begrijpt 't niet, maar je snapt 't wel?
Dat is correct.

Citaat:
Ik heb meerdere malen de CX300 gehad, maar was overgestapt op de philips TX2, want goede reviews, platte kabel en afstandsbediening. Ik dacht dat 'ie wel tegen een stootje kon, maar na een paar maanden al was er kabelbreuk. Volgens coolblue moet ik maar contact opnemen met philips. Zo veel moeite...
Maak gewoon een stevige plug die wel tegen beweging kan!
Mja, het is altijd een beetje drama met die dingen. Helemaal als je de telefoon of MP3-spelert in broekzak hebt met dopjes in Maar nu heb ik een digitale bon en ga ik 'ze' in de fik steken als ze geen coulance hebben als het wéér mis gaat.
Oud 21-09-2016, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Oh dear...
Ik wil je niet de grond in praten maar dit kan heel goed écht zo zijn en dat het irl toch (voor minimaal één van de twee) tegenvalt - of althans niet de ware blijkt te zijn. Benader dit niet als een alles of niets dit MOET hem zijn iets, die verwachting is bijna onmogelijk om aan te voldoen. Gewoon samen gezellig chillen en verder wel zien wat er van komt.
Oud 21-09-2016, 16:05
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hee, als vunzige mensen je ding zijn, waarom ook niet?

Regels voor berichten