Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moet vandaag met een beetje pech van 12 tot 6 thuis blijven, omdat er iemand van de energiewacht komt voor controle van de geiser. TWAALF TOT ZES, hallo, ik heb ook nog andere dingen te doen. En het is supermooi weer, ik wil naar buiten!
Maar goed, ook wel fijn om te weten dat ik binnenkort niet een eenzame koolmonoxidedood zal sterven ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou ja, als ik nu de hele dag veij was geweest was ik waarschijnlijk naar de winkel gewandeld en daar had iemand me verkeerd aangekeken (wat echt heel makkelijk is als ik in deze staat verkeer) en de rest van de dag was ik waarschijnlijk boos op hem/haar/het geweest. Maar ik moet zo werken en doen alsof ik alle eeuwige kutgrapjes leuk vind em eindeloos geduld hebben en niet laten merken dat ik x maar een grote aanstellerige luie zeekoe vind dus laad ik alles er nu maar even uit.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen hij in de ziektewet ging deed ik 25% van zijn baan op maandag tussen 12:00 en 14:00 en 25% op donderdag tussen 14:00 en 16:00 met af en toe een sproetje tussendoor. Mijn andere collega deed de overige 50% van z'n werk op maandagochtend. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
De energiewacht meneer haalde z'n vinger open aan de geiser (en vond zichzelf erg zielig), maar ik heb alleen roze pleisters met rode hartjes, dus die heeft 'ie nu om z'n vinger
![]()
|
Ik heb vandaag mijn diplomauitreiking
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Veel plezier in ieder geval alvast!
||
Citaat:
![]() Ik functioneert alleen maar met een belachelijke dosis pijnstillers. Mits ik ze op tijd inneem. Als ik te laat ben is het de hele dag huilen. ![]() Oh ja, en alle mannen moeten hun bijdehante muil houden, want ik slinger zo een volle tampon naar je harses! ![]()
|
![]() |
|
|