Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2016, 11:29
Verwijderd
Had want de rechter heeft de arbeidsovereenkomst onvoorwaardelijk ontbonden
Advertentie
Oud 25-10-2016, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ga maar boos liggen doen met je bebloede foef, see if I care
Godver koffie in mijn neus
Citaat:
Ik neem aan dat zowel jij als je vriendje zich ziek hebben gemeld?

(ik had dus een collega die zich ziek meldde omdat z'n vrouw ongesteld was)
Uiteraard - als ik ooit zwanger word, mag Jos ook negen maanden geen alcohol drinken en rood vlees eten en zo. Solidariteit godverdomme
Oud 25-10-2016, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet vandaag met een beetje pech van 12 tot 6 thuis blijven, omdat er iemand van de energiewacht komt voor controle van de geiser. TWAALF TOT ZES, hallo, ik heb ook nog andere dingen te doen. En het is supermooi weer, ik wil naar buiten!

Maar goed, ook wel fijn om te weten dat ik binnenkort niet een eenzame koolmonoxidedood zal sterven
Oud 25-10-2016, 11:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik neem aan dat zowel jij als je vriendje zich ziek hebben gemeld?

(ik had dus een collega die zich ziek meldde omdat z'n vrouw ongesteld was)
Wát
Oud 25-10-2016, 11:35
Verwijderd
Klasgenootje ging naar huis omdat de hond verkouden was en naar de DA moest.

De week erna heb ik me ziek gemeld omdat mijn capibara een clitpiercing kreeg.
Oud 25-10-2016, 11:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Enirolac
Oud 25-10-2016, 11:51
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Waar heb jij ineens last van
Oud 25-10-2016, 11:53
aumgn
aumgn is offline
Citaat:

Oud 25-10-2016, 11:54
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Had want de rechter heeft de arbeidsovereenkomst onvoorwaardelijk ontbonden
Deed die nog zo een leuke dingen?
Oud 25-10-2016, 12:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Voor mijn kaft printte ik het altijd enorm groot uit en dan ging ik al die letters apart uitknippen en dan maakte ik er een mooie kaft van. Daar was ik altijd super lang mee bezig omdat ik het netjes moest doen van mezelf. Maar ik vond het altijd zo mooi worden. Misschien moet ik m'n scriptie ook zo inleveren, kijken of m'n docenten net zo enthousiast zijn als dat ik ben!
Gewoon in hardcover met zo'n stoffen luipaardprint inleveren.
Oud 25-10-2016, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Waar heb jij ineens last van
Van mijn godvergeten kuthormonen Korrel problemen mee?
Oud 25-10-2016, 12:08
Verwijderd
Nou ja, als ik nu de hele dag veij was geweest was ik waarschijnlijk naar de winkel gewandeld en daar had iemand me verkeerd aangekeken (wat echt heel makkelijk is als ik in deze staat verkeer) en de rest van de dag was ik waarschijnlijk boos op hem/haar/het geweest. Maar ik moet zo werken en doen alsof ik alle eeuwige kutgrapjes leuk vind em eindeloos geduld hebben en niet laten merken dat ik x maar een grote aanstellerige luie zeekoe vind dus laad ik alles er nu maar even uit.
Oud 25-10-2016, 12:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Uitladen ja?
Oud 25-10-2016, 12:14
Verwijderd
Ja uitladen. Ja
Oud 25-10-2016, 12:19
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ja uitladen. Ja
Heeft de Haub je een prachtige kans om over hem gal te spuwen en jezelf zo te ontladen en dan doe je het niet!
Oud 25-10-2016, 12:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Heeft de Haub je een prachtige kans om over hem gal te spuwen en jezelf zo te ontladen en dan doe je het niet!
Oud 25-10-2016, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Wát
Ze was wel echt heel erg zwaar ongesteld trouwens.

Bah ik krijg gewoon jeuk als ik aan die loser denk. Met z'n mismaakte inteeltkind.
Oud 25-10-2016, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Deed die nog zo een leuke dingen?
Die liep de hele dag met een stapel papier onder z'n armen door de gebouwen heen. Schreef 15 tot 20 overuren per week terwijl hij in totaal zo'n 15 tot 20 uur per week aanwezig was. Keek op dagen dat de baas er niet was hele dagen series op streaming websites die wij dan alleen voor hem blokkeerden. En hij maar uit proberen te vogelen hoe dat toch kon. Kwam tien keer met een factuur waar ik: REEDS GOEDGEKEURD, MAG DIRECT BETAALD WORDEN! bij had opgemerkt vragen of die factuur betaald kon worden. Dat soort dingen.

