Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb met mijn coach erover gebeld. Die zei dat ik het moest aangeven bij mijn ouders dat dit mijn keuze was, dat zij daar bijna niks over te zeggen hebben ivm mijn leeftijd.
Ik heb er net met mijn vader over de sintuatie gesproken. Hij zei dat de coach hier geen partij in heeft, dat zijn mening hierover niet telt, dat dit dus niet mijn keuze was en dat mijn ouders zelf bepalen of ik meedoe of niet. Ik vind dit onacceptabel, en ik wil hier graag over praten. Wat is nu de beste methode om mijn ouders zeg maar te overtuigen met dat ik dit zelf mag bepalen?
|
Ik ben in mijn gezin ook de enige die knutselen haat en er oprecht verdrietig van word om precies wat jij beschrijft: mijn handen kunnen niet maken wat mijn hoofd voor ogen heeft en het wordt standaard gruwelijk lelijk.
Daarom hebben wij jaren geleden al besloten speciaal voor mij geen surprises te doen, ook al is de rest wel creatief en vindt het ook leuk om te doen. Ik vond en vind dat nog steeds een geweldig mooi gebaar. Wij trekken lootjes en moeten voor ieder cadeautje wat je koopt een gedichtje voor diezelfde persoon schrijven. Als je 4 cadeautjes koopt, moet je dus 4 gedichten schrijven. Hilarisch altijd ![]() Moet het per se met surprises gevierd worden of staan je ouders ook open voor andere vormen?
|
Misschien kun je het even laten sudderen zo bij je ouders, lootjes trekken en je goede wil laten zien. Misschien kun je dan over een week of wat nog een keer aangeven dat je dit echt wel graag wilt maar dat een beetje anders misschien ook wel kan. En als dat pratend niet lukt, dan zou ik opschrijven wat je hierboven hebt gepost en t aan ze geven.
|
Ik had een heel schattig huisje gezien een paar weken geleden waar ik toen niet op kon reageren omdat mijn woonpas nog niet gesplitst is en nu is ie verhuurd aan iemand die minder lang ingeschreven stond dan ik
![]()
||
Citaat:
Soms wel, soms niet. Mijn lieve vriendinnen en mensen om me heen doen me wel weer goed maar als ik dan weer een huis bezichtig en bedenk dat ik daar alleen verder moet, dan krijg ik het wel weer te kwaad.
|
Verwijderd
|
Ik kreeg van mijn moeder drie calathea's en ik vroeg of ze moeilijk te verzorgen waren en ze zei vol overtuiging NEE HOOR HELEMAAL NIET maar pas later realiseerde ik me dat dit dezelfde plant is als die mam bijna dood heeft laten gaan. Negen maanden lang heb ik wekelijks moeten horen dat ze écht niet snapt waarom die plant bijna dood ging en dat ze het zo moeilijk vindt en dat ze echt niet weet wat ze verkeerd deed.
![]() |
![]() |
|
Mijn calathea deed het altijd heel wisselend van heel goed tot bijna dood maar nu is ie echt dood
![]() Deze warme zomer deed ie het heel goed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|