Advertentie | |
|
![]() |
|
- wit strak longsleeve shirtje met een grote print erop (felroze cocktailglas-achtig iets)
- donkere spijkerbroek Diesel met uitlopende pijpen - witte clip-riem H&M - leger-groenige (vertrapte :/ ) All stars (m'n sneekweek-schoenen ![]() haar in hoog staartje/knotje, sieraden blabla
|
![]() |
-Witte string
-Roze Bh -Roze sokken -Wit bloesje met korte mouwen -Lichtblauwe spencer met horizontaal en verticaal wat witte en roze strepen en grote col -Zwarte broek met iets uitlopende pijpen en persvouw -Cremekleurige laarsjes met hakje -Haar los -Witte oogschaduw. mascara, oogpotlood en lippenstift -Zilveren kettinkje met bloem van glas -Zwart haarelastiekje om mn pols |
![]() |
|
Verwijderd
|
- zwarte assymetrische rok - ja, ook al
![]() - zwart spagettibandjestruitje - vestje van een soort van netstof en wijd uitlopende mouwtjes die gemaakt zijn van een rare transparant-zwarte stof - lichtroze kniekousjes van een zijdeachtige stof, met een kringelpatroontje er op, kant, en een strikje aan de bovenkant - tot voor kort: lichtroze lintjes in mn haar - zwart ondergoed blala - rare popperige schoentjes die-eigenlijk-van-mams-zijn |
![]() |
|
Roos:
felrode dockers d2 lichtgeel polootje hilfiger blauwe riem hilfiger blauwe instappers hilfiger om m'n schouders een blauwe trui PJ RL (zo goed esmee?) zilveren sieraden, haar los Wout: rode steppin' out broek wit met blauw gestreept overhemd RL donkerblauw polootje erover Lacoste chronograaf broques ruitjessokken van de hema niet te vergeten ![]() en z'n haar los ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had 'em van m'n pa gehad, en die kon er supergoedkoop aankomen via wat connecties (niks illegaals, hoor), en ik kreeg hem eigenlijk ook met een reden omdat m'n ouders gaan scheiden en m'n vader naar de andere kant van het land verhuist en dit was zeg maar z'n afscheidscadeautje voor mij.....en pas voortaan een beetje op met wat je zegt, oké? |
![]() |
|
Blauwe dieselbroek versierd met kraaltjes, en borduurdraad. Lichtblauw shirtje zonder mauwen, en een lichtgroene bloes van polo sport. Oud-blauwe all-stars, blauwe jip&janneke sokken, babyblauw ondergoed, met een zachtgroenkantrandje. Haar in een knotje verder niets bijzonders
|
-Roodzwarte broek
- Rood doorschijnend vestje/blousje/whatever -Zwart spaghettibandjestruitje -Zwart ondergoed - Rooie roosjes in mn oren - zwarte ketting &armbandjes - Mascara,eyeliner,lichtroze oogschaduw,lichtroze lipgloss - Zwarte,sandaaldingen met ehm, veters om m'n benen *is onduidelijk vandaag* -haar in n knotje, met rood roosje ![]() ![]()
||
Citaat:
Hoezo? Als ik iets tegen jou wil zeggen dan doe ik dat, en het maakt me geen reet uit wat jij daarvan vindt. Alsof ik me iets ga aantrekken van een 16-jarig pubertje wiens enige identiteit bestaat uit het slijmen bij de 'gevestigde kakkerorde' op een of ander forum. (Roos: ) Hoow jongens jongens doe toch niet zo kinderachtig. Ik heb aan (even braaf ontopic) lichtblauwe nette broek met vouw hilfiger d.blauwe riem hilfiger d.blauw shirtje erop esprit d.blauwe instappers en straks nog een wit/blauwe blouse hilfiger In de blauwsferen ![]()
|
hm ok gaan we weer
![]() *heeft iets aan wat ze verder nooit aanheeft eigenlijk ![]() -zwarte half hoge doc's -zwarte netpanty -zwart met paars rokje tot aan mn knieen (als in: ik draag noooit rokjes) ![]() -zwart spaghettishirtje met een rood draakje erop -zwarte bh en onderbroek -zwarte sokken ![]()
|
![]() |
rood-wit gestreepte polo (kraag up
![]() spijkerskatebroek wit ondergoed blote voetjes haar in rommelig knotje met een klein zijscheidinkje aan de voorkant en jip en janneke speltjes nog wat zwarte make-up wat is blijven hangen onder het doesjen ![]() *marte goes een beetje kak*
|
zwart strak longsleeve shirtje DKNY (met grote witte 'geschilderde' letters een tekst erop)
vale versleten spijkerbroek Joop!, pijpen naar binnen omgeslagen zwarte boksschoenen met aan de zijkant 3 witte strepen Sacha brede glitterriem roze hangdiamantjes, kralenkettinkje met veel roze, hele zooi gekleurde armbandjes, haar (is weer een stuk af... beetje te veel :/ ) in een heel mini staartje
|
*donkerblauwe spijkerbroek, used denim achtig iets of hoe t mag heten, boven strak onder wijd
*een beige, strak shirt met driekwarts mouwen en zwarte strepen die diagonaal lopen en hele gare zwart-met-beige-bloemetjes erop *Een zwart basketbal-tshirt-idee erover heen *roze sokken met stippen in t beige, bruin, paars en donkerblauw *armbandjes (t zijn er 11, moeten die ook beschreven worden?? ![]() *kettingen: klauw van een adelaar me blauw bolleje erin, ene yin yang ketting, een ketting met een soort van tribal-teken-achtig-idee-iets, en een zwarte veter met zwart bolletje *haar (altijd handig ![]() ![]() *make up: zwart oogpotlood, eyeliner en mascara *kleur nagellak: zwart/wit om en om *zwart ondergoed (bijna vergeten op te noemen ![]() dat was t wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
* Blauwe Docs
* Zwarte hoge sokken * Zwarte rok (ik weet niet precies hoe ik het moet benoemen, noem het maar een 'gothic'-rok, dat zegt vast genoeg ![]() * Blauw truitje van fluweel met versiering * Ketting met pentakel * Zwarte getekende bloemen bij m'n ogen ![]()
|
Woesh, heb een heel nieuw outfitje aan!!! ben vandaag even gaan shoppen JIPPIE
![]() - brede grijze/zwart broek (van zo'n geweven stofje) - zwart bloesje met lange mouwtjes en v-hals, beetje uitgesneden - zwart ondergoed - paarse kousjes met streepjes - grijze vans met blauwe vetertjes - zwart polsbandje - zo'n geluksbrenger schelp-hangertje - bandjes van Pukkelpop en RockWerchter - roze + rood elastiekje in men haartjes Wauw geweldig hoor, je zou het moeten zien ![]()
|
![]() |
- zwarte veel te grote slobberbroek van meneer de Dwayne (afkomst onbekend)
- blauw boxershort van GinoSanti, ook al van meneer de Dwayne ![]() - groene bh (Hema) - felgroen shirtje met lief olifantje (Zeeman) - WARM roze vest -ikhebhetkoud- (Only)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik had het volste recht om zo te reageren, als je bekijkt wie er überhaupt begon met zeiken over iets futiels als een prijs van een horloge? Ik heb ook genoeg frustraties over jou die ik hier op dit forum maar niet zal uiten (a conscience can sometimes be a pest), en ik weet meerdere met mij wiens namen ik ook maar niet zal noemen.. We zijn wat mij betreft uitgepraat, maar als je toch nog iets tegen me wilt zeggen hierover, moet je dat maar op msn doen.. --- Ontopic: nu alleen een khâki boxer, daarstraks: een donkerblauwe Dockers D4 met bandplooi wit t-shirt een oranje RL overhemd daarover een beige trui met in 't midden gigantisch TH-logo ![]() Burlingtons en van Bommel bootschoenen eronder... Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 00:37. |
![]() |
|
ehm, tweety sokken, kisten, "baggy trousers"
![]() en ik heb het idee dat ik een petje op heb, maar dat komt omdat ik de hele avond een petje op heb gehad ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe lifestylish was jouw dag? Verwijderd | 500 | 17-09-2004 23:24 | |
Lifestyle |
Wear Yellow scarf | 371 | 11-09-2004 17:24 | |
Lifestyle |