Toen hij in de ziektewet ging deed ik 25% van zijn baan op maandag tussen 12:00 en 14:00 en 25% op donderdag tussen 14:00 en 16:00 met af en toe een sproetje tussendoor. Mijn andere collega deed de overige 50% van z'n werk op maandagochtend.
Oud 25-10-2016, 12:50
Yne
Yne is offline
Citaat:
Nou ja, als ik nu de hele dag veij was geweest was ik waarschijnlijk naar de winkel gewandeld en daar had iemand me verkeerd aangekeken (wat echt heel makkelijk is als ik in deze staat verkeer) en de rest van de dag was ik waarschijnlijk boos op hem/haar/het geweest. Maar ik moet zo werken en doen alsof ik alle eeuwige kutgrapjes leuk vind em eindeloos geduld hebben en niet laten merken dat ik x maar een grote aanstellerige luie zeekoe vind dus laad ik alles er nu maar even uit.
Jezus, moet je hier niet wat voor gaan slikken of zo?
Oud 25-10-2016, 12:52
Verwijderd
Citaat:
De Haub heeft ook zijn issues en ondanks mijn boze hormonen wil ik evengoed voorzichtig zijn met de kwetsbaren onder ons.
Oud 25-10-2016, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, nu ga ik werken en red ik me weer prima
Oud 25-10-2016, 12:55
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Die liep de hele dag met een stapel papier onder z'n armen door de gebouwen heen. Schreef 15 tot 20 overuren per week terwijl hij in totaal zo'n 15 tot 20 uur per week aanwezig was. Keek op dagen dat de baas er niet was hele dagen series op streaming websites die wij dan alleen voor hem blokkeerden. En hij maar uit proberen te vogelen hoe dat toch kon. Kwam tien keer met een factuur waar ik: REEDS GOEDGEKEURD, MAG DIRECT BETAALD WORDEN! bij had opgemerkt vragen of die factuur betaald kon worden. Dat soort dingen.

Toen hij in de ziektewet ging deed ik 25% van zijn baan op maandag tussen 12:00 en 14:00 en 25% op donderdag tussen 14:00 en 16:00 met af en toe een sproetje tussendoor. Mijn andere collega deed de overige 50% van z'n werk op maandagochtend.
En dan nog zo moeilijk te ontslaan?
Oud 25-10-2016, 12:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
SPERMA
Oud 25-10-2016, 13:01
Verwijderd

Als ik dan maar.een paar uurtjes boos mag zijn op alles en iedereen, red ik me daarna weer prima. En boos zijn doe ik dan wel waar niemand er last van heeft.

Ok. Misschien het forum dan.
Oud 25-10-2016, 13:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ze was wel echt heel erg zwaar ongesteld trouwens.

Bah ik krijg gewoon jeuk als ik aan die loser denk. Met z'n mismaakte inteeltkind.
Ja dat kan ook wel onwijs naar zijn, en van dichtbij heb ik ook gezien dat een vrouw soms écht niet kan functioneren als zij (ik wilde hij/zij typen) ongesteld is, maar om je als man zijnde ziek te melden onder het motto dat je vrouw ongesteld is vind ik echt heel mooi en had ik nooit voor mogelijk kunnen houden.
Oud 25-10-2016, 13:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

Oei, dat soort mensen mogen een nekschot krijgen.
Oud 25-10-2016, 13:11
Verwijderd
Citaat:
En dan nog zo moeilijk te ontslaan?
Als je geen dossier bijhoudt...
Oud 25-10-2016, 13:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik heb echt een heel groot probleem want de zeep hier op school stinkt echt enorm en nu denk ik de hele tijd 'iel' als mijn handen ook maar een heel klein beetje naar mijn hoofd komen.
Oud 25-10-2016, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan ook wel onwijs naar zijn, en van dichtbij heb ik ook gezien dat een vrouw soms écht niet kan functioneren als zij (ik wilde hij/zij typen) ongesteld is, maar om je als man zijnde ziek te melden onder het motto dat je vrouw ongesteld is vind ik echt heel mooi en had ik nooit voor mogelijk kunnen houden.
Ja Toen de vrouwen op de zaak hem vertelden dat dat toch echt niet normaal was, was hij heel erg verbaasd ook nog
Oud 25-10-2016, 13:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja Toen de vrouwen op de zaak hem vertelden dat dat toch echt niet normaal was, was hij heel erg verbaasd ook nog
Echt? Nou ja, degene die ik ken die kon dus niet eens van de bank opstaan want dan vloog het bloed letterlijk overal naartoe. Maar goed, degene kon dat prima zelf aan allemaal. Is onhandig, maar om als man dan lekker te helpen enzo. Misschien vond hij het wel lekker. Slikte ze de pil, maar mocht ze het niet doorslikken van hem want dan had hij geen geldige rede!
Oud 25-10-2016, 13:13
Kikaa*
Kikaa* is offline
Of ze was zo vreselijk chagrijnig en onuitstaanbaar dat ze haar man niet naar haar werk liet gaan, want oneerlijk!!111!11!!!
Kikaa*
Kikaa* is offline
Of misschien geilde hij wel op de grote enorme hoeveelheid bloed.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ok meer kan ik niet verzinnen. Tijd om weer verder te gaan met werken!
Oud 25-10-2016, 13:16
df
df is offline
Kan iemand een samenvatting geven van Kareltjes gehuil?
Oud 25-10-2016, 13:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Misschien nam hij het bloed af om aan zijn pasgeboren zoon te voeren in de hoop dat het een vampier werd
Oud 25-10-2016, 13:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ze is ongesteld
Oud 25-10-2016, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Your mom overcharged. No money left for strippers.
Oud 25-10-2016, 13:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
deadlock, kan je z'n nummer geven? Dan bel ik 'm zo even op want ik ben nu wel erg benieuwd!
Oud 25-10-2016, 13:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
De energiewacht meneer haalde z'n vinger open aan de geiser (en vond zichzelf erg zielig), maar ik heb alleen roze pleisters met rode hartjes, dus die heeft 'ie nu om z'n vinger
Oud 25-10-2016, 13:25
Verwijderd
Citaat:
deadlock, kan je z'n nummer geven? Dan bel ik 'm zo even op want ik ben nu wel erg benieuwd!
Ik heb z'n telefoonabonnement opgezegd 3 maanden geleden
Oud 25-10-2016, 13:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
De energiewacht meneer haalde z'n vinger open aan de geiser (en vond zichzelf erg zielig), maar ik heb alleen roze pleisters met rode hartjes, dus die heeft 'ie nu om z'n vinger

Citaat:
Ik heb z'n telefoonabonnement opgezegd 3 maanden geleden
Wat jammer.
Oud 25-10-2016, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ze is ongesteld
Dit.
Oud 25-10-2016, 13:32
df
df is offline
Citaat:
Ze is ongesteld
--> viva
Oud 25-10-2016, 13:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Dfff, hoe gaat het met jou?
Oud 25-10-2016, 13:40
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Zo te zien is ie ongesteld
Oud 25-10-2016, 13:43
Yne
Yne is offline
Ik heb vandaag mijn diplomauitreiking ik ben vet benieuwd. Er zijn 40 minuten uitgetrokken voor 16 mensen, maar heel stiekem hoop ik dat mijn scriptiebegeleider iets over onze groep of zo gaat zeggen. Of dat hij er uberhaupt is. Ik mis hem al een beetje sinds ik niet meer aan de RUG studeer, en hij kan dus ook geen mooi verhaaltje houden bij mijn masteruitreiking natuurlijk. Het wordt vast een beetje weemoedig
Oud 25-10-2016, 13:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja ik vond 'm ook zo vrolijk overkomen inderdaad.
Oud 25-10-2016, 14:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb vandaag mijn diplomauitreiking ik ben vet benieuwd. Er zijn 40 minuten uitgetrokken voor 16 mensen, maar heel stiekem hoop ik dat mijn scriptiebegeleider iets over onze groep of zo gaat zeggen. Of dat hij er uberhaupt is. Ik mis hem al een beetje sinds ik niet meer aan de RUG studeer, en hij kan dus ook geen mooi verhaaltje houden bij mijn masteruitreiking natuurlijk. Het wordt vast een beetje weemoedig
Ik had een privéuitreiking, dat was wel heel leuk. Mijn begeleider heeft ook een hele speech gegeven over mij en mijn onderzoek

Veel plezier in ieder geval alvast!
Oud 25-10-2016, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-10-2016, 14:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat is toch best normaal?

Ik functioneert alleen maar met een belachelijke dosis pijnstillers. Mits ik ze op tijd inneem. Als ik te laat ben is het de hele dag huilen.

Oh ja, en alle mannen moeten hun bijdehante muil houden, want ik slinger zo een volle tampon naar je harses!

Regels voor berichten