Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb wel eens heel dramatisch met tranen in ons ogen afscheid genomen van een date met wie ik te lang had gechat alvorens af te spreken. We vonden elkaar zoooo leuk en hadden echt al zo veel gepraat. Maar de chemie ontbrak wederzijds en we vonden het zo erg hahaha.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
En Kris, ik zou inderdaad minder chatten/appen. Heb in het verleden ook dates gehad met wie de gesprekken super leuk waren, maar de klik uiteindelijk totaal ontbrak. Dat kan heel teleurstellend zijn. Meestal probeer(de) ik zo snel mogelijk met iemand af te spreken, als iemand aantrekkelijk is en normale volzinnen kan produceren. Meestal valt het dan alsnog tegen, maar er is geen teleurstelling want er waren ook weinig verwachtingen.
En de date waar ik super veel naar uitkeek (vooral op basis van intuïtie) bleek zo leuk te zijn dat ze nu mijn vriendinnetje is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind daten zo intens blegh. Ik geloof ook niet dat ik een relatie wil. Ik word daar veel te gestrest en onzeker van. Af en toe verlang ik wel eens naar iemand bij wie ik 's avonds op de bank in de armen kan kruipen en de dag door kan nemen en gewoon gezelligheid en fijnheid, maar de weg om daar te komen vind ik veel te ingewikkeld. Ik ben ook helemaal niet gezellig in relaties. Misschien ben ik dan de 'ware' nog niet tegengekomen, of ik ben gewoon niet gemaakt voor relaties, I don't know. Maar over het algemeen vind ik het wel prima om alleen te zijn
![]()
||
![]() |
Citaat:
Om die dingen Ook al zak je nu het liefste door de grond Al zit je zwaar in de puree Toch valt het achteraf wel mee Zo erg is het dan niet meer Want voor je het weet zit er alweer Een hele mooie nieuwe glimlach om je mond Onthou maar goed Lachen is gezond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Niet zo'n goede keuze, al die andere kinderen hadden mega tranentrekkers uitgekozen over dode vaders en konijnen, stond ik daar met mijn polonaise song. Het andere jaar zong ik "Ik ben groen" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En voor de rest heb ik een heel lief afscheidskusje gekregen ![]()
|
|