![]() |
|
![]() |
hai, nog ff over je onderwerp:
ik blow zelf niet, en zal ik ook nooit doen. ongeveer iedereen in mijn omgeving doet 't wel, maar nemen er nog veel meer troep bij. dus wat ik wil zeggen: wes alsjeblieft voorzichtig met de mensen van wie je het krijgt, (je bent te jong voor de coffeeshop) en probeer gewoon echt niks uit. me broer heeft dat ok es gedaan, en werd belazerd, met als gevolg dat hij in ieder geval 5 jaar verslaafd is geweest. geloof me: je beste vrienden naaien je hoor! maar voor de rest: geniet, en LEEF mzl, zie linksboven
||||||||||
Citaat:
Citaat:
en is nu allang begraven. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ik kan helaas niet draaien, en das kut want vrijdag een week geleden kwam ik een klasgenoot van vorig jaar tegen en toen hebbik met 'm een naar de coffeeshop gegaan (hij stelde het voor) en daar een 2 voorgedraaiden gekocht van ons geld. en de smaak van van een joint is zo gigantisch veel lekkerder dan pijp. komt door de tabak denk ik, wist niet dat dat zo lekker smaakte. ik wil een joint!!! Citaat:
Citaat:
maar mijn ouders zeuren me aan m'n kop dat ik geen jaar thuis mag zitten en moet gaan werken. geen school dit jaar. Zit jij nu op en school en op welke? [Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (24-09-2001).] |
![]() |
|
![]() |
ik heb een hele lange tijd heel veel geblowed en nu nog maar 1 a 2 keer in de week. en dan ook alleen in het weekeind. vroeger deed ik het eigenlijk elke dag. maar nu doe ik het met een heel ander gevoel heel gek maar het is veel lekkerder.
||
Citaat:
je inhaleert de wiet maar doe het wel voorzichtig de eerste keer. neem niet te veel. als je te diep inhaleert ken het niet goed gaan de 1e keer. gewoon telkens iets meer nemen maar bouw het op. en blow bij mensen waar je je veilig bij voelt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik blow nie..nooit gedaan...'k ga ut nooit doen!
ff slim he....!!!! ik zouw nie weten waarom ik zouw moeten blowen? voor het gevoel...ik vin ut zielig als je daarom blowt, alsof je je zonder die troep niet goed kan voelen. enne....drink dan 's un beetje meer, of drink koffie, wor je ook vrolijk van! anders nog un tip "zie alles positief" gewoon proberen! als ut op skool nie goed gaat, denk je: VOLgende keer Beter! als ut thuis verrot gaat: Duurt nie lang of ik ben van deze mensen af. Anders zoek hulp...als je het doet om gevoel dan he! Ga nie blowen om het gevoel dat is un gigantisch slappe smoes ,, want uiteindelijk blowt iedereen om erbij te horen! zo begin je, maar je eindigt zeker nie zow. dat moet je zelluf doen! En dan lukt ut meestal niet meer. zeg ook niet: Ik ben niet verslaafd, ik doe het af en toe, ik kan zo zonder. probeer dat maar 's weddun dat ut nie lukt! en dit was mun verhaal. kus mij.
||
Citaat:
|
![]() |
http://www.wiet.be.tf discusier mee over wiet en andere drugs (xtc, speed, coke, ...) in de wereld en bij jouw in de beurt
meer info anders op http://cannabis.start.be |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Topic is dus 2 jaar oud, kindje nog geen jaar.. Magoed, slotje?
|
![]() |
Waar ik nou benieuwd naar ben is waarom jullie het allemaal de eerste keer proberen. Ik kan me best voorstellen dat je het vaker gaat doen omdat het gewoon lekker is, je jezelf er relaxt bij voelt. Maar waarom nam je het de eerste keer. Benieuwd hoe het was ondanks dat andere mensen het slecht vinden? Of toch om erbij te horen?
Vinden jullie de stap naar blowen niet groter dan alcohol drinken? Want voor mij is het heel wat anders |
![]() |
|
![]() |
Hey allemaal!
Ik heb ooit 1x geblowd, ik was nieuwsgierig naar het effect en samen met een stuk of 6 mensen hebben we t geprobeerd. Het was wel lachen en je voelt je wel relaxt maar dat is maar heel ff, daarna werden we vet moe. Ik doe het dus niet meer, als was t effect de 1e x best leuk. Ik drink liever alcohol, t gevoel lijkt erop maar t effect is veel langer, bovendien is alcohol lekker en blowen vond ik vies... kuzzies
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: nee en ik verzoek om een slotje, want dit topic is te oud en met een slechte reden geupt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
knipperknipper kaasklontje | 9 | 07-06-2006 09:45 | |
Drugs & Alcohol |
Jullie ook soms zo'n zin? Verwijderd | 44 | 14-02-2003 20:00 